Noniin siis mikä kappale se on jossa lauletaan jotain että "mulla on toyota dx corolla" ja jossain vaiheessa ainakin jotain sinneppäin että "mulla on kyydis seiskaluokkalainen ei oo alaikäinen" muuta en oikein muista mutta kai joku kyseisen biisin tunnistaa. Kuulin siis biisistä vain jonkun 30sec pätkän ja ihastuin siihen heti mutta en löydä sitä mistään vaikka oon käyttäny vaikka mitä hakusanoja.. AUTTAKAA PLIIS! :)
Mikä kappale jossa lauletaan toyota dx corolla yms..?
Pakkopäästäkuuntelee
2
946
Vastaukset
- 1gggg
trololooo
- amis auto
AMIS - Amis arto
' kun amis arto hänet pyyti dx corollaan .... '
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713548
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851568Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?58852Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92804- 62765