BÄNDI KOKOON !!

hevariii

oon 15wee soitan rumpuja ja haluan koota bändin! Haen nyt muita soittajia JA laulajan! Mieluinten kaikki jätkiä (vaikka itse olen tyttö) mutta tyttöjäkin käy kunhan poika laulajana ! mieluinten (13)14-17vee! tyyli on speedmetal/ melodinen death metal/heavy metal /hard rock

13

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boss

      Moi! Oon 11-v. Poika ja soitan sähkökitaraa. Oon siinä hyvä ja kitaraope sano et ei oo nähny näin hyvää soittajaa ku vaa joskus kauan sitten.

      • Bassman

        Moi mäki oon 11v poika mä soitan sähköbassoo mos muuten asut


      • lapset lapset
        Bassman kirjoitti:

        Moi mäki oon 11v poika mä soitan sähköbassoo mos muuten asut

        :DDDDD uskotteko oikeesti etteivät openne sano samaa muille.


        ja bändiin ootte viel ehkä turhan nuorii. keskittykääs poijjat nyt vielä siihen koulunkäyntiin vaan. ehkä sitten parin/viiden vuoden päästä ajankohtaisempaa.


      • Bassman
        lapset lapset kirjoitti:

        :DDDDD uskotteko oikeesti etteivät openne sano samaa muille.


        ja bändiin ootte viel ehkä turhan nuorii. keskittykääs poijjat nyt vielä siihen koulunkäyntiin vaan. ehkä sitten parin/viiden vuoden päästä ajankohtaisempaa.

        Kuules ny mä olen omistanut koko mun elämäni tähä päivää saakka musiikille enkä mä todellakaan aijo lopettaa musiikki on suunniteltu kaikenikäsille elikkä jos et viitsis valittaa tommosista asioista oisin kiitollinen.


    • chcx

      Bastard Anarchy ettii uutta rumpalia. Bändissä siis:

      Kitaristisolisti (synt. 99)
      Kitaristi (synt. 96)
      Basisti (synt. 98)
      Kosketinsoittaja (synt. 99)

      Entine rumpali ei oikee soveltunu meiä riveihi, jote etitää uutta.

      Jos oot lahen läheltä ni laita viestiä [email protected]

      • Jax

        14v poika rovaniemeltä soitan kitaraa "oon soittanu jo ennenku osaisin lukea"


      • Jax
        Jax kirjoitti:

        14v poika rovaniemeltä soitan kitaraa "oon soittanu jo ennenku osaisin lukea"

        siis bändiä haen


    • oon 15v poika vantaalt.mä osaan soittaa kitaraa ja myös laulaa glen benton tyyliin.sooloja pitää viel harjoitella myt kyl jonkilaine tilutus lähtee.soitan periaattees heavy,thrash,speed,death ja blackmetallia.

    • basisti

      alottaja mistä päin oot?

    • hevarii

      kun en ole maininnut niin oon lähel Turukuu ni se ois tavoitteena et bändistä kiinnostuneet asuis enintään 100km turust jotta harjoitteleminen onnistuisi! En itse soita rumpuja kovin hyvin mutta aloittelijana soitto sujuu paremmin kuin yleensä. itsekin ihmettelen tai sit se vaan johtuu siitä että oon innostunut :D chxc toi olisisi juuri sitä itä haen mutta kun Lahti on kyseessä ni ei kauheesti onnistu! :( toivottavasti tänne tulee lisää kiinnostuneita!

      • sad but true

        :( miksi kaikki ovat aina eri puolelta suomenmaata kuin meikäläinen? Basisti Jyväskylästä olisi todella kiinnostunut bänditoiminnasta, mutta ei taida oikeen onnistuu ku asun ihan eri paikas ku kaikki muut bändiä etsivät.


    • hevariii

      Niinpä! Munki on vaikeaa löytää sopivia bändikavereita ! Sanotaan että suomi on pieni maa muttei taida olla! jep, mut toivottavasti löydät viel bänditovereita ! Vaikkapa tästä viestikeskustelusta :)

      • sad but true

        Toivon samaa sinulle! Kaikilla taitaa jo olla bändi, siinä kenties yksi syy miksei kauhean paljoa tunnu musiikki-ihmisiä lähistöltä löytyvän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2850
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2410
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2180
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1992
    5. 167
      1828
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe