painon pudotukseen tarvitsisin ystävän, joka kamppailee samassa tilanteessa. Minulla 110 kiloa nyt, ja pitäisi saada hyvin reilusti pois. Sairauskin (diadetes 2) kolkuttelee, vakava tilanne, joten kiire olisi. Yksin en vaan näköjään pysty. Ruokailu on ehkä pahin kynnys, liikuntaan tarvitsisin kaverin, hyvän ystävän. Asun Espoossa.
kaveri laihdutukseen!
9
270
Vastaukset
- -Batseba-
Mä asun Vihdissä. Mitat 160 cm ja 77,6kg. Nettikaveriksi voin alkaa. Kerrothan miten projektisi etenee?
- Ole hiljaa!
Hei idiootti,
Aloittaja haki "samassa tilanteessa" olevia. Alle 80-kiloinen ei ole samassa tilanteessa. Toiseksi aloittaja haki liikuntaseuraa ja sä haluat löpistä netissä.
Eli ole hiljaa! - painu helvettiin
Ole hiljaa! kirjoitti:
Hei idiootti,
Aloittaja haki "samassa tilanteessa" olevia. Alle 80-kiloinen ei ole samassa tilanteessa. Toiseksi aloittaja haki liikuntaseuraa ja sä haluat löpistä netissä.
Eli ole hiljaa!Turpa kiinni ääliö, kukaan ei kysynyt sinulta mitään.
- aloittaja jatkaa
no johan...
edelleenkin sitä tsemppaavaa, kaltaistani seuraa vailla. Laittelen tänne vaikka osoitteenkin, jos tarvis.- mimmilii
Laita minulle osoite niin rupean kaveriksi. Kohta 54 vuotias ja espoolainen nainen. Asun kivenlahdessa
- mimmilii
Hei. Asu, itsekin espoossa ja voisin ruveta kaveriksi sinulle. Olkaa suunnilleen samaa ikäluokkaa.
- Donnam`obile
Espoolaismamma täälläkin huhuilee. Laitoin jo viestin tuohon toiseen ketjuun, mutta aloitetaan vaan uudestaan (;D) :
Mulle kans laihdutuskaveri.
Olen plus viiskymppinen keskipituinen, mutta yli yhdeksänkymmenkiloinen leidi Espoon ja Länsi-Vantaan rajamailta. Helsingin liepeetkään eivät ole kaukana. Minulla on auto käytössäni, joten kohtuullinen välimatka ei ole mikään este.
Olen tyyppiä ikuinen kausiluontoinen jojoaihduttaja, ts. joudun taistelemaan painoni kanssa lopun elämääni, mutta nyt ylikilot haittaavat jo jaksamista ja terveyttä sillä tavalla, että jotain on ihan pakko tehdä jos mielii jaksaa työelämässä. Olisi mukavaa myös päätyä elävänä eläkkeelle.
Haluaisin löytää kivan, reippaan ja fiksunpuoleisen tsemppauskaverin jonka kanssa jakaa vinkkejä, ilot, surut ja laihduttamisen tylsyyden, käydä uimahallilla, lenkillä, pyöräilemässä, salilla .. tai keksiä jotain ihan ennenkokematonta.
Ota yhteyttä!
donnam (at) suomi24.fi
Espoo kuitenkin on niin suuri kaupunki, että mielummin sanoisin että olen etsimässä kaveria tapaamis- ja lenkkelymielessä kohtuullisen välimatkan päästä. Leppävaaran suuralue tai Länsi-Vantaa parhaiten. - mimmilii
OK. Miä ku asun Kivenlahdessa nii taitaa olla liian kaukana?
- Donnam`obile
Niin .. toki yhteyttä voi pitää vaikka whatsupilla, sähköpostitse tai näin foorumin välityksellä, mutta mielestäni selkeästi tehokkaampaa olisi vaihtaa kuulumisia ainakin kerran viikossa vaikka salilla, uimahallissa tai kävelylenkillä?
Toivottavasti mimmilii löydät itsellesi laihdutuskaverin vähän lähempää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139