kaveri laihdutukseen!

55 nainen

painon pudotukseen tarvitsisin ystävän, joka kamppailee samassa tilanteessa. Minulla 110 kiloa nyt, ja pitäisi saada hyvin reilusti pois. Sairauskin (diadetes 2) kolkuttelee, vakava tilanne, joten kiire olisi. Yksin en vaan näköjään pysty. Ruokailu on ehkä pahin kynnys, liikuntaan tarvitsisin kaverin, hyvän ystävän. Asun Espoossa.

9

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Batseba-

      Mä asun Vihdissä. Mitat 160 cm ja 77,6kg. Nettikaveriksi voin alkaa. Kerrothan miten projektisi etenee?

      • Ole hiljaa!

        Hei idiootti,

        Aloittaja haki "samassa tilanteessa" olevia. Alle 80-kiloinen ei ole samassa tilanteessa. Toiseksi aloittaja haki liikuntaseuraa ja sä haluat löpistä netissä.

        Eli ole hiljaa!


      • painu helvettiin
        Ole hiljaa! kirjoitti:

        Hei idiootti,

        Aloittaja haki "samassa tilanteessa" olevia. Alle 80-kiloinen ei ole samassa tilanteessa. Toiseksi aloittaja haki liikuntaseuraa ja sä haluat löpistä netissä.

        Eli ole hiljaa!

        Turpa kiinni ääliö, kukaan ei kysynyt sinulta mitään.


    • aloittaja jatkaa

      no johan...
      edelleenkin sitä tsemppaavaa, kaltaistani seuraa vailla. Laittelen tänne vaikka osoitteenkin, jos tarvis.

      • mimmilii

        Laita minulle osoite niin rupean kaveriksi. Kohta 54 vuotias ja espoolainen nainen. Asun kivenlahdessa


    • mimmilii

      Hei. Asu, itsekin espoossa ja voisin ruveta kaveriksi sinulle. Olkaa suunnilleen samaa ikäluokkaa.

    • Donnam`obile

      Espoolaismamma täälläkin huhuilee. Laitoin jo viestin tuohon toiseen ketjuun, mutta aloitetaan vaan uudestaan (;D) :

      Mulle kans laihdutuskaveri.

      Olen plus viiskymppinen keskipituinen, mutta yli yhdeksänkymmenkiloinen leidi Espoon ja Länsi-Vantaan rajamailta. Helsingin liepeetkään eivät ole kaukana. Minulla on auto käytössäni, joten kohtuullinen välimatka ei ole mikään este.

      Olen tyyppiä ikuinen kausiluontoinen jojoaihduttaja, ts. joudun taistelemaan painoni kanssa lopun elämääni, mutta nyt ylikilot haittaavat jo jaksamista ja terveyttä sillä tavalla, että jotain on ihan pakko tehdä jos mielii jaksaa työelämässä. Olisi mukavaa myös päätyä elävänä eläkkeelle.

      Haluaisin löytää kivan, reippaan ja fiksunpuoleisen tsemppauskaverin jonka kanssa jakaa vinkkejä, ilot, surut ja laihduttamisen tylsyyden, käydä uimahallilla, lenkillä, pyöräilemässä, salilla .. tai keksiä jotain ihan ennenkokematonta.

      Ota yhteyttä!

      donnam (at) suomi24.fi

      Espoo kuitenkin on niin suuri kaupunki, että mielummin sanoisin että olen etsimässä kaveria tapaamis- ja lenkkelymielessä kohtuullisen välimatkan päästä. Leppävaaran suuralue tai Länsi-Vantaa parhaiten.

    • mimmilii

      OK. Miä ku asun Kivenlahdessa nii taitaa olla liian kaukana?

      • Donnam`obile

        Niin .. toki yhteyttä voi pitää vaikka whatsupilla, sähköpostitse tai näin foorumin välityksellä, mutta mielestäni selkeästi tehokkaampaa olisi vaihtaa kuulumisia ainakin kerran viikossa vaikka salilla, uimahallissa tai kävelylenkillä?

        Toivottavasti mimmilii löydät itsellesi laihdutuskaverin vähän lähempää :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe