painon pudotukseen tarvitsisin ystävän, joka kamppailee samassa tilanteessa. Minulla 110 kiloa nyt, ja pitäisi saada hyvin reilusti pois. Sairauskin (diadetes 2) kolkuttelee, vakava tilanne, joten kiire olisi. Yksin en vaan näköjään pysty. Ruokailu on ehkä pahin kynnys, liikuntaan tarvitsisin kaverin, hyvän ystävän. Asun Espoossa.
kaveri laihdutukseen!
9
277
Vastaukset
- -Batseba-
Mä asun Vihdissä. Mitat 160 cm ja 77,6kg. Nettikaveriksi voin alkaa. Kerrothan miten projektisi etenee?
- Ole hiljaa!
Hei idiootti,
Aloittaja haki "samassa tilanteessa" olevia. Alle 80-kiloinen ei ole samassa tilanteessa. Toiseksi aloittaja haki liikuntaseuraa ja sä haluat löpistä netissä.
Eli ole hiljaa! - painu helvettiin
Ole hiljaa! kirjoitti:
Hei idiootti,
Aloittaja haki "samassa tilanteessa" olevia. Alle 80-kiloinen ei ole samassa tilanteessa. Toiseksi aloittaja haki liikuntaseuraa ja sä haluat löpistä netissä.
Eli ole hiljaa!Turpa kiinni ääliö, kukaan ei kysynyt sinulta mitään.
- aloittaja jatkaa
no johan...
edelleenkin sitä tsemppaavaa, kaltaistani seuraa vailla. Laittelen tänne vaikka osoitteenkin, jos tarvis.- mimmilii
Laita minulle osoite niin rupean kaveriksi. Kohta 54 vuotias ja espoolainen nainen. Asun kivenlahdessa
- mimmilii
Hei. Asu, itsekin espoossa ja voisin ruveta kaveriksi sinulle. Olkaa suunnilleen samaa ikäluokkaa.
- Donnam`obile
Espoolaismamma täälläkin huhuilee. Laitoin jo viestin tuohon toiseen ketjuun, mutta aloitetaan vaan uudestaan (;D) :
Mulle kans laihdutuskaveri.
Olen plus viiskymppinen keskipituinen, mutta yli yhdeksänkymmenkiloinen leidi Espoon ja Länsi-Vantaan rajamailta. Helsingin liepeetkään eivät ole kaukana. Minulla on auto käytössäni, joten kohtuullinen välimatka ei ole mikään este.
Olen tyyppiä ikuinen kausiluontoinen jojoaihduttaja, ts. joudun taistelemaan painoni kanssa lopun elämääni, mutta nyt ylikilot haittaavat jo jaksamista ja terveyttä sillä tavalla, että jotain on ihan pakko tehdä jos mielii jaksaa työelämässä. Olisi mukavaa myös päätyä elävänä eläkkeelle.
Haluaisin löytää kivan, reippaan ja fiksunpuoleisen tsemppauskaverin jonka kanssa jakaa vinkkejä, ilot, surut ja laihduttamisen tylsyyden, käydä uimahallilla, lenkillä, pyöräilemässä, salilla .. tai keksiä jotain ihan ennenkokematonta.
Ota yhteyttä!
donnam (at) suomi24.fi
Espoo kuitenkin on niin suuri kaupunki, että mielummin sanoisin että olen etsimässä kaveria tapaamis- ja lenkkelymielessä kohtuullisen välimatkan päästä. Leppävaaran suuralue tai Länsi-Vantaa parhaiten. - mimmilii
OK. Miä ku asun Kivenlahdessa nii taitaa olla liian kaukana?
- Donnam`obile
Niin .. toki yhteyttä voi pitää vaikka whatsupilla, sähköpostitse tai näin foorumin välityksellä, mutta mielestäni selkeästi tehokkaampaa olisi vaihtaa kuulumisia ainakin kerran viikossa vaikka salilla, uimahallissa tai kävelylenkillä?
Toivottavasti mimmilii löydät itsellesi laihdutuskaverin vähän lähempää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328517Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571153Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17796Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.34715Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637