Kun Joosua valloitti Kaananin maan, Jumala käsi

Neitsyys kunniaan

tappaa kaikki miespuoliset kaananilaiset ja kaikki naiset, joita mies oli nussinut. Neitsyeet säästettiin ja jaettiin israelilaisille miehille korkattaviiksi. Näin toimii Jumala. Jumala ei anna armoa käytetyille naisille.

6

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies31v.

Ethän tee siitä parodiaa, ok?

Raamattu on edelleen ainoa kirja jonka MINÄ hyväksyn luettavaksi. Mitään muuta kirjaa ei ihminen tarvitse.

Itse olen kirjoittanut noin 180sivuisia kirjoja about 16. Lukenut yli tuhat kirjaa.

Raamattu on ainoa. Mille annan täyden kympin.

About 1% ihmisistä osaa tulkita sitä oikein, niinkuin minä. [En käytä aikaani nyt täysin paskojen ihmisten blaablaa.]

Jokainen asia elämässä on ollut jotain, minkä olen voinut todentaa Raamatun kautta. Kuuntelin sitten saatanallista bläkkistä kauheassa tuubassa, niin löysin helpotuksen Raamatusta. That Book always wins, fuck!

Itse olen huippuälykäs ja helmi mieheksi. Silti en olisi voinut kirjoittaa niin ihmisyyttä käsittelevää ja kaunista teosta ikinä, vaikka minulla olisi kaikki maailman parhaimmat kirjoittajat vierelläni. Jumalan sanaa en osaa keksiä.

Muistakaa se. Jumala antoi esimerkin. Tuhonne on ihan omissa kätösissänne, vitun palikat.

• Jeesusvihaahuoria

Olen lukenut koko Raamatun ja tuo on ehdottomasti mukavin kohta.

• Jeesus ei vihaa

ketään. Usko Jeesukseen niin sinä pelastut

• Mies31v.
        Jeesus ei vihaa kirjoitti:

ketään. Usko Jeesukseen niin sinä pelastut

Höpöhöpö. Ei se Taivasten Valtakunta ihan noin helpolla irtoa. Vaikka kaikki maailman uskovat niin luulevatkin. Ryöväri oli täyttä paskaa Jumalan silmissä joku aivan nolla. Häneen iskettiin nauloja ja hän oli ottamassa vastaan kohtalonsa. Ristillä muiden edessä hän pyysi anteeksi. Hän oli aito. Jeesus antoi sen hänelle. 2000vuotta myöhemmin Mies31 käyttää sitä kommentissaan.

Ikävää että palikat soveltavat sitä omilla liskoaivoillaan.

• Kari Runk

Luulin, että tämä olisi jatkunut: ...Jumalan käsi kävi. Mutta ei. Mikä pettymys.

• Olisi ihanaa jos joku

joosua tulisi ka jakaisi miehille neitsyitä vaimoksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3141
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe