Mietin joskus, että kirjoittaako tänne lähinnä samat henkilöt, vai löytyykö Suomesta todella näin paljon ihmisiä, joilla ei ole mitään järkevää sanottavaa? Onko Suomi24.fi keskustelupalstojen tarkoituskin olla jonkinlaisia "kaatopaikkoja", sellainen paikka, jonka millekään aihealueelle ei ole suotavaakaan kirjoittaa mitään järkevää? En vain yksinkertaisesti pysty käsittämään, minkälaisia ihmisiä tämänkin palstan kirjoitusten takana on? Asiahan nyt toki on sellainen, ettei sille tarvitse päätänsä vaivata, koska voi olla näitä lukematta. Ilmeisesti näille palstoille eivät älykkäät ihmiset, tai ajattelevat ihmiset tai jonkinlaista objektiivista näkökulmaa asioihin omaavat ihmiset eivät kirjoittele.
Kuitenkin tuntuu hirvittävän pahalta ajatella että tässäkö tiivistyy suomen "white trash"? Koska itse henkilökohtaisesti en hyväksy ihmisten jaottelua, ahdasmielisyys ja toisen ihmisen täysin perusteeton haukkuminen ovat vastenmielisiä ilmiöitä. Ne kertovat paljon enemmän kirjoittajasta itsestään kuin siitä, mitä kohti hän hyökkää. Tiedän, että tässä tekstissä kuitenkin syyllistyn nyt itse samaan. Sitä pahoittelen ja pyydän anteeksi. Toivon, että jonakin päivänä, tälle palstalle kirjoittaa mies, joka omaa nuo asiat jotka aiemmin mainitsin. Koska edes yksi sellainen kirjoitus voisi osoittaa vääräksi sen oletuksen, että tämän suomi 24.fi keskusteluareenan ainoa tarkoitus on tuoda esiin oma täydellinen ääliömäisyytensä.
Tyhmyyden tiivistymä
45
296
Vastaukset
- Käyttäjätutkimus
Monenko nussima olet?
- ehdit ensin
heh;)
- monenko nussima
olet?
- Ikisinkku M
Sensijaan että vuorostasi itse laadit arvostelemasi kaltaisen avauksen olisit toki voinut tehdä myös esimerkkinä sen täydellisen avauksen, sellaisen positiivisen jossa ei ketään arvostella jne. mutta etpäs vaan tehnytkään :) Olen joskus ennenkin palstan naisilta semmoisia pyydellyt mutta eipä niitä juuri näy, me miehet joudutaan sitten provoja tekemään että edes jotain keskustelua syntyisi ja onhan se tyhjää parempi niinkin.
- ja paljonko
on ylipainoa?
- Jii007
Täällä on tarkoitus jakaa mielipiteitä ja purkaa pahaa oloa. Monilla on katkeruutta naisia kohtaan ja he purkavat sitä täällä. Onko sekään lopulta väärin? Pitäisikö kaikki ikävät tunteet vain pitää sisällään ja lopulta saattaa käydä kuin Rodgerille tai muille ammuskelijoille.
Onko se muka jotenkin väärin jos naisten jatkuvan pilkkaamisen ja muun paskan seurauksena alkaa vihata heitä? Eihän koirakaan enää välitä omistajastaan jos sitä lyödään ja kuritetaan koko ajan. Se alkaa vihata tai pelätä ihmisiä. Tässä asiassa ihminen on ihan samanlainen. Jos ihmistä kohdellaan huonosti siitä tulee arka tai vihainen. Voi toki tulla molempiakin.- Ikisinkku M
Naisten mielestä niiden joiden niskaan kaikki pa.ka kipataan tulisi nauttia siitä ja olla kiitollisen positiivisia aina ja kaikkialla, pitäisi koukata siitä p..asta makunäyte, maistella ja todeta valheellisesti että onpas tässä hyvä suklaata nam nam ja lipi lipi.
- gsgsg
Itsekin kerran tein tuon koiravertauksen mutta sain viisaammilta tietooni että ihmisellä on kuitenkin älyä ja sen pitäisi pystyä päättämään miten ajattelee.
Jos ihminen on niin älykäs ja evolvoitunut niin miksi edelleen nussitaan ja juostaan pillujen ja mulkkujen perässä siinä missä alkukantaiset luolaihmisetkin. Tää koko älyllinen kehitys on vaan pelkkää illuusiota ja samanlaisia koiran tasolla olevia elukoita ollaan edelleen sisimmiltään. Näkeehän sen siitäkin kun muutama alkaa riehumaan ja rikkomaan paikkoja niin muut apinat seuraa perässä, jolloin syntyy ns. mellakka. - Jii007
gsgsg kirjoitti:
Itsekin kerran tein tuon koiravertauksen mutta sain viisaammilta tietooni että ihmisellä on kuitenkin älyä ja sen pitäisi pystyä päättämään miten ajattelee.
Jos ihminen on niin älykäs ja evolvoitunut niin miksi edelleen nussitaan ja juostaan pillujen ja mulkkujen perässä siinä missä alkukantaiset luolaihmisetkin. Tää koko älyllinen kehitys on vaan pelkkää illuusiota ja samanlaisia koiran tasolla olevia elukoita ollaan edelleen sisimmiltään. Näkeehän sen siitäkin kun muutama alkaa riehumaan ja rikkomaan paikkoja niin muut apinat seuraa perässä, jolloin syntyy ns. mellakka.Aamen. Ihminen on eläin ihan siinä missä mainitsemasi koirat ja apinatkin, mutta eihän sitä voida ääneen myöntää. Ollaan ehkä kehittyneempiä joissain asioissa kuin muut lajit, mutta siitä huolimatta ihan vitun tyhmiä.
Olen joskus sanonut, että ihminen on vähän kuin yhdistelmä todella monesta eri eläinlajista ja mielestäni se on juuri näin. Kun alkaa vähän miettiä niitä yhtäläisyyksiä mitä muualta eläinmaailmasta löytyy niin se on ihan maailman selvin asia.
Ihminen on niin kehittynyt ja "viisas" niin ei sitä tosiasiaa voida tietenkään myöntää. Ei se maailma siitä muutu miksikään vaikka eläimiä ollaan, koska kaikki jatkuu normaalina ja me juostaan niiden pillujen ja kyrpien perässä kuola suupielestä valuen. - Selibaattikuningas77
gsgsg kirjoitti:
Jos ihminen on niin älykäs ja evolvoitunut niin miksi edelleen nussitaan ja juostaan pillujen ja mulkkujen perässä siinä missä alkukantaiset luolaihmisetkin. Tää koko älyllinen kehitys on vaan pelkkää illuusiota ja samanlaisia koiran tasolla olevia elukoita ollaan edelleen sisimmiltään. Näkeehän sen siitäkin kun muutama alkaa riehumaan ja rikkomaan paikkoja niin muut apinat seuraa perässä, jolloin syntyy ns. mellakka.On edelleen olemassa itsehillintä. Mnet valitsevat elää selibaatissa. Siinä sitä älyä vasta onkin. Ihminen ei ole eläin. Ihminen voi päättää toimiiko kehonsa halujen mukaan vai eikö toimi. Itsehillintä on se ero.
- jätevesi lilly
On ahdasmielinen, jaotteleva, ja muita luokitteleva haukkujaämmä.
- plaaaahhhhhh
Onko teillä ystäviä??? Edes yhtä kunnon kaveria?
- Kaveriton nussimaton
Ei.
- kysyä saa
aloittaja kysyy yhtä pehmeitä kuin muutkin ja omasta mielestään kysyy viisaita mutta vain omasta mielestä onko kukaan meistä sitten tyhmempi tai viisaampi mutta me olemmekin ihmisiä
- Vierailija.
Mutta palstalle kirjoittavat naiset ovat sitten ihan ok?
Siis oikeesti...olet juuri malliesimerkki siitä mikä suomalaisissa naisissa vaivaa.
"Tulin tänne palstalle kertomaan tänne luettuani joitakin kirjoituksia että olette kaikki paskoja miehiä mutta kunhan joku mies suostuisi hyväksymään meidän naisten ajatukset ainoina oikeina ja kirjoittaisi siten kuten minäminämememinäminä haluan niin sitten se mies olisi fiksu ja palstakaan ei olisi niin paska"
En ole eläissäni ymmärtänyt tätä suomalaisten pientä maailmaa jossa joku palsta leimataan jonkinlaiseksi ja jokainen joka sinne kirjoittaa vaikkapa sukupuolensa puolesta on jotenkin saastunut.
Tarkoitat varmasti tuolla objektiivisella näkökulmalla tai ajattelevilla ihmisillä niitä miehiä jotka ovat kanssasi samaa mieltä.
Ja jos mies on eri mieltä jostain asiasta niin hänhän on tietysti palstan asukki ja luuseri sekä vielä kaiken lisäksi whitetrashia.
"lily of viemäri" olisi parempi nimimerkki.
Aika iso pensseli sulla käytössä noin pienen nupin päässä.
Pahoittelen ja pyydän anteeksi, puhallan haavaasi kun sua nyt näin loukkasin.
Minusta tuntuu hirvittävän pahalta ajatella että tuolla on naisia joita pidetään liian rumina ja vanhoina suhteeseen tai miehiä jotka tappavat itsensä tai juovat itsensä kuolemaan tai käyttävät aikansa työhön kun kukaan heitä ei koskaan RAKASTA.
Se on varmasti tärkeämpi aihe kuin se että sinusta tuntuu pahalta ajatella kun joku helvetin Internet-palsta on pilalla kun siellä on pikkuprinsessan tyhmyyden tiivistymänä pitämä alue.
Voi hyvää päivää, miksi vitussa minä vaivaudun tätä edes selittämään?!
Onneksi on taas hyvä syy olla tänne kirjoittamatta taas toistaiseksi mitään ja ei tule ikävä kun niin harvoin täällä vierailen.
En tiedä kumpi on pahempi:
Nämä jännämiehet vievät kaikki naiset liimapillut valitttajat vai te ylemmyydentuntoiset pikkuneidit. - ätmi
"Toivon, että jonakin päivänä, tälle palstalle kirjoittaa mies, joka omaa nuo asiat jotka aiemmin mainitsin. Koska edes yksi sellainen kirjoitus voisi osoittaa vääräksi sen oletuksen, että tämän suomi 24.fi keskusteluareenan ainoa tarkoitus on tuoda esiin oma täydellinen ääliömäisyytensä."
= Voi, eikö kukaan ritari valkoisessa haarniskassaan voisi tulla pelastamaan? *räpsyttelee ripsiä* - Pskan tiivistymä
tämä on tietty, jo nimikin suoli24/7 sen kertoo :)
Kääntöpuoli tosin on, että tämä toimii jossain määrin syrjäytyneiden paineenlievitys- ja hoitoväylänä, vaikka palstan tarkoitus alunperin ei sellainen olekaan.
Tiedä sitten, missä määrin sattumaa, mutta näköjään on niin, että lähes puoleen vuoteen palstalla ei ole ollut moderointia, joten ätämit ja vastaavat 'toisenmieliset' ovat vapaasti päässeet mellastamaan ja tavallaan ummehduttamaan palstan normaalin ihmisen näkökulmasta hajultaan vastenmieliseksi.
Huonompi puoli on se, että palsta näennäisestä helpotuksestaan huolimatta toimii enemmänkin ätämeja vastaan kuin puolesta, eli nämä tekstipurkauksensa enemmänkin vahvistavat toisiaan eristäytymään kuin luomaan suhdetta järjestyneeseen yhteiskuntaan, ikäänkuin kannustaa heittämään rukkaset naulaan. Hyvinvointiyhteiskunnassa tuollainenkin valinta on mahdollista, ja palstan ydinjengin mielestä lienee järjelllistäkin protestia, kun aineellisesta toimeentulosta ei toitaiseksi ole ollut tarvis huolta kantaa.
Miten käynee sitten, jos sosiaaliluukku meneenkin yllättäen kiinni.....- Luuseriätmi
Ei ätämit pysty luomaan suhdetta järjestyneeseen yhteiskuntaan. Koko hyvinvointiyhteiskunta on paskapuhetta. Todellisuudessa täällä pärjäävät rikkaat, hyvätuloiset, itsevarmat, hyvännäköiset taikka sosiaalisesti etevät. Heille aukenee tässä hyvinvointiyhteiskunnassa sen verran ovia, että he ehkä saavat tästä irti kutakuinkin sen mitä haluavatkin, mutta ei me, joita ei ole edellisillä lahjoilla lainkaan siunattu ikinä päästä sen hyvinvointijunan kyytiin. Sossusta saa rahaa jos nyt se ei riitä, mutta muuten ihminen jätetään selviämään yksin: pitää osata etsiä, löytää ja pitää kaikki ystävistä alkaen, ja jos emme siinä onnistu niin ei ketään oikeasti kiinnosta ongelmaa ratkaista.
- lili of water
"Tiedän, että tässä tekstissä kuitenkin syyllistyn nyt itse samaan. Sitä pahoittelen ja pyydän anteeksi". Se oli jo viestissäni. Ja tarkoitus ei ollut esittää asiaa niin että vain miehet ovat ääliöitä. Se jäi viestistä puuttumaan, samalla tavalla näillä keskustelupalstoilla on samanlaista tekstiä naisiltakin. Mutta näyttää nyt tälläkin hetkellä olevan vastaajisto miehiä. "Monenko nussima olet?" ja "paljonko on ylipainoa", "liimapillu"..."pienessä nupissa"....sinulla se varsinainen isonuppi onkin. Jos sain tälläisen määrän palautetta viestiini tässä ajassa ja vastausten taso on tämä, niin täsmälleen olen sitä mieltä mitä kirjoitin. Ja vihatkaa, haukkukaa ja vaikka vaihteeksi huoritelkaa minun puolestani niin paljon kuin ikinä jaksatte, jos se tuo elämäänne tyytyväisyyden tunteen. Jos tämä palsta on absoluuttisen totuuden palsta jolle elämä rakentuu, niin mikäs siinä sitten. Jatkakaa. Ja sinäkin isonuppi, älä nyt missään nimessä lopeta tänne kirjoittamista, tapahtuu niin kova tasonlasku jos sen teet. Tekstisi on suorastaan loistavaa proosaa...
- miksi muuten
hengaat täälä? Oletko ylipainoinen? YH? Panorinkien kynnyspatja? Tatuoitu? Tupakoiva? Koiran kanssa "kävelijä"?
- Naurava nainen
miksi muuten kirjoitti:
hengaat täälä? Oletko ylipainoinen? YH? Panorinkien kynnyspatja? Tatuoitu? Tupakoiva? Koiran kanssa "kävelijä"?
Uuh aah, olen ylpainoinen nainen. Rakastan syömistä ja naimista. Kun en syö tai nai, luen täällä saamattomien miesten juttuja katkeruudesta ja nauran.
- sinä ja koira
Naurava nainen kirjoitti:
Uuh aah, olen ylpainoinen nainen. Rakastan syömistä ja naimista. Kun en syö tai nai, luen täällä saamattomien miesten juttuja katkeruudesta ja nauran.
ihana juhannus;)
- Läski nainen nauraa
sinä ja koira kirjoitti:
ihana juhannus;)
Ei mul oo koiraa.
- sinä ja kaali
Läski nainen nauraa kirjoitti:
Ei mul oo koiraa.
läski nauttii kaalimadosta;)
- lily of water
Ihan vaikka sinun iloksesi ja vierailijan loistavan hengentuotoksen vuoksi, toki muutkin vastaukset ovat olleet niin mielettömän hyvin muotoiltuja, että miten sitä voisi olla hengaamatta? Palstan nimi on sinkut ja sisältö kertoo miksi. Ja koska täällä muutenkin rakastetaan niin kovasti naisia, niin ehkäpä olen piilomasokisti ja nautin siitä suunnattomasta v......n määrästä jonka saan :)
- viemärissä lillyy
Oletko kokeillut kaalimatoa?
- lily of water
Oletko sinä?
AP, millainen sitten olisi se järkevä keskustelunavaus?
Totta on että nuo monenko nussima kysymykset nyt ovat... mitä ovat... Huonoa huumoria varmaankin. Tietyssä absurdissa mielessä humoristista jopa kun jatkuvasti toistuu. :)
Muutaman kerran jälkeen kyllä oppii ohittamaan ne ja keskittymään itse asiaan.
Mutta... Olisihan se kiinnostavaa nähdä jotain oikeasti rakentavaa keskustelua sinkkuudesta, mutta itse en ainakaan keksi mitä ihmettä se olisi. Mietipä itse samaa ja kerro sitten mikä se aihe olisi, tai jos et sellaista keksi, niin ymmärrät ongelman.- lily of water
Tuo miten kirjoitat, niin se on järkevä keskustelunavaus :) Rakentavaa keskustelua sinkkuudesta voi olla varmasti monikin aihe. Esimerkiksi miksi on sinkku? Onko sitä omasta tahdostaan, vai siksi ettei ole löytänyt "sitä oikeaa". Mikä sinkkuudessa on hyvää, mikä huonoa? Tai jos ei haluaisi olla sinkku, niin mitä voi asian eteen tehdä? Voiko sinkut palstalta treffata toisia sinkkuja? Ehkäpä voisi myös purkaa niitä stereotypioita, että kaikki naiset ovat sellaisia ja kaikki miehet ovat sellaisia...koska eihän se asia niin ole. On olemassa erilaisia naisia ja erilaisia miehiä, persoonia. Vaikka meitä on kahta eri sukupuolta, niin olemme kuitenkin kaikki ihmisiä. Ja lähes kaikilla ihmisillä on halu rakastaa ja tulla rakastetuksi. Hyvin harva ihminen on sellainen, ettei sitä kaipaa.
Mistä ne stereotypiat syntyvät? Miksi ne elävät? Ja yksi aihe voisi varmasti olla, mistä syntyy niin mieletön viha toista sukupuolta kohtaan? Tai mikä tarve on kirjoittaa tietynlaisia viestejä? Voiko joku kuka kirjoittaa sellaisia viestejä mitä täällä on, kertoa, mitä siitä saa? Minkälainen ihminen on näiden kirjoitusten takana, siis ihmisenä? Ja kyse voi olla ihan yhtä hyvin naisesta kuin miehestä. Tuosta avauksestani sen unohdin. Tarkoituksena oli olla neutraali, mutta jostakin syystä se kuitenkin kulminoitui miehiin. Vaikka niin ei ollut alunperin tarkoitus. Ehkä siksi, koska sillä hetkellä kun sitä kirjoitin, silmiin osui ainoastaan miesten kirjoittamia viestejä, joiden sisältö oli siis lähinnä sitä mitä nytkin olen tähän ketjuun vastauksiksi saanut. Mutta kyllä naisetkin osaavat tyhmyyden tiivistää...
Ehkä esimerkiksi tälläisiä aiheita. Kyllä minä voin ottaa vastaan nuo kaikki haukkumiset, mutta sitäkään en suoraan sanottuna ymmärrä, mihin niillä pyritään? Mielenkiintoista aina katsoa välillä mitä lempinimiä on saanut, tai minkälaiseksi persoonaksi minut on arveltu...jos löytyisi vielä vaikka jokin ilmaus joka on itselle vieras, niin sivistyisi siinäkin asiassa lisää...kekseliäisyyttä peliin, ei kannata käyttää samoja ilmaisuja, vaan keksiä uusia, vaihtelu virkistää.Eiköhän kaikkia noita esittämiäsi kysymyksiä ole täällä jo vaikka kuinka moneen kertaan pohdittu. Ei sitä aina jaksa samoista asioista jauhaa, varsinkin kun se jauhaminen on aika hedelmätöntä, sillä eihän noihin kysymyksiin mitään lopullista vastausta olekaan (tai jos sinulla kerta jotain erinomaisen nerokasta ja mullistavaa kerrottavaa noihin asioihin liittyen on, niin anna toki kuulua).
Ja eihän kukaan voi oikeasti olla niin tosikko, että pitäisi noita tähän ketjuun ilmestyneitä ”monenko nussima”-viestejä minään muuna kuin mustana sisäpiirihuumorina? Sellaiseksi ajanvietenaljailuksi minä ainakin automaattisesti miellän muutenkin suuren osan tuollaisesta palstakitinästä. Toki täällä hengaa jokunen ihan oikea latvakakkonen, joita käy vähän sääliksi, mutta en minä nyt heiltäkään olisi sananvapautta poistamassa sen takia, että joku täysin vapaaehtoisesti palstalla roikkuva saattaisi niistä mielensä pahoittaa. Sananvapauden rajoittaminen on nääs aika vakava juttu, jos se sattuukin omalle kohdalle sen takia ettei ole mielin kielin asioista päättävien tahojen kanssa.Stellaria81 jo totesikin että suurinta osaa noista esittämistäsi kysymyksistä on täällä jo pohdittu (käytti sanaa "kaikkia", itse rajoitin suurimpaan osaan).
Useimmissa noita sinkkuuden syitä, sinkkuudesta eroonpääsemisestä, yms. pohtivissa aloituksissa homma karkaa käsistä kun menee sukupuolten sodaksi ja syytetään toista osapuolta. Niitä postauksia löytyy taatusti monta.
Sitten noi muutamat mielenkiintoiset kysymykset joita en muista suoraan nähneeni...
"Voiko sinkut palstalta treffata toisia sinkkuja?"
- En usko että onnistuu. Aika pieni vakiojoukko täällä pyörii loppujenlopuksi. Hajallaan ympäri suomea, ja eri ikäisiä. Huomattavissa myös ihan sama asia kuin vaikka nettideitissä, jos nyt erehtyy ehdottamaan jotain henkilökohtaista viestittelyä vaikka, niin taatusti ei saa enää mitään vastausta. (Ihmiset pitävät kiinni anonymiteetistä, etenkin naiset, ja eivät taida tämän palstan ihmisistä kiinnostua senkään vertaa kuin keskiverto nettideittailijasta). Ihan sama vaikka kyse ei olisikaan deiteistä.
"Minkälainen ihminen on näiden kirjoitusten takana, siis ihmisenä?"
- Toi mietityttää minuakin todella monen palstalaisen kohdalla. Aikamoista mielikuvitusta vaatii kun yrittää luoda sitä mielikuvaa jostain vakiokirjoittelijoista. Omalta osaltani olen jo hieman yrittänyt avata sitä kuka olen pienellä turhalla henk.koht.. päivästä kirjoittelulla. Ja ehkä teen sitä taas joku päivä tässä uudelleen. Tosin anonymiteetin takia on vähän vaikeaa. Kovin mielelläni en ymmärrettävistä syistä itsestäni täysin 100% tunnistettavasti kerro. Jotain vastaavanlaisia kirjoituksia olisi kiva joskus lukea muistakin, sillä olisi mielenkiintoista tietää millaisesta ihmisestä on oikeasti kyse.
Toivottavasti löytyy uusia mielenkiintoisia aiheita palstalle.- Normaali sinkkumies
Olen sinkku koska en saa pilluaaaaaaaaaa! Anna pimppaa täti, olen epätoivoinen ja minulla seisoo.
- lily of water
En minä ole keneltäkään sananvapautta viemässä. Totesinhan tuolla jo aiemmassa tekstissä, että jos se jonkun elämää helpottaa, tämä kyseinen viestityyli, niin siitä sitten vain. Voi olla, etten ole niin kovin tarkkaan tätä palstaa lukenut, että minulta on jäänyt huomaatta kuinka paljon täällä onkaan "rakentavasti" näitä aiheita käsitelty. Nyt ei osunut silmään,,,,Sehän tietenkin selvittää paljonkin, jos täällä on "sisäpiiri" jonka käsitys mustasta huumorista on tuo...Ei se minua haittaa, tosiaan jos jokua haluaa päivästä toiseen kirjoitella "ätmeistä" tai "liimapilluista"tai "monen nussimista suomalaislortoista" niin siitä sitten vaan. ihan omaa käsitystäni mustasta huumorista ei vastaa, mutta kuten sananvapaudessa, jokaisella on oikeus omaan näkemykseensä.
En pahoita niistä mieltäni, eivätkä ne todellakaan aiheuta minussa minkäänlaista moraalista kauhistusta, kyllä tässä elämässä on tullut kuultua ja nähtyä kaikenlaista. Että mitenkään niin "herkkähipiäinen" ihminen en ole, että ne minua haittaisivat tai kauhistuttaisivat. Ymmärtääkseni ilmaisen, että en ymmärrä niiden tarkoitusta. Ja koska on sananvapaus, mikä ehdottomasti tulee ollakin, niin myös minä voin silloin sanoa, etten yksinkertaisesti nuo eivät ole minusta minkäälaista huumoria, sen enempää mustaa kuin muutakaan. Etten nyt loukkaisi ketään, niin en sano mitä ne mielestäni ovat, mutta ihmettelen mistä tekstistäni viimeisen viestin kirjoittaja on päätellyt että haluaisin rajoittaa sananvapautta? Missään en ole niin ilmaissut.
'Ei asioista yleensä keskustellakaan siksi, että niihin olisi absoluuttinen totuus, vaan siksi, että ihmiset jakavat näkemyksiään ja käsityksiään. Mutta kuten totesin, on jäänyt huomaamatta että täällä on nuo aiheet jo käsitelty, eikä aina jaksa samoja jauhaa. Paradoksaalista kyllä, täällä jauhetaan ihan samaa, mutta se mitä jauhetaan on suuremmaksi osaksi tuota mustaa huumoria. Ei se tee tosikoksi jos ei se kaikista ole hauskaa, ja kun en kuulu tähän kyseiseen "sisäpiiriin", niin ilmeisesti minulle ei siksi avaudu, kuinka hauskaa se onkaan.
Ja vielä kerran, eläköön sananvapaus!Yritäpäs nyt itse ymmärtää lukemasi. Enhän minä viestissäni missään kohtaa väittänyt että sinä olisit vaatinut sanavapauden rajoittamista, vaan totesin, etten itse olisi sitä keneltäkään ihan heppoisin perustein rajoittamassa.
Kyllähän täällä joitakin älyvapaita aloituksia on, mutta tuosta sinun aloituspostauksestasi saa sen kuvan, että mielestäsi kaikki tällä palstalla on vajakkien kirjoittamaa täyttä p*skaa. Kelaappas näitä palstan aiheita vaikka muutaman sivu taaksepäin, niin ainakin minun mielestäni löytyy kaikin puolin asiallistakin keskustelua. Oletko näihin keskusteluihin sitten omalla panoksellasi osallistunut ja rakentavia mielipiteitä esittänyt?
Minusta nimenomaan tämän tyyppiset aloitukset ovat juuri niitä turhimpia ja tylsimpiä, sekä lisäksi sinkkuaiheeseen kuulumattomia. Sen takia pitää välillä itsekin alkaa kitisemään, kun näitä esiintyy täällä valitettavan usein järkevän keskustelun sijaan.- Pleikka viina runkku
YEEEAAAHHH!!!!! Vittuuuuuu! Eläköön sananvapaus! Eläköön viina! Eläköön Playstation, oikea käsi ja huoranpillu! ELÄKÖÖN VITTUUUU JEEEEEE!!!!
KLUNK KLUNK KLUNK!
RUNK RUNK RUNK! - ezpert.
Pleikka viina runkku kirjoitti:
YEEEAAAHHH!!!!! Vittuuuuuu! Eläköön sananvapaus! Eläköön viina! Eläköön Playstation, oikea käsi ja huoranpillu! ELÄKÖÖN VITTUUUU JEEEEEE!!!!
KLUNK KLUNK KLUNK!
RUNK RUNK RUNK!Retardi.
Täällä kysyttiin, että millaisia ihmisiä näiden tekstien kirjoittajat sitten ovat. No omalta osaltani voisin avata hieman syitä sinkkuuteeni ja kertoa vähän itsestäni. En kovin usein tänne kirjoita, mutta aina joskus. En jaa palstan arvomaailmaa, en vihaa naisia tai ole katkera naisille. Joskus tulee niitä tunteita, mutta ne eivät hallitse minua.
Olen 37-vuotias ikisinkkumies. Akateemisesti koulutettu maisteri kemian alalta. Kemisti siis. Laborantin työssä tällä hetkellä. Soittelen sähkökitaraa, luen, pelaan konsolilla, harrastan liikuntaa jumpaten, lenkkeillen ja kuntosalillakin tulee joskus käytyä. Rauhallinen, kiltti, fiksu, mutta tylsä ja kemiaa minussa ei ole että voisin herättää naisien mielenkiinnon. Heikohko itsevarmuus.
Miksi jäin yksin? Yleensä atm:llä on takana jonkin sortin trauma. Minulla se oli koulukiusaamisen uhriksi joutuminen. 4-9. luokat muutama tyyppi kiusasi minua jatkuvasti. Kyllä se aika hyvin tuhosi terveen itsevarmuuden ja itseluottamuksen. Siispä sitten 16-25 vuotiaana kun olisi ehkä normaalin ihmisen ollut aika etsiä se nainen/naiskokemuksia, minä keskityin opiskeluun ja en edes uskaltanut naisia lähestyä. Eipä kukaan nainen minuakaan lähestynyt. En käynyt tosin bileissä, baareissa tai missään muissakaan sosiaalisissa tilaisuuksissa. 29-vuotiaana sitten teksti tv:n chatin kautta tapasin elämäni ainoa naisen jonka kanssa seurustelin 3kk:n verran. Se oli vain sellaista tykkäämistä. Silloin menetin neitsyyteni ja koin ensisuudelmat jne vasta. Sen jälkeen olenkin ollut täysin yksikseni. En käy missään ja koen jo olevani muutenkin liian vanha. Oman ikäiset sinkkunaiset eivät kiinnosta, koska he ovat pääosin yksinhuoltajia ja/tai ylipainoisia. Olen vähän pinnallinen tässä suhteessa. Sanon ei noille naisille. Mainittakoot muuten tässä vielä, että sinkkuus tarkoittaa minun kohdalla ainakin myös aina seksittömyyttä. Arvomaailmani on sen verran konservatiivinen, että seksiä en muutenkaan pystyisi edes harrastamaan kuin ihmisen kanssa josta oikeasti tykkään vahvasti. Eli tunteita pitää olla.
Eli pääosin sinkkuuden syyt ovat omassa päässä. Mutta kun on parkkiintunut tällaiseen yksinäiseen elämään, niin vaikeapa siitä on enään päästä irti. Pitäisi aktivoitua ja käydä jossain. Naiset ehdottaa nettideittejä, mutta se mitä he eivät tajua on se että nettideittailu on pääosin arpapeliä tavallisen näköiselle tylsälle matti meikäläiselle. Yhtä naista kohti nettideiteissä on kymmeniä ellei satoja miehiä. Vaikka laitat 100 naiselle viestiä, niin et saa yhtäkään vastausta. Koska naiset saavat kymmeniä ellei satoja vastauksia miehiltä päivässä. Olen kuvallisilla profiileilla ollut joskus 5 eri nettideitissä yhtäaikaa...ei yhtään vastausta. Eli hylkäsin senkin tavan.
Olen kuitenkin sosiaalinen työssäni. Mulla on työkaverit ja heidän kanssa juttu lentää. Mutta se on töissä. Ja kaikki heistä ovat pariutuneet. Joten sieltäkään ei voi mitään potentiaalista kumppania löytää.
Olen jo aika varma, että elän elämäni yksin ellei sitten joku kiva nainen satu eksymään samaan paikkaan kun minä ja aloita juttelemista jne. Mikäs tässä on ollessa. Olen velaton, töissä ja säästän pahan päivän varalle että voin joskus ostaa jotain kivaa isompaa. Vaikka uudet sähkökitarakamat.
Sellainen mies täällä. Tsemppiä ja voimia kaikille yksinäisille ja sinkuille!Kuulostat aika paljon samankaltaiselta kuin itsekin. Samaa ikäluokkaakin. Ymmärrän paljolti tuon mitä kirjoitit, monta asiaa voisin allekirjoittaa. Itselläni ei mitään koulukiusaamisen traumaa ole, mutta yhtälailla huono itsevarmuus mitä naisiin tulee.
Nettideitelläkin olen kyllä hieman paremmin onnistunut noissa vastausten saamisissa. Sataa viestiä ei ole tarvinnut lähettää vastauksen saamiseen, kyllä siihen on riittänyt muutaman viestin lähetys. Mutta sekin on yhtä kaukana suhteen saamisesta. Viestittely voi aina loppua kesken tai vaikka pääsisi livenä niille deiteille, niin siihen se loppuu viimeistään. Lopputulos on siis sama.
Oma elämäntilanteeni on vain sattumalta muuttunut sen verran, että olen saanut sen sykäyksen, joka on ajanut minut nyt aktiivisesti muuttamaan tilannetta. Olen tajunnut että nyt elän niitä viimeisiä vuosia jolloin on enää realistista kuvitella löytävänsä suhdetta. Jos en nyt tee asialle mitään, niin sitten joskus yli 40v en kyllä aikoisi enää edes yrittää. Jo nytkin tosiaan olen huomannut tuon ongelman että suurin osa naisista on ylipainoisia ja/tai yksinhuoltajia. Tarjonnan taso laskee vuosi vuodelta. Jos nyt tuntuu jo että suurin osa 30-40v naisista ei kiinnosta, niin turha kuvitella että sitten yli 40v kiinnostaisi juuri kukaan nainen.
Samalla olen myös tajunnut sen että enää minulla ei ole mitään järkeä olla kovin idealistinen. Ajatukset siitä että ensin rakennetaan suhdetta mielekiintoiseen naiseen ja sitten tulee seksi kuvioihin jos haluaa pysyvää suhdetta naisen kanssa ovat jo osoittautuneet täysin järjettömiksi. Enää ei eletä missään vanhan ajan kristillisessä 50-luvun suomessa. Konservatiivinen arvomaailma oli ja meni. On tullut aika sopeutua nykymaailmaan.
On ollut pakko luopua niistä järjettömistä haaveistaan ja kohdata karu todellisuus. Ja se on sitä, että jos baarista vaan joku nainen suostuisi lähtemään mukaan, niin tilanne on parasta hyödyntää. Sitten jälkikäteen voi pohtia että olisiko tässä jotain aineksia muuhunkin kuin tunteettomaan yhden yön panoon. Näyttääkö nainen niin rumalta että ei oikeastaan tee edes mieli? Vaikuttaako nainen kevytkenkäiseltä ja joka viikonloppu ryypiskelevältä munahaukalta? Ihan sama. Kun ei ole varaa valita. Sitten jos noita huonompia on tarpeeksi saanut, niin voi ehkä alkaa olla sellainen kokemuksen määrä, itsevarmuus ja toisaalta välinpitämätön asenne naisia kohtaan että voi alkaa olemaan mahdollisuuksia parempiinkin. Ilman harjoittelua ei vaan voi tyhjästä ponnistaa sinne naisia hurmaavaksi mieheksi jollei ole käynyt syntymässä onnea ja saanut oikeita ominaisuuksia.
- suominainen on devil
Naiset edellyttää vain suomimiehiltä täydellistä itsehillintää, tunteettomuutta ja että kykenee "päättämään" olla välittämättä huonosta kohtelusta.
Sen sijaan ulkomaisille miehille on sallittua toimia viettien mukaan, siksihän suominaiset lähtee panettamaankin itseään ulkomaille kun ovat henkisesti kuohineet suomimiehet ätmeiksi... - lily of water
Solitary_man1977 ja hullutiedemies. Tuossa se on, teidän viesteissänne. Se mitä voi sanoa keskustelevaksi kommunikaatioksi mikä ilmeisesti kuitenkin on keskustelupalstojen tarkoitus. Kyllä se voi sisältää kritiikkiä toisen näkemyksiä kohtaan, ja hyvä että sisältääkin, kritiikki monesti on se, joka näyttää itselle etteivät omat näkemykset ole niitä ainoita totuuksia, ja kehittää kykyä katsoa peiliin. Sainhan alkuperäiseen viestiini sen vastauksen mitä toivoin. Eikä sillä sen suurempaa funktiota ollutkaan. Poistun häiritsemästä palstaa, mutta älkää te ihmeessä lopettako. Ja tämä ei ole siis sanottu sarkastisesti, vaan tarkoitan sitä. Jos 40 vastauksen joukosta löytyy kaksi tuollaista, kuin teillä, niin se riittää. Toivottavasti, jos niin toivotte, sinkkuus päättyy, ja ainakin tekstien perusteella, en epäile yhtään ettei päättyisi. Päätän omalta osaltani ketjun tähän.
- moneko nussima
olitkaan?
- rose of heaven
moneko nussima kirjoitti:
olitkaan?
Ei se määrä useinkaan vaan se että eiköhän se ole antanut kaikiin reikiin jollekin täydelle luuseri kalju tribaalitatska röökihuulessa amikselle ja vielä nauttinut siitä.
Pakko nyt vielä huomauttaa tähän, että onhan tällä palstalla ollut aivan samantasoista keskustelua monta kertaa ennenkin. Tuolla aloitusviestilläsi annoit ymmärtää, että myös tämäntyyppinen keskustelu on sinun mielestäsi ollut sitä älyvapaata sontaa, kunnes juuri nyt yhtäkkiä jotenkin mystisesti muuttuikin asialliseksi keskusteluksi. Jos et siis oikeasti ole lainkaan seurannut palstaa tarkemmin, niin en ymmärrä, että miksi pitää tulla tänne vain kitisemään palstan tasosta ja haukkumaan kaikki keskustelijat idiooteiksi, ilman että itse tekee mitään konkreettista asiaankuuluvan keskustelun edistämiseksi.
Jos sinulla mielestäsi on mielenkiintoisia keskustelunaiheita, niin siitä vain avaamaan topikkeja ja edistämään sitä asiallisuutta. Ei tämän palstan yksinomainen tarkoitus ole se, että muiden pitäisi osata tarjota sinulle mieleistäsi viihdykettä ilman että itse pistät tikkua ristiin.- just näin
stellaria81 kirjoitti:
Pakko nyt vielä huomauttaa tähän, että onhan tällä palstalla ollut aivan samantasoista keskustelua monta kertaa ennenkin. Tuolla aloitusviestilläsi annoit ymmärtää, että myös tämäntyyppinen keskustelu on sinun mielestäsi ollut sitä älyvapaata sontaa, kunnes juuri nyt yhtäkkiä jotenkin mystisesti muuttuikin asialliseksi keskusteluksi. Jos et siis oikeasti ole lainkaan seurannut palstaa tarkemmin, niin en ymmärrä, että miksi pitää tulla tänne vain kitisemään palstan tasosta ja haukkumaan kaikki keskustelijat idiooteiksi, ilman että itse tekee mitään konkreettista asiaankuuluvan keskustelun edistämiseksi.
Jos sinulla mielestäsi on mielenkiintoisia keskustelunaiheita, niin siitä vain avaamaan topikkeja ja edistämään sitä asiallisuutta. Ei tämän palstan yksinomainen tarkoitus ole se, että muiden pitäisi osata tarjota sinulle mieleistäsi viihdykettä ilman että itse pistät tikkua ristiin.ap:n kaltaiset typerät ja yksinkertaiset kitisijänaiset ei vaan innosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 586101
- 615532
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1154169- 543832
- 143775
- 323199
- 632951
- 592826
- 682558
- 471940