Ottelujen kesto ainakin super-pesis-peleissä alkaa mennä vähän överiksi. Jos peli menee supervuoroon tai jopa kotituskisaan, 3 tuntia on jo normaalia. Kaksi tuntia normaalikatsoja jaksaa istua lankkupenkillä, mutta 3 tuntia on jo liikaa. Jaksojen välinen aika 20min? on aivan liikaa, hutunkeiton, aikalisät voisi poistaa. Lukkarien heittelyn voisi kieltää, vuorojen vaihtoa voisi nopeuttaa. Kaikki mitä pesissääntöihin on tehty vuosien varrella ovat vain pitkittäneet peliä. Miksiköhän?
Ottelujen kesto
3
9746
Vastaukset
- wali wali
No jos ei lipun ostettuaan jaksa seurata peliä loppuun - kesti mitä kesti- niin kyllä vika on lipunostaneessa ja sen psyykkeessä.
Siitähän juuri maksamme että saamme kunnon pelin ja seurata sitä ystävien kanssa .
Tai sitten olet ymmärtänyt asian totaalisesti väärin ja silloin kannattaa pysyä kotona Nyyrikkiä lukemassa.
TOSI TYPERÄ KIRJOITUS SULTA. Pesisliike aiheutti mm. ottelujen kestoihin eroja ''Suuressa Munauksessa'' vuonna 1994 - eli aloittaessaan peliin sopimattoman jaksokikkailun. Pelit venyvät usein todellakin 3 tuntisiksi, samalla kun pelin ''panokset'' vähenevät ottelun edetessä. Joukkueethan lähtevät tavoittelemaan 3 sarjapistettä, mutta puolivälin paikkeilla vähintään toinen joukkueista menettää mahdollisuuden tähän... Viimeisestä ''jäännöspisteestä'' sitten saatetaan vääntää puolikin tuntia supereineen ja useampine kotarikierroksineen...
Äkkipäätä ajatellen voisi ajatella, että on hyväkin, että epätasaiset ottelut ovat ohi noin 1 h 45 min jälkeen ja ns.tasaiset kestävät vaikkapa tuon 3 h. Ei vaan ole lmeisesti otettu huomioon, että ottelun ''puolikkaat'' voivat mennä vaikkapa 0-5 ja 6-0. ''Vanhan liiton'' aikana tuollaisesta kaksijakoisesta pelistä kirjoitettaisiin lehdissä kissankokoisin kirjaimin, kuinka joukkue nousi toivottomasta tapiotilanteesta voittoon - nykyisin nähdään kaksi superlatteaa jaksoa, joiden aikana pari tuntia vain odotellaan supervuoroa.- myötis
No kuka ihmeessä moista kyläpalloo menee edes kattoon? Sitä mä olen ihmetellyt.
Kansainväliset lajit jotenkin kässää kun siellä voi tehdä suomee tunnettuks. (Pitkämäki, Litmanen). Kyläpallolle turistitkin nauraa ahreriaan repien. Hävetä saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483