Ottelujen kesto

Iihop

Ottelujen kesto ainakin super-pesis-peleissä alkaa mennä vähän överiksi. Jos peli menee supervuoroon tai jopa kotituskisaan, 3 tuntia on jo normaalia. Kaksi tuntia normaalikatsoja jaksaa istua lankkupenkillä, mutta 3 tuntia on jo liikaa. Jaksojen välinen aika 20min? on aivan liikaa, hutunkeiton, aikalisät voisi poistaa. Lukkarien heittelyn voisi kieltää, vuorojen vaihtoa voisi nopeuttaa. Kaikki mitä pesissääntöihin on tehty vuosien varrella ovat vain pitkittäneet peliä. Miksiköhän?

3

9746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wali wali

      No jos ei lipun ostettuaan jaksa seurata peliä loppuun - kesti mitä kesti- niin kyllä vika on lipunostaneessa ja sen psyykkeessä.
      Siitähän juuri maksamme että saamme kunnon pelin ja seurata sitä ystävien kanssa .
      Tai sitten olet ymmärtänyt asian totaalisesti väärin ja silloin kannattaa pysyä kotona Nyyrikkiä lukemassa.
      TOSI TYPERÄ KIRJOITUS SULTA.

    • Pesisliike aiheutti mm. ottelujen kestoihin eroja ''Suuressa Munauksessa'' vuonna 1994 - eli aloittaessaan peliin sopimattoman jaksokikkailun. Pelit venyvät usein todellakin 3 tuntisiksi, samalla kun pelin ''panokset'' vähenevät ottelun edetessä. Joukkueethan lähtevät tavoittelemaan 3 sarjapistettä, mutta puolivälin paikkeilla vähintään toinen joukkueista menettää mahdollisuuden tähän... Viimeisestä ''jäännöspisteestä'' sitten saatetaan vääntää puolikin tuntia supereineen ja useampine kotarikierroksineen...

      Äkkipäätä ajatellen voisi ajatella, että on hyväkin, että epätasaiset ottelut ovat ohi noin 1 h 45 min jälkeen ja ns.tasaiset kestävät vaikkapa tuon 3 h. Ei vaan ole lmeisesti otettu huomioon, että ottelun ''puolikkaat'' voivat mennä vaikkapa 0-5 ja 6-0. ''Vanhan liiton'' aikana tuollaisesta kaksijakoisesta pelistä kirjoitettaisiin lehdissä kissankokoisin kirjaimin, kuinka joukkue nousi toivottomasta tapiotilanteesta voittoon - nykyisin nähdään kaksi superlatteaa jaksoa, joiden aikana pari tuntia vain odotellaan supervuoroa.

    • myötis

      No kuka ihmeessä moista kyläpalloo menee edes kattoon? Sitä mä olen ihmetellyt.
      Kansainväliset lajit jotenkin kässää kun siellä voi tehdä suomee tunnettuks. (Pitkämäki, Litmanen). Kyläpallolle turistitkin nauraa ahreriaan repien. Hävetä saa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      688
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      649
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      543
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe