Hei !
Olen nyt miettinyt hiusteni värjäämistä ruskeiksi kaupanvärillä (sävy on 5). Koska nyt on kuitenkin kesä, haalistuuko hiusväri niin kuin hiuksen luonnollinen sävy?
Ja toiseksi oletteko koskaan värjännyt vaahtovärillä? Olen netistä siitä lukenut kaikenlaisia kauheuksia, mutta mites ne teillä on toiminut? Ja minkä ikäisenä olette hiuksianne värjännyt, mikä on mielestänne hyvä ikä?
Kiitos jos autatte :) :)
Vaaleneeko ruskea hiuksissa..?
2
56
Vastaukset
- Harmaana
Minusta on hyvä ikä ruveta värjäämään, kun alkaa tulla harmaata.
Ei kannata aloittaa liian nuorena. - 12+1
Kyllä väri haalenee hiuksissa vaikkei olisikaan kesä. Itse värjäsin syksyllä suht tummalla ruskealla ja nyt nämä on vaaleanruskeat. Heti värjättyäni oli melkein mustat hiukset. Kerran oon ns vaahtovärillä värjännyt ja tuli kauhea lopputulos, mutta värjäsin valmiiksi värjättyyn tukkaan, eli lopputulosta ei voi taa'ata.
Värjäsin ekaa kertaa 13v ja se oli liian aikaisin. Ekana värjäsin mustaksi, mikä virhe! Tottakai nuorena saattaa tulla himo kokeilla kaikkea uutta mutta suosittelen aluksi kokeilemaan väliaikaisia värejä, kuten sävytteitä, suoravärejä sun muita. Niillä saa jo ison variaation tukkaan ilman sen kärsimystä. Lisäksi ihmiselle sopii lähes aina parhaiten väri joka lähellä omaa luonnollista väriä, eli tässäkin asiassa ne sävytteet olisi suositeltavia :) en ikääsi tiedä, mutta jos vain tohdit, jätä kestovärit kauppaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161402Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen81833- 66831
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658