Hei !
Olen nyt miettinyt hiusteni värjäämistä ruskeiksi kaupanvärillä (sävy on 5). Koska nyt on kuitenkin kesä, haalistuuko hiusväri niin kuin hiuksen luonnollinen sävy?
Ja toiseksi oletteko koskaan värjännyt vaahtovärillä? Olen netistä siitä lukenut kaikenlaisia kauheuksia, mutta mites ne teillä on toiminut? Ja minkä ikäisenä olette hiuksianne värjännyt, mikä on mielestänne hyvä ikä?
Kiitos jos autatte :) :)
Vaaleneeko ruskea hiuksissa..?
2
57
Vastaukset
- Harmaana
Minusta on hyvä ikä ruveta värjäämään, kun alkaa tulla harmaata.
Ei kannata aloittaa liian nuorena. - 12+1
Kyllä väri haalenee hiuksissa vaikkei olisikaan kesä. Itse värjäsin syksyllä suht tummalla ruskealla ja nyt nämä on vaaleanruskeat. Heti värjättyäni oli melkein mustat hiukset. Kerran oon ns vaahtovärillä värjännyt ja tuli kauhea lopputulos, mutta värjäsin valmiiksi värjättyyn tukkaan, eli lopputulosta ei voi taa'ata.
Värjäsin ekaa kertaa 13v ja se oli liian aikaisin. Ekana värjäsin mustaksi, mikä virhe! Tottakai nuorena saattaa tulla himo kokeilla kaikkea uutta mutta suosittelen aluksi kokeilemaan väliaikaisia värejä, kuten sävytteitä, suoravärejä sun muita. Niillä saa jo ison variaation tukkaan ilman sen kärsimystä. Lisäksi ihmiselle sopii lähes aina parhaiten väri joka lähellä omaa luonnollista väriä, eli tässäkin asiassa ne sävytteet olisi suositeltavia :) en ikääsi tiedä, mutta jos vain tohdit, jätä kestovärit kauppaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803