Koska sairas häirikkötrolli pilaa kaikki ketjut, niin päätin aloittaa jäleen uuden. Tämä mielenterveysongelmainen narsisti kehtaa kommentoida jokaista aloitustani. Olenkin ottanut yhteyttä poliisiylijohtaja Mikko Paateroon tämän nettimaailman ehkä historian pahimman tapauksen johdosta.
Paatero lupasi ottaa asian omakseen ja kehotti myös tekemään ilmoituksen EU:n ihmisoikeuskomissioon. Sen verran vakavasta häirinnästä tässä hänen näkemyksensä mukaan on kyse.
Mutta laihdutukseen..... Juhannusviikonloppuna painoni on noussut grilliherkkujen ja oluen ansioista 1, 267 kg.
Pitkäjänteisellä ja sinnikkäällä työllä aion pudottaa tämän ei-toivotun lisäyksen jo vuoteen 2020 mennessä. Tsemppiähän tässä tarvitaan, muttei tosiaan teiltä. Toivonkin edelleen, ettei kukaan lukisi aloituksiani saati kommentoisi niitä mitenkään. Teille voi käydä samoin kuin narsku-provoilijalle.
Kuten ketjujani seuranneet tietävät olen älykäs, filosofinen ja syväpohdiskeleva persoonaltani. Olenkin pitkällisten ajatusprosessien tuloksena tullut päätelmään, että ylipainoni takana on liiallinen syöminen. Tämä oivallus vaatii vielä hieman makustelua, mutta uskoisin, että syömistäni vähentämällä painoni putoaa.
punkeroisen päiväkirja, versio 5
9
305
Vastaukset 9
- paxu.vatsakas
Supon johdolla Karhu-ryhmä on tehnyt eilisiltana rynnäkön muissa ketjuissa riehuneen, narsistisen häirikkötrollin yksiöön Mellunmäessä. Edessä on mitä todennököisimmin pitkä vankeus, tiedotti vanhempi konstaapeli Taavi Mäkäräinen minulle puhelimessa.
Eli siitä päästiin. Ja tietäkää olla vastaamatta enää viesteihini, jottei teitä odota sama kohtalo. MITÄÄN palautetta en voi sietää. Erityisesti ystävälliset neuvot laittavat minut kiehumaan ja tarttumaan hätänumeroon.
Mutta itse aiheeseen:
Kuten ketjujani seuraavat tietävät, ongelmani on yösyöminen. Ongelmani on myös aamu-, aamupäivä-, iltapäivä-, ja iltasyöminen. Vain keskipäivän syöminen sujuu ongelmitta.
Silloin olen pirteimmilläni ja haarukka sekä veitsi -- jopa lusikka -- pysyvät moitteettomasti pulleissa kätösissäni ja syöminen on sujuvaa. - vink vink
Aloittajan ei tarvitse lukea punkeroisen päiväkirjaa, jos hän siitä on itseensä ottanut. Kenties se on hänelle kasvun paikka. :)
- rusina
Vinkiksi kuitenkin.
Ruokavalioni päivässä:
I kpl rusina
1/2 lasia vettä.
Kuukaudessa muutuinkin jo itsekin rusinaksi - luin joskus
rusina kirjoitti:
Vinkiksi kuitenkin.
Ruokavalioni päivässä:
I kpl rusina
1/2 lasia vettä.
Kuukaudessa muutuinkin jo itsekin rusinaksiTrollin laihdutusneuvo taas on juoda mahdollisimman paljon alkon tuotteita. Krapulapäissään on sitten kiva käydä häiritsemässä muiden kirjoittelua.
- paxu.vatsakas
En jaksa enää laihduttaa.
- Ryhä
Kuka jaksaa, ihan oikeasti? Mutta jos ei sitä lihoisi lisää, siinä eka tavoitteeni...
- vaikutelmani
Ainakin tästä selviää mikä on trollin tavoite tällä palstalla: lihottaa mahdollisimman monta ja häiritä muiden laihduttamista.
- oon lihava
hmmmp... itserakas lehmä
- olen laiha
Eikö nyt herranjumala aikuisilla ole tippaakaan sinnikkyyttä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa831942Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as361241Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134964Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200879- 90774
- 71743
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo211681- 67647
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79628- 64584
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,36584- 35581
- 36524
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33433
- 40427
- 35424
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin13419