Koska sairas häirikkötrolli pilaa kaikki ketjut, niin päätin aloittaa jäleen uuden. Tämä mielenterveysongelmainen narsisti kehtaa kommentoida jokaista aloitustani. Olenkin ottanut yhteyttä poliisiylijohtaja Mikko Paateroon tämän nettimaailman ehkä historian pahimman tapauksen johdosta.
Paatero lupasi ottaa asian omakseen ja kehotti myös tekemään ilmoituksen EU:n ihmisoikeuskomissioon. Sen verran vakavasta häirinnästä tässä hänen näkemyksensä mukaan on kyse.
Mutta laihdutukseen..... Juhannusviikonloppuna painoni on noussut grilliherkkujen ja oluen ansioista 1, 267 kg.
Pitkäjänteisellä ja sinnikkäällä työllä aion pudottaa tämän ei-toivotun lisäyksen jo vuoteen 2020 mennessä. Tsemppiähän tässä tarvitaan, muttei tosiaan teiltä. Toivonkin edelleen, ettei kukaan lukisi aloituksiani saati kommentoisi niitä mitenkään. Teille voi käydä samoin kuin narsku-provoilijalle.
Kuten ketjujani seuranneet tietävät olen älykäs, filosofinen ja syväpohdiskeleva persoonaltani. Olenkin pitkällisten ajatusprosessien tuloksena tullut päätelmään, että ylipainoni takana on liiallinen syöminen. Tämä oivallus vaatii vielä hieman makustelua, mutta uskoisin, että syömistäni vähentämällä painoni putoaa.
punkeroisen päiväkirja, versio 5
9
242
Vastaukset
- paxu.vatsakas
Supon johdolla Karhu-ryhmä on tehnyt eilisiltana rynnäkön muissa ketjuissa riehuneen, narsistisen häirikkötrollin yksiöön Mellunmäessä. Edessä on mitä todennököisimmin pitkä vankeus, tiedotti vanhempi konstaapeli Taavi Mäkäräinen minulle puhelimessa.
Eli siitä päästiin. Ja tietäkää olla vastaamatta enää viesteihini, jottei teitä odota sama kohtalo. MITÄÄN palautetta en voi sietää. Erityisesti ystävälliset neuvot laittavat minut kiehumaan ja tarttumaan hätänumeroon.
Mutta itse aiheeseen:
Kuten ketjujani seuraavat tietävät, ongelmani on yösyöminen. Ongelmani on myös aamu-, aamupäivä-, iltapäivä-, ja iltasyöminen. Vain keskipäivän syöminen sujuu ongelmitta.
Silloin olen pirteimmilläni ja haarukka sekä veitsi -- jopa lusikka -- pysyvät moitteettomasti pulleissa kätösissäni ja syöminen on sujuvaa. - vink vink
Aloittajan ei tarvitse lukea punkeroisen päiväkirjaa, jos hän siitä on itseensä ottanut. Kenties se on hänelle kasvun paikka. :)
- rusina
Vinkiksi kuitenkin.
Ruokavalioni päivässä:
I kpl rusina
1/2 lasia vettä.
Kuukaudessa muutuinkin jo itsekin rusinaksi - luin joskus
rusina kirjoitti:
Vinkiksi kuitenkin.
Ruokavalioni päivässä:
I kpl rusina
1/2 lasia vettä.
Kuukaudessa muutuinkin jo itsekin rusinaksiTrollin laihdutusneuvo taas on juoda mahdollisimman paljon alkon tuotteita. Krapulapäissään on sitten kiva käydä häiritsemässä muiden kirjoittelua.
- paxu.vatsakas
En jaksa enää laihduttaa.
- Ryhä
Kuka jaksaa, ihan oikeasti? Mutta jos ei sitä lihoisi lisää, siinä eka tavoitteeni...
- vaikutelmani
Ainakin tästä selviää mikä on trollin tavoite tällä palstalla: lihottaa mahdollisimman monta ja häiritä muiden laihduttamista.
- oon lihava
hmmmp... itserakas lehmä
- olen laiha
Eikö nyt herranjumala aikuisilla ole tippaakaan sinnikkyyttä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656685
- 562018
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes451909- 541172
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3511167Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511115Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141041Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14917