Koska sairas häirikkötrolli pilaa kaikki ketjut, niin päätin aloittaa jäleen uuden. Tämä mielenterveysongelmainen narsisti kehtaa kommentoida jokaista aloitustani. Olenkin ottanut yhteyttä poliisiylijohtaja Mikko Paateroon tämän nettimaailman ehkä historian pahimman tapauksen johdosta.
Paatero lupasi ottaa asian omakseen ja kehotti myös tekemään ilmoituksen EU:n ihmisoikeuskomissioon. Sen verran vakavasta häirinnästä tässä hänen näkemyksensä mukaan on kyse.
Mutta laihdutukseen..... Juhannusviikonloppuna painoni on noussut grilliherkkujen ja oluen ansioista 1, 267 kg.
Pitkäjänteisellä ja sinnikkäällä työllä aion pudottaa tämän ei-toivotun lisäyksen jo vuoteen 2020 mennessä. Tsemppiähän tässä tarvitaan, muttei tosiaan teiltä. Toivonkin edelleen, ettei kukaan lukisi aloituksiani saati kommentoisi niitä mitenkään. Teille voi käydä samoin kuin narsku-provoilijalle.
Kuten ketjujani seuranneet tietävät olen älykäs, filosofinen ja syväpohdiskeleva persoonaltani. Olenkin pitkällisten ajatusprosessien tuloksena tullut päätelmään, että ylipainoni takana on liiallinen syöminen. Tämä oivallus vaatii vielä hieman makustelua, mutta uskoisin, että syömistäni vähentämällä painoni putoaa.
punkeroisen päiväkirja, versio 5
9
231
Vastaukset
- paxu.vatsakas
Supon johdolla Karhu-ryhmä on tehnyt eilisiltana rynnäkön muissa ketjuissa riehuneen, narsistisen häirikkötrollin yksiöön Mellunmäessä. Edessä on mitä todennököisimmin pitkä vankeus, tiedotti vanhempi konstaapeli Taavi Mäkäräinen minulle puhelimessa.
Eli siitä päästiin. Ja tietäkää olla vastaamatta enää viesteihini, jottei teitä odota sama kohtalo. MITÄÄN palautetta en voi sietää. Erityisesti ystävälliset neuvot laittavat minut kiehumaan ja tarttumaan hätänumeroon.
Mutta itse aiheeseen:
Kuten ketjujani seuraavat tietävät, ongelmani on yösyöminen. Ongelmani on myös aamu-, aamupäivä-, iltapäivä-, ja iltasyöminen. Vain keskipäivän syöminen sujuu ongelmitta.
Silloin olen pirteimmilläni ja haarukka sekä veitsi -- jopa lusikka -- pysyvät moitteettomasti pulleissa kätösissäni ja syöminen on sujuvaa. - vink vink
Aloittajan ei tarvitse lukea punkeroisen päiväkirjaa, jos hän siitä on itseensä ottanut. Kenties se on hänelle kasvun paikka. :)
- rusina
Vinkiksi kuitenkin.
Ruokavalioni päivässä:
I kpl rusina
1/2 lasia vettä.
Kuukaudessa muutuinkin jo itsekin rusinaksi - luin joskus
rusina kirjoitti:
Vinkiksi kuitenkin.
Ruokavalioni päivässä:
I kpl rusina
1/2 lasia vettä.
Kuukaudessa muutuinkin jo itsekin rusinaksiTrollin laihdutusneuvo taas on juoda mahdollisimman paljon alkon tuotteita. Krapulapäissään on sitten kiva käydä häiritsemässä muiden kirjoittelua.
- paxu.vatsakas
En jaksa enää laihduttaa.
- Ryhä
Kuka jaksaa, ihan oikeasti? Mutta jos ei sitä lihoisi lisää, siinä eka tavoitteeni...
- vaikutelmani
Ainakin tästä selviää mikä on trollin tavoite tällä palstalla: lihottaa mahdollisimman monta ja häiritä muiden laihduttamista.
- oon lihava
hmmmp... itserakas lehmä
- olen laiha
Eikö nyt herranjumala aikuisilla ole tippaakaan sinnikkyyttä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328527Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571163Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17806Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.37736Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42686
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637