Seurustelin hetken miehen kanssa, joka sanoi ettei ole valmis vakavaan suhteeseen, mutta haluaa pitää minut kaverinaan eron jälkeen.
Miksi ihmeessä mies näin haluaa? Ei oikein miesten logiikka nyt avaudu.
Jos erotaan niin erotaan ja jos ei niin ei. Ei minulla ole mitään syytä olla hänen kaverinsa. Minulla on ystäviä ihan tarpeeksi ennestäänkin.
Miksi mies haluaa jatkaa kaverina
36
8515
Vastaukset
- pipiatri
Olethan jo itsekn 50vi mies, jonka hyvin tunnenkin nimimerkistä
- olkoon nyt mikä vain
Alkuperäinen kirjoittaja tässä:
En ole kylläkään. Olen vähän alle 40v nainen. Ikävää jos nimimerkki on jollakin käytössä, kone ei sen käyttöä kieltänyt.
- määmy
Sul o täys oikeus sanoo ky. miehel, ettei sul o mtn mielenkiintoo olla miehen frendi. Mikäli kilauttaa tai pistää taval tai toisel viestii, et vastaa.
Tavates tervehdit kohteliast "Moi" ja jatkat matkaa. Mikäli o samaa kaveripiirii ja ootte yht.aikaa paikal, älä kommentoi hänen puheisinsa. Jos tekee suoran henk.koht. kyssän, toteet ettet oo tilivelvollinen hänel- pipiatri
Eri juttu, kun mies vaihtaa renkaat pillupalkalla
pipiatri kirjoitti:
Eri juttu, kun mies vaihtaa renkaat pillupalkalla
Minä olen vaihtanut kymmenille naisille renkaat heidän autoihinsa ja aina ovat maksaneet rahalla.
- Outo kyssä sulla
Ehkä mies ei pidä ystävyyttä negatiivisena asiana toisin kuin sinä?
Mikäli minä olisin kyseessä, laskisin sen varaan, että puutteen osuessa kohdalle, sinulta irtoaisi helliä hetkiä makuuhuoneen puolella.
- //Mies//
Ei halua loukata sinua, on pitkään antanut ymmärtää olevansa sinusta kiinnostunut, mutta sellainen oikea -eroottinen kipinä- jäi suhteestanne puuttumaan?
Sano miehelle, ettet halua pysyä edes kavereina, toivotat onnentäyteistä loppuelämää ja homma on sillä selvä. Miksi sitä pitää jäädä märehtimään sen enempää?
- alkuper
Aloittaja tässä,
Kiitos vastauksista. Kommentoin hiukan.
En minä pidä ystävyyttä negatiivisena asiana, mutta minulla on vahvat tunteet miestä kohtaan, enkä pysty hänen kanssaan toimimaan vain kaverina ja olen varma että, kuten joku sanoikin, että puutteen sattuessa helliä hetkiä irtoaisi varmasti. Ei ole kovin mukavaa kerätä itseään kasaan kerta toisensa jälkeen, jos on kovasti ihastunut johonkin ja toinen käy poikkeamassa vain seksin takia, vaikka piti olla kavereita.
Minun kaverisuhteisiin kun ei kuulu seksi.
Olemme sen verran samoissa piireissä ettei tapaamisia voi välttää.
Enhän minä tässä niin varsinaisesti märehdi asiaa, kun vain haluan ymmärtää mitä mies ajattelee kun näin sanoo. Siksi käännyinkin tämän tietotoimiston puoleen :)- Samassa tilanteessa
Aloitin ystävänä erään miehen kanssa, mutta pitkän ajan kuluttua minä rakastuin häneen.
Hän ei ikinä tunteistansa puhunut muuta, kuin "meidän ystävyytemme", mutta kun kerroin että olen rakastunut, niin kyllähän seksi kelpasi. Minä rakastelin, ehkä hän vain "pani".
Pyysin sitten, että lopetetaan kaikki, koska minä olen rakastunut, mutta hän ei sanonut tunteistansa mitään. En halunnut leikkiä, kaikki tai ei mitään. Hän edelleen ruinasi samaa "ystävyyttä", mutta mitä se olisi voinut olla, jos rakastin häntä?!
Piti raivota kunnolla, että hän lopulta jätti minut rauhaan ystävyyspyyntöjensä kanssa :(
Miksi sitten haluat suhteeseen tyypin kanssa, joka ei sovi kaveriksesi.
- samassa tilanteessa
Inhoan panemista rohtuneeseen pilluun
Miksei voisi? Miksei voisi, jos nainen muuten todella kiva tyyppi, mutta se kuuluisa kemia vaan puuttuu?
- alkuper
Aloittaja jälleen täällä.
Samassa tilanteessa olleelle, miten ihmeessä kykenit työntämään miehen pois? Luulen että minä en kykene vastustamaan miehen toiveita vaikka luulisi että tässä iässä jo olisi hieman enempi järkeä päässä ja osaisi ajatella omaa parastaan, niin eipä se taida niin ollakaan.
Ei olekaan kysymys siitä ettenkö voisi olla kaveri tyypin kanssa, mutta kun minulla on ne tunteet, jotka piinaavat minua. Kaverisuhde, jossa on myös yksipuolinen rakkaussuhde on ehkä sinunkin mielestäsi tuskaisaa. Ainakin siinä vaiheessa kun rakkauden kohde ihastuu johonkuhun toiseen ja sinun tulisi kaverina olla siitä iloinen. Au, kamalaa ajatellakin sellaista.
Mitenkähän se miesten logiikalla hoidetaan sellainen tilanne? Jos siis asia olisi toisinpäin, että mies kovasti olisi rakastunut ja nainen ei ja haluaisi olla kaveri ja jakaa silti helliä hetkiä. miten mahtaisi mies käsitellä ajatuksiaan kun nainen esittelisikin uuden petikumppaninsa ja ihastuksensa.
Ja nyt kun tässä kerran kirjoitan, niin kysynpä vielä sellaistakin että mahtavatko miehet ylipäänsä kääntää ja vääntää tällaisia asioita mielessään vai onko se vain niks ja naks ja asia on sillä selvä, mitä sitä sen enempi pohtimaan?
Kiitos kaikille taas ja kiitos jo etukäteen kommenteistanne uusiin kysymyksiini.Eihän se nyt varmaan helppoa olisi, mutta mitä muuta vaihtoehtoa sulla on?
Mietit vaan sitä, että mitä menetät ja mitä saat? Mitä haluat ja mitä et? Haluatko miehen itsellesi hinnalla millä hyvänsä tai haluatko miehen haluavan sinua hänen omasta vapaasta tahdostaan? Pistätkö välit poikki mieheen kun et saa häntä tai otatko sen mikä on tarjolla(se kaveruus/ystävyys)?
Näin minä ajattelisin sinun tilanteessasi. Ja voin sanoa, että ainakin minun tapauksessani se ystävyys/kaveruus on aina vienyt voiton. Se ystävyys on lopulta laadultaan paljon pysyvämpää kuin suhteet, erityisesti ne yksipuolisilla romanttisilla tunteilla varustetut suhteet...- Samassa tilanteessa
Kyllähän se oli vaikeaa työntää mies pois.
Se oli vain ainoa ratkaisu. Olin tulla hulluksi, kun rakastin miestä niin paljon, mutta hän oli niin tunteeton. Halusin olla hänen kanssaan koko aika, lähellä, pitää hyvänä. Mutta hänelle olin vain ystävä. Ja se ystävyyskin taisi kylmetä, kun minä kuumenin.
Vieläkin itkettää koko asia. - varanainen..........
Genio.Mente kirjoitti:
Eihän se nyt varmaan helppoa olisi, mutta mitä muuta vaihtoehtoa sulla on?
Mietit vaan sitä, että mitä menetät ja mitä saat? Mitä haluat ja mitä et? Haluatko miehen itsellesi hinnalla millä hyvänsä tai haluatko miehen haluavan sinua hänen omasta vapaasta tahdostaan? Pistätkö välit poikki mieheen kun et saa häntä tai otatko sen mikä on tarjolla(se kaveruus/ystävyys)?
Näin minä ajattelisin sinun tilanteessasi. Ja voin sanoa, että ainakin minun tapauksessani se ystävyys/kaveruus on aina vienyt voiton. Se ystävyys on lopulta laadultaan paljon pysyvämpää kuin suhteet, erityisesti ne yksipuolisilla romanttisilla tunteilla varustetut suhteet...Oletko Gentsu koskaan oikeesti ollut rakastunut? Eikä ihastumista ja rakastumista voi verrata. Tai sit vaan puhut miehen järjellä, kun nainen ajattelee naisen tunteella.
Siinä olisi miehellä varalla vakipano joka onnistuisi aina, jos muualta ei irtoa!
Taidetaan olla erilaisia miehet ja naiset, myös muuten kuin keholtamme.
En minä ainakaan haluaisi sitä kalvavaa tuskan ja onnen tunteiden myrskyä pitkittää.
Kaiken lisäksi tuntisin itseni hyväksi käytetyksi. En pystyisi siihen.
Se on joko tai ei mitään. Selvää ja yksinkertaista, miksi pitkittäisin piinaani? varanainen.......... kirjoitti:
Oletko Gentsu koskaan oikeesti ollut rakastunut? Eikä ihastumista ja rakastumista voi verrata. Tai sit vaan puhut miehen järjellä, kun nainen ajattelee naisen tunteella.
Siinä olisi miehellä varalla vakipano joka onnistuisi aina, jos muualta ei irtoa!
Taidetaan olla erilaisia miehet ja naiset, myös muuten kuin keholtamme.
En minä ainakaan haluaisi sitä kalvavaa tuskan ja onnen tunteiden myrskyä pitkittää.
Kaiken lisäksi tuntisin itseni hyväksi käytetyksi. En pystyisi siihen.
Se on joko tai ei mitään. Selvää ja yksinkertaista, miksi pitkittäisin piinaani?:)...
Olen. Ikävä kyllä... Olen käynyt läpi ne kaikki tunteiden vuoristoradatja useammin kuin kerran...
Mutta aloittajan tapauksessa paljon riippuu myös siitä miehestä. Käyttääkö hyväksi naisen tunteita tai ei. Herrasmies jättää käyttämättä ja kertoo reilusti missä mennään eikä roikota naista turhissa toiveissa.Genio.Mente kirjoitti:
:)...
Olen. Ikävä kyllä... Olen käynyt läpi ne kaikki tunteiden vuoristoradatja useammin kuin kerran...
Mutta aloittajan tapauksessa paljon riippuu myös siitä miehestä. Käyttääkö hyväksi naisen tunteita tai ei. Herrasmies jättää käyttämättä ja kertoo reilusti missä mennään eikä roikota naista turhissa toiveissa.Mites tässä nyt tulikaan mieleen tämä biisi ja juuri tämän herran tulkitsemana...
Se on se pienen humalan tuoma sentimentaalisuus...
https://www.youtube.com/watch?v=F8c5Tk1RrYs
Ps. Hitto, kun Kauniisti Soundaa Telecaster...- varanainen..........
Genio.Mente kirjoitti:
Mites tässä nyt tulikaan mieleen tämä biisi ja juuri tämän herran tulkitsemana...
Se on se pienen humalan tuoma sentimentaalisuus...
https://www.youtube.com/watch?v=F8c5Tk1RrYs
Ps. Hitto, kun Kauniisti Soundaa Telecaster...Siis herrasmies? Ihan tosissaan, tunnetko sä yhtään herrasmiestä?
Minä tunnen tasan ja tarkkaan yhden!
Ikää 91 vuotta ja uskoisin et iällä on paljon merkitystä tässäkin tapauksessa.
Olen ollut aviossa noin 30 vuotta, enkä väitä olevani herrasmiehen vaimo!
Tai riippuu siis tilanteista.
Kyllä mä saan huomiota osakseni ja jopa "palvontaakin",
mutta pohjimmiltaan hän on äijä.
Kulkee vapaana ilman talutusremmiä, koska hänellä on luottoa.
Mutt niin tyhmä en ole, et alkaisin tarkistaan reittejään.
Jos sattumalta narahtaa, niin silloin on helvetti irti!
En pystyisi jatkamaan enää päivääkään hänen kanssaan.
Eikä taatusti jäisi minkään laista tilaa ystävyydelle,
sillä minä rakastan yhä yhtä palavasti häntä.
Olen omistushaluinen myönnän ja taatusti olisin mustasukkainen.
Aikuisena miehenä varmaan ymmärrät, mitä tarkoitan, ilman selityksiäkin. - oppopossu
Samassa tilanteessa kirjoitti:
Kyllähän se oli vaikeaa työntää mies pois.
Se oli vain ainoa ratkaisu. Olin tulla hulluksi, kun rakastin miestä niin paljon, mutta hän oli niin tunteeton. Halusin olla hänen kanssaan koko aika, lähellä, pitää hyvänä. Mutta hänelle olin vain ystävä. Ja se ystävyyskin taisi kylmetä, kun minä kuumenin.
Vieläkin itkettää koko asia.Olen itse ollut tilanteessa jossa tapailemallani miehellä oli naisystävä. Siis hän piti naista vain ystävänä, mutta naiselle oli paljon enemmän. Kun sitten paljastui tapailumme, oli se isku tälle naiselle, minua kun mies rakasti ja rakastaa yhä. Pahalta vain tuntuu tuon naisen puolesta. Eikä mies ollut koskaan kertonut tälle naiselle että rakastaa häntä.
Eritoten tuossa tilanteessa, kun omat tunteesi ovat vielä vahvoja, ei kaveruus onnistu tuskatta. Vaikka mies olisi fiksukin eikä hyväksikäyttäisi tunteitasi, on äärimmäisen vaikeaa saada tunteet käsiteltyä kaveritasolle, jos aktiivisesti pidetään yhteyttä.
Enkä oikein ymmärrä miksi pitäisi jäädä kaveriksi, jollei se tapahdu luontevasti kummankin osapuolen toiveesta. Itselläni ei ole mitään tarvetta ollut pysyä kavereina exieni kanssa, vaikkei olisi mitään erityistä vihanpitoakaan.- sut löytää aina
oasis79 kirjoitti:
Eritoten tuossa tilanteessa, kun omat tunteesi ovat vielä vahvoja, ei kaveruus onnistu tuskatta. Vaikka mies olisi fiksukin eikä hyväksikäyttäisi tunteitasi, on äärimmäisen vaikeaa saada tunteet käsiteltyä kaveritasolle, jos aktiivisesti pidetään yhteyttä.
Enkä oikein ymmärrä miksi pitäisi jäädä kaveriksi, jollei se tapahdu luontevasti kummankin osapuolen toiveesta. Itselläni ei ole mitään tarvetta ollut pysyä kavereina exieni kanssa, vaikkei olisi mitään erityistä vihanpitoakaan.näistä "suhteet ja tunteet" osastoista ,) Vaikutat vanhalta epätoivoiselta kiimapillulta, joka oletkin;)
sut löytää aina kirjoitti:
näistä "suhteet ja tunteet" osastoista ,) Vaikutat vanhalta epätoivoiselta kiimapillulta, joka oletkin;)
Sinänsä herttaista, että päätit käyttää hetken elämästäsi kertoaksesi mielipiteesi minusta, mutta jos tämän oli tarkoitus loukata tms niin näit turhaa vaivaa.
- uusi alku sulle
Nainen oli seurustellut jonkin aikaa miehen kanssa ja mies katkaisi suhteen.
Haluten olla vaan "ystävyys suhteessa" naiseen.
Pitää siis "varaus numeroa" voimassa, toisin sanoen!
"Genio.Mente
Eihän se nyt varmaan helppoa olisi, mutta mitä muuta vaihtoehtoa sulla on?
Mietit vaan sitä, että mitä menetät ja mitä saat? Mitä haluat ja mitä et? Haluatko miehen itsellesi hinnalla millä hyvänsä tai haluatko miehen haluavan sinua hänen omasta vapaasta tahdostaan? Pistätkö välit poikki mieheen kun et saa häntä tai otatko sen mikä on tarjolla.
Näin minä ajattelisin sinun tilanteessasi."
Hyi sua Gentsu, puhut nyt miehen puolesta: 3-0! Selvä vedätys.
Kuulostaa siltä Genio; et ex-sulho olis ainoa mies maailmassa!
Kyllä löytyy varmaan vapaita miehiä, joille nainen saattaa merkitä jotain muutakin kuin pelkkää ystävää tai varanumeroa.Nainenkin saattaa syttyä toiselle miehelle, kun eksä on pois kuvioista, eikä hän enää sotke naisen ajatuksia.
Minä laittaisin kuvitelman tyngät heti poikki.
Itkisin itkuni, kuivaisin silmäni ja katselisin lohduttajaa itselleni, sillä silmällä! ;)
Elämällä omaa elämäänsä uhrautumatta kuvitelmille, kyllä löytää....- Römps.Mäntti
Kyllä kaiki selväjärkiset genoin omakehu trollit huomaavat
gempsu on vaan oppinut trollaamisen taidon - uriUtuREyn
Römps.Mäntti kirjoitti:
Kyllä kaiki selväjärkiset genoin omakehu trollit huomaavat
gempsu on vaan oppinut trollaamisen taidonNäin se on;(
Hyi mua, niin...
Minä ole vaan elämäni aikana oppinut sen, että rakkauden suurin lahja on siinä et tuntee rakkautta. Ei siinä et tulee rakastetuksi. Jaksa nyt tätä sen enempää avata, mutta toivottavasti hiffaat tän....- varanainen
Genio.Mente kirjoitti:
Hyi mua, niin...
Minä ole vaan elämäni aikana oppinut sen, että rakkauden suurin lahja on siinä et tuntee rakkautta. Ei siinä et tulee rakastetuksi. Jaksa nyt tätä sen enempää avata, mutta toivottavasti hiffaat tän....Kyllä mä tunnen rakkautta montaakin asiaa kohtaan ja ihmistä.
Mutta se ei ole samanlaista rakkautta, jota tunnen mietäni kohtaan. (intohimoa)
Minä rakastan lapsiani ja rakastan lastenlapsia, veljeäni ja setääni sekä muutamia ystäviäni. Se rakkaus jota heitä kohtaan tunnen on erinlaita.
Kaikki heidät voin jakaa toisten ihmisten kesken, ilman mustasukkaisuutta.
Miestäni en pysty jakamaan, se olisi polttavaa tuskaa....jatkuvaa piinaa; joku toinen voisi olla tärkeämpi kuin minä..pelkoa hyljätyksi tulemisesta kai?
Sanot ehkä että olen itsekäs, sitä minä varmaan olen, mutta haluan olla se ainoa hänelle. Kuten hänkin on minulle.
Jos minä en riitä... en halua olla silloin mitään osaa siinä hänen kokonaisuudessaan.
Sä et siis tunne mustasukkaisuutta? ...et ollenkaan?
Katsos kun; himo ja intohimokin, ovat kaksi aivan eri asiaa! (ainakin mulle)
Enkä todellakaan hiffaa sitä, ettei rakastetuksi tulemisella ole merkitystä.
Oletko sä masokisti, mahdollisesti?
Silloin mä voin ymmärtää sanomas, muuten...... puhalla pylyyn ja juokse suolle!
- alkuper
Alkuperäinen kirjoittaja jälleen täällä.
Hyvähän se on että miehet kirjoittavat niin kuin ajattelevat. Sitähän minä täältä miesten logiikka osasta nimenomaan kaipailinkin. Ilmeisesti vain hieman kaivataan meitä naisia tähän kaivelemaan niitä ajatuksia miesten päästä :)
Suurin osa on vissiin sitä mieltä, että mies ajattelee tässä tilanteessa nimenomaan niin että pitäisi naista varalla kaverinaan, jotta saa seksiä silloin kuin sitä tahtoo ilman turhaa vaivannäköä. Naiset ainakin taitavat yksimielisesti olla sitä mieltä että näin mies ajattelee.
Onko miehiä, jotka ovat eri mieltä asiasta? Kaikista kirjoituksista kun ei ilmene kumpaa sukupuolta kirjoittaja on.- M++ies
Varalla vaivatonta seksiä varten ja vielä naurua partaan naisten naiviudesta. Naisesta tulee niinkun maksuton ilotyttö.
No ei tietenkään seksiä kavereiden kanssa. Sen selvität jo kättelyssä hänelle. Kun kaveruudesta kerran on kyse.
- haluatko ilotyttöä
Onko miehen logiikan mukaista nauraa partaansa jos saa joltakin hellää seksiä ja kuvitella olleensa ilotytön kanssa?
- varanainen..........
Usko pois, ei näillä miehillä ole mitään yhtenäistä logiikkaa tästä asiasta,
joka koskee heidän käytöstään. Kaikki miehet ovat yksilöitä.
Mut jos yks mies sanoo täällä näin,
niin siellä arkielämässä niitä taatusti myös löytyy lisää.
Jos katsot naisten vastauksia kyseiseen asiaan,
meiltä kyllä löytyy yhteinen logiikka tästä asiasta.
Loppupeleissä kyllä täysin sun itsesi ratkaistava vaikea asia.
Teet niin tai näin, aina sinuun sattuu! =((
Jaksamisia sulle! Oletko sama kirjoittaja, kuin tuolla jo on samantapainen aloitus?
En ymmärrä, mikä siinä kaveruudessa niin kamalaa on. Ja kenellä on oikeasti liikaa ystäviä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819