nonniih..kertokaas mulle hyvii hiphop/rap biisei..tosi hyviä :D kiitos!
hyvii biisei
6
541
Vastaukset
- Pulputtaja
Uuu..yeah! Kokeileppa tätä: Mistreat loistava kotimainen bändi.
- Jimmy
Edrof:n biisi "Hetki vain aikaa" on HYVÄ.
- missy
missy elliotilla on loistavia kappaleita. esim. work it, 4 my people, im hot, dont be cruel oikeesti, missy on paras (nais)räppäri. kannattaa kokeilla!
the black eyed peasin koko levy on myös aika helmi. suosittelen lämpimästi.
outkastilla on myös aika hyviä biisejä. outkastin parhaita on roses ja hey ya. pidän myös speedballin´ista.
eminem on erittäin taitava räppäri. esim superman on hyvä biisi.
jos haluaa kunnon meininkimusiikkia, niin fatman scoopin be faithful on fiilistä nostattava. loistava tanssibiisi.
jos suomalaisesta tykkää niin eskimon blaa (?) on aika hauska. mariska murha on myos hyvä. :) - opuli
dilated people: this way
ice cube: dr frankenstein
tupac: unconditional love
tupac: life goes on
xzipit: spitshine
puff daddy f. faith evans: i'll be missing you
nas f. puff daddy: hate me now
puff daddy: best friend
dmx: ain't no sunshine (hanki tohon biisiin autoos kunnon hifit, ei mitkään V**** "lofit", 50päävirtakaapeli ja yellowtop niin kyllä lähtee!)
ludacris: move bitch
ludacris: roll out- Näköharha
tää o iha mielipidekysymys mu toi ludacrisin move bitch on aika kulunutta matskuu et ei siin sit mitää.. muut biisit oli ihan tykkei..
itte suosittelen mikserist:
tactinen (mun puolbroidi)erittäin tekninen räbääjä
Sit F.B.I on aika retee "syön tänää" biisin kera ja sit on viel terror squadin lean back vaikka seki on jo jokseenki kulunu..
Sit tää Jay-Z/Linkin Park - Encore/Numb on kova biisi. JayZ:n ja linkin parkin yhteistyötä. \o
- Toby
Tässä kolme tiukkaakin tiukempaa biisiä...ei mitään mtv mössöä.
Souls of mischief: -93 till infinity
A tribe called quest: We can get down
NWA: Express yourself
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057