Laihduttaminen on tosi vaikeaa

trollille ;)

Siihen vaikuttavat perimä, toiset ihmiset, oma luonne, tavat ja tottumukset jne.
Enemmän ja vähemmän jatkuva nälkä, joka ei koskaan väisty on faktaa jonka lähes jokainen laihduttaja tietää. Sen sijaan liikaa Suurinta pudottajaa katsoneet, ylipainosta tietämättömät mutta muuten elämässään epäonnistuneet ihmisrauniot, kuten tämä yksi trolli, eivät siitä tiedä mitään.

Laihduttaminen on vaikeaa. Toistetaan vielä kerran: LAIHDUTTAMINEN ON VAIKEAA. Pudotetun painon pitäminen poissa vielä vaikeampaa.
Minä en ainakaan aio tehdä tästä virtaheppoa olohuoneeseen (palstalle) jonkin trollin mieliksi. Koska häntä häiritsee se, että laidhuttaminsen vaikeuksia tuodaan esiin, pidetään tätä esillä trollin häiriöksi. Mitänä hyötyä hänestä ei ole laihdutamisessa. Trolliressukka tarvitsisi itse tukea, mutta ihan toiselta palstalta. Valitettavasti hänen pakonomainen tarpeensa häirköidä positiivisesta palautteesta kertoo hänen kärsivän vaikeasta kateudesta ja sisäisistä vihamielisyyden tunteista. Antaisin trollille neuvon mennä keskustelemaan asioistaan ammattiauttakan puheille, mutta jos tämä tuntuu täysin ylitsepääsemättömältä, kenties jokin auttava puhelinkin voisi hyödyttää häntä. Sopiva lääkitys voisi myös olla paikallaan.

10

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annan pari neuvoa

      Laihduttaminen on siis vaikeaa, eivätkä tämän palstan "neuvot" paljon asiaa auta. Mitä niihn taas kuuluikaan:
      - proteiinipitoinen ruokavalio
      - lisää liikuntaa

      Yleensähän lihavia ihmisiä moititaan liiasta kiltteydestä ja miellyttämisenhalusta, itsetunto kun on poljettu maahan moneen kertaan normaalipainoisten toimesta. Sitä asennetta on turha jatkaa tällä palstalla, kannattaa sanoa suoraan asiat niin kuin ne ovat, jos siltä tuntuu. Jos joku itsestään liikoja luuleva vastavalmistunut, alalleen sopimaton lähi- tai terveydenhoitajapentu ottaa siitä itseensä, niin ottakoon. Hänellä on tällöin itsellään ongelma, eikä hän kykene auttamaan tämän palstan porukkaa.

    • ei oikea paxu

      Paxu se täällä riehuu. Tunnistaa ajatuksista ja kirjoitustyylistä kyllä hyvin.

      • tunnistettu

        Jaa se, joka tekee aloituksia valpaxuna? Eli sinä.


    • ; )

      Hei tossa on muuten oikealla mainos: Psykologi auttaa. Se on varmaan trollilel tarkoitettu. Ottas ny edes onkeensa

      • ou jeah

        Mä luulen, että se otti ainakin itteensä ;D


    • he he

      Ei kannata antaa trollille liikaa huomiota. Se kaipaa pientä laihdutuskuuria huomion suhteen, ettei paisu liikaa.

    • paxu.vazakas

      Laihduttaminen on tosiaan vaikeaa ja pudotetut kilot tulevat tosi helposti takaisin.

    • en tykkää trollista

      Trollihan ei ole täällä ketään tukemassa, saati että ottaisi palstan aiheen ja tarkoituksen vakavasti. Entisenä koulu- ja nykyisenä nettikiusaajana trolli vain hoitaa omia ongelmiaan sillä yhdellä ja samalla tavalla koskaan mitään uutta oppimatta. Ylläpidon pitäisi valvoa tällaista palstaa paremmin, silloin kun se tällaisen kerran laittaa. Mutta kuten yleensäkin S24:ssa, eihän täällä mitään tasoa ole.

    • motivoinitseäni :DD

      Laihduttaminen on vaikeaa, mutta toimikoon tämä lause motivoivassa mielessä, että me olemme helvetin vahvoja kun pystymme siihen!

    • 4+2=6

      Lainaan erästä tekstiä, jota pidän erittäin osuvana!

      " You're right. It is easier to eat pizza then to run on the treadmill. It's easier to turn to ice cream rather then people for supporters. It's easier to say "fuck it, I give up" then to say it "Fuck this, I can do it". So you know what? I'm not going to sit here and tell you day after day you can do this. If you don't believe you can, then you can't. That's the honest truth. You need to do this for you. And if you don't want it enough, then you sure as hell won't achieve it. So take the easy way out and remain unhealthy and continue to gain weight because you can't realize you are the only one hurting yourself. I didn't say it would be easy. I said it would be worth it. "

      Älä ruoki trollia, niin se katoaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe