Popedan kappale Kellot Lyö

Kuuntelin tänään Radio Cityä ja sieltä tuli kyseinen kappale: https://www.youtube.com/watch?v=d0hhneVgEGA

Kuuntelin noita sanoja ja jäin miettimään että kertooko tuo biisi aisuruudesta vai ytm:stä. Eli ilmeisesti tuossa lauletaan jostain miehestä joka on tehnyt kovasti töitä sekä hankkinut perheelleen auton ja talon, mutta menettää nämä kaikki avioeron vuoksi.

Kuitenkin tuossa biisissä mainitaan myös se, että biisin mies oli päässyt korkkaamaan tämän naisen omistukseensa, eli toisaalta hän ei ole aisuria nähnytkään.

Joka tapauksessa oivallinen idea biisille, sillä Suomessa riittää munattomia paskahousumiehiä jotka kustantavat elämän ämmille jotka ovat vain rahan perässä mutta todellisuudessa himoitsevat tatuoituja jyystärikarjuja tai tummaihoisia savannipanijoita. Ja yleensä juuri tällaiset liitot päättyvät aivoeroon jolloin suurin häviäjä on suomalainen työssäkäyvä mies. Nämä miehet varmasti kykenevät samaistumaan tuohon kappaleeseen ja ovat potentiaalisia levyjen ostajia. Täytyy sanoa että nerokkaasti ajateltu Pate Mustajärvi!

5

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kіs-kіsu

Toi on kaikkien peruskatkerien miesten biisi. Kieltämättä hyvin toteutettu, mutta on se kumma että aina kun löytää vähän munaa itsestään se johtuu vain siitä, että on vihainen ja katkera jollekin naiselle.

• Jii007

Naiset on kaiken pahan alku ja juuri.
        Nainen on olento helvetin syvimmistä syövereistä.

• kis-kisu

Ihan mun biisi, jos vaan olisin mies.

• siira

Kuka nyt jotain Popedaa kuuntelee, puhumattakaan noita yltiökarmeita sovinistisanoituksia.

• EiVoiVerrata

Kyseinen biisi tehty 80-luvulla ja liittyy sen aikaiseen ps-kulttuuriin. Sillä kulttuurilla ei ollut paljon mitään tekemistä nykypäivän kanssa. Ei voi puhua sen ajan ihmisistä nykyajan sanoilla. No tietenkin 80-luvun kuuminkin misu tai kolli on tämän päivän alempaa tasoa nuorten silmissä mutta niin käy kaikille kun ikää tulee.

ps-markkinoilla kaikki muuttui jossain 1990/2000 luvun vaihteessa. Ei yhdessä yössä mutta vähitellen. Miksi? Siinäpä vasta kysymys! Lamasta noustiin ja se oli hyvä sen. Mitä sitten tapahtui?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      60
      3186
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2668
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    Aihe