Kuinka alas händäri pelkillä raudoilla?

viidettä kesää pelkillä raudoilla ja saanut yrittämisen ja erehdyksen kautta händärin 24:ään. avaukset R4:lla ja paljolti väylälläkin sillä, lähestymislyöntien pituuden arvioinnissa toivomisen varaa, tuppaa menee yli. kuinka alas pelkillä raudoilla voi päästä, kun toi draiveri ei kertakaikkiaan istu käteen?

5

1442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfsfgdfgfgdf

      Ei siinä mitään sääntöä ole. Esim minä löisin raudoilla jopa pidemmälle avauksen kun muutama pelikaveri draiverilla.
      Lähi pelistä ne tulokset tulevat.
      Jos lyöt väylälle r5 esim 150 metriä. Seuraava lyönti myöskin r5:lla.
      Olet jo edennyt 300 m ja aika moni par 4 on lähellä 300 m.
      zippi ja1-2 puttia niin se on par tai bogey.
      Jatketaan esimerkkiä... Jos teet joka reiälle bogey niin sun händäri on n. 18.
      Muutama säkä paari niin se HCP on alle 18.
      Mihin sitä draiveria tarvitaan, kun golf on näin teoriassa helppoa :-)
      Muista nyt kuitenkin, että golffi alkaa vastaa 100 metriä reijästä. Siitä ne tulokset syntyy. Lähes jokainen alle 36 händärillä pystyy olemaan par nelosella alle satasessa, mutta sitten lapussa on kuitenkin tupla bogey tai vaihka tripla.

      Tietysti inhottavat kentän suunnittelijat on rakentanut kaikkee kivoja esteitä väliin. bunkkereita, vesiesteitä yms joka tuo hieman lisähaasteita

    • huvittunut

      Ei se ihan noin mene, että händäri on noiden jälkeen 18... riippuu paljon saat bogy-pisteitä. Mulla tänä kesänä paras kierros -8 ja ei mun händäri ole 8...

      • Ghjjgghj

        Onpas nyt luetun ymmärtäminen sulle vaikeaa.... Samoin kun lyöntien laskeminen.
        Jos tosiaan olet pelannut parhaan kierroksesi -8 niin olisit suomen parhaimpia golffareita. Ilmeisesti kuitenkin tarkoitit, että pelasit 8 alle oman tasoituksesi eli sait 44 bogey pistettä

        totta helvetissä se riippu bogey pisteistä, mutta sano yksikin kenttä suomessa, missä pelaaja pelaa bogeyn joka väylälle ja pelaajan händäri on 18 niin tasoitus ei putoisi. Jos slope olisi vaihka sen 18, niin siitä tulisi tasan 36 bogey pistettä.


    • Rautakolomonen

      Kaverillani tasoitus 4,0 ja pelaa pelkillä raudoilla. Jos opit lyömään 1-3 -raudoilla, niin kyllä tasoituksen voi siis hyvinkin alas raudoilla pelata.

      • Hhghjkkkbvv

        Aivan totta. Kaverit jotka on aloittanut pelaamisen -70 luvulla ei paljon draveriin koske. Niiltä löytyy bägidtä näitä nykyään todella harvinsisia rautoja, ykkönen, kakkonen ja miksei myöskin vielä kolmonen.

        Olin katsomassa amatöörien em- kisoja linna golfissa, toissa viikolla.
        Lähes kaikki avasivat väylä ykkösen raudoilla. Sen on siis par 4. Golf on älypeli, jos avauksella pääset sataan viiteenkymppiin rautamailalla, niin miksi käyttää puumailoja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8650
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2342
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1213
    Aihe