Heippa.! Tietääkö kukaan Oulun hiustenpidennystarjonnasta.?että missä tehdään mahd edullisesti.?ja millasta jälkeä.?ja omia kokemuksia :)
( Oon soittanu pariin paikkaan, toisessa hinta 750e, toisessa 350->. )
HIUSTENPIDENNYKSET OULUSSA
4
928
Vastaukset
- Mööööh
Että jos pidennyksen ottaa, paljonko maksaa ns."korjailu" sitten kun sinetit alkavat näkyä.
Miten niitä sinettejä "korjaillaan" ?
Kiitti jos vastailette.!!:D- Janina
mulla on ollu kaks hiustenpidennystä ja hinta on kummallakin kertaa ollu 420 euroa (en kyllä laittanut Porissa). Kiinnitystapojahan on muutamia, mulle laitettiin just noi sinetit molemmilla kerroilla. En tiedä mitä tarkoitat tuolla, että sinetit alkaavat näkyä? Mulla ne ei ainakaan näkyny mitenkään, mutta hiukset alkoivat menemään rastoille sinetin kohdalta. Suositusaika pidennyksen pitoon on 3kk, sillä jos hiukset ovat liian takussa juuresta, juuri saattaa tulehtua. Mulla on rasvainen iho ja ilmeisesti se vaikutti myös sinnetteihin sillä ne pehmenivät ja irtosivat nopeasti. Rasvaiselle iholle en suosittele sinettejä sillä kosmetologina tiedän, että päänahassa on paljon talirauhasia.
Muutenkin pidennyshius on todella kuivaa ja menee helposti takkuun. Ja mulla on kyllä kampaamon hoitotuotteet... - Janina
Janina kirjoitti:
mulla on ollu kaks hiustenpidennystä ja hinta on kummallakin kertaa ollu 420 euroa (en kyllä laittanut Porissa). Kiinnitystapojahan on muutamia, mulle laitettiin just noi sinetit molemmilla kerroilla. En tiedä mitä tarkoitat tuolla, että sinetit alkaavat näkyä? Mulla ne ei ainakaan näkyny mitenkään, mutta hiukset alkoivat menemään rastoille sinetin kohdalta. Suositusaika pidennyksen pitoon on 3kk, sillä jos hiukset ovat liian takussa juuresta, juuri saattaa tulehtua. Mulla on rasvainen iho ja ilmeisesti se vaikutti myös sinnetteihin sillä ne pehmenivät ja irtosivat nopeasti. Rasvaiselle iholle en suosittele sinettejä sillä kosmetologina tiedän, että päänahassa on paljon talirauhasia.
Muutenkin pidennyshius on todella kuivaa ja menee helposti takkuun. Ja mulla on kyllä kampaamon hoitotuotteet...Myös poisto maksaa kahdelta tunnilta 75 euroa..
- Sanna
Hei!
Kerrotko vielä, että missä paikoissa kyseisiä hintoja tarjottiin? Oon iteki Oulusta, ja pitäs alkaa soittelemaan myös paikkoja läpi. Tuo 350 ei kuulosta kovin pahalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760