Tinder-kokemuksia

16+2

Miten te muut kestätte Tinderin ja yleensä nettideittailun kylmyyttä ja suorasukaisuutta? Olen 30-vuotias, noin vuoden sinkkuna ollut nainen, joka liittyi kolmisen viikkoa sitten Tinderiin. Jo nyt tekee mieli poistaa koko sovellus, vaikka en ole ollut yksilläkään treffeillä. Aina sanotaan, että näteillä naisilla on helppoa, mutta ei kyllä ole! On totta, että 90 % "tykkäämistäni" miehistä "tykkää" myös minusta, mutta luottamustani parisuhteen löytymiseen ei edistä se, että näistä miehistä valitettavan suuri osa haluaa vain seksiä. Kyse ei ole siitä, että olisin jotenkin erityisen tyrkky tai edes vihjaileva, vaan myös muilla ystävilläni on vastaavia kokemuksia. Tiedän järjellä ajatellen, että suurin osa miehistä on asiallisia ja kunnollisia, mutta sen helmen etsiminen roskajoukosta on turhauttavaa. En jaksaisi käydä enää kymmenettä kertaa samaa keskustelua työstä ja mielenkiinnon kohteista, kun lopputulos on, että pian jo aletaan pyydellä alastonkuvia tai ehdotellaan "päiväkahveja". Korostan, etteivät kaikki miehet, joiden kanssa olen keskustellut, ole suinkaan samanlaisia, mutta näiden mainitsemieni mätämunien vuoksi olen tullut jotenkin tosi varovaiseksi, varmasti liikaakin, ja kynnykseni lähteä treffeille on näiden ikävien kokemusten vuoksi todella korkea. Olisiko teillä vinkkejä, miten jaksaa nettideittailua katkeroitumatta? Miten pettymyksistä pääsisi parhaiten yli?

28

3664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadsaddas

      Unohda se Tinder.

      • 16+2

        Latasin sovelluksen vasta aika pitkän harkinnan suhteen, ilman muuta haluaisin mieluummin tavata seurustelukumppanin tosielämässä. Valitettavasti kuitenkin tajusin jokin aika sitten, että mahdollisuuteni tutustua kehenkään ovat aika pienet. Tässä iässä työelämä, harrastukset ja ystäväpiiri ovat sillä tavalla vakiintuneita, ettei uusia tuttavuuksia juuri synny. Olin viimeksi sinkkuna muutamia vuosia sitten opiskeluiden ollessa vielä kesken, ja tuolloin tilaisuuksia tavata suunnilleen oman ikäisiä sinkkumiehiä oli luonnollisesti tarjolla ihan eri tavalla. Vinkit tyyliin "hanki uusi harrastus" tuntuvat aika teennäisiltä, kyllähän varmaan miehiä vaikkapa moottoriurheilun parista löytyisi, mutta jos sellainen ei itseä kiinnosta, on mielestäni typerää lähteä esittämään suurta fania vain kumppanin löytymisen toivossa.

        Terv. ap


      • Anonyymi

        Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm
        Maksulliset sivustot on tosiaan siinä mielessä hyviä että siellä ihmiset on enemmän tosissaan seuraa etsimässä kuin ilmaissivustoilla.


    • rh1961

      Olen 52-vuotias eikä ole yhtään helpompaa. Olen tavannut netin kautta muutaman ihan kunnollisen miehen. He eivät vain ole kiinnostaneet sitten minua. Kilpailu miehistä nettimarkkinoilla on kova. Kyynistyminen on vaarana.
      Kannattaa pitää vähän aikaa taukoa. Tehdä ihan muita asioita. Olla avoin oma itsensä.

    • sadsaddas

      Kokeile oikeita nettitreffejä. Tinder oli alunperin selvästi esikuvansa, homojen Grinderin tapaan seksisuhteiden nopeaan hakuun toimiva työkalu. Sittemmin siitä tuli itsetunnonkohotustyökalu jossa suuri osa ei ole hakemassa yhtään mitään muuta kuin varmistuksia haluttavuudelleen. Eikö sinustakin vakavamman seuran hakijana tunnu hassulta pelkän naaman perusteella toimiva pariutumistapa?

      • saddam3

        minusta tuntuu hassulta että joku kuvittelee etteikö pariutumistapa tapahdu juurikin pelkän naaman perusteella


    • 16+2

      Tiedostan Tinderin pinnallisuuden suhteessa muuhun nettideittailuun. Toisaalta kuvat eivät yleensä ole kuitenkaan pelkkiä naamakuvia, vaan usein niissä pyritään tuomaan esille harrastuksia ja omaa persoonallisuutta. Mielestäni on aika sama asia, laittaa profiiliin laskettelukuva ja kertoa nettideittiprofiilissa harrastavansa laskettelua :) Itse asiassa tässä mielessä Tinder saattaa jopa edellyttää suurempaa rehellisyyttä. Esittelyteksteihin voi kirjoittaa vaikka millaista soopaa omista arvoista ja elintavoista, mutta on aika vaikea väittää kannattavansa terveellisiä elämäntapoja, jos kaikissa kuvissa kiskotaan kaljaa ja tupakkaa kaksin käsin.

      Terv. ap

      • sadsaddas

        Mutta Tinderissä on alusta asti ollut vahva seksiseuranhakumeininki joka on sittemmin laimentunut tuollaiseksi Hot or Not -kikkailuksi. Kokeile oikeaa nettideittailua.


    • 16+2

      Olet ihan oikeassa. On todella harmi, että Tinder on sellainen kuin on, koska se voisi toimia hyvin myös vakavammassa seuranhaussa. Minusta varsinkin tuo huomionhakeminen ja markkina-arvon testaaminen on todella outoa. Jokainen osaa valita pari edustavaa kuvaa itsestään, ja ne jotka oikeasti ovat poikkeuksellisen hyvännäköisiä, tietävät sen kyllä itsekin. Varsinkaan varattujen harrastuksena en touhua pysty ymmärtämään. Olen ehkä vanhanaikainen, mutta ajattelen, että oman puolison ihailun ja huomion pitäisi riittää.

      Mitkä olisivat hyviä nettideittisivustoja? Olen totta puhuen käynyt alustavasti muutamiin tutustumassa, mutta valinnan tekeminen on vaikeaa. Maksullisilla sivustoilla kyseenalaisia ehdotuksia ja feikkiprofiileja on varmaankin vähemmän, mutta ajatusta siitä, että maksaisi kumppanin etsinnästä, tuntuu vaikealta hyvksyä.

      Terv. ap

      • sadsaddas

        No vuosi sitten löytyi aika vaivatta tyttöystävä ihan täältä Suomi24:n deitistä. En kokeillut maksullisia.


    • Epätinder :)

      Millaista miestä haeskelet?

    • Kіs-kіsu

      Eikö se riitä, että Tinder saa sut tuntemaan olosi huonoksi? Kysyt neuvoja, miten pystyisit sietämään sitä pаskаа eli jatkamaan siellä, vaikka aivan selvästi sun psyyke on jo varoittanut sua.

      Toi on vähän sama kuin nainen alkaisi poiketa joka ilta lähiöpubissa, vaikka ei se mieltä ylentäisikään, mutta kuitenkin on tosi iso mahdollisuus, että sieltä joku hyvä mies tulee pelastamaan, kunhan jaksaa siellä olla passissa.

    • N43

      Liityin Tinderiin eilen ja minusta systeemi on oikeastaan reilu. Jos en itse klikkaa en voi saada tietoon onko mies pitänyt minusta. Matchejä määrä liittyy siihen miten korkealla tai alhaalla pidän rimaa.
      Suomi24 deiteissä taas näen kuka on pitänyt minusta, vaikkei hän ole minun suosikeissa.

      Yllättävää oli se, että Tinderissä tuli vastaan useampi julkkismies.
      Naista hakemassa vai?

      • ---------------

        Julkkismiehet hakevat aivan varmasti vain superhelppoja panoja sieltä. Julkkisten seurustelukumppanit ovat lähes poikkeuksetta julkkiksia itsekin.


    • N43

      Mahdollisesti, mutta jotenkin kuvittelin ettei pano asiat ovat jo kunnossa näillä miehillä. Miksi Tinderistä vielä muiden kanavien lisäksi?

      Ehkä Tinder on heille mahdollisuus tutustua ei-julkkiksiin?

      • N43

        Korjaus: siis kuvittelin että panoasiat ovat kunnossa ja syy on muu.


    • N43

      En oikein ymmärrä miksi Tinderissä on kuvattomia ihmisiä, siis näitä "en halua kuvaani nettiin" tyyppejä. Miksi ylipäätänsä pitää luoda profiili, kun voisi kokonaan olla poissa Tinderistä? Eipä tuollaista kukaan

      • M38

        Samaa ajattelin itsekin mutta ainoa selitys minkä keksin on, että he haluavat vähän vakoilla lähipiiriään osallistumatta itse omalla kuvallaan... eli voivat olla työpaikalla, asettaa rajaksi sen pari kilometriä ja katsoa näkyykö tuttuja. Ei reilua, mutta pelkuritkin on usein uteliaita.


    • n43

      Toimiiko Tinder siten, että jos minä ei-klikkaan x-henkilöä (vaikkapa työkaveria) niin hän ei ehdi törmäämään/näkemään minun kuvaa?
      Jos näin on, niin eikö Tinder hiljakseen tyhjene kuvista?

      • Historia toistaa...

        Välilä sinne kyllä ilmestyy kuvia henkilöistä, joihin olet jo klikannut "Ei". Ilmeisestikin, jos he ovat muuttaneet profiiliaan/kuviaan.


    • tinder_harrastaja

      yks hyvä kokemus viimevuodelta :)

      >tinderöi joutessaan omalla sohvalla ja saa match 100 kilometrin päässä olevalta 22 vuotiaalta punapäältä
      >punapää aloittaa heti juttelun
      >selviää että tyttö tinderöi autolla ajellessa ja on ajamassa asuinkaupunkisi ohi ohikulkumatkallaan
      >juttu luistaa ja välimatka lyhenee
      >ehdota kahvitteluja
      >tytölle kelpaisi kahvi jos tarjolla myös jäätelö
      >vitunmoista kyytiä lähisiwaan jäätelökaupoille
      >pieni järjestely kämppään
      >osoitteen luovutus
      >pieni hetki ja muikkeli alaovella
      >mene vastaan, ylläty ihan positiivisesti ulkonäöstä ja muodosta

      >kahvit pöhiseen
      >jäätelöt kuppiin
      >rentoa juttelua kahvin lomassa.
      >kutsu naaras isolle sohvallesi
      >juttelu jatkuu ja molemmilla huomattavissa pieni pilke silmäkumassa ;)
      >päätetään alkaa kattoo leffaa
      >netflix päälle
      >"mitä haluat katsoa?"
      <"toimintaa"
      >laita joku toimintaraina pyöriin
      >leffa kuitenkin sivuseikka kun juttelu jatkuu ja kuin vastakkaiset magneetit vedämme toisiamme puoleensa
      >tee ensimmäinen aloite ja siirrä kätesi muijan käsivarrelle ja kehu ihoa pehmeäksi
      >pienten käpälöintien jälkeen punapää asettuu jo kainaloosi
      >naisen tuoksu on hurmaava ja aiheuttaa miehisen toiminnan aktivoitumista
      <"tuoksut hyvälle"
      >"niin säkin"
      >nuuski hiuksia ja hamua huulesi lähemmäs tytön huulia
      >aloita suutelu ja kohta kielet seikkailee toistemme suussa
      >kielareita ja käsi takapuolelle
      >kädet lantiolle
      >kädet rinnoille
      >tilanne kuumenee
      >tunne käsi haaroissasi kun tyttö kiinnostuneena hieroo kovaa etumustasi housen päältä
      >vaatteet alkaa väheneen
      >puristele stringipersettä ja sisäreisiä tuntien kostean kiiman olevan sormiesi ulottuvilla
      >tyttö haluaa sohvalta makkariin
      >johdata punaisissa stringeissä ja rintsikoissa oleva naiseläin sänkyysi
      >seiskää ja nuolkaa sängyn edessä
      >laskeudu pikkuhiljaa kaulan ja niskan kautta tissien korkeudelle
      >raota rintsikan reunoja ja imaise nänni suuhun
      >suutele sisäreisiä ja työnnä muija sängylle selälleen
      >jatkuu suutelu, kaulan imeskely ja rintojen tunnustelu
      >ihastele tissien olemusta ääneen ja samalla anna käden pyöriä stringien verhoamassa haarovälissä joka aukeaa kiihottavan vastaanottavalla tavalla
      >siirry alemmas kielesi kans
      >vedä stringit pois
      <"jos olisin tiennyt, olisin aamulla ajellut sen" sanoo typy
      >"ei tää näytä ollenkaan pahalta" sanoo minä
      >sisäreisien nuolemisen kautta vie kieli kiimasta tuoksuvaan, pienen siistin karvoituksen omaavaan pilluun
      >kieli touhuaa klitoriksella ja sormet sisässä
      >jatka ja olkaa kiimaisia
      >kuuntele että kyllä, sehän nauttii
      >tietyn ajanpäästä....
      <" vittu mä laukean" t. Tinder matchini
      >nouse jalkovälistä
      >pyyhi kiimanesteet suusta peittoon
      >mene tytön viereen seuraamaan toipumista
      >aloittakaa suutelu ja nyt muija ottaa ohjat
      >kääntää mut selälleen ja vetää bokserit pois
      >aloittaa kyrpäni runkkaamisen
      <"saanko ottaa tän suuhun?"
      >"mikä kysymys?"
      <"varmistin vain " ja virnettä
      >vastaanota hyvää suihinottoa tovinaikaa
      <"anna mulle kortsu, haluan sut mun sisään"
      >viisoile että avaa laatikko sängyn vierestä
      >seuraa miten tyttö touhuilee kortsun kyrpäsi ympärille
      >tyttö upottaa kyrpäsi kiimasta kuumana olevaan perustiukkaan pilluun
      >aloittaa ratsastuksen
      >nautin
      >käsken riisumaan rintsikat pois
      >näky kiihotttava
      >välillä tyttö tukee itseään seinään käsillään
      >naikaa välillä takaapäi
      >välillä lähetyssaarnaajassa ja muissa positioisss
      >nussimisen jatkuessa vaikeuksia jo pidätellä
      >tyttö huomaa sen
      <"haluutko jo purkautua?"
      >"jooooo" kiitos kysymästä
      <"mihin?"
      >nouse ylös tytön päältä ja heitä kortsu lattialle
      >työnne muna typyn suuhun ja imetä terskan päätä hieman
      >ohjaa tytön käsi varrellesi ja sano että "päätä sinä, mihin haluat"
      >muutama veto pienellä kädellä ja puran lastini ympäri punapään mahaa ja rintoja
      >ole raukeaa
      >ota tyttö kainaloon
      >käsitelkää viimeisen kolmentunnin tapahtumat
      >todetkas ettå hauskaa
      >"ei sun tarvii mihinkää lähtee jos ei oo kiire"
      <"soitan siskolle että tuun vasta huomenna"
      >kiitä nykytekniikan mahdollis

    • muutama.mätsi

      Itse olen huomannut viime aikoina että naiset kyllä vastaavat ensimmäiseen viestiini minkä lähetän mutta kun seuraavassa viestissä yritän sopia näkemistä niin sitten hiljenevät.
      Joko itsetunnonkohotusta tai sitten olen mies pitkän jonon pohjalla.

    • Itse hain sieltä myös lyhytaikaista seuraa, mutta juutuinkin vähän pidempään säätöön :-D

    • tsempit

      Kuulostaa hurjalta. Itse en nettideittaile, enkä sellaiseen ryhdy. Ihastuin irl ja olen toipunut siitä pikkuhiljaa.

    • Ei tinderissä ole pakko olla. sellainen ihminen joka etsii suhdetta eikä nopeaa ajankulua ( sitähän tuo pikaseksin vonkaus on), niin ei niitä tinderistä löydä.
      Vanha sanonta, se ihminen tulee vastaan on käyttökelpoinen vielä tänäänkin.

      Eilen tapasin mielenkiintoisen ihmisen ulkoilureissulla. Mies joka pystyy puhumaan tiellä tavatessa niitä näitä tuntemattoman tuttavan kanssa naamatusten saa oikeaa seuraa. En ole pettynyt yhdenkään fyysisesti tavatun tyypin kanssa jonka kanssa jään juttelemaan. Nettitreffi tuttavissa taas se on vakio että jompikumpi pettyy pahasti.

    • Anonyymi

      No valitset just sen miehen joka haluaa pelkkää seksiä ja kun joku on kiinnostunut niin jätät vastaamatta tai poistat kokonaan matchin?

    • Anonyymi

      Aloittajalle: sitä se on kun ne kiltit ja kunnolliset taviksen näköiset miehet ei ulkonäkönsä takia kiinnosta.

      Pyrit pariutumaan super komeiden miesten kanssa, jotka haluavat seksiä. Antavathan super komeat miehet seksitykkäyksiä ja se avaa naisille mahdollisuuden mennä ulkonäkö edellä.

      • Anonyymi

        Eivät kiinnosta myöskään läskit, eivätkä yli 40 vuotiaat naiset. Tinder on vain nuorille ja hyvännäköisille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11201
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3123
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2974
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1734
    9. 85
      1698
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe