Rolls-Royce

Tietoa kiitos

Mitenkäs muuten on Rolls-Roycen tuominen Suomeen?
Siis tehdasuuden?
Merkillähän ei ole Suomessa virallista maahantuontia, eikä käsittääkseni mikään ko konsernin, minkä merkkeihin Rollsikin kuuluu, virallisen maahantuojankaan kautta kyseisnen asia ei varmaankaan onnistu?
Kiinnostaa ihan jo yleisestikin ottaen, että joutuisiko sitä varta vasten itse lentämään ulkomaille merkin tehtaalle/lähimmän virallisen merkin edustajan luokse, jos ihminen on kiinnostunut hankkimaan Rolls-Roycen..?

6

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurmionhengetär

      joutuisiko sitä varta vasten itse lentämään ulkomaille merkin tehtaalle/lähimmän virallisen merkin edustajan luokse, jos ihminen on kiinnostunut hankkimaan Rolls-Roycen..?

      -meinaatko että ne tulee teille kotiin esittelemään sitä auto sulle.tai no tuleehan ne myös kotiin esittelemään mutta ei teille,kun et kuitenkaan ole ostamassa kun vaan yhtä autoa ja sekin on hinnat alkaen malli.itse en ole edes kysynyt että tuuleko ne kotiin esittelemään.tuskin kun en ole niin hyvä asiakas (10vuotta ja 3 uutta RR)
      suomeen tuominen on helppoa,senkun ajat auton tänne.

    • LÄÄKKEET!!

      Pilleriä äkkiä huiviin, niin laskeutuminen maanpinnalle voi alkaa ...

    • Kannattaa juoda keskaria

      Koska me viisaat essolaiset juomme aina seurustelun ohessa tavallista keskaria, niin meille ei tule koskaan noin hulluja ajatuksia kuin ketjun aloittajalle. Onko mitenkään mahdollista, että potentiaalinen RR:n ostaja kyselisi maahantuontiohjeita tältä palstalta? Kyllä tuontiautointoilu on muutamilla edennyt jo sairauden asteelle.

      • Ihme kommentoimista

        Aika jännä kuinka heti joku on meuhkaamassa lääkityksistä, jos joku nyt kysyy vähänkin erikoisempaa asiaa.
        Tai sit mökeltää päihteiden käytöstä.. Itse en onneksi essottele edes keskaria, juon kunnon aineita jos juon, kuten kunnon vuosikertaviskiä(20v Chivas Regal on paras).
        Ei kommentoijien kotona vissiin iskä eikä äiskä opettanut, et kysyä voi aina..?
        Ja tuo hurmionhengetär on varmaan joku miehensä siivellä elävä (idäntuonti-)vaimo..? Tai sitten joku naisena esiintyvä peräkammarin pervo.
        Niinhän se taitaa olla, että noissa "parempien" merkkien kohdalla taitaa olla niin, että asiakkaan on itse otettava yhteyttä ko merkin valmistajaan.
        Käsittääkseni esim RR:llä on tehtaan yhteydessä ainakin myös tämä asiakaspalvelupiste (tai miksikä sitä sitten voi nyt nimittää?), mihin asiakas voi sitten mennä tekemään tilauksensa. Sitä en tiedä, onko merkillä erikseen mitään edustajien toimipisteitä, mihin voi mennä Rolls-kaupoille. Jos on, niin luultavastikin vain Briteissä.
        Hienoja autoja kyllä ovat, mutta kyllä niissä on hieno hintakin.


    • Komee on juu

      Käsittääkseni ko automerkkiä tehdään vieläkin ainoastaan mittatilaustyönä, eli jos uuttaa joku meinaa niin on mentävä tehtaalle sitten hieromaan kauppoja.
      Käytettyjähän voi löytää muutenkin, mutta eipä niitä pahemmin näy tuolla missään.
      Ja nuo Suomessa myytävätkin muutamat on museorekisterissä olevia keräilykappaleita jostain 60-luvulta.

      • Takapenkkiläinen

        Itse ei tarvitse lentää tehtaalle. Riittää, että lähettää autonkuljettajansa ja lakimiehensä hieromaan kauppoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      392
      1545
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1230
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1155
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      826
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      814
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      170
      709
    Aihe