mitä mieltä kyseisen henkilön tyylistä? ja mitkä on tän tyylin semmosia "kynnyskiviä"?
Avril Lavignen tyyli
5
950
Vastaukset
- hepa
en usko, että on sen oma tyyli. luultavasti tehty sille imagon luomiseksi ja myynnin menestykseen, niin kuin muukin imago. tästä on aikaisemminkin paljon puhuttu muualla. nahkarannekkeita, hanskat jne. vähän rock, kapinallisuutta, vahvat mustat rajaukset silmissä, tuima katse.
- Teemu
Eikö hänellä yleensä ole päällään farmarihousut, t-paita ja lenkkitossut? Tyyliä voisi siis kutsua vaikka nimellä duunari, keravalainen tai juntti.
- Tsybis
Jeah, saleen sä olet paremmin pukeutuva. Miten sä muuten tapaat pukeutua..farmareihin, tossuihin, lakerikenkiin, T-paitaan? Kaikki viittaa siihen, että olet koko ikäsi keravalla asunut juntti duunari. Koitahan nyt elää sen kanssa, eix jeah? :)
- Teemu
Tsybis kirjoitti:
Jeah, saleen sä olet paremmin pukeutuva. Miten sä muuten tapaat pukeutua..farmareihin, tossuihin, lakerikenkiin, T-paitaan? Kaikki viittaa siihen, että olet koko ikäsi keravalla asunut juntti duunari. Koitahan nyt elää sen kanssa, eix jeah? :)
Juntteuttani en ehkä ala kieltämään, mutta ei minulle kyllä tulisi mieleenkään pukeutua johonkin farkkuihin ja lenkkareihin jos olisin miljoonia myynyt pop-tähti, varmaankin pukeutuisin mittatilauspukuihin ja sellaisiin a la Outkastin Andre 3000. Tai jos olisin nainen niin ranskalaiseen haute coutureen. Mielestäni tuollaiset glamouria vailla olevat pop-tähtöset ovat vain vähän omituinen juttu, yrittävät esittää jotain taviksia vaikka ovat miljonäärejä ja jotka elävät shampanjan, Hennessyn ja kalliiden sikareiden täyttämää elämää.
Itse pukeudun aina vähän tilanteen mukaan. Töihin mennessä aika yksinkertaisesti, baariin tai vastaavaan mennessä yleensä täysnahkakenkiin, suoriin housuihin, kauluspaitaan ja solmioon. - Tsybis
Teemu kirjoitti:
Juntteuttani en ehkä ala kieltämään, mutta ei minulle kyllä tulisi mieleenkään pukeutua johonkin farkkuihin ja lenkkareihin jos olisin miljoonia myynyt pop-tähti, varmaankin pukeutuisin mittatilauspukuihin ja sellaisiin a la Outkastin Andre 3000. Tai jos olisin nainen niin ranskalaiseen haute coutureen. Mielestäni tuollaiset glamouria vailla olevat pop-tähtöset ovat vain vähän omituinen juttu, yrittävät esittää jotain taviksia vaikka ovat miljonäärejä ja jotka elävät shampanjan, Hennessyn ja kalliiden sikareiden täyttämää elämää.
Itse pukeudun aina vähän tilanteen mukaan. Töihin mennessä aika yksinkertaisesti, baariin tai vastaavaan mennessä yleensä täysnahkakenkiin, suoriin housuihin, kauluspaitaan ja solmioon.Miljoonan myyneet popparit harvoin on enää poppareita, jos ne alkaa pukeutuu suoriin byysiin. Pop tulee sanasta popular, joten on luonnollista et ne pukeutuu tavis-tyyliin, koska siis ovat niin pop. Supermallitkin pukeutuu henkkaan ja maukkaan. Sitä paitsi toi pukuhomma on suomessa aika oma lajinsa, aika vähän nähty ilmestys muualla kuin kämpin respassa. Niin sä olit sen respan pikkolo vai? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750