Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sairasloma ja huono omatunto

väsynytjaonneton

Olen koko kevään opiskellut täysipainoisesti, kirjoitin keväällä yo-kirjoituksissa laudaturin tasoa ja sen jälkeen palasin koulun penkille koska valmistun lukiosta vasta joulukuussa. Olin jo aiemmin uupunut, mutta kaikki romahti kun aloitin kesätyöt. Aamukuudelta alkaen 9h päivässä siivoustöitä. Nukuin huonosti ja stressi paheni pahenemistaan. Minulla oli itsetuhoisia ajatuksia. Koin kärsiväni burn outista. Nyt sain töistä 2vkon sairasloman stressin takia, työ kestää vähän yli 1kk eli palaan vielä takaisin noin 1,5vkon ajaksi.
Olen aina ollut perfektionisti ja vaikka tajuan olevani hyvin uupunut, minulla on kauhean huono omatunto. Kyseessä on ensimmäinen "oikea" kesätyöni jossa olisin halunnut olla, mutta voimavarani ovat aivan lopussa. Lisäksi minulla kuluu loppukesä yo-kirjoituksiin lukien, ja yritän ajatella että jos nyt en lepää, en jaksa lukea niihinkään kunnolla.
Tunnen valtavaa syyllisyyttä vaikkei pitäisi, sanovat läheiseni ja lääkärit. Kellään vastaavia tuntemuksia?

0

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Millä voin

        Hyvittää kaiken?
        Ikävä
        70
        2317
      2. Jotain puuttuu

        Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
        Ikävä
        101
        2113
      3. Haluan sut

        Haluatko sinä vielä mut?
        Ikävä
        78
        1728
      4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

        Ei tästä mitään tule koskaan.
        Ikävä
        78
        1536
      5. Hei A, osaatko

        sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
        Ikävä
        41
        1530
      6. Ampuminen Iisalmessa

        Älytöntä on tämä maailman meno.
        Iisalmi
        10
        1457
      7. Pohjola kadulla paukuteltu

        Iltasanomissa juttua.
        Iisalmi
        31
        1429
      8. 52
        1298
      9. Synnittömänä syntyminen

        Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
        Helluntailaisuus
        68
        1241
      10. Mitä tämä tarkoittaa,

        että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
        Ikävä
        30
        1209
      Aihe