No meillä meni kerran poikki kun naiseni lähti jonkun jätkän mukaan ja sitten kun juteltiin pari viikkoa myöhemmin niin hän sanoi että ei ollut tehnyt mitään sen jätkän kanssa (vaikka oli käynyt sen jätkän luona parina viikonloppuna).
Sitten juteltiin uudestaan ja mentiin uudestaan yhteen ja ollaan oltu uudestaan nyt pari viikkoa yhdessä ja nyt naiseni on jossain jätkällä "kyläilemässä" ja se sanoo että välittää minusta ja minä hänestä mutta ei sitä näytä kiinostavan, en ole koskaan elämässäni kohdannut noin vaikeaa henkilöä jolla pitää olla koko ajan joku. Pistän huomenna tämän suhteen poikki koska en jaksa enään kiusaa itseäni naiseni takia, välitän hänestä mutta kuinka paskamainen hän osaa olla minulle.
Pakko oli kirjoittaa että saan sanoa ajatuksia jonnekin suuntaan.
Ei jaksa enään
En tajua naistani
6
1549
Vastaukset
- tepa
etkö tajua että hän ei oikeasti ole rakastunut suhun jos kaipaa muita... Ole viisas ja jatka elämää sillä se oikea kyllä löytyy
- mies 78
Ei kannata todellakaan kuluttaa aikaansa tuommoisen ihmisen kanssa. Jättäminen voi olla kova paikka, mutta jos ei se tapa niin se vahvistaa tai ainakin kovettaa... Naisia on maapallo vähän yli puolillaan :)
- ....
Sanot sille akalle suorat sanat!! Sanot sille näin: Jos sua ei kuule akka kiinnosta olla mun kaa niin painu helv***iin!!
- Leiser
jo hänen kanssaan poikki nyt jatkan vain omaa elämääni ja etsin sen paremman jostain päin maailmaa : )
- Ja älä usko...
Leiser kirjoitti:
jo hänen kanssaan poikki nyt jatkan vain omaa elämääni ja etsin sen paremman jostain päin maailmaa : )
ettei hän olisi tehnyt mitään sen yöreissu- viikonloppu- kaverin kanssa. Sitä naista ei kukaan saa omakseen. olen itse ollut sellainen nainen nuorempana ja tiedän mitä hän on ajatellut. Sanoin itse aina niin etten tehnyt muka yhtään mitään. Kuksimista se oli. Mutta turvallinen suhde oli myös rinnalla kiva. Mutta sekin päättyi kun mies ei uskonut ja jätti minut. Teit ihan oikein ja kyllä se kirvelee vielä kolme kuukautta kovaakin, mutta sitten ymmärrät että toimit oikein. *uoraava kanttura ei ole vilpittömän rakkauden arvoinen.
- joiku
Ja älä usko... kirjoitti:
ettei hän olisi tehnyt mitään sen yöreissu- viikonloppu- kaverin kanssa. Sitä naista ei kukaan saa omakseen. olen itse ollut sellainen nainen nuorempana ja tiedän mitä hän on ajatellut. Sanoin itse aina niin etten tehnyt muka yhtään mitään. Kuksimista se oli. Mutta turvallinen suhde oli myös rinnalla kiva. Mutta sekin päättyi kun mies ei uskonut ja jätti minut. Teit ihan oikein ja kyllä se kirvelee vielä kolme kuukautta kovaakin, mutta sitten ymmärrät että toimit oikein. *uoraava kanttura ei ole vilpittömän rakkauden arvoinen.
Se on sellanen juttu et miehen pitää olla jämäkkä ja sanoo suorat sanat tollaselle hutsulle..muuten naiset suoraan sanottuna nussii sua silmään! Potku perseelle tollasen huoraus reissun jälkeen akalle tekee terää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780