Mahdottomat paikkoheitot

werwer

Pystyykö edes maailman parhaat keilaajat paikkaamaan ''pirunsarvia'', eli kun kumpaankin kulmaan jää keila pystyyn kauimmiksi toisistaan? Jos pystyy niin kertokaa mullekin miten :) Ja onko vaikeampaa paikkoa edes olemassa?

16

3484

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keilaaja

itse olen paikannut:
      - 4-7-10
      - 6-10
      - 4-6-7-9-10

• poiuytre

7-10 paikko on kaikkein pahin mahdollinen ja ammattilaisetkin paikkaa sen vain hyvällä tuurilla. Toki he paikkaavat sen todennäköisemmin kuin harrastelija, sillä he usein tietävät mitä tehdä. Itse olen kerran saanut sellaisen osuman, että sain kympin kimpoamaan koneesta takaisin ja se osui seiskaan, mutta seiska ei kaatunut...

Oikeakätiselle heittäjälle on aika paha kuvio myös 2-8-10, jonka vasenkätinen pystyy paikkaamaan suht helposti.

• Moi kaikki

Eikös 7-5-10 ole kaikista vaikein paikko? Ainakin kuulin jonkun niin väittävän.

• 11+11
        Moi kaikki kirjoitti:

näin yhen junnun paikkaavan tuon kevyellä hallin pallolla. pallo osui 5-keilaan, joka kaatoi 10-keilan. Pallo osui vielä seiskaan. Tuo temppu ei siis onnistu kuin tosi kevyellä pallolla.

• Jep.
        11+11 kirjoitti:

näin yhen junnun paikkaavan tuon kevyellä hallin pallolla. pallo osui 5-keilaan, joka kaatoi 10-keilan. Pallo osui vielä seiskaan. Tuo temppu ei siis onnistu kuin tosi kevyellä pallolla.

Ja kierrettä pitää vielä olla siihen suuntaan jonne viimeinen keila jää pallon kaadettavaksi. Eikä vauhtiakaan saa olla liikaa. Nämä ovat niitä tilanteita jotka ratkaisevat maailmanmestaruuksiakin.

• 7-10 pahin
        Moi kaikki kirjoitti:

Kuuleppas, se sanotaan 5-7-10 ei 7-5-10! :)

• Juudas

Kerran olen paikannut 7-10 reiän. Tuurilla.

• et ole.

et ole.

• juupa juu

Itse olen paikannut:

- 6-10
      - 4-7
      - 4-7-10
      - 4-7-8
      -4-6-8

• tässä

7-10 paikossa on onnistunut mm:

1. Mark Roth
      2. Jesse Stayrook
      3. Brian Voss
      4. Mika Koivuniemi
      5. John Mazza
      6. Mike Scroggins

• aika-moni-sen-on-tehny

On siinä onnistunu myös

1. Kalle Virtanen

2. Jorma Nieminen

3. Esko Laitila

4. Pertti Korhonen

5. Matti Näsä

• keilaajavuodesta2007

Ja Osku Palermaa

• Ettäs-näin

7-10 paikkaaminen on ammattilaisiltakin silkkaa tuuria, toki he tietävät mitä tehdä, niin siitä tulee todennäköisempää. 7-10 paikkoa vois verrata golfin hole-in-oneen; senkin saavuttaa tuurilla... On niitä vasta-alkajia, jotka tuossa onnistuvat, mutta sitten on ammattilaisia, joille ei ole osunut vielä kohdalle. Keilaajana itse lukeudun satunnaisiin sunnuntaikeilaajiin, ja 300 sarjaa en tule ikinä tekemään, mutta tuon 7-10:n tulen todennäköisimmin vielä paikkaamaan...

• Vasuri54

Tuo empppu onnistuu jostain syystä enemmän vasureilta kun oikeakätisiltä

• Vasuri54

*temppu

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7266
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      501
      5424
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3335
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2641
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      49
      2350
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1298
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1282
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1262
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1169
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1153
    Aihe