Mahdottomat paikkoheitot

werwer

Pystyykö edes maailman parhaat keilaajat paikkaamaan ''pirunsarvia'', eli kun kumpaankin kulmaan jää keila pystyyn kauimmiksi toisistaan? Jos pystyy niin kertokaa mullekin miten :) Ja onko vaikeampaa paikkoa edes olemassa?

16

2773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keilaaja

      itse olen paikannut:
      - 4-7-10
      - 6-10
      - 4-6-7-9-10

    • poiuytre

      7-10 paikko on kaikkein pahin mahdollinen ja ammattilaisetkin paikkaa sen vain hyvällä tuurilla. Toki he paikkaavat sen todennäköisemmin kuin harrastelija, sillä he usein tietävät mitä tehdä. Itse olen kerran saanut sellaisen osuman, että sain kympin kimpoamaan koneesta takaisin ja se osui seiskaan, mutta seiska ei kaatunut...

      Oikeakätiselle heittäjälle on aika paha kuvio myös 2-8-10, jonka vasenkätinen pystyy paikkaamaan suht helposti.

      • Moi kaikki

        Eikös 7-5-10 ole kaikista vaikein paikko? Ainakin kuulin jonkun niin väittävän.


      • 11+11
        Moi kaikki kirjoitti:

        Eikös 7-5-10 ole kaikista vaikein paikko? Ainakin kuulin jonkun niin väittävän.

        näin yhen junnun paikkaavan tuon kevyellä hallin pallolla. pallo osui 5-keilaan, joka kaatoi 10-keilan. Pallo osui vielä seiskaan. Tuo temppu ei siis onnistu kuin tosi kevyellä pallolla.


      • Jep.
        11+11 kirjoitti:

        näin yhen junnun paikkaavan tuon kevyellä hallin pallolla. pallo osui 5-keilaan, joka kaatoi 10-keilan. Pallo osui vielä seiskaan. Tuo temppu ei siis onnistu kuin tosi kevyellä pallolla.

        Ja kierrettä pitää vielä olla siihen suuntaan jonne viimeinen keila jää pallon kaadettavaksi. Eikä vauhtiakaan saa olla liikaa. Nämä ovat niitä tilanteita jotka ratkaisevat maailmanmestaruuksiakin.


      • 7-10 pahin
        Moi kaikki kirjoitti:

        Eikös 7-5-10 ole kaikista vaikein paikko? Ainakin kuulin jonkun niin väittävän.

        Kuuleppas, se sanotaan 5-7-10 ei 7-5-10! :)


    • Juudas

      Kerran olen paikannut 7-10 reiän. Tuurilla.

      • et ole.

        et ole.


    • juupa juu

      Itse olen paikannut:

      - 6-10
      - 4-7
      - 4-7-10
      - 4-7-8
      -4-6-8

    • tässä

      7-10 paikossa on onnistunut mm:

      1. Mark Roth
      2. Jesse Stayrook
      3. Brian Voss
      4. Mika Koivuniemi
      5. John Mazza
      6. Mike Scroggins

      • aika-moni-sen-on-tehny

        On siinä onnistunu myös

        1. Kalle Virtanen

        2. Jorma Nieminen

        3. Esko Laitila

        4. Pertti Korhonen

        5. Matti Näsä


      • keilaajavuodesta2007

        Ja Osku Palermaa


    • Ettäs-näin

      7-10 paikkaaminen on ammattilaisiltakin silkkaa tuuria, toki he tietävät mitä tehdä, niin siitä tulee todennäköisempää. 7-10 paikkoa vois verrata golfin hole-in-oneen; senkin saavuttaa tuurilla... On niitä vasta-alkajia, jotka tuossa onnistuvat, mutta sitten on ammattilaisia, joille ei ole osunut vielä kohdalle. Keilaajana itse lukeudun satunnaisiin sunnuntaikeilaajiin, ja 300 sarjaa en tule ikinä tekemään, mutta tuon 7-10:n tulen todennäköisimmin vielä paikkaamaan...

      • Vasuri54

        Tuo empppu onnistuu jostain syystä enemmän vasureilta kun oikeakätisiltä


      • Vasuri54

        *temppu


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe