Pystyykö edes maailman parhaat keilaajat paikkaamaan ''pirunsarvia'', eli kun kumpaankin kulmaan jää keila pystyyn kauimmiksi toisistaan? Jos pystyy niin kertokaa mullekin miten :) Ja onko vaikeampaa paikkoa edes olemassa?
Mahdottomat paikkoheitot
16
3044
Vastaukset
- keilaaja
itse olen paikannut:
- 4-7-10
- 6-10
- 4-6-7-9-10 - poiuytre
7-10 paikko on kaikkein pahin mahdollinen ja ammattilaisetkin paikkaa sen vain hyvällä tuurilla. Toki he paikkaavat sen todennäköisemmin kuin harrastelija, sillä he usein tietävät mitä tehdä. Itse olen kerran saanut sellaisen osuman, että sain kympin kimpoamaan koneesta takaisin ja se osui seiskaan, mutta seiska ei kaatunut...
Oikeakätiselle heittäjälle on aika paha kuvio myös 2-8-10, jonka vasenkätinen pystyy paikkaamaan suht helposti.- Moi kaikki
Eikös 7-5-10 ole kaikista vaikein paikko? Ainakin kuulin jonkun niin väittävän.
- 11+11
Moi kaikki kirjoitti:
näin yhen junnun paikkaavan tuon kevyellä hallin pallolla. pallo osui 5-keilaan, joka kaatoi 10-keilan. Pallo osui vielä seiskaan. Tuo temppu ei siis onnistu kuin tosi kevyellä pallolla.
- Jep.
11+11 kirjoitti:
näin yhen junnun paikkaavan tuon kevyellä hallin pallolla. pallo osui 5-keilaan, joka kaatoi 10-keilan. Pallo osui vielä seiskaan. Tuo temppu ei siis onnistu kuin tosi kevyellä pallolla.
Ja kierrettä pitää vielä olla siihen suuntaan jonne viimeinen keila jää pallon kaadettavaksi. Eikä vauhtiakaan saa olla liikaa. Nämä ovat niitä tilanteita jotka ratkaisevat maailmanmestaruuksiakin.
- 7-10 pahin
Moi kaikki kirjoitti:
Kuuleppas, se sanotaan 5-7-10 ei 7-5-10! :)
- Juudas
Kerran olen paikannut 7-10 reiän. Tuurilla.
- et ole.
et ole.
- juupa juu
Itse olen paikannut:
- 6-10
- 4-7
- 4-7-10
- 4-7-8
-4-6-8 - tässä
7-10 paikossa on onnistunut mm:
1. Mark Roth
2. Jesse Stayrook
3. Brian Voss
4. Mika Koivuniemi
5. John Mazza
6. Mike Scroggins- aika-moni-sen-on-tehny
On siinä onnistunu myös
1. Kalle Virtanen
2. Jorma Nieminen
3. Esko Laitila
4. Pertti Korhonen
5. Matti Näsä - keilaajavuodesta2007
Ja Osku Palermaa
- Ettäs-näin
7-10 paikkaaminen on ammattilaisiltakin silkkaa tuuria, toki he tietävät mitä tehdä, niin siitä tulee todennäköisempää. 7-10 paikkoa vois verrata golfin hole-in-oneen; senkin saavuttaa tuurilla... On niitä vasta-alkajia, jotka tuossa onnistuvat, mutta sitten on ammattilaisia, joille ei ole osunut vielä kohdalle. Keilaajana itse lukeudun satunnaisiin sunnuntaikeilaajiin, ja 300 sarjaa en tule ikinä tekemään, mutta tuon 7-10:n tulen todennäköisimmin vielä paikkaamaan...
- Vasuri54
Tuo empppu onnistuu jostain syystä enemmän vasureilta kun oikeakätisiltä
- Vasuri54
*temppu
- Anonyymi
Keilailun historiassa ammattilaistasolla se on tehty vain neljästi, viimeisimpänä Anthony Neuer tänä vuonna. Kaikki muuten ovat vasenkätisiä paitsi Mark Roth.
https://www.youtube.com/watch?v=z4hbpe1x9Vs&ab_channel=PBABowling
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124070MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822091Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991395Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838