Huhujen mukaan palstalla hermoraunioksi kiusattu DF oli lähtenyt risteilylle pakoon häneen kohdistettuja väitteitä. Viimeinen havainto DF:stä on laivan jäätelöbaarissa. Kuuleman mukaan myyjä on kysynyt häneltä "Onko kjullin huva", johon Darkkis vastannut "Kyllä kiitos". Myöhemmin Darkkis löydettiin hukkuneena Yusufin spermaan.
Darkkis on menehtynyt
12
194
Vastaukset
- 11+14
Kuinkahan mones kerta tämä jo oli. Taitaa olla huhut Darkkiksen kuolemasta jälleen suuresti liioiteltuja.
Just kaikkea tällaista vitun paskaa täällä kirjoitetaan musta joka saatanan päivä ja sitten vielä ihmetellään sitä, jos mun elämä menee ihan pilalle tällaisen jatkuvan tarkoituksellisen kiusanteon ja pilkkaamisen takia!!!!!
Kukahan vitun homopersehuora on tämänkin keskustelun täällä oikein aloittanut???!!!!! Eipä näköjään ole tällä aloittajalla mikään muu mielessä kun joku vitun miesten perseiden nussiminen!!!!- Ulos komerosta
Kävitkö DarkFear Pride-marssilla?
- Ulos komerosta
Ulos komerosta kirjoitti:
Siellä oli varmasti paljon muitakin sivareita.
Ulos komerosta kirjoitti:
No en todellakaan käynyt, koska mä kun en ole mikään vitun homopersehuorahinttari, kuten sä vittu itse varmaan vittu oletkin!!!!!!!
- Nega+Nega=Posit.?
DarkFear kirjoitti:
No en todellakaan käynyt, koska mä kun en ole mikään vitun homopersehuorahinttari, kuten sä vittu itse varmaan vittu oletkin!!!!!!!
DarkFear kiisti olevansa homoseksuaali, silti hän puhui jatkuvasti palstalla "miesten perseiden nussimisesta" ja "homopersehinttareista", hän oli myös pelokas mies, mennyt sivariin kun ei olisi armeijassa pärjännyt.. vai olisiko syy sittenkin että häntä pelotti kunnon miesten reagointi hänen erektioihin armeijan suihkutiloissa ja metsäleireillä? DarkFear ei ollut koskaan saanut naista, hän oli yhä neitsyt.. ja iältään jo keski-ikäinen.. kyllä tässä vaiheessa hetero on jo naista saanut.. jäljelle jäi vain että DarkFear on homoutensa kiistävä umpihomo, joka yrittää peittää todellista luontoaan solvaamalla muita ihmisiä.. summa summarum.. DarkFear todellakin oli "homopersehuorahinttari"
Nega+Nega=Posit.? kirjoitti:
DarkFear kiisti olevansa homoseksuaali, silti hän puhui jatkuvasti palstalla "miesten perseiden nussimisesta" ja "homopersehinttareista", hän oli myös pelokas mies, mennyt sivariin kun ei olisi armeijassa pärjännyt.. vai olisiko syy sittenkin että häntä pelotti kunnon miesten reagointi hänen erektioihin armeijan suihkutiloissa ja metsäleireillä? DarkFear ei ollut koskaan saanut naista, hän oli yhä neitsyt.. ja iältään jo keski-ikäinen.. kyllä tässä vaiheessa hetero on jo naista saanut.. jäljelle jäi vain että DarkFear on homoutensa kiistävä umpihomo, joka yrittää peittää todellista luontoaan solvaamalla muita ihmisiä.. summa summarum.. DarkFear todellakin oli "homopersehuorahinttari"
Niin ainahan sitä sun täytyy kaikkea tollaista vitun paskaa musta kertoa, kun sulla on aina jotain mua vastaan ja sä et ole pystynyt ikinä mua hyväksymään ja sitten tämän vuoksi sä oletkin ottanut sen mun elämän pilaamisen oikein omaksi elämäntehtäväksesi!!!!
Sitähän se just on, kun sä et pysty mua koskaan hyväksymään ja sen vuoksi sun sitten täytyy kaiken maailman perättömiä valheita musta kertoa, että saisit niiden avulla mun elämäni tehtyä mahdollisimman huonoksi, koska kyllähän se sua haittaisi niin kovin suuresti, jos mä pystyisin elämään onnellista ja hyvää elämää ilman mitään turhia henkisiä kärsimyksiä.
Tällaista se just on, kun sitä ei pysty olemaan koskaan muiden ihmisten mieliksi, kun aina on joku sitä negatiivista jossain ajattelemassa, vaikka ei olisi itse edes mitään tehnyt tai sanonut tälle kyseiselle henkilölle. Mä kun en ole tietääkseni sulle mitään pahaa tehnyt tai muutenkaan sua mitenkään loukannut, mutta siltikin sun täytyy vaan olla kaikessa mua vastaan ja kaikin tavoin pyrkiä mun elämääni pilaamaan tollaisten perättömien valheiden avulla.
Sitten kun on sun lisäksi vielä myös kaikki muut tämän palstan kirjoittajat kaikessa mua vastaan ja kaikki ovat oikein yhdessä päättäneet olla kaikessa mua vastaan ja päättäneet sitten kaikin tavoin pyrkiä mun elämäni pilaamaan näillä omilla perättömillä valheillaan.- Nega+Nega=Posit.?
DarkFear kirjoitti:
Niin ainahan sitä sun täytyy kaikkea tollaista vitun paskaa musta kertoa, kun sulla on aina jotain mua vastaan ja sä et ole pystynyt ikinä mua hyväksymään ja sitten tämän vuoksi sä oletkin ottanut sen mun elämän pilaamisen oikein omaksi elämäntehtäväksesi!!!!
Sitähän se just on, kun sä et pysty mua koskaan hyväksymään ja sen vuoksi sun sitten täytyy kaiken maailman perättömiä valheita musta kertoa, että saisit niiden avulla mun elämäni tehtyä mahdollisimman huonoksi, koska kyllähän se sua haittaisi niin kovin suuresti, jos mä pystyisin elämään onnellista ja hyvää elämää ilman mitään turhia henkisiä kärsimyksiä.
Tällaista se just on, kun sitä ei pysty olemaan koskaan muiden ihmisten mieliksi, kun aina on joku sitä negatiivista jossain ajattelemassa, vaikka ei olisi itse edes mitään tehnyt tai sanonut tälle kyseiselle henkilölle. Mä kun en ole tietääkseni sulle mitään pahaa tehnyt tai muutenkaan sua mitenkään loukannut, mutta siltikin sun täytyy vaan olla kaikessa mua vastaan ja kaikin tavoin pyrkiä mun elämääni pilaamaan tollaisten perättömien valheiden avulla.
Sitten kun on sun lisäksi vielä myös kaikki muut tämän palstan kirjoittajat kaikessa mua vastaan ja kaikki ovat oikein yhdessä päättäneet olla kaikessa mua vastaan ja päättäneet sitten kaikin tavoin pyrkiä mun elämäni pilaamaan näillä omilla perättömillä valheillaan.Ja niin potilas tunsi että koko maailma oli yksissä tuumin häntä vastaan ja väärässä, hän itse oli itsensä puolella ja siten ainoana oikeassa, harhat syvenivät, hyvät naiset ja herrat.. DarkFear
Nega+Nega=Posit.? kirjoitti:
Ja niin potilas tunsi että koko maailma oli yksissä tuumin häntä vastaan ja väärässä, hän itse oli itsensä puolella ja siten ainoana oikeassa, harhat syvenivät, hyvät naiset ja herrat.. DarkFear
Eikä tässä ole mitään tuntemista tai arvailua, kun onhan se nähty tällä palstalla jo vaikka kuinka pitkään, että kaikki palstalaiset ovat yhdessä kaikessa mua vastaan.
- rip rip :(
Rip
- 15+7
Darkpride.
- ...
Korjaus: Ei darkkista ole hermoraunioksi kiusaaminen ajanut, vaan se ettei maailma kerta kaikkiaan muutu hänen haluamakseen vaikka hän kuinka monta itkupotkuraivaria järjestäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2221537- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691207- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18942Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855