Hei!
Ajattelin ottaa genitaali lävistyksen, mutta en klittaan! Ajatelkaa, se ihan pieni ja kaiken nautinnon tuottava asia ja se lävistettäisiin :/
Onko täällä ihmisiä joilla olisi lävistys alapään huulessa ei klitassa??? Sattuuko sellaisen otto paljon???
Olisi ihanaa, kun siskolla on kielikoru ja minulla olisi alapäässä, niin leikkiä niillä :)
Kiitos vastauksista!!
Lävistys alapäähän?
2
2373
Vastaukset
- kin
Lainaan vähän alempana olevaan viestiketjuun itse kirjoittamaani tekstiä:
"Luultavasti siis tarkoitat lävistystä klitoriksen huppuun, ei itse klittaan. Klitorikseenkin tehdään lävistyksiä, mutta tuskin missään suomalaisessa liikkeessä ja ne ovat oikeasti riskialttiita ja kivuliaita. Hyyyvin usein klitorislävistyksestä puhutaan virheellisesti, tarkoittaen oikeasti huppulävistystä. :)
Klitoriksen huppua lävistettäessä (eli englanniksi tuota lävistystä kutsutaan ihan vain clithoodiksi) klitasta ei oikeastaan voi lähteä tunto, koska itse klitorikseen ei kosketa, vain sen päällä olevaan nahkaan."
Muuta en tällä kertaa taida kommentoida... - Laura0018
"Olisi ihanaa, kun siskolla on kielikoru ja minulla olisi alapäässä, niin leikkiä niillä :)"
Siskonko kanssa oikein meinaat leikkiä?
Oletkohan mahd. trolli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750