Syysi olla palstalla

Freaks and geeks

Kirjoitteletko hulluja vai tykkäätkö seurata hulluja? Itse kuulun jälkimmäisiin.

Tänne tulo ja näiden juttujen seuraaminen on kuin joku entisaikojen friikkisirkus.

Hyvin viihdyttävää.

32

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................

Olen niin yksinäinen, että tämä on ainoa aktiivinen paikka harrastaa edes auttavaa sosiaalista kanssakäyntiä samassa tilanteessa olevien henkilöiden kanssa. En oikeasti viihtyisi sekuntiakaan täällä, jos minulla olisi töitä ja kavereita. Jonkinlainen epäterve addiktio tämä on...

• Freak Geek

Kyllä.

• Äädämi

En saa pillua.

• Jii007

Pääsyy täällä olooni on se, että täällä on muitakin samanlaisia luusereita kuin minä. On jokseenkin helpottavaa lukea muiden samassa tilanteessa olevien kirjoituksia ja mielipiteitä.
      Täällä kirjoitukset ovat helposti luettavissa, koska niissä käytetään yleensä suoria ilmaisuja ja hauskaa on myös seurata kun sitten jotkut loukkaantuvat niistä jutuista.

• ätmi

Kirjoittelen palstalle siitä, millaista on olla miessinkku nykypäivän Suomessa.

• -atm-

Siksi että olen syrjäytynyt enkä saa naista ja johonkin se paha olonsa on purettava. Täällä myös saa huomata ettei todellakaan ole ainut luuseri. Myönnän että se kyllä herättää suurta kateutta jos joku atm onnistuu nostamaan tasoaan varsinkin jos on minua nuoremmasta tyypistä kyse.

• -atm-

On kuitenkin ihailtavaa huomata kuinka paljon naisvihaa täällä esiintyy.

• ätmi
        -atm- kirjoitti:

On kuitenkin ihailtavaa huomata kuinka paljon naisvihaa täällä esiintyy.

Naisviha on ällöttävää. Kumpi tältä palstalta saisi filtteröityä pois naisvihaa sisältävät viestit.

• Luuseriätmi
        ätmi kirjoitti:

Naisviha on ällöttävää. Kumpi tältä palstalta saisi filtteröityä pois naisvihaa sisältävät viestit.

Sun nimimerkilläsi joku aina silloin tällöin kirjoittelee naisvihamielisiä tekstejä.

• ätmi
        Luuseriätmi kirjoitti:

Sun nimimerkilläsi joku aina silloin tällöin kirjoittelee naisvihamielisiä tekstejä.

Se on joku feikki.

• -atm-

Vihaan myös ytmejä, oikeastaan vihaan kaikkia jotka onnistuvat elämässään. Vihaan myös itseäni vaikka luuseri olenkin.

• Nimimerkistäni päätellen kuulun ensimmäiseksi mainittuun ryhmään.

Toivottavasti tarjoan omalta osaltani riittävän viihdyttävää sirkushuvia. :)

• naiiinen1

Teen alotuksia niin että ulvon naurusta. Vastailen muille niin että ulvon naurusta. Luen muiden juttuja niin että ulvon naurusta.

• Ätmi, naimisissa

Lähinnä jäkimmäistä. Yritän vakuuttaa itseni siitä, että sinkkuna olisin onnettomampi.

• kiltti atm

Olen palstalla koska en voi olla naisten seurassa koska naiset ovat jännämiesten seurana ja patjana.

• mies 86

I have no clue.

• Ikisinkku M

Yritän valistaa naisia paremmiksi, mahdoton tehtävä mutta en voisi katsoa peiliin jos en edes yrittäisi :)

• Määrittele hullu. Jos ihmisen hulluksi julistamiseen riittää se, ettei parisuhteen löytäminen ole hänelle niin yksinkertaista kuin suurimmalle osalle väestöstä, niin kyllä: olen hullu ja tykkään lukea muiden hullujen jorinoita.

• tuulestatemmattunimi

Sekä että. Välillä on kiva vähän hullutella ja trollailla. En siis tarkoita mitä sanon tai tarkoitan ehkä osittain, mutta kärjistän asioita. Joskus kirjoittelen ihan tosissanikin, kuten esim. nyt. Enemmän tulee silti lueskeltua.

Se on jännä, että naiset eivät tunnu trollailua harrastavan. Vaikka toisaalta enhän tiedä vaikka monen trollin takana nainen olisikin. Epäilen kuitenkin trollien olevan pääasiassa miehiä.

• simpukka hempukka

Minä olen trollaileva nainen, joskus niin järjettömät jutut on mennyt lävitse, että huvittaa vieläkin, tosin trollailen suht harvoin, yleensä netissä kuten tällä palstallakin käyn silloin, kun olen yksin tai on tylsää, mutta kuulun tällä palstalla huvittujien joukkoon. Tänäänkin pitkästä aikaa kävin vain parikymmentä minuuttia ja sain naureskella jo muutamaan kertaan.

• .....
        simpukka hempukka kirjoitti:

Minä olen trollaileva nainen, joskus niin järjettömät jutut on mennyt lävitse, että huvittaa vieläkin, tosin trollailen suht harvoin, yleensä netissä kuten tällä palstallakin käyn silloin, kun olen yksin tai on tylsää, mutta kuulun tällä palstalla huvittujien joukkoon. Tänäänkin pitkästä aikaa kävin vain parikymmentä minuuttia ja sain naureskella jo muutamaan kertaan.

toisten surkeudelle ja huonoudelle minäkin aina jaksan nauraa.

• Hans Grüber

Ammennan palstalta kehittäviä vinkkejä, neuvoja, syvällistä pohdintaa, avarakatseisia näkökulmia, elämänkatsomuksellisia ohjeita ja yleensäkin kaikkea sivistävää informaatiota.

• Näkymätön mies

Ihan yleissivistyksen vuoksi.

• Kympin Nainen

Kai minä kuulun sitten hulluihin, koska joka kerta (tai ainakin lähes) kun palstalla käyn, niin jotain myös yleensä kommentoin. Joku banni olisi selvästi paikallaan :)

• lottamari<3

Ajattelin onkia täältä yhden olmin,niitä kuulemma täällä on.

• vinkiksi vain

Sinulta puuttuu mato koukusta.

• Minä olen " hullu "

Ja minulla on paljon aikaa

• janna2

" Sä et ole hullu "

• Janna3
        janna2 kirjoitti:

" Sä et ole hullu "

Anna minun anna minun anna minun ottaa sult suihin ja pelastaa

Hullu sä et oo mutta joskus sitä romahtaa.

• Neeno

Olen täällä koska olen hullu looseri ätmi ja nautin paskan kirjoittamisesta. On myös mukava keskustella muiden ätmien kanssa ja ehkä välillä vähän vittuillakkin kaikille.

PS. Naisviha on todella hinttiä.

• alemmantasonmies

en saa vittua.

• Luuseriätmi

Olen täällä maksimoidakseni oman kurjuuteni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      23
      2401
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1526
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      118
      1264
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      959
    6. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      862
    7. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      861
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      19
      840
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      840
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe