yhteys lakimieheen

kulosaari1

Ottakaa niihin palavereihin ja keskusteluihin asianajaja, joka hoitaa puhumisen.
Työsuojeluvaltuutellukin voi pyytää lakimiestä soittamaan.

Ei näiden pirujen kanssa pärjää kuin toinen piru.
Kiusattu on yleensä jo niin väsynyt ja nujerrettu, että ei hän puolia jaksa pitää.

Tämä ei tapahtunut työpaikalla vaan, kun olin tulossa kotiin.Olin humalassa ja käyttäydyin aika törkeästi.Mitä teki naapurin huunehörön muija.

Aihetta saatuaan hyökkäsi asunnostaan kimppuuni, kun olin kotiin menossa.

Alkoi syyttää minua termppuilusta kovaan ääneen, lapset saa huonoja vaikutteita, kun tissit näkyy (HEH), mitä sinä huuat, syytti paskanjauhamisesta, muiden haukkumisesta, juoruamisesta,haukkuin minut tissit, pyöräilyn.

Pisti minua 6-0.Olin ihan lärveissä enkä puoliani pystynyt pitämään.

Tuli kotiovelle asti.Katsoi minun lemmikkejä kuin olisi halunnut ne tappaa.
Sanoi vielä, että pitäskö minun muuttaa pois.Jätti sitten vasta rauhaan , kun sanoin että en asuisi täällä, jos eo olisi pakko.Oli siihen tyytväinen.

Minua kiusataan täällä koko ajan ja asumisesi on pilattu kuten myös persoonani.Höykytys on ollut kovaa.

Kärsin päänsärystä en ole sinut enää itseni kanssa,voin huonosti.
Olin upea nainen ennen kuin muutin tänne.Ylpeä savutuksistani, perheestäni, ystävistäni, Voin sanalla sanoen hyvin.

Nyt voin toisin.Minusta on kaivettu kaikki esiin ja akat hyppivät riemusta päälleni.

Olen huutanut ja mekastanut, koska tämmöstä kiusaamista ja alas painamistä ei ilman huutoa kestä.

Tätä samaa paskaa on myös työpaikoilla.Parempi et saa olla.Sinusta kaivetaan se viimeinenkin epäkohta esille ja sitten riemuitaan toisen epäonnelle.

Kovaa on leikki yksinkertaisilla tolloilla.Hirveää egon pönkitystä minun kustannuksella. pilkan tekoa, nauramista minun kustannuksella.Nokkaa nostetaan pystöön, komennellaan ,tökitään, yskitään, vittuillaan, vähätellään,

IHAN PAHVIA PORUKKAA!!!!!!!

0

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
        Maailman menoa
        205
        6578
      2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
        Maailman menoa
        279
        4506
      3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
        Ikävä
        142
        3585
      4. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
        Maailman menoa
        110
        3403
      5. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
        Maailman menoa
        61
        3396
      6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
        Tunteet
        49
        2866
      7. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
        Pyhäjärvi
        254
        2539
      8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
        Maailman menoa
        75
        2427
      9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
        Ikävä
        25
        2366
      10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
        Tv-sarjat
        101
        1941
      Aihe