Minun mielestäni vastaus on se että odotukset ovat liian suuret ja maltti loppuu kesken. Tätyy vain hyväksyä se etttä painoa ei välttämättä lähde joka viikko ja jos syö terveellisesti ja säännöllisesti ja nauttii hyvää, ravitsevaa ja kevyttäkin kasvispitoista ruokaa päivittäin, ei se ole aina oma syy, jos paino ei putoa, seuraavilla viikoilla se voi pudota vaikka kuinka. Itse olen jo 2 vuotta yrittänyt laihduttaa hirmuiset tavoitteet mielessä ja mikä on tuloa; en ole laihtunut yhtään!
Nyt olen päättänyt antaa itselleni aikaa aluksi vaikka tuonne jouluun asti ja kilomäärät ovat maltilliset, noin 6kg, koska olen normaalipainoin ylärajoilla.
Annan itselleni aikaa ja keskityn ravinteikkaaseen ruokaa. Aiemmin olen häseltänyt liikaa ja minä olen ollut malttamaton. Olen punninnut itseäni liian usein, monta kertaa viikossa tai jopa päivittäin. Nyt vain kerran viikossa, koska paino vaihtelee. Olen syönyt liian vähän ja elimistöni on mennyt säästöliekille.
Nyt viimeiset 3 viikkoa olen laihtunut yhteensä 1,7kg ja olen todella tyytyväinen, painoni on vihdoin lähtenyt laskuun, koska oln oikeasti syönyt enkä kärvistellyt joillakin omenoilla ja porkkanoilla. Olen kärvistellyt tosi pitkään ja painoni ei pudonnut yhtään, minulla iskee niin voimakkaana tuo säästöliekki, etten ole ennen tätä laihtunut.
Olen myös liikkunut liikaa ja elimistöni ei ole jaksanut niin vähillä energioilla, liikuin enkä siltikään laihtunut, liekkö ollut jokin hormoonihäiriö ja kilpirauhasarvotkin olivat jo epänormaalit, nyt nekin ovat normaalisoituneet.
Vedin vaikka mitä ihmedieetejä, VHH ei tehonnut minuun ollenkaan, en sillä laihtunut ja ruokavalioni oli todella suppea, koska olen kasvissyöjä, nyt sisällytin kuukausi sitten aamupuuron ruokavaliooni ja hedelmän tai kaksi päivittäin ja paino lähti laskemaan, lisäsin vähän energiamäärääkin. Voita tulee käytettyä päivittäin ja korkealaatuisia öljyjä!
Tsemppiä kaikille ja etenkin MALTTIA! Se on vain hyväksyttävä että harva laihtuu kitukuureilla ja vielä harvempi saa sen painon pysymään poissa, jos on laihtunut. Hoikkuuteen harvemmin on oikotietä. Nauttikaa ruuasta hyvät ihmiset!
Miksi laihdutus epäonnistuu?
1
116
Vastaukset
- Fallice
Nyt 11 kuukautta ja 20 kiloa. Eli mielestäni hyvin laihdutus. Nyt tasapainoillen ettei tule jojo ilmiötä. Mikäli laidun n 5 kiloa, olen tyytyväinen. Paino nyt 60 kg pituutta154. Olen normaalipainoinen. Laihtuminen tapahtui ns. Portaittain, jokin viikko paino ei laskenut yhtään, jolloin meinasi hermot mennä. Sisukkaasti eikun eteenpäin. Päästy siihen mihin toivottu, nyt sitten se painon vartiominen vasta alkoikin, siis painon nousu lähde liikkeelle. Ole syönyt tavallista ruokaa, tosin valinnut vähäkalorista ruokaa, jättäen kaikki makkarat, rasvaperunet muiden syötäväksi. Hedelmistä omenat ja porkkanat tomaatit salaatit hyviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125