Moikka!
Oon lähössä Lontoon liepeille au pairiksi ja nyt ois etsinnässä vähän muitakin samassa tilanteessa olevia, mistä kannattaa alkaa etsimään muita auppareita?
Sekä semmosta että onkohan jotain juttuja mitä pitäisi tehdä ennen reissua?
Oon irtisanonut mun asunnon, sähkön, netin jne. Passi on tuloillaan, mutta mitäs muuta?
Kiitos!
Au pairiksi Englantiin elokuussa!
3
184
Vastaukset
- Who Haa
Viisumi pitää olla, ja paras mahdollinen matkavakuutus kun terveyskeskusmaksut on satoja euroja per kerta ulkomaalaisille. Sitten Lontoossa ekana pitää mennä tekemään verovirastoon maahanmuuttoilmoitus (form 14U-m8). Kannattaa tuoda omat piilarinesteet kanssa kun niitä ei saa Englannista sekä Pirkka-tuotteita.
- JärkiKäteen
Hahaa viisumia ei todellakaan tarvi Englantiin? :D
Ja lääkärissä käynti on maksutonta jos on rekisteröitynyt kyseiselle terveysasemalle.
Itse asun toista vuotta Lontoossa enkä ole tehnyt mitään maahanmuuttoilmoitusta..
- aupairina09-10
Muista hommata vakuutus. Jouduin itse hammaslääkäriin tulehtuneen hampaan takia, ja olis tullut julmetun kalliiksi ilman vakuutusta.
Itse en tehnyt mitään ilmoitusta verovirastoon. Suomessa ilmoitin kelaan, että oon vuoden pois. Eikä sitäkään kaikki oo tehny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91792- 891175
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181166Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51973Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli220891Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63884Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253756- 81753
- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653