Au pairiksi Englantiin elokuussa!

matkaanlähden

Moikka!
Oon lähössä Lontoon liepeille au pairiksi ja nyt ois etsinnässä vähän muitakin samassa tilanteessa olevia, mistä kannattaa alkaa etsimään muita auppareita?

Sekä semmosta että onkohan jotain juttuja mitä pitäisi tehdä ennen reissua?
Oon irtisanonut mun asunnon, sähkön, netin jne. Passi on tuloillaan, mutta mitäs muuta?

Kiitos!

3

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Who Haa

Viisumi pitää olla, ja paras mahdollinen matkavakuutus kun terveyskeskusmaksut on satoja euroja per kerta ulkomaalaisille. Sitten Lontoossa ekana pitää mennä tekemään verovirastoon maahanmuuttoilmoitus (form 14U-m8). Kannattaa tuoda omat piilarinesteet kanssa kun niitä ei saa Englannista sekä Pirkka-tuotteita.

• JärkiKäteen

Hahaa viisumia ei todellakaan tarvi Englantiin? :D

Ja lääkärissä käynti on maksutonta jos on rekisteröitynyt kyseiselle terveysasemalle.
        Itse asun toista vuotta Lontoossa enkä ole tehnyt mitään maahanmuuttoilmoitusta..

• aupairina09-10

Muista hommata vakuutus. Jouduin itse hammaslääkäriin tulehtuneen hampaan takia, ja olis tullut julmetun kalliiksi ilman vakuutusta.

Itse en tehnyt mitään ilmoitusta verovirastoon. Suomessa ilmoitin kelaan, että oon vuoden pois. Eikä sitäkään kaikki oo tehny.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      30
      2602
    2. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      11
      1272
    3. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      333
      1012
    4. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      45
      912
    5. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      45
      864
    6. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      20
      839
    7. Miksi nainen nukut huonosti

Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo
      Ikävä
      61
      754
    8. Niin siinä Kävi

Ettemme koskaan saaneet toisiamme
      Ikävä
      44
      730
    9. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      44