Tapasin heinäkuussa länsi-afrikkalaisen miehen ja päätin olla ennakkoluuloton ja katsoa millainen ihminen hän onkaan. Aiemmin en ole ulkomaalaisten kanssa seurustellut eikä kiinnostusta ole ollutkaan. Nykyinen aseenteeni on olla asenteeton, joten päätin katsoa. Paljon hyvää olen saanut ja oppinut jotakin itsestäni. Tässä hyvät puolet. Kunnes...hän halusi oman epäselvänsä tilanteensa vuoksi tulla kirjoille asuntooni, jotta leima tulisi passiin. No minähän en moiseen suostu. En tietenkään. On tervettä olla varovainen. Tosin aika hämmentynyt olo tässä kuitenkin on. Oliko minua tarkoitus vain käyttää hyväksi? Tosin tilanne on juuri päällä, joten jatkosta en tiedä. Sen näkee sitten..jos mies katoaa, kyse oli hyväksikäytön yrityksestä. Hän selittää tämän kulttuurillisilla seikoilla. JOs jostakin välittää..auttaa myös silloin häntä tarvittaessa. Tämmöinen tarina täältä:))
näin siinä sitten kai kävi
3
1096
Vastaukset
- mimmi
pidä vaan varasi, noita viisumin/passinhaluajia on liikkeellä. autat tietysti jos se kuuluu intresseihisi, muuten ei ehkä kannata.
tuo "kulttuuriset seikat" on juu varmasti suomessa eri käsite kuin heillä, mutta itse en ryhtyisi mihinkään mikä ei kestä päivänvaloa. - zkelvin
Ajattelet asiaa ihan oikein. Jos tämä mies todella välittää sinusta, hän ei vaadi sinua tekemään mitään sellaista, mistä voisit jatkossa joutua jonkinlaisiin vaikeuksiin.
- varo vaan
Kannattaa olla tiukka. Mitä ilmeisemmin tarvitsee sinua juuri oleskeluluvan takia, vaikka hyvin teillä nyt menisikin. Ongelmat tulevat esiin sitten myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760