Olen 17v poika ja Minulla on huomenna tatuointi aika ja haluaisin pikaisia vastauksia, eli laitan perus ison ruusun pohkeeseen, käykö kovin kipeää? Kauanko noin kestää pohkeen peittävän tatuoinnin teko, minkä hintaista noin? Kiitos vastauksista etu käteen :)
Eka tatuointi
4
158
Vastaukset
- tattooo girl 234
mulla ei oo (vielä) yhtäkään tatuointia, mut mitä oon kuullu ni pohje on kipeä paikka... :O varmaan kestää joku 3 tuntia sitä tatuoida, yhel kaveril on ja sil kesti lähemmäs 4 tuntii ( riippuu mite niit yksityiskohtii on jne väriä ja varjoja )
ja sil makso se about 200e.
iteki oon hommaamas täs lähipäivinä ekan tatskan ( sellasen pienen yläselkään) ja oon siis saman ikäne ku sä :) kerro sit mite meni! :) ja kuva ois kans jees :) - raccoonator
No sehän saattaa käydä kippeetä mutta kyllä se siitä turtuu ku tarpeeksi hakkaa. Eli se ikäänkuin puutuu pikkuhiljaa.
- yks vaan
mieti nyt vielä kerran ettää haluutko sen just nyt kun on näin lämpöset ilmat,paranee hitaammin kuumalla ilmalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102443- 842131
- 561687
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai581652- 1551570
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461466Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1531460- 1121200
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261186Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket261168