Ahistaa

apua_edes

Ahdistaa, kun en oikein tiedä mikä tai mitä olen tällä hetkellä poikaystävälleni. Käytännössä ollaan seurusteltu melkein vuoden koko ajan avoliitossa. Nukuttu ympäri vuoden samassa sängyssä. Ei meillä ollut mitään suurta alku huumaa. Mut nyt haluaisin tietää mitä tämä mies haluaa ja miten kehtaan sitä kysyä kun aina on jokin elektroniikka härveli käsissä. Uloskaan sitä ei saa syömään, elokuviin tai edes kävelemään. Alkuun sovittiin että kerrotaan jos toisen hiekkalaatikolla leikkiminen kyllästyttää mut miten sitä nyt kehtaa kysyä?
Mies ei ole ikinä sanonut rakastavansa minua. Minä olen kerran viime ystävän päivänä kortissa jonka hänelle ostin,minä en edes saanut korttia. Inhottaa kun tunnen itseni jotenkin itsestäänselväksi, ja tuntuu että jään ihan yksin jos lähden oma aloitteisesti.

4

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pois vaan

      No voi ei. Miksi muutit yhteen miehen kanssa, joka ei edes rakasta sinua?! Oletkin itsestäänselvyys, joten eipä auta kuin lopettaa tuollainen kylmä suhde. Ja hei, parempi ollakin yksin, kuin tuollaisessa muka suhteessa.

    • Hei apua_edes.

      Viestistäsi on jo muutama päivä aikaa, ja voi olla että tilanteesi on jo ratkennutkin.
      Kuitenkin haluan kannustaa sinua ottamaan suhteenne tilan poikaystäväsi kanssa puheeksi. Kerrot, että et oikein kehtaisi kysyä. Tällaisten asioiden puheeksi otto onkin vaikeaa. Siinä asettaa itsensä alttiiksi isoille asioille, kuten esimerkiksi torjutuksi tai hylätyksi. Mutta se on ainoa keino hoitaa parisuhdetta. Täytyy sinun tietää, mitä merkitset hänelle ja teidän täytyy yhdessä miettiä, mitä toivotte toisiltanne ja suhteeltanne ja oletteko valmiit sitoutumaan seurusteluun. Itsestäänselvänä ei ketään saa pitää.
      Jos jatkatte parina, elämä tuo joka tapauksessa eteen kaikenlaisia koettelemuksia, joiden aikana puheeksiottotaidot punnitaan. On tärkeä oppia ja opetella alusta pitäen se keskustelun ja avoimuuden kulttuuri että suhteesta puhutaan eikä tunteita vaieta. Avoimuudella ja tasavertaisella, kumpaakin kuuntelevalla keskustelulla suhde rakentuu ja saa ravintoa. Vaikenemalla ja ohittamalla syntyy välillenne vain muuri.

      Toivotan teille antoisaa keskustelua ja voimia jaksaa, olipa sen tulokset mitä tahansa


      diakoni Meiju

    • 12+3

      Parisuhteeseen jossa ei ole alkuhuumaa ei kannata ryhtyä. Itse tein sen virheen. Tässä nyt sitten olen vuosia odotellut että olisin miehelle tärkeä enkä itsestäänselvyys. Mitään lähentymistä ei tapahdu. Päinvastoin. Enää en merkitse sitäkään mitä aluksi. En juttukaveriksi en seuraksi en rakastajattareksi, mutta laskujen maksajaksi kelpaan.

      • rakkiuu

        Poispoispois suhteesta. Kukaan nainen ei ansaitse tuollaista. Sivusta olen seurannut ystävättären suhdetta miltei 3 vuotta. Alusta alkaen sen on nähnyt, jo pelkästä miehen katseesta ystävääni kohtaan. Hän on myös maksaja ja vakipano. Ei muuta. Äärimmäisen surullista, mutta kun toinen on sinisilmäinen eikä tajua niin en voi kuun katsoa vierestä :( arvostamaa naiset itseenne edes sen verran ettette salli keltään tuollaista kohtelua. Suhteessa aina on oltava alkuhuuma eikä se saa loppua kokonaan koskaan. Rakkaimpansa eteen tekee kaikkensa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe