Alkaako mies lyödä?

Antskuu...

Onko kellään kokemusta. Ollaan oltu alle vuosi yhdessä ja mies on mustasukkainen ja jotenkin vahtii mun menemisiäni. Nyt viimeaikoina saanu raivokohtauksia ja kerran töninyt. Kännissä alkaa usein haukkua ja raivota. Mitenkää ei ole kyllä lyönyt, mut olen alkanut pelkää miestä ja sen raivareita. Kaikki pitää tehdä just hänen mukaan. Kokemuksia kellää? Voiko tuo alkaa väkivaltaseksi?

11

279

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiltti mies.

Alkaa, nyt äkkiä ero ja karkuun. Se on jo väkivaltainen ja etsii vaan syytä lyödä sinua ja sitten syyttää siitä sinua. Tuollaiset miehet on kaikki samanlaisia. Veikkaan et se on myös alkoholisti.

• kiltti mies.

Miksi muuten odotat edes sitä ekaa lyöntiä? Keskustella voi ilman raivoamista ja huutamistakin. Itse ainakin osaan olla huutamatta mutta ei kai naiset sellasta sellasii miehii halua. Ja muista et kun se lyö niin se voi myös tappaa.

• eroa.

Ette kai asu yhdessä. Pitäis olla ainakin kaks vuotta tutustumista ennen yhteen muuttoo.

• ikisinkku.

Mustasukkaisuus on pahin juttu ja sen takia monet naiset kuolee suhteissa kun mies riehuu ja on mustasukkainen.

• kokemusta

Kyllähän tuossa nyt on jo väkivaltaa, tönimistä ja haukkumista, vahtimista ja raivareita.

Ja sinua pelottaa. Kannattaa kuunnella omia vaistojaan.
      Tilanne tulee pahenemaan ja mitä pitempään olet hänen kanssaan, sitä vaikeampi sinun on päästä hänestä eroon.

• Sinuna lähtisin

Eio ihan kaikki balanssissa tuolla jätkällä.... sinuna häipyisin vähin äänin, tässä maailmassa on tasapainoisempiakin persoonia! Olen elänyt parisuhteissa, jotka on olleet alkuhuuman jälkeen ainaista pelkoa ja "varpaillaan oloa", en suosittele kenellekään sellaista, se tuhoaa elämän ja meillähän on VAIN YKSI ELÄMÄ ELETTÄVÄNÄ, sitä ei kannata tuhlata huonoon parisuhteeseen!

• eronnutjaonnellinen

kuulostaa ihan omalta mieheltä ( entinen kylläkin nykyään)
      Ensin oli tönimistä, haukkumista ja huutamista...
      paheni joka kerta, aina oli muka mun syy...
      lopuksi meni siihen että uhkas mua pyssyllä kännissä ku olin melkeen nukkumassa jo... seuraavana päivänä pakkasin kamat ja häivyin.. en oo katunu kertaakaan vaikka mies ruikutti perään... toivottavasti vielä joskus, jossain, on mies joka ei huuda, riehu, ei hauku,uhkaa aseella eikä sitä tarvitse pelätä..

• karmea kokemus

Alkoholisti suuttuu jos ei saa juoda ja silloin voi lyödä, ensin tönii. Usein he haluaa myös nopeasti yhteen, ettei nainen kerkee huomata juomista.

• kokemusta

Tämän allekirjoitan sanasta sanaan.

• punaiset liput

Ei voi tietää mutta sinä pelkäät jo.Mies ehkä hakee tosiaan syytä lyödä,vihaa ehkä naisia.Yleensä se alkaa vaivihkaa mutta sinulla liehuu jo täysin punaiset liput.Miksi et näe niitä?Äkkiä hommaa ainakin kierukka sillä tuollaiselle ei kannata lasta antaa edes hoitoon.

• Sinkkumies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      272
      2410
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      1299
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1201
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1201
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1155
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      1096
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      962
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      897
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      860
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      767
    Aihe