Koska haluaisitte sitoutua?

tuplavaikuitti

Eli haluatteko sitoutua silloin vasta kun taloutenne on vakaa, "juoksut on juostu" eli haluatte rauhoittua parisuhteeseen vai silloin kun sopiva henkilö löytyy, oli elämäntilanne mikä hyvänsä? Vai haluatteko elää villinä ja vapaana? Ja ikää ja sukupuolta voi pistää niin näkee miten sukupuoli ja ikä vaikuttaa!

Itse olen parikymppinen nainen ja sitoudun kun tapaan henkilön, jonka kanssa on hyvä olla yhdessä vaikka vuosikymmeniä.

Mitenkäs muut?:)

70

349

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haaveilla saa

No unelmatilanteessa viettäisin vielä jonkin aikaa villejä poikamiesvuosia mm. harrastaen seksiä satojen eri naisten kanssa. Sitten ehkä 35-40 -vuotiaana löytäisin ihanan naisen, jonka kanssa saisin useita täydellisiä lapsia.

Lisäksi nainen suostuisi siihen, että saisin halutessani harrastaa seksiä muidenkin naisten kanssa, mutta tuo nainen ei itse välittäisi sekstailla muiden miesten kanssa, vaan hoitaisi kotona lapsikatrasta. Joskus vanhana miehenä voisin sitten tehdä vielä lapsia jonkun ihanan nuoren naisen kanssa.

En hylkäisi lapsiani, vaan kaikki asuttaisiin isossa kartanossani ja noita lasteni äitejä voisi ehkä tosiaan olla vaikka useampi. Hekin saisivat elää saman katon alla sulassa sovussa.

Eipä tuollaista ihan helpolla saa käytännössä toteutettua, joten käytännössä asia menee vähän eri tavalla. Tuo olikin sellainen unelmatilanne. Ehkä joku islaminuskossa oleva öljypohatta voisi tuollaiseen pystyä.

• Tuo ei ole normaalia

Jos on oma nainen jota rakastaa tarpeeksi, mikä tarve enään silloin juosta vieraissa? Ja miksi pitäisi? Sitä paitsi kun se ei muutenkaan edes ole normaalia. Tiedätkö miksi! Se on seksiriippuvuutta! Mikä on sairaus siinä missä ahneus tai alkoholismikin, joka pitäisi viedä joko hoitoon tai katkoa raajat taikka työntää lihamyllystä läpi! Ehkä vielä tulevaisuudessa suoritetaan jonkin sortin holokaustit teitä kohtaan.

Lueppas tuolta mitä on seksiriippuvuus: http://www.paihdelinkki.fi/tietoiskut/416-seksiriippuvuusaa

Olette niin oksettavan sairaita ihmisiä

• tälviissiin täällä

Haluaisin kyllä löytää kunnon vakiduunin ennen naisen tuloa elämääni, mutta eipä sillä kai niin väliä ole. Nyt en kyllä helpolla löydä ketään, sillä en käy missään (ei ole varaakaan) enkä pidä millään nettideittisaiteilla ilmoitusta, sillä työtön mies ei ole kovin haluttua kamaa parisuhdemarkkinoilla. Haluaisin itsekin ennemmin työssäkäyvän naisen, sillä sitten olisi enemmän yhteistä rahaa käytettävissä.

Toisaalta houkuttaa ajatus jatkaa villejä poikamiesvuosia ainakin jonkin aika sen jälkeenkin jos saisi kunnon töitä, sillä sitten olisi varaa tehdä kaikenlaisia villejä juttuja :D Kauheasti ei kyllä enää paranisi lykätä aktiivista naisen etsimistä, sillä ikää on jo 30 ja perhe olis ihan kiva joskus saada. Ei sinällään, etteikö miehen sperma olisi laadukasta vielä vaikka viisikymppisenäkin, mutta kuka nuori nainen haluaa enää kenenkään viisikymppisen spermaa :D

• erkki-täti

Aion käydä puolittaisessa sukupuolenvaihtoleikkauksessa. Muna jalkoväliin reiän tilalle, mutta yläpää säilyy ennallaan. Näin voin olla parisuhteessa oman itseni kanssa.

Olen nainen ja ikää 46 vuotta.

• 40 pillun AT-mies

Olen aika järkyttynyt, että olet noin vanha. Naisen vuosissa olet jo ihan mummo-iässä.

• 19+6
        40 pillun AT-mies kirjoitti:

Olen aika järkyttynyt, että olet noin vanha. Naisen vuosissa olet jo ihan mummo-iässä.

Mitä järkyttävää mummoiässä on?

• sdgsgsgdsdgg
        19+6 kirjoitti:

Mitä järkyttävää mummoiässä on?

Ehkä 40 pillun AT-mies on mennyt runkkaamaan erkki-tädin jutuille ja nyt häntä harmittaa ku hyvät runkkumällit meni ihan hukkaan.

• erkki-täti
        sdgsgsgdsdgg kirjoitti:

Ehkä 40 pillun AT-mies on mennyt runkkaamaan erkki-tädin jutuille ja nyt häntä harmittaa ku hyvät runkkumällit meni ihan hukkaan.

40 pullan AT-miehellä on näköjään oikein kunnon pakkomielle kehittynyt minusta, kun jaksaa nimissäni kirjoitella vaikka mitä, jopa aloituksia.

Aika surullista.

Tiedoksi nyt vielä kerran: en ole 46-vuotias, se ikä on vielä edessäpäin.

• Kіs-kіsu

Olen jo sitoutunut, sinkkuuteen. Itsensä kanssa on hyvä ja pakkokin olla yhdessä vuosikymmeniä.

• M30+

Aina oon halunnut sitoutua ja joskus siinä onnistunutkin vähäksi aikaa.

• 40 pillun AT-mies

Joskus 40-60v voisin sitoutua 15-25v puhtaaseen ja kauniiseen naiseen.

• Kaipa sitä vakiintuakin haluaisi, mutta elämäntilanne on nyt vähän sellainen et on hyvä pitää vähän matalaa profiilia ja laitella asioitaan kuntoon. Ehkä sitten joskus...
      Jotenkin sellainen ristiriitainen olo kun kaipaa elämäänsä miestä, mutta on tunne ettei oikein vielä kelpaa.
      Ajattelin, et pitäiskö toi deittailukin lopettaa kokonaan. Rahaahan siihenkin vaan menee jos monta kertaa viikossa pitää treffeillä käydä, eikä niistä nyt tunnu hullua hurskaammaksi tulevan.

• nuoruus on valttia

Oletko sitten laihduttamassa vai miksi et kelpaa? Ei ne vuodet ainakaan helpota koska naisen markkina-arvo laskee kuin lehmänhäntä 25-vuotiaasta eteenpäin.

• niinq oikeesti

Sun täytyy pitää kiirettä jos lapsia haluat!

• karu totuus
        nuoruus on valttia kirjoitti:

Oletko sitten laihduttamassa vai miksi et kelpaa? Ei ne vuodet ainakaan helpota koska naisen markkina-arvo laskee kuin lehmänhäntä 25-vuotiaasta eteenpäin.

Eikun niissä treffatuissa miehissä ei ole "sitä jotain".
        Ei välitöntä kipinää ja kemiaa -> ei jatkoon

• Nyt ei voi käsittää...

Mikä tuo "ei kelpaa" juttu oikein on. Jos profiilissasi olevat kuvat pitää paikkansa, niin niistä voi päätellä että ainakaan se ulkoinen puoli ei ole ongelmasi.

Henkisellä puolella siis jotain probleemia kelpaamisen kanssa?

Ja jos oikeasti käyt monta kertaa viikossa treffeillä, niin miten ihmeessä on mahdollista että et ole vielä löytänyt ketään? Ja eihän niissä treffeissä paljoa rahaa mene, kahvikupin verran? Senkin kunnon herrasmies pyrkii tarjoamaan.

• karu totuus kirjoitti:

Eikun niissä treffatuissa miehissä ei ole "sitä jotain".
        Ei välitöntä kipinää ja kemiaa -> ei jatkoon

Ah... Niin... Käsitin että pimppaloora itse kokee ettei kelpaa... Kyse taisikin olla että tuntuu siltä että kukaan mies ei kelpaa.

• neiti ruiskukka
        hullutiedemies kirjoitti:

Ah... Niin... Käsitin että pimppaloora itse kokee ettei kelpaa... Kyse taisikin olla että tuntuu siltä että kukaan mies ei kelpaa.

Itsekin käsitin kyllä niin päin, että pimppaloora kokee, ettei itse kelpaa kun pitää saada asioita elämässä kuntoon.. Ei kannata kuitenkaan olla liian ankara itselleen. Harvemmin sitä kenenkään elämässä on täydellisesti kaikki palikat kohdallaan, osan asioista voi rakentaa tai järjestää sitten siinä suhteessakin ollessa. Tunnistan kyllä itsekin välillä noita kelvottomuuden tunteita, sitä tuntee, että jokin asia x tai y pitäis olla erilailla, että voi edes ajatella kumppanin hakua. Vaikka loppujen lopuksi sillä asialla ei ois mitään merkitystä kun oikea ihminen osuu kohdille.

• neiti ruiskukka kirjoitti:

Itsekin käsitin kyllä niin päin, että pimppaloora kokee, ettei itse kelpaa kun pitää saada asioita elämässä kuntoon.. Ei kannata kuitenkaan olla liian ankara itselleen. Harvemmin sitä kenenkään elämässä on täydellisesti kaikki palikat kohdallaan, osan asioista voi rakentaa tai järjestää sitten siinä suhteessakin ollessa. Tunnistan kyllä itsekin välillä noita kelvottomuuden tunteita, sitä tuntee, että jokin asia x tai y pitäis olla erilailla, että voi edes ajatella kumppanin hakua. Vaikka loppujen lopuksi sillä asialla ei ois mitään merkitystä kun oikea ihminen osuu kohdille.

Juurikin näin...
        Eli mun pitää saada työ- ja jatko-opintokuviot kuntoon. Oma kämppäkin olis kiva vihdoinkin, vuokrayksiö ei ole kauhean kiinnostava elementti miehille...
        Nää on mun omassa päässäni. Eihän mua itseänikään häiritse miehen työtilanne tai asumismuodot...

Mua lähestyy miehet tosi paljon ja ne on enimmäkseen niitä überytm-tyyppisiä, joilla on mainetta ja mammonaa. Ei mulla ole nyt varaa deittailla sellaisia.
        Käyn treffeillä paljon, ulkonäössä ei sillain mitään vikaa, nuppi kasassa... mutta talouspuoli nyt vähän heikoilla kantimilla.

• pimppaloora kirjoitti:

Juurikin näin...
        Eli mun pitää saada työ- ja jatko-opintokuviot kuntoon. Oma kämppäkin olis kiva vihdoinkin, vuokrayksiö ei ole kauhean kiinnostava elementti miehille...
        Nää on mun omassa päässäni. Eihän mua itseänikään häiritse miehen työtilanne tai asumismuodot...

Mua lähestyy miehet tosi paljon ja ne on enimmäkseen niitä überytm-tyyppisiä, joilla on mainetta ja mammonaa. Ei mulla ole nyt varaa deittailla sellaisia.
        Käyn treffeillä paljon, ulkonäössä ei sillain mitään vikaa, nuppi kasassa... mutta talouspuoli nyt vähän heikoilla kantimilla.

Hohhoijaa... Niinpä tietysti...

Se naisen "kelpaamattomuuden" tunne onkin siis sitä että überYTM tyypeille ei ehkä kelpaisi.

Entäs jos vaan pikemminkin "kelpuuttaisit" niitä perus-YTM tai vaikka KTM tyyppejä (ATM:ää en nyt viitsi edes ehdottaa). Sitten ei varmaan olisi ongelmia oman kelpaamattomuutesikaan kanssa? Eikös juu? Olisivat onnellisia KTM miehet kun saisivat jonkun naisen jota ne überYTM:itkin havittelee.

Ja btw. miehiä tuskin kauheasti nyt kuitenkaan kiinnostaa se oletko vuokralla vai omassa kämpässä. Ei ne varmaan pidemmän päälle kuitenkaan ajattelis että erikseen asutaan jos vakavaan suhteeseen haluavat.

Vähän suhteellinen käsite tuntuu olevan toi että nainen ei koe kelpaavansa.

• loorakunloora
        pimppaloora kirjoitti:

Juurikin näin...

Hei Pimppaloora (tuntuu hauskalta puhutella sinua vakavasti kun nikisi on kaikke a muuta kuin vakava) ;)

Ymmärrän huolesi, mutta haluaisin haastaa parkkiintunutta ajattelumalliasi seuraavilla asioilla:

- Usea mies kokee jopa miellyttävämpänä, että naisella on taloudellinen puoli hakusessa (kunhan suunta on selvä) koska itse pääsee siten vähän pätemään kauniille ja älykkäälle naiselle. Muista, että sukupuoltenm völiset erot ovat todellisia, naisen taloudellinen menestys EI ole yhtä tärkeä miehelle, kuin mitä miehen taloudellinen menestys on naiselle.

Tärkeintä lienee että tiedät kuka olet ja mitä haluat, ei se kuinka pitkällä toteutuksessa olet.

- Jos ajattelee, että ei vielä, vasta sitten kun ona "valmis" "sopiva aika" tms saattaa johtaa mahdollisuuksien menetykseen, elämässä ei ole täydellisiä hetkiä olemassakaan, on vain eri ikkunoita, jotka eivät aina avaudu nappia painamalla.

Nyt. Tämä hetki. That's all we have :)

• hullutiedemies kirjoitti:

Hohhoijaa... Niinpä tietysti...

Se naisen "kelpaamattomuuden" tunne onkin siis sitä että überYTM tyypeille ei ehkä kelpaisi.

Entäs jos vaan pikemminkin "kelpuuttaisit" niitä perus-YTM tai vaikka KTM tyyppejä (ATM:ää en nyt viitsi edes ehdottaa). Sitten ei varmaan olisi ongelmia oman kelpaamattomuutesikaan kanssa? Eikös juu? Olisivat onnellisia KTM miehet kun saisivat jonkun naisen jota ne überYTM:itkin havittelee.

Ja btw. miehiä tuskin kauheasti nyt kuitenkaan kiinnostaa se oletko vuokralla vai omassa kämpässä. Ei ne varmaan pidemmän päälle kuitenkaan ajattelis että erikseen asutaan jos vakavaan suhteeseen haluavat.

Vähän suhteellinen käsite tuntuu olevan toi että nainen ei koe kelpaavansa.

Aloitteita olen itse tehnyt ihan tavallisille ja jopa ujohkoille miehille siinä ajatuksessa, että se mies olisi ihan "tavallinen" (vaikka just se ktm), peusmies.

Ongelma tässä on se, että mua itseäni lähestyvät miehet on järjestäin sitä ytm-luokkaa. Keskustellessa selviää kuinka monta mökkiä on ja missä päin maailmaa on asuttu, on motskarit ja pari autoa (kesäauto tietty täytyy olla erikseen...).
        Näytän kai tasokkaammalta kuin olenkaan :D
        Eli ilmeisesti mun pitäisi vähän downgreidata itseäni, niin myös ne tavalliset miehet uskaltais lähestyä mua :D :D

• loorakunloora kirjoitti:

Hei Pimppaloora (tuntuu hauskalta puhutella sinua vakavasti kun nikisi on kaikke a muuta kuin vakava) ;)

Ymmärrän huolesi, mutta haluaisin haastaa parkkiintunutta ajattelumalliasi seuraavilla asioilla:

- Usea mies kokee jopa miellyttävämpänä, että naisella on taloudellinen puoli hakusessa (kunhan suunta on selvä) koska itse pääsee siten vähän pätemään kauniille ja älykkäälle naiselle. Muista, että sukupuoltenm völiset erot ovat todellisia, naisen taloudellinen menestys EI ole yhtä tärkeä miehelle, kuin mitä miehen taloudellinen menestys on naiselle.

Tärkeintä lienee että tiedät kuka olet ja mitä haluat, ei se kuinka pitkällä toteutuksessa olet.

- Jos ajattelee, että ei vielä, vasta sitten kun ona "valmis" "sopiva aika" tms saattaa johtaa mahdollisuuksien menetykseen, elämässä ei ole täydellisiä hetkiä olemassakaan, on vain eri ikkunoita, jotka eivät aina avaudu nappia painamalla.

Nyt. Tämä hetki. That's all we have :)

(Haluan mainita, etten ole vakava ihminen. Joillakin palstalaisilla on se ajatus, että nainen on vain pelkkä pimppi. Nimimerkkini tarkoitus on vaan parodioida tätä. Olen luonut siis puhuvan, tuntevan ja ajattelevan pimpin :D)

Mutta asiaan...
        Hyviä pointteja kyllä tuossa. Toteutuskin on jo ihan hyvin alkanut, olis vaan tietty kiva jos ei enää tarvitsisi tuollaisia miettiä. Voisi vaan elää tasaista, tylsää ja taloudellisesti turvattua elämää. Mutta siihen nyt menee aikaa vielä muutama vuosi.

Toi olikin jännä juttu "elämässä ei ole oikeita hetkiä"... Eipä kai niin, mutta silti me eletään niin. Naiset miettii nykyään paljon (liikaa?) asioita, koska on esim. oikea aika lapsille. Eihän se aika koskaan tule jos sitä ei tee.
        Itselleni tosin lapset eivät ole tärkeä juttu.

• Epämies

Nyt ei voi käsittää...

Mikä tuo "ei kelpaa" juttu oikein on. Jos profiilissasi olevat kuvat pitää paikkansa, niin niistä voi päätellä että ainakaan se ulkoinen puoli ei ole ongelmasi.

Henkisellä puolella siis jotain probleemia kelpaamisen kanssa?

Ja jos oikeasti käyt monta kertaa viikossa treffeillä, niin miten ihmeessä on mahdollista että et ole vielä löytänyt ketään? Ja eihän niissä treffeissä paljoa rahaa mene, kahvikupin verran? Senkin kunnon herrasmies pyrkii tarjoamaan.

Eikö se nyt jo edellä todettu, että pimppaloora ei halua "YTM":ää, varakasta mutta materialistista miestä? Ja että ehkäpä syynä tosiaan on, että pimppaloora ei halua rakentaa elämäänsä miehen siivellä, vaikka se miehelle kävisikin? Onko ihan mahdotonta ymmärtää? Onko tasoajattelu niin jumittunut päähän, ettei kerta kaikkiaan voi ymmärtää, ettei joku nainen haluaisikaan naida "ylöspäin" vaikka olisi tilaisuus?

Sen verran pimpan profiilikuvasta on todettava, että eipä todellakaan näytä nainen 38-vuotiaalta vaikkei koko kasvot kuvassa näkisikään. Menisi varmaan ainakin 8 vuotta nuoremmasta. Ja samoin ei jäänyt epäselväksi sekään, miksi nimenomaan "YTM":t lähestyvät. Osuvampi nimimerkki olisi kymppiloora?

• Epämies
        pimppaloora kirjoitti:

Aloitteita olen itse tehnyt ihan tavallisille ja jopa ujohkoille miehille siinä ajatuksessa, että se mies olisi ihan "tavallinen" (vaikka just se ktm), peusmies.

Ongelma tässä on se, että mua itseäni lähestyvät miehet on järjestäin sitä ytm-luokkaa. Keskustellessa selviää kuinka monta mökkiä on ja missä päin maailmaa on asuttu, on motskarit ja pari autoa (kesäauto tietty täytyy olla erikseen...).
        Eli ilmeisesti mun pitäisi vähän downgreidata itseäni, niin myös ne tavalliset miehet uskaltais lähestyä mua :D :D

Sanoinhan minä nämä samat asiat jo alempana tiedemiehelle, mutta sanotaan tässä nyt uudestaan, että tokkopa näytät "tasokkaammalta kun oletkaan". Näytät kuvassasi nuorelta ja kauniilta, eikä edes tarvitse lisätä perään "ikäiseksesi". No ifs and no buts.

Kun ulkonäöllä kuitenkin on niin suuri merkitys miehille (heitetään hatusta sellaiset 80-90%) niin olet jo yksin sen perusteella erittäin kiinnostava nainen. Kun sen kauniin kuoren takana on vielä selvästi fiksu ja huumorintajuinenkin nainen, ei ketään enää kiinnosta jos asutkin vuokralla ja ihan kaikki jutut ei ole kondiksessa. Vain pinnalliset ihmiset etsivät täydellistä kumppania.

Eikä se tosiaan tule yllätyksenä, että ne miehet joita itse lähestyt, jäätyvät. Jos viehättävä ja fiksu nainen tulee ihan itse tekemään tuttavuutta normimieheen (joka on taatusti saanut paljon pakkeja), niin ei sitä voi uskoa sen enempää kuin että olisi voittanut lotossa jättipotin. Sitä väkisinkin miettii, että mitä peliä se pelaa, aikooko se vaan vedättää, vai mistä tässä on kyse.

• Epämies kirjoitti:

Sanoinhan minä nämä samat asiat jo alempana tiedemiehelle, mutta sanotaan tässä nyt uudestaan, että tokkopa näytät "tasokkaammalta kun oletkaan". Näytät kuvassasi nuorelta ja kauniilta, eikä edes tarvitse lisätä perään "ikäiseksesi". No ifs and no buts.

Kun ulkonäöllä kuitenkin on niin suuri merkitys miehille (heitetään hatusta sellaiset 80-90%) niin olet jo yksin sen perusteella erittäin kiinnostava nainen. Kun sen kauniin kuoren takana on vielä selvästi fiksu ja huumorintajuinenkin nainen, ei ketään enää kiinnosta jos asutkin vuokralla ja ihan kaikki jutut ei ole kondiksessa. Vain pinnalliset ihmiset etsivät täydellistä kumppania.

Eikä se tosiaan tule yllätyksenä, että ne miehet joita itse lähestyt, jäätyvät. Jos viehättävä ja fiksu nainen tulee ihan itse tekemään tuttavuutta normimieheen (joka on taatusti saanut paljon pakkeja), niin ei sitä voi uskoa sen enempää kuin että olisi voittanut lotossa jättipotin. Sitä väkisinkin miettii, että mitä peliä se pelaa, aikooko se vaan vedättää, vai mistä tässä on kyse.

• Epämies
        pimppaloora kirjoitti:

Mitäs kiittelet, faktat on faktoja.

• pimppis nyt
        Epämies kirjoitti:

Eikö se nyt jo edellä todettu, että pimppaloora ei halua "YTM":ää, varakasta mutta materialistista miestä? Ja että ehkäpä syynä tosiaan on, että pimppaloora ei halua rakentaa elämäänsä miehen siivellä, vaikka se miehelle kävisikin? Onko ihan mahdotonta ymmärtää? Onko tasoajattelu niin jumittunut päähän, ettei kerta kaikkiaan voi ymmärtää, ettei joku nainen haluaisikaan naida "ylöspäin" vaikka olisi tilaisuus?

Sen verran pimpan profiilikuvasta on todettava, että eipä todellakaan näytä nainen 38-vuotiaalta vaikkei koko kasvot kuvassa näkisikään. Menisi varmaan ainakin 8 vuotta nuoremmasta. Ja samoin ei jäänyt epäselväksi sekään, miksi nimenomaan "YTM":t lähestyvät. Osuvampi nimimerkki olisi kymppiloora?

vaan sattuu olemaan panomeisten, eli ytmien mieleen. Tosin vain kertapanona. Se, että ätmit eli pillua saamattomat ei pääse panemaan pimppistä, kertoo kaiken;)

• pimppaloora kirjoitti:

Näin varmaan keskiviikkona pimppalooran näköisolennon klubilla. (käsittääkseni pimppaloora ei PK-seudulla asu, joten ei voinut olla oikeasti sama henkilö. ;)

Kyseinen nainen oli timmivartaloinen, pitkähiuksinen blondi, todella kauniilla kasvoilla varustettu, varmaan jonku 170-175cm, arvioisin iäksi ehkä noin 30v, rintavarustus oli push-upeilla laitettu tyrkylle (saattoi olla kenties silikonit lisäksi, koska suhteessa muun kropan rasvaprosentteihin oli aika pätevän kokoinen varustus). Pukeutuminen oli muuten varsin tyylikäs, klubille sopiva eikä kuitenkaan hutsahtava.

Nainen oli klubilla ilmeisesti kahden YT-miehen seurassa. Sellaisia suhteellisen komeita pukumiehiä. Toinen oli aika kookaskin, toinen keskikokoinen. Käytännössä ne miehet oli varmaan sen nightclubin komeimmat miehet sillä hetkellä - tai ainakin ihan kärkiryhmässä.

Kyse oli siis ulkoisesti sellaisesta täyden kympin tasoisesta naisesta. (Ja samalla koko paikan ehdottomasti kauneimmasta naisesta.)

Ja palstailijana tuli heti mieleen että tuo on varmasti juuri se miltä pimppaloorakin näyttää! :D Varmasti vetää YTM:ejä puoleensa magneetin lailla.

Itse ymmärsin kyllä heti että nyt ollaan eri liigoissa, joten en edes yrittänyt lähestyä naista. Olisi varmaan myös toinen YTM hyökännyt heti kuvioihin jos olisin naiselle jutellut (Vaikkei nainen suoraan kummankaan kainalossa vaikuttanut olevan).

• ----------
        pimppaloora kirjoitti:

Tavalliset miehet eivät lähesty sinua, koska he eivät ole kiinnostuneita sinusta. Jos vedät tuollaisia palkintovaimoa etsiviä pohattoja puoleesi, niin olet aika laitettu, pukeudut tyylikkäästi, käytät korkkareita jne. Tuollainen nainen ei ainakaan minua kiinnostaa laisinkaan, vaan sellainen luonnonkaunis tennarityttö vetoaa eniten.

• opinnot kesken

Juuri nyt en halua sitoutua, mutta en kaipaa mitään väliaikaisjuttujakaan tai "juoksuja", vaan sitten kun suhteen etsiskelyn aika on, niin ihan oikeaa suhdetta silmällä pitäen sitten mennään. Tällä hetkellä siis sinkku ilman mitään säätöjä.

Sitä en tosin tiedä, että milloin tuo tilanne tulee. Opiskelen vielä, ja olen opintojenikin puolesta lähivuosina lähdössä pidemmäksi aikaa ulkomaille. Samoin en vielä tiedä, haluanko valmistuttuani etsiä töitä Suomesta vai suunnata ulkomaille jälleen, töihin tai muuten vaan kiertelemään.

Ikää on nyt 23v ja olen nainen. Valmistun luultavasti 26v ja jos sen jälkeenkin vielä tuntuu ettei ole hyvä tilanne asettua aloilleen, niin alkaahan sitä ikää sitten pikkuhiljaa kertyä...

• Reaalinen fakta

Halusin sitoutua 20v - 35 vuotiaana. Enää ei kiinnosta.Talous ollut aina kunnossa.

• pitkäaikaistyötön

"Eli haluatteko sitoutua silloin vasta kun taloutenne on vakaa"

Eipä opiskelut päättäneelle miehelle edes anneta mitään muuta vaihtoehtoa. Odotas kun olet yli 25-vuotias, niin alkaa kiinnostaa enemmän se että miten mies on onnistunut hoitamaan työuransa. Opiskelijana voi seurustella kenen tahansa opiskelijan kanssa, koska opiskelijasta on kuitenkin odotukset, että hän jatkaa opiskeluista töihin.

• Talous ei vaikuta mitään siihen että synkkaako toisen kanssa. Tietysti jos talous tekee kovin tiukkaa, niin se voisi aiheuttaa arjessa kahnauksia.

Mutta jos oikeasti luonteet menee täydellisesti toisen kanssa yhteen, eikä toinen ole se tuhlaaja ja toinen kitupiikki, niin samahan se on yhdessä olla köyhä kuin erikseen olla köyhiä. (Todennäköisesti vaan tulee mahdollisuuksia säästää rahaa yhdessä olessa vs. erikseen.)

Eli haluan parisuhteeseen heti kun vaan se sopiva löytyy. Jouksuja ei ole koskaan ollut tarvetta edes juosta.

- Mies 36v

• talous vaikuttaa

Talous vaikuttaa siten, että en ala suhteeseen mikäli naiselta ei löydy muutama satatonnia omaisuutta. Panokaveriksi toki kelpaa vähän köyhempikin nainen.

• talous vaikuttaa kirjoitti:

Talous vaikuttaa siten, että en ala suhteeseen mikäli naiselta ei löydy muutama satatonnia omaisuutta. Panokaveriksi toki kelpaa vähän köyhempikin nainen.

:D

• talous vaikuttaa kirjoitti:

Itseäni ei vois kauheasti vähempää kiinnostaa onko naisella paljoa varallisuutta. Oishan se kiva asia jos ois, mut en kyllä sen pohjalta päätöstä tekis.

Tosin... Täytyy myöntään että jos jo 38v nainen (keneenköhän viittaisin ;) on täysin varaton ja kaikki aina menee mikä tulee, niin kyllä se vähän huolestuttavan kuvan antais naisen rahankäsittelykyvyistä.
        Kyllä siinä vähän pelko persessä ois että jos sellaisen naisen kanssa joskus vaikka avioon eksyis, niin omakin tili vaan tyhjenis uusiin vaatteisiin, kenkiin, matkailuun ja bilettämiseen - tai mihin ikinä nainen on ne kaikki omat rahansa saanut haaskattua.

• voi pimsloora parkaa

Itseäni ei vois kauheasti vähempää kiinnostaa onko naisella paljoa varallisuutta. Oishan se kiva asia jos ois, mut en kyllä sen pohjalta päätöstä tekis.

Tosin... Täytyy myöntään että jos jo 38v nainen (keneenköhän viittaisin ;) on täysin varaton ja kaikki aina menee mikä tulee, niin kyllä se vähän huolestuttavan kuvan antais naisen rahankäsittelykyvyistä.
        Kyllä siinä vähän pelko persessä ois että jos sellaisen naisen kanssa joskus vaikka avioon eksyis, niin omakin tili vaan tyhjenis uusiin vaatteisiin, kenkiin, matkailuun ja bilettämiseen - tai mihin ikinä nainen on ne kaikki omat rahansa saanut haaskattua.

Tarkoittaako tämä nyt sitä, että siinä meni pimppalooran mahiset suhun? :D

• voi pimsloora parkaa kirjoitti:

Tarkoittaako tämä nyt sitä, että siinä meni pimppalooran mahiset suhun? :D

Eiköhän se ole ollut kokoajan niin päin että minulla on ollut ne mahikset pimppalooraan hukassa. :D

• mies 32.

Naiset ei halua sitotua kunnolliseen mieheen. Talouteni on vakaa, ostin just kymppitonnin veneen. Ne rahat oli säästetty matkusteluun mutta miks mä yksin lähtisin minnekkään. Siks ostin veneen kun siitä on iloa pitkäksi aikaa. Naisesta ei ole iloa koska ne hakee aina jotain väkivaltaisia jännämiehiä kun tällänen tylsä tavis ei kelpaa joka ei juopottele.

• 8+13

Kymppitonnin vene? Minä kun luulin niihin uppoavan asunnon verran rahaa.

• Epämies
        8+13 kirjoitti:

Kymppitonnin vene? Minä kun luulin niihin uppoavan asunnon verran rahaa.

Veneitä on kaiken hintaisia, käytetystä pikku Busterista aina uuteen huvijahtiin asti, johon saattaa upota enemmänkin rahaa kuin asunnon verran.

• Aika lailla sanasta sanaan sama vastaus kuin Pimppalooralla tuossa yllä. Eli periaatteessa haluaisi sitoutua heti kun vain löytäisi jonkun siihen sopivan miehen, mutta kyllähän tämä vakityön puuttuminen ja uuden alan opintojen keskeneräisyys vaikuttaa ainakin alitajuisesti sen verran, ettei jotenkin kykene olemaan ihan täysillä haku päällä. Treffeille kyllä pääsisin, jos pistäisin profiilin nettideittiin, mutta on siitä deittailustakin mukava pitää välillä lomaa.

-nainen, 33v.

• nainentässä

Mulle tuli järkytyksenä se et vaihdevuodet voi alkaa jo 40 vuotiailla. Se on siis kaikille mahdollista, mun sukulaisella oli kuukautiset kokonaan loppuneet jo 45 vuotiaana. Monet yli 35v ei saa lasta vaikka kuinka toivoisivat.

• miestässä
        nainentässä kirjoitti:

Mulle tuli järkytyksenä se et vaihdevuodet voi alkaa jo 40 vuotiailla. Se on siis kaikille mahdollista, mun sukulaisella oli kuukautiset kokonaan loppuneet jo 45 vuotiaana. Monet yli 35v ei saa lasta vaikka kuinka toivoisivat.

Sperma virtaa vielä 90 vuotiaanakin;)

• 16+12

Ovat kyllä ovat nämä pariutumishaluiset naiset, jotka vielä päälle 3-kymppisinä keksivät tekosyitä, miksi juuri nyt ei ole oikea aika löytää miestä. Juu, oikea aika ei ole nyt, se oli päälle 10 vuotta sitten. Jos oma sisko olisi tuossa tilanteessa neuvoisin, että laita nyt edes munasolut pakastimeen pikemmiten. Se on katkera paikka monille naisille myöhemmin, kun ikätoverit puhuvuat lapsista ja lapsen lapsista, joita itsellä ei ole. Mutta taitavat nämä naiset elää niin hetken huumassa, että on turha toivo kuvitella heidän osaavan ennakoida asiaa. Sitäkin suuremmalla syyllä heillä olisi tarvetta miehelle.

• 7+14

ovat sekaisin

• Kympin Nainen

Höh. Vai "sitku" -elämää? Elämä on nyt.

• opinnot kesken

Etsisitkö itse aktiivisesti suhdetta, jos olisit 23v ja olisit lähdössä alle puolen vuoden päästä vuodeksi kauas ulkomaille? Nuoren ihmisen elämä on joissain tapauksissa juuri tuota "sitku" -elämää.

• Kympin Nainen
        opinnot kesken kirjoitti:

Etsisitkö itse aktiivisesti suhdetta, jos olisit 23v ja olisit lähdössä alle puolen vuoden päästä vuodeksi kauas ulkomaille? Nuoren ihmisen elämä on joissain tapauksissa juuri tuota "sitku" -elämää.

En etsisi aktiivisesti, mutta oikean henkilön kohdalle sattuessa sitoutuisin (mutta vain oikean henkilön kohdalla - silloin vuosikin on lyhyt aika). Oikeita henkilöitä ei välttämättä kävele montaa vastaan elämän aikana.

• opinnot kesken
        Kympin Nainen kirjoitti:

En etsisi aktiivisesti, mutta oikean henkilön kohdalle sattuessa sitoutuisin (mutta vain oikean henkilön kohdalla - silloin vuosikin on lyhyt aika). Oikeita henkilöitä ei välttämättä kävele montaa vastaan elämän aikana.

Se on kyllä totta, ja niin minäkin tekisin - vaikka ei noin lyhyessä ajassa tietenkään voi tietää onko kyseessä sellainen oikea henkilö, joka tuntuisi siltä vielä useamman vuodenkin päästä. En siis etsi ja tavallaan tietysti myös toivon, ettei sellaista juuri nyt sattuisi kävelemään vastaan, vaan mieluummin sitten sen reissaamisen jälkeen, olisi helpompaa molemmille ja kaiken kannalta. No, eipä tässä kovin paljon ole sellaisia tilaisuuksiakaan, missä tuo elämäni mies voisi vastaan kävellä, enkä niitä tilaisuuksia nyt oikein viitsisi tietoisesti tähän lisätäkään.

• Kympin Nainen

Se on kyllä totta, ja niin minäkin tekisin - vaikka ei noin lyhyessä ajassa tietenkään voi tietää onko kyseessä sellainen oikea henkilö, joka tuntuisi siltä vielä useamman vuodenkin päästä. En siis etsi ja tavallaan tietysti myös toivon, ettei sellaista juuri nyt sattuisi kävelemään vastaan, vaan mieluummin sitten sen reissaamisen jälkeen, olisi helpompaa molemmille ja kaiken kannalta. No, eipä tässä kovin paljon ole sellaisia tilaisuuksiakaan, missä tuo elämäni mies voisi vastaan kävellä, enkä niitä tilaisuuksia nyt oikein viitsisi tietoisesti tähän lisätäkään.

Noin kun kirjoitat, niin arvaa vaan mikä on todennäköisyys sille, että törmäät siihen oikeaan juuri vahingossa ja juuri silloin kun et ole sitä suunnitellut, etkä sitä haluaisi?

Ja tiedät hyvin nopeasti, että se oli tässä nyt :)

• opinnot kesken
        Kympin Nainen kirjoitti:

Noin kun kirjoitat, niin arvaa vaan mikä on todennäköisyys sille, että törmäät siihen oikeaan juuri vahingossa ja juuri silloin kun et ole sitä suunnitellut, etkä sitä haluaisi?

Ja tiedät hyvin nopeasti, että se oli tässä nyt :)

Luultavasti siinä juuri ennen matkaa unelmieni prinssi hakee minut kotoa ;)

Onneksi todennäköisyydet eivät täällä kirjoittelemalla muutu mihinkään (ellei jopa huonompaan, jos nyt liikaa täällä aikaansa viettää...) suuntaan. Yleensä elämässä, jos nyt näin nuorena kehtaa mitään siitä sanoa, asiat kuitenkin tapahtuvat aikalailla "oikeaan aikaan". Tosin saattavat sillä tapahtumahetkellä tuntua kaikkea muuta kuin tervetulleilta!

En minä siis vastustele, jos se ihana mies sattuukin löytymään jo tässä lähiaikoina, mutta en kauheasti yritä sellaisiin mahdollisiin tilanteisiin hakeutuakaan.

Luulin kerran tietäväni, että se oli tässä nyt. Olin oikeasti ihan varma siitä! Mies ei ollut yhtään samoilla linjoilla, joten en vain taida ymmärtää miehiä ja parisuhteita... :D

• ,.,.,.,.

Luultavasti siinä juuri ennen matkaa unelmieni prinssi hakee minut kotoa ;)

Onneksi todennäköisyydet eivät täällä kirjoittelemalla muutu mihinkään (ellei jopa huonompaan, jos nyt liikaa täällä aikaansa viettää...) suuntaan. Yleensä elämässä, jos nyt näin nuorena kehtaa mitään siitä sanoa, asiat kuitenkin tapahtuvat aikalailla "oikeaan aikaan". Tosin saattavat sillä tapahtumahetkellä tuntua kaikkea muuta kuin tervetulleilta!

En minä siis vastustele, jos se ihana mies sattuukin löytymään jo tässä lähiaikoina, mutta en kauheasti yritä sellaisiin mahdollisiin tilanteisiin hakeutuakaan.

Luulin kerran tietäväni, että se oli tässä nyt. Olin oikeasti ihan varma siitä! Mies ei ollut yhtään samoilla linjoilla, joten en vain taida ymmärtää miehiä ja parisuhteita... :D

On Kympin Naisellakin ollut useita seurustelusuhteita, joten hänelläkin se on ollut monta kertaa tässä nyt.

• opinnot kesken
        ,.,.,.,. kirjoitti:

On Kympin Naisellakin ollut useita seurustelusuhteita, joten hänelläkin se on ollut monta kertaa tässä nyt.

Hahah :D No mutta taitaa olla aika tavallista tuo, harvalla kai ensirakkaus kestää elämän loppuun asti?

• Kympin Nainen
        ,.,.,.,. kirjoitti:

Joku taas tietää asiani paremmin kuin minä itse :)

Minulla on ollut tuo vahva "se oli tässä nyt" vain kerran ja silloin sitouduin iäksi-periaatteella (menin naimisiinkin asti).

• Kympin Nainen
        Kympin Nainen kirjoitti:

Minulla on ollut tuo vahva "se oli tässä nyt" vain kerran ja silloin sitouduin iäksi-periaatteella (menin naimisiinkin asti).

Ja lisätään vielä ”opinnot kesken”:lle, että tilanteeni oli hyvin samankaltainen kuin sinulla (eli olin lähdössä ulkomaille vaihtoon), paitsi että olin vielä sinua nuorempi. Sovimme että kumpikin vapaita, muttemme voineet unohtaa toisiamme. Suhde kesti aika pitkän etävaiheen todella hyvin. Ei sydämen asioita voi suunnitella - mikä ei ole sama asia etteikö järkeään kannattaisi käyttää :)

• what happened
        Kympin Nainen kirjoitti:

Mutta sekään ei sitten kestänyt..?

• Kympin Nainen
        what happened kirjoitti:

Mutta sekään ei sitten kestänyt..?

No kesti se 10 vuotta. "Life happened", ei mitään ihmeellistä, mutta paljon pieniä asioita. Ja ihmisetkin muuttuu elämän mukana.

• opinnot kesken
        Kympin Nainen kirjoitti:

Ja lisätään vielä ”opinnot kesken”:lle, että tilanteeni oli hyvin samankaltainen kuin sinulla (eli olin lähdössä ulkomaille vaihtoon), paitsi että olin vielä sinua nuorempi. Sovimme että kumpikin vapaita, muttemme voineet unohtaa toisiamme. Suhde kesti aika pitkän etävaiheen todella hyvin. Ei sydämen asioita voi suunnitella - mikä ei ole sama asia etteikö järkeään kannattaisi käyttää :)

Hauska kuulla :) Kuinka kauan olitte ehtineet tuntea ennen tuota vaihdon aiheuttamaa erovaihetta? Eipä niitä tosiaan suunnitella voi, mutta sen verran järkeä nyt ainakin ajattelin käyttää, että en yritä ainakaan millään tavoin aktiivisesti etsiä nyt kumppania. Jos jotain tapahtuu, niin tapahtukoon, mutta en aio lisätä todennäköisyyksiä.

• Kympin Nainen

Hauska kuulla :) Kuinka kauan olitte ehtineet tuntea ennen tuota vaihdon aiheuttamaa erovaihetta? Eipä niitä tosiaan suunnitella voi, mutta sen verran järkeä nyt ainakin ajattelin käyttää, että en yritä ainakaan millään tavoin aktiivisesti etsiä nyt kumppania. Jos jotain tapahtuu, niin tapahtukoon, mutta en aio lisätä todennäköisyyksiä.

No me itse asiassa tunsimme / tiesimme ensin toisemme noin 1 ½ vuotta jonka aikana ei ollut mitään romanttista (minä ajattelin miestä vain kaverina / tuttuna). Exä jälkeenpäin sanomansa mukaan oli koko ajan ihastunut, mutta koska luuli ettei hänellä ole saumoja, niin ei tuonut asiaa esille. Minun mielestä exä oli vain niin fiksu, että tuon 1 ½ vuoden aikana sai minut ihastumaan itseensä :)

Romanttinen vaihe ennen vaihtoani - hieman laskutavasta riippuen - kesti vain pari kuukautta. Sovimme ettemme seurustele juuri käytännön syistä, mutteihän siitä mitään tullut :)

• opinnot kesken
        Kympin Nainen kirjoitti:

No me itse asiassa tunsimme / tiesimme ensin toisemme noin 1 ½ vuotta jonka aikana ei ollut mitään romanttista (minä ajattelin miestä vain kaverina / tuttuna). Exä jälkeenpäin sanomansa mukaan oli koko ajan ihastunut, mutta koska luuli ettei hänellä ole saumoja, niin ei tuonut asiaa esille. Minun mielestä exä oli vain niin fiksu, että tuon 1 ½ vuoden aikana sai minut ihastumaan itseensä :)

Romanttinen vaihe ennen vaihtoani - hieman laskutavasta riippuen - kesti vain pari kuukautta. Sovimme ettemme seurustele juuri käytännön syistä, mutteihän siitä mitään tullut :)

Aivan :) Minulla ei ole tuttavapiirissä sellaisia, joiden kanssa noin voisi tapahtua, eli käytännössä vaatisi aivan uuteen ihmiseenkin tutustumista että tässä vahingossa pääsisi pariutumaan ennen matkustelua... Mutta kuten sanoin, minä lähinnä toivon, että niin ei nyt pääse käymään ja aika epätodennäköistä se tietysti onkin.

• Jarna80

Heti ko oikia löytyy.

• Nöff Nöff

Ei okia löydy ko kokeilemal, jos sen ulkonäkö hiukanki muistuttaa sitä mitä haet.

• sinkkumies.

Voishan sitä sitoutuu vaikka heti kutta en jaksa edes etsiä mitään naista enää kun sitä on vaan kyllästynyt. Keskityn muihin asioihin kun ei sitä kuitenkaan ketään löydä ja naiset haluaa vaan väkivaltaisia jännämiehiä.

• Gammaromeo

Olen ollut valmis sitoutumaan heti ensisuudelmastani lähtien, joka tosin tapahtui vasta 18-vuotiaana :)

• Gammaromeo

Kympin Nainen: sinulla on fiksun asiallinen kommentointityyli! Jatka vaan samaan malliin.

• Kympin Nainen

Kiitoksia!

• cruiseshy

Olen valmis sitoutumaan heti kun parhaat nuoruusvuodet ovat ohi.

• just näin

ittekin näen tilanteen,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      34
      3148
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      97
      1654
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      136
      1545
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1385
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      91
      1260
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      26
      1139
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      56
      1045
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      231
      989
    9. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      270
      971
    10. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      125
      970
    Aihe