Pistää suututtamaan nämä mustien miesten iskuyritykset. Ensin puhellaan kohteliaasti, itse kohteliaisuudesta vastaan. Sitten vaaditaan numeroa ja tapaamista, sanon, ettei mieheni pitäisi siitä. Ja sitten aina seuraa kysymys:
määrääkö miehesi kaikesta, mitä teet?
Voi jeesus, että mä olen tarpeekseni tästä kuviosta.
määrääkö miehesi kaikesta, mitä teet?
6
1178
Vastaukset
- nekku
Se on viel hauskempaa ku ne pyytää poikaystävää tulemaan sun mukaas!!!
- kikiki
suurissa haaveissa olis viedä oma rakas katsomaan tätä kadulta iskijää...
- kohteliaisuus
Alkuun tiedoksi: minulla on kristitty länsi-afrikkalainen mies ja olen saanut nämä ao. neuvot häneltä. Teksti on täynnä yleistyksiä. Ärsyyntyköön ken haluaa.
Afrikkalaiselle miehelle ei kannata olla kohtelias, jos ei halua antaa turhaa toivoa. Älä vastaa. Älä katso. Älä hymyile. Mitä sillä on väliä, jos mies loukkaantuu, jos et kerran hänestä mitään halua? Afrikkalainen nainen ei puhu kenellekään ei-kiinnostavalle miehelle, eikä katso sellaiseen henkilöön, jonka ei halua puhuvan hänelle. He nakkelevat ylpeinä niskojaan ja menevät nokka pystyssä ohi. He tuntevat arvonsa ja haluavat, että heitä pyydystetään. Tämä on miesten mielestä ihan ok. Näin arvonsa tuntevan naisen tuleekin käyttäytyä.
Suomi-tytön kohteliaisuus ymmärretään kiinnostuksenosoitukseksi. Minäkin alkuun luulin olevani kohtelias ja käyttäytyväni järkevästi, kun tervehdin mieheni tuttuja ja puhuin heidän kanssaan. Ja paskat. Eihän heistä sitten enää päässyt eroon, ja pian jo kuultiin äijien selittävän, miten minä taidan olla mieheeni kyllästynyt ja valmis vaihtoon...Nykyään puhun vain niille, jotka mieheni minulle esittelee, koska hän tuntee "oman väkensä" ja tietää kuka kannattaa tuntea ja kuka on roskasakkia.
Afrikkalainen mies ei ole tottunut kaveeraamaan naisten kanssa. He eivät halua naisia ystävikseen, sellainen höpötys on puppua. Vapaa (ja usein varattukin) afrikkalainen mies yrittää päästä pukille aina kun vain mahdollista ja naimisiin pitäisi vapaan päästä sitäkin nopeammin. Valehtelu naisen pyydystämiseksi on täysin sallittua. Naisen kuuluu olla epäluuloinen ja välttelevä, pistää mies koville eikä uskoa mitään mitä mies sanoo. Miehelle tämä on peliä, jonka sääntöjä Suomi-tytöt eivät tunne. Puolustakaa maalejanne, tytsyt...;)- mimmi
kiteytit juuri kaiken tarpeellisen "suomi-afrikka:käytöksen kultainen kirja" -osastoon!
ottakaa naiset oppia (ja miehet myös..) - cerys
kiitos sulle paljon tästä!! tästä on mulle paljon hyötyä.oleskelen ulkomailla,sveitsissä ja täällä on todella paljon ulkomaalaisia,kaikenvärisiä.mutta varsinkin nämä mustat miehet,afrikkalaiset,ovat kovin kiinnostuneita tekemään tuttavuutta.nyt tiän ettei kannata sanoa "hello" jos joku heistä mulle niin sanoo.koska sitten kysellään nimeä ja numeroa ja vaikka mitä.kävipä yksi kerran käsiksi kun yritin poistua paikalta.eli nämä neuvot muistan.kiitos vielä.
- igbo
Tuo oli hyvä! Tuo viesti pitäisi jokaisen Suomi-tytön lukea! Itse olen joskus seurustellut vuoden afrikkalaisen kanssa ja kaduttaa ettei pannut aluksi miestä tarpeeksi koville. Osasi meinaan valehdella erittäin sujuvasti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708