Olen tässä hieman pähkäillyt asiaa, kun olen muutaman kerran yrittänyt vakinaistua ja asettua aloilleen, mutta tapailut tuppaavat kestämään sen 1-2kk yleensä. Olen kyllä hieman sitoutumiskammoinen edellisten pitkien suhteiden jäljiltä ja iältäni lähentelen kolmeakymppiä. Muutama ihan lupaavakin tapaus on päättynyt miehen toimesta sitten, syitä on ollut vaikka mitä.
Nyt olen miettinyt, että miten miehet suhtautuvat siihen, kun minulla on HYVIN paljon miespuolisia kavereita, jotka tapaavat joskus käydä kylässäkin viikonloppuja yms. He ovat kuitenkin minulle tosiaan vain ystäviä, todella paljon parempia kuin monetkaan naiset. Pystyn puhumaan heidän kanssaan vähän kaikesta, eikä koskaan olla edes suukoteltu saatika mitään muutakaan heidän kanssaan. Pikemminkin olen saattanut joskus olla naistenhaussa jopa apuna heille.
Onko miespuoliset naisen ystävät todellinen turn off? Tai jos he tulevat naisen luokse viettämään aikaa suhteen alkuvaiheissa, kun ei olla vielä niin "vakaalla pohjalla"? Toki monesti olen sanonut, että remmiimme saa liittyä miehelle, jota olen tapaillut, mutta eivät he ole koskaan tulleet. Pitääkö tässä luopua ystävistä tai sanoa heille vain että eivät voi nyt tulla kylään?
Miespuoliset kaverit, estääkö suhteen?
4
66
Vastaukset
Siis ymmärsinkö oikein, että kun se potentiaalinen kumppanisi on käymässä sinun luonasi, niin jos joku miespuolinen kaverisi yhtäkkiä soittaa, että saako tulla kylään (tai mikä pahempaa, pölähtää paikalle kyselemättä), niin sinulle asia sopii mainiosti? Minusta tuo vaikuttaa kyllä aika epäkohteliaalta sitä potentiaalista kumppania kohtaan. Jos on jollain tasolla sovittu että vietetään aikaa kahdestaan, niin kyllä siinä saavat minun mielestäni ystävät (sekä mies- että naispuoliset) sen hetken ajan yrittää pärjätä ilman minua. Jotenkin tuli semmoinen kuva, että olisit pahasti kaveririippuvainen (jos siis oikein tuon viestisi tulkitsin).
- Neuvoton
Ei, vaan ollaan sovittu joskus aikoja sitten, vaikka ennenkuin olen miehen tavannut, että kaveri tulee kylään sinä ja sinä viikonloppuna esim. Ei tietenkään, jos on sovittu yhteistä aikaa. Useat kaverit vain sattuvat asumaan kaukana, ei ne yleensä yks kaks paikalle voisikaan ilmestyä.
- helppo ratkaisu
No nüssi niitä kaverimiehiäsi ja jos joku on oikein passeli siinäkin hommassa niin aloita suhde hänen kanssaan. Mitä sinä mitään ulkopuolisia turhaan havittelet.
- ei hätiä
Mulla lähes kaikki kaverit miespuolisia ollut jo parikymppisestä, ei ole ketään haitannut. Ehkä päin vastoin, kun osaan olla miesten kanssa hauska ja tunnen miesten ajatusmaailman paremmin kuin naisten on käynyt toisinpäin, flaksini on todella voimakas. Tästä huolimatta en ole yhtään miehekäs, päinvastoin, pukeudun liikun ja artikuloin hyvin naisellisesti, en kumminkaan hihihii tyttömäisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 302785
- 951606
- 1211404
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371214- 751160
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo251034- 53962
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270951MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil216909Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall110856