Oon halunnut jo monta vuotta tatuointia. Mutta kun en ole vielä 16v. niin en voi ottaa. Mutta olen nyt kuullut henna tatuoinneista ja haluan tietää lisää. Olen miettinyt jtn. eläin aiheista. Tehdäänkö henna tatuointeja tatuointi liikkeissä? Onko minulla ikää tarpeeksi? (13) ja paljonko maksaa suurin piirtein Sellanen kämmenen kokonen?
13v. haava!
tattoosxoxo
2
81
Vastaukset
- DONOT
Et oo tosissas, älä nyt vaan mene tatuoitia ottaa noin nuorena!
- tattoosxoxo
Niin ei oikeeta vaan henna ja sori toi otsikko kun puhelin väänsi sen tollaseks,.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643295Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433107- 432468
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1022250- 311913
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851415- 391300
- 811142