Työpaikkoja kun olen selaillut mol.fi:stä, niin olen usein huomannut, että tämä nordic henkilöstöpalvelu hakee usein työntekijöitä palkattomaan harjoitteluun. Varmaan vuokrataan nämäkin työntekijät vielä eteenpäin. Itse en ainakaan suostuisi menemään töihin ma-pe 8-16 jos palkkana olisi vain "työkokemus".
Kyllä tehdystä työstä pitää palkka maksaa!
Nordic henkilöstöpalvelu hakee usein palkattomia harjoittelijoit
työmies77
4
320
Vastaukset
- Sis.sas.sees.söös..ES
Itse asiassa ei tarvitse. Palkka on vaan liittojen keksimä sekoilu. Työitsessään on palkka.
- aasqq
Toihan on loistava idea, kyllä koululaiset tarvii harjoittelupaikkansa.
- merkonomi
Ne kohtelee työntekijöitään todella huonosti. Tiedän, kaveri oli juurikin näiden kiusattavana. Ilmeisen sisäsiittoinen paikka. Kirjaimellisesti. :)
- hamppari9
Usein harjottelusta maksetaan tyänantajalle. eikä tuu sos.kuluja yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1488168Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323260Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole4042415Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh292002Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422891885Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1681789- 201650
- 241495
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘221293- 1001279