Heippa rallaa.... Mitä mieltä olette, tämmöisestä pähkinästä kun itse haluaisin rakastella jokapäivä tietty on myös ylipääsemättömiä esteitäkin mutta muuten aina kun mahdollista eikai se ole liikaa?? Emännälle riittäisi vähempikin,mutta itselle taas ei.... Tykkään todella aijai:-) ja toinen juttu on kun mielellään haluaisin vietellä mukavia ja romanttisia kahden keskisiä hetkiä hyvää ruokaa juomaa hierontaa ja rakastelua, mutta emäntä taas enemmin valitsee että mennään tuttavapariskunnan luo tai niiden kanssa johonkin... Vaimoke joitain vuosia nuorempi johtunee siitä otaksun..?? Odotan kypsymistä vai odotanko?? Niin ja hei en ole mikään nymfo:-) tykkään vain rakastella antaa tyydytystä ja arvoa naiselle hempeilyn merkeissä.
läheisyys
6
277
Vastaukset
- loverii2
Ja hei omaa aikaa on tottakai en ole mikään kahlitse patteriin käytä tyyppi ettei nyt mene heti keskustelu mihkään sairaalle linjalle:-) ehkä me vaan ollaan liian eri aalloilla mikä on toivottavasti wrong koska i love todella paljon
- kietou
Meilla sama tilanne, mutta toisin päin. Minä haluaisin hurjastella vaikka päivittäin, mutta miehelleni riittää harvemmin. Meillä mieheni on minua useamman vuoden vanhempi. Koitetaan pärjäillä halujemme kanssa :P
- loverii
Miks tän pitää mennä juuri näin... Onko se niin että kaikkea ei saa kerralla yhdessä paketissa.....
- totuus elämässä
Vaikka minä tykkäsin alkuun seksistä monta kertaa päivässä ja samoin mies, niin jossain vaiheessa toteaa, että seksi ei ole koko elämä ja alkaa kaivata sosiaalista elämääkin. Eli olet juuttunut seksiin ja puolisosi osaa kehittyä suhteessa. Etsi nymfo ja anna nykyiselle vapaus.
- Koko elämä
Aivan oikein kirjoittaja "totuus elämästä". Ei siellä lakanoissa voi jatkuvasti pyöriä, osallistuva ihminen elää myös muuta elämää.
Melkein sanoisin , että te jotka joudutte sellaisen kanssa tekemisiin, joka jatkuvasti koko päivän vain harrastaisi seksiä, juoskaa ja kiireesti kauas pois, älkää edes vilkaisko taaksenne, ihan varmasti tulee pian hetki, että tunnette olevanne vanki kodissanne ja seksille. - 7+16
Omituinen asenne, että olisi kypsymättömyyttä haluta viettää sosiaalista elämää. Kyllä se toisinpäin taitaa olla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952303Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61999Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186860- 47854
- 34831
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785- 36776
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772