Tiukka VHH ei sopinut minulle !!!

KAIKKI ON YKSILÖITÄ

mutta naapurille ja kaverille sopi.

Kuinka moni täällä oikeasti kuvittelee, että yhden ihmisen perusmetabolia poikkeaa toisen samasta jo lähtökohtaisesti?

Kuinka moni uskoo, että se poikkeaa jopa radikaalisti?

Niin. Sitähän minäkin.

34

506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ++++++++++++++++++

Sitähän me muutkin.

Karppaus sopii ihan kaikille. Mitä ihmettä edes on tiukka VHH?

Koiranomistajille vinkkinä, että koiranmakkaraakin myydään jo vehnättömänä.

Perverssiä kuitenkin, että koirien hammasterveyttä koitetaan edistää viljasta valmistetuilla patukoilla. (Pedigree Denta Sticks)

• VP?

"Karppaus sopii ihan kaikille."

Näin.

• KAIKKI ON YKSILÖITÄ

Hiilarit max 20g, se on tiukka VHH, on sitten enemmän hiilareita syöviä. Mutta itselleni ei käynyt tuo hiilareita max 20g/pvä, koska se rajoittaa jo kasviksienkin syöntiä, koska niissä on hiilareita, itse nautin porkkanoista, punajuurista, palsternakasta ym. Mielestäni kasviksien rajoittaminen on turhaa. Ja jos näitä syö jopa reilun kilon päivässä, niin hiilareita tulee. Jos näitä ei syö, mistä saa kuidun, oma vatsani ei toiminut kunnolla tiukan VHH:n aikana ja minua ummetti. Jokainen valitsee ja kaikki ovat yksilöitä. Tämä on vain minun kokemukseni. Teillä on omianne ja hyvä jos teille sopii tiukka VHH.

Hyvä vaan että Fazer sulkee leipomoitansa, leipää en minäkään tarvitse.

• Alkuperäinen
        KAIKKI ON YKSILÖITÄ kirjoitti:

Hiilarit max 20g, se on tiukka VHH, on sitten enemmän hiilareita syöviä. Mutta itselleni ei käynyt tuo hiilareita max 20g/pvä, koska se rajoittaa jo kasviksienkin syöntiä, koska niissä on hiilareita, itse nautin porkkanoista, punajuurista, palsternakasta ym. Mielestäni kasviksien rajoittaminen on turhaa. Ja jos näitä syö jopa reilun kilon päivässä, niin hiilareita tulee. Jos näitä ei syö, mistä saa kuidun, oma vatsani ei toiminut kunnolla tiukan VHH:n aikana ja minua ummetti. Jokainen valitsee ja kaikki ovat yksilöitä. Tämä on vain minun kokemukseni. Teillä on omianne ja hyvä jos teille sopii tiukka VHH.

Kiitos ja heippa,

• KAIKKI ON YKSILÖITÄ

"Mielestäni kasviksien rajoittaminen on turhaa."

Eihän kasviksia VHH.lla rajoiteta vaan perunan syöntiä. Ja toisaalta harva syö kiloa kasviksia päivässä.

Jutuistasi käy ilmi, ettet ole koskaan kokeillut VHH:ta.

"Jos näitä ei syö, mistä saa kuidun, oma vatsani ei toiminut kunnolla tiukan VHH:n aikana ja minua ummetti."

No miksi et syönyt niitä kasviksia? Kyllä kasviksia saa syödä VHH:lla.

Ei ole olemassa tiukkaa VHH:ta on vain VHH. Harva syönee hiilihydraatteja vain 20g/päivä. Suurin osa syö puolet enemmän hiilihydraatteja eli 50-60 grammaa.

Se on silti neljä kertaa vähemmän kuin joku taho syö. Tästä tulee termi VHH.

• Kasviksia kiitos

"Mielestäni kasviksien rajoittaminen on turhaa."

Eihän kasviksia VHH.lla rajoiteta vaan perunan syöntiä. Ja toisaalta harva syö kiloa kasviksia päivässä.

Jutuistasi käy ilmi, ettet ole koskaan kokeillut VHH:ta.

"Jos näitä ei syö, mistä saa kuidun, oma vatsani ei toiminut kunnolla tiukan VHH:n aikana ja minua ummetti."

No miksi et syönyt niitä kasviksia? Kyllä kasviksia saa syödä VHH:lla.

Ei ole olemassa tiukkaa VHH:ta on vain VHH. Harva syönee hiilihydraatteja vain 20g/päivä. Suurin osa syö puolet enemmän hiilihydraatteja eli 50-60 grammaa.

Se on silti neljä kertaa vähemmän kuin joku taho syö. Tästä tulee termi VHH.

Minä syön kasviksia 1,0-1,3kg päivässä, helposti, jo niistä tulee helposti tuo 50-60g hiilareita, etenkin jos syö juuri porkkanaa, palsternakkaa (hiilareita noin 12g/100g), punajuurta (7g/100g), herneitä (9,4/100g), maitotuotteista maitorahkaa. Kuules, se mikä jutuistani käy ilmi, on että lopetin VHH-kokeilun, koska se ei yksinkertaisesti sopinut minulle. Minä tykkään valita kasvikseni vapaasti ja syödä marjoja ja hedelmiä.

Söin kasviksia, mutta lähinnä juuri niitä vähähilarisempia, kurkkua, salaattia, tomaatti, kukkakaalia, parsakaalia ym. Vatsani ei toiminut, johtunee liiasta proteiinista.

Lisäksi jos katselee terveyttä tuon VHH-kokeilun aikana, en kokenut saavani siitä hyötyä, painoni ei pudonnut, ennen kokeilua mitatut kilpirauhasarvot huononivat ja lopetettuani palautuivat normaaleiksi, liika rasva kai vaikutti hormooneihini. Nyt syön omenoita, marjoja, KAIKKIA kasviksia.

Lisäksi, LCHF dieettihän tarkoittaa vähän hiilihydraatteja ja reilusti rasvaa, netissä VHH-dieteille on omat raja-arvonsa hiilareiden suhteen:
        http://karppaus.info/ruoto/numerot/05/02/index.php?sivu=ateriamatriisi

Alakarppi, noin 60g hiilihydraatteja päivässä;
        -Kaikkia vihanneksia tiukkaa ketokarppia vapaammin, MUTTA edellisten lisäksi

(hiilihydraattipitoisuuteen nähden rajoitetusti)

marjat
        juurekset, poislukien. peruna (lanttu, nauris, punajuuri, porkkana jne.)
        tuorejuustot
        rahka, maustamaton jogurtti
        aito kaakaojauhe, tumma prosenttisuklaa pieninä määrinä

Eli kasvisten syöntiä rajoitetaan! Jollekin sopii, toisille ei, hyvää jatkoa vain, teidän on vain hyväksyttävä, että VHH ei sopinut minulle!

• Kohtuu kaikessa
        Kasviksia kiitos kirjoitti:

Minä syön kasviksia 1,0-1,3kg päivässä, helposti, jo niistä tulee helposti tuo 50-60g hiilareita, etenkin jos syö juuri porkkanaa, palsternakkaa (hiilareita noin 12g/100g), punajuurta (7g/100g), herneitä (9,4/100g), maitotuotteista maitorahkaa. Kuules, se mikä jutuistani käy ilmi, on että lopetin VHH-kokeilun, koska se ei yksinkertaisesti sopinut minulle. Minä tykkään valita kasvikseni vapaasti ja syödä marjoja ja hedelmiä.

Söin kasviksia, mutta lähinnä juuri niitä vähähilarisempia, kurkkua, salaattia, tomaatti, kukkakaalia, parsakaalia ym. Vatsani ei toiminut, johtunee liiasta proteiinista.

Lisäksi jos katselee terveyttä tuon VHH-kokeilun aikana, en kokenut saavani siitä hyötyä, painoni ei pudonnut, ennen kokeilua mitatut kilpirauhasarvot huononivat ja lopetettuani palautuivat normaaleiksi, liika rasva kai vaikutti hormooneihini. Nyt syön omenoita, marjoja, KAIKKIA kasviksia.

Lisäksi, LCHF dieettihän tarkoittaa vähän hiilihydraatteja ja reilusti rasvaa, netissä VHH-dieteille on omat raja-arvonsa hiilareiden suhteen:
        http://karppaus.info/ruoto/numerot/05/02/index.php?sivu=ateriamatriisi

Alakarppi, noin 60g hiilihydraatteja päivässä;
        -Kaikkia vihanneksia tiukkaa ketokarppia vapaammin, MUTTA edellisten lisäksi

(hiilihydraattipitoisuuteen nähden rajoitetusti)

marjat
        juurekset, poislukien. peruna (lanttu, nauris, punajuuri, porkkana jne.)
        tuorejuustot
        rahka, maustamaton jogurtti
        aito kaakaojauhe, tumma prosenttisuklaa pieninä määrinä

Eli kasvisten syöntiä rajoitetaan! Jollekin sopii, toisille ei, hyvää jatkoa vain, teidän on vain hyväksyttävä, että VHH ei sopinut minulle!

Vain ihmistä isompi eläin syö 1,5 kg kasviksia joka päivä.

Karppaaja syö kasviksia JA rasvaisia maitotuotteita JA lihaa JA rajoitetusti puhdasta hiilihydraattia.

Karppaaja ei syö
        VAIN kasviksia
        VAIN lihaa
        VAIN rasvaa

"se mikä jutuistani käy ilmi, on että lopetin VHH-kokeilun, koska se ei yksinkertaisesti sopinut minulle."

Sinun metaboliasi on aivan samanlainen kuin naapurisi ja kaverisi metabolia ja samoilla ruoka-aineilla on lähtökohtaisesti samanlaiset vaikutukset sinuun ja kaveriisi.

"Minä tykkään valita kasvikseni vapaasti ja syödä marjoja ja hedelmiä."

Karppaajatkin tykkäävät valita kasviksensa vapaasti. Omenan voi hyvin syödä silloin tällöin, samoin mustikoita, puolukoita ja muita. Muista syödä myös suklaata. Se tekee hyvää sydämelle ja makuhermoille.

"Söin kasviksia, mutta lähinnä juuri niitä vähähilarisempia, kurkkua, salaattia, tomaatti, kukkakaalia, parsakaalia ym. Vatsani ei toiminut, johtunee liiasta proteiinista."

Jos syöt yli kilon kasviksia päivässä, jo se voi olla syynä mahasi toimimattomuuteen. Ihmisille kun ei ole luotu pötsiä, jolla sulatella paalillista heinää.

Normaalimäärillä kasvikset tuskin ovat syynä. Jos maha ei toimi, täysipäinen selvittää miksi se ei toimi ja kokeilee esim. pellavansiemeniä tai yrttejä tai kokeilee jättää pois jonkin tietyn kasvin.

VHH:ssa energia saadaan

1. ensisijaisesti rasvasta
        2. toissijaisesti proteiinista
        3. vasta kolmanneksi hiilihydraateista

"Lisäksi jos katselee terveyttä tuon VHH-kokeilun aikana, en kokenut saavani siitä hyötyä"

Jutuistasi ei käy ilmi millaisella dietillä olet ollut ja kuinka kauan (tai oletko ylipäätään kokeillut VHH:ta). Yleispätevä sääntö on, että kun vähennät hiilihydraatteja, ne kannattaa korvata maito- ja muilla eläinrasvoilla.

Ensin voi kokeilla jättää pois vain perunan ja leivän ilman muita muutoksia.

"painoni ei pudonnut, ennen kokeilua mitatut kilpirauhasarvot huononivat ja lopetettuani palautuivat normaaleiksi, liika rasva kai vaikutti hormooneihini."

Pitäisi olla tarkempaa tietoa siitä miten olet syönyt. Karppaus infossa on valistuneita ja auttavaisia karppaajia ja kun selostat siellä rekisteröityneenä käyttäjänä mitä ja kuinka paljon söit, saat hyviä neuvoja ruokavaliosi säätämiseksi.

"Lisäksi, LCHF dieettihän tarkoittaa vähän hiilihydraatteja ja reilusti rasvaa,"

Suomessa puhutaan mieluummin VHH:sta. "Reilusti rasvaa" tarkoittaa reilusti SUHTEESSA hiilihydraatteihin. Käytännössä tarkoittaa että rasvaa syödään nälän mukaan. Ei enempää.

Ei kukaan täysipäinen syö mitään pelkän syömisen takia vaan nälkä on oltava alla.

"Eli kasvisten syöntiä rajoitetaan"

Kasviksien valintaa tai syöntiä ei rajoiteta VHH:lla.

Idea on siinä, että perunaa ja maissia ei kannata syödä koska se rajoittaisi terveellisempien kasvisten syöntiä.

Silti, jos tosiaan puolitoista kiloa kasveja märehdit päivässä, jo terve järki ja kohtuus kehottaa rajoittamaan. Tarkoitushan on syödä muutakin.

• KAIKKI ON YKSILÖITÄ
        Kohtuu kaikessa kirjoitti:

Vain ihmistä isompi eläin syö 1,5 kg kasviksia joka päivä.

Karppaaja syö kasviksia JA rasvaisia maitotuotteita JA lihaa JA rajoitetusti puhdasta hiilihydraattia.

Karppaaja ei syö
        VAIN kasviksia
        VAIN lihaa
        VAIN rasvaa

"se mikä jutuistani käy ilmi, on että lopetin VHH-kokeilun, koska se ei yksinkertaisesti sopinut minulle."

Sinun metaboliasi on aivan samanlainen kuin naapurisi ja kaverisi metabolia ja samoilla ruoka-aineilla on lähtökohtaisesti samanlaiset vaikutukset sinuun ja kaveriisi.

"Minä tykkään valita kasvikseni vapaasti ja syödä marjoja ja hedelmiä."

Karppaajatkin tykkäävät valita kasviksensa vapaasti. Omenan voi hyvin syödä silloin tällöin, samoin mustikoita, puolukoita ja muita. Muista syödä myös suklaata. Se tekee hyvää sydämelle ja makuhermoille.

"Söin kasviksia, mutta lähinnä juuri niitä vähähilarisempia, kurkkua, salaattia, tomaatti, kukkakaalia, parsakaalia ym. Vatsani ei toiminut, johtunee liiasta proteiinista."

Jos syöt yli kilon kasviksia päivässä, jo se voi olla syynä mahasi toimimattomuuteen. Ihmisille kun ei ole luotu pötsiä, jolla sulatella paalillista heinää.

Normaalimäärillä kasvikset tuskin ovat syynä. Jos maha ei toimi, täysipäinen selvittää miksi se ei toimi ja kokeilee esim. pellavansiemeniä tai yrttejä tai kokeilee jättää pois jonkin tietyn kasvin.

VHH:ssa energia saadaan

1. ensisijaisesti rasvasta
        2. toissijaisesti proteiinista
        3. vasta kolmanneksi hiilihydraateista

"Lisäksi jos katselee terveyttä tuon VHH-kokeilun aikana, en kokenut saavani siitä hyötyä"

Jutuistasi ei käy ilmi millaisella dietillä olet ollut ja kuinka kauan (tai oletko ylipäätään kokeillut VHH:ta). Yleispätevä sääntö on, että kun vähennät hiilihydraatteja, ne kannattaa korvata maito- ja muilla eläinrasvoilla.

Ensin voi kokeilla jättää pois vain perunan ja leivän ilman muita muutoksia.

"painoni ei pudonnut, ennen kokeilua mitatut kilpirauhasarvot huononivat ja lopetettuani palautuivat normaaleiksi, liika rasva kai vaikutti hormooneihini."

Pitäisi olla tarkempaa tietoa siitä miten olet syönyt. Karppaus infossa on valistuneita ja auttavaisia karppaajia ja kun selostat siellä rekisteröityneenä käyttäjänä mitä ja kuinka paljon söit, saat hyviä neuvoja ruokavaliosi säätämiseksi.

"Lisäksi, LCHF dieettihän tarkoittaa vähän hiilihydraatteja ja reilusti rasvaa,"

Suomessa puhutaan mieluummin VHH:sta. "Reilusti rasvaa" tarkoittaa reilusti SUHTEESSA hiilihydraatteihin. Käytännössä tarkoittaa että rasvaa syödään nälän mukaan. Ei enempää.

Ei kukaan täysipäinen syö mitään pelkän syömisen takia vaan nälkä on oltava alla.

"Eli kasvisten syöntiä rajoitetaan"

Kasviksien valintaa tai syöntiä ei rajoiteta VHH:lla.

Idea on siinä, että perunaa ja maissia ei kannata syödä koska se rajoittaisi terveellisempien kasvisten syöntiä.

Silti, jos tosiaan puolitoista kiloa kasveja märehdit päivässä, jo terve järki ja kohtuus kehottaa rajoittamaan. Tarkoitushan on syödä muutakin.

Minä olen ihminen ja syön kasviksia vähintään kilon päivässä, siitä ei edes tule paljon kasviksia per ateria! Jos söisin vaikka kolmesti päivässä, se tekee 333g.

Ummetukseni ei tasan tarkkaan voi johtua kasviksista, niissä on kuitua ja lisäksi juon vettä vähintään 3l päivässä, liikun säännöllisesti ja en käytä lääkkeitä, en tupakoi, en, polta enkä käytä huumeita. Olen varma että liika proteiini aiheutti ummetusta. Ja huomautuksena; olen syönyt kasviksia saman verran päivässä koko aikuisikäni ja juuri tuolla VHH-ruokavaliolla minulla oli ummetusta, suurimmat muutokset ruokavaliossani olivat proteiinin ja rasvan lisääntyminen. Myöskään pellavansiemenistä ei ollut apua minulle.

Kasviksissa on paljon vitamiineja ja esimerkiksi monilla kasvissyöjillä 1kg kasviksia päivässä on jopa ihan suositeltavaa. Ne ovat kuitupitoista ja ravinteikasta syötävää.

POINTTINI ON SE ETTÄ TÄMÄ EI NYT VAIN SOPINUT MINULLE, JOTEN SYÖN SEN AAMUPUURON JA HIILAREITA TULEE ENEMMÄN KUIN VHH:SSA, VOI NÄIN PAREMMIN JA SUURIN OSA VHH-OPEISTA SOPII MINUUN, KOSKA LEIPÄÄ VATSANI EI KESTÄ EIKÄ MUITA VILJOJA KUIN KAURAA! EI MYÖSKÄÄN GLUTEENITTOMIA HIILAREITA EIKÄ ETENKÄÄN SOKERIA JA HERKKUJA!!
        KOITA YMMÄRTÄÄ ETTÄ KAIKKI EIVÄT VOI SYÖDÄ SAMAA RUOKAA, VHH:LLA MINUA NÄRÄSTI JA OLI HUONO OLO, KOSKA MINULLA ON RASVANSULATUSONGELMIA JA SAPPENI EI KESTÄ RASVAISTA RUOKAA KOVIN PALJON, SIKSI EN VOI SYÖDÄ ESIMERKIKSI PÄHKINÖITÄ, KÄRISTETTYJÄ RUOKIA, MUUTEN HERÄÄN YÖLLÄ SAPPIKOHTAUKSEEN TAI VÄHINTÄÄN HUONOON OLOON JA MUUTENKAAN RUOKA EI SULA VATSALAUKUSSA! JOS SYÖN PALJON RASVAA, ON ULOSTEENI HARMAATA JA EI KOVAA, JOKA KERTOO ETTÄ MAKSA EI PYSTY KÄSITTELEMÄÄN SITÄ SYÖTYÄ RASVAMÄÄRÄÄ JA ETTÄ SAPPI EI ERITÄ ENTSYYMEITÄ! hULLUAHAN SITÄ SILLOIN ON TUOLLAISTA RUOKAVALIOTA JATKAA!

NYT SYÖN ENEMMÄN HIILIHYDRAATTEJA JA VÄHENSIN RASVAN JA PROTEIININ MÄÄRÄÄ.

• VHH-liikkuja

Minä olen ihminen ja syön kasviksia vähintään kilon päivässä, siitä ei edes tule paljon kasviksia per ateria! Jos söisin vaikka kolmesti päivässä, se tekee 333g.

Ummetukseni ei tasan tarkkaan voi johtua kasviksista, niissä on kuitua ja lisäksi juon vettä vähintään 3l päivässä, liikun säännöllisesti ja en käytä lääkkeitä, en tupakoi, en, polta enkä käytä huumeita. Olen varma että liika proteiini aiheutti ummetusta. Ja huomautuksena; olen syönyt kasviksia saman verran päivässä koko aikuisikäni ja juuri tuolla VHH-ruokavaliolla minulla oli ummetusta, suurimmat muutokset ruokavaliossani olivat proteiinin ja rasvan lisääntyminen. Myöskään pellavansiemenistä ei ollut apua minulle.

Kasviksissa on paljon vitamiineja ja esimerkiksi monilla kasvissyöjillä 1kg kasviksia päivässä on jopa ihan suositeltavaa. Ne ovat kuitupitoista ja ravinteikasta syötävää.

POINTTINI ON SE ETTÄ TÄMÄ EI NYT VAIN SOPINUT MINULLE, JOTEN SYÖN SEN AAMUPUURON JA HIILAREITA TULEE ENEMMÄN KUIN VHH:SSA, VOI NÄIN PAREMMIN JA SUURIN OSA VHH-OPEISTA SOPII MINUUN, KOSKA LEIPÄÄ VATSANI EI KESTÄ EIKÄ MUITA VILJOJA KUIN KAURAA! EI MYÖSKÄÄN GLUTEENITTOMIA HIILAREITA EIKÄ ETENKÄÄN SOKERIA JA HERKKUJA!!
        KOITA YMMÄRTÄÄ ETTÄ KAIKKI EIVÄT VOI SYÖDÄ SAMAA RUOKAA, VHH:LLA MINUA NÄRÄSTI JA OLI HUONO OLO, KOSKA MINULLA ON RASVANSULATUSONGELMIA JA SAPPENI EI KESTÄ RASVAISTA RUOKAA KOVIN PALJON, SIKSI EN VOI SYÖDÄ ESIMERKIKSI PÄHKINÖITÄ, KÄRISTETTYJÄ RUOKIA, MUUTEN HERÄÄN YÖLLÄ SAPPIKOHTAUKSEEN TAI VÄHINTÄÄN HUONOON OLOON JA MUUTENKAAN RUOKA EI SULA VATSALAUKUSSA! JOS SYÖN PALJON RASVAA, ON ULOSTEENI HARMAATA JA EI KOVAA, JOKA KERTOO ETTÄ MAKSA EI PYSTY KÄSITTELEMÄÄN SITÄ SYÖTYÄ RASVAMÄÄRÄÄ JA ETTÄ SAPPI EI ERITÄ ENTSYYMEITÄ! hULLUAHAN SITÄ SILLOIN ON TUOLLAISTA RUOKAVALIOTA JATKAA!

LCHF-lessujen kanssa on ihan turha vääntää. Heille on luvattu USA:n lihateollisuuden taholta ikuinen elämä ;-))

• OLET FEIKKI

"Jos söisin vaikka kolmesti päivässä, se tekee 333g."

Se tekee yhden kokonaisen ISON kukkakaalin per ateria, 3 x päivässä.

"ja lisäksi juon vettä vähintään 3l päivässä"

Olet 100% feikki.

"Olen varma että liika proteiini aiheutti ummetusta."

"Ja huomautuksena; olen syönyt kasviksia saman verran päivässä koko aikuisikäni"

Feikki mikä feikki.

"ja juuri tuolla VHH-ruokavaliolla minulla oli ummetusta"

Se on kuule korvien välissä sinulla se ummetus.

"Kasviksissa on paljon vitamiineja ja esimerkiksi monilla kasvissyöjillä 1kg kasviksia päivässä on jopa ihan suositeltavaa."

Heh.

"POINTTINI ON SE ETTÄ TÄMÄ EI NYT VAIN SOPINUT MINULLE"

Ei VHH ole mikään kasvisruokavalio.

• VHH-liikunta
        VHH-liikkuja kirjoitti:

LCHF-lessujen kanssa on ihan turha vääntää. Heille on luvattu USA:n lihateollisuuden taholta ikuinen elämä ;-))

FEIKKI NO 2

• VHH-liikkuja
        OLET FEIKKI kirjoitti:

Olet 100% feikki.

"Ja huomautuksena; olen syönyt kasviksia saman verran päivässä koko aikuisikäni"

Feikki mikä feikki.

"Kasviksissa on paljon vitamiineja ja esimerkiksi monilla kasvissyöjillä 1kg kasviksia päivässä on jopa ihan suositeltavaa."

Heh.

Eli taas vika on ihmisessä, tässä aloittajassa, kun sairas LCHF-rasvaus ei sopinut hänelle. Olet syntinen ja viallinen kurja, ainoa oikea uskonto on LCHF ;-))

Lopeta nyt VP?.

Veijon kirjoitukset poistetaan automaattisesti palstalta. Nyt se on keksinyt alkaa käyttämään muita nimimerkkejä, joiden avulla viestit saavat roikkua häiriköimässä palstalla vähän pidempään. Näitä nimimerkkejä ovat ainakin VHH-liikunta ja tuo satojen nimimerkkien lainaaja, joka jakaa toisten tekstin lainausmerkkeihin ja vänkään väliin ilman faktaa. Yksi hyvä tunnistustapa on myös tuo massapostitus.

• VHH-liikkuja
        VHH-liikkuja kirjoitti:

Eli taas vika on ihmisessä, tässä aloittajassa, kun sairas LCHF-rasvaus ei sopinut hänelle. Olet syntinen ja viallinen kurja, ainoa oikea uskonto on LCHF ;-))

Lopeta nyt VP?.

Veijon kirjoitukset poistetaan automaattisesti palstalta. Nyt se on keksinyt alkaa käyttämään muita nimimerkkejä, joiden avulla viestit saavat roikkua häiriköimässä palstalla vähän pidempään. Näitä nimimerkkejä ovat ainakin VHH-liikunta ja tuo satojen nimimerkkien lainaaja, joka jakaa toisten tekstin lainausmerkkeihin ja vänkään väliin ilman faktaa. Yksi hyvä tunnistustapa on myös tuo massapostitus.

Kyllä vika on sinussa ja toisessa nimimerkissäsi.

Olet nimittäin feikki.

• VHH-liikkuja
        VHH-liikkuja kirjoitti:

Kyllä vika on sinussa ja toisessa nimimerkissäsi.

Olet nimittäin feikki.

Ja mikähän feikki? Jos luulet että nimimerkkini on ristimänimeni, niin ei ole.

Ei täällä omalla naamallaan ja nimellään kirjoittele kuin LCHF-hihhuilit, joilla ei enää itsekritiikki toimi liian matalilla hiilareilla.

• VHH-liikkuja
        VHH-liikkuja kirjoitti:

Ja mikähän feikki? Jos luulet että nimimerkkini on ristimänimeni, niin ei ole.

Ei täällä omalla naamallaan ja nimellään kirjoittele kuin LCHF-hihhuilit, joilla ei enää itsekritiikki toimi liian matalilla hiilareilla.

Olet totaalinen feikki. Et ole VHH:lla.

• KAIKKI ON YKSILÖITÄ
        VHH-liikkuja kirjoitti:

No niin on näköjään, en jaksanut liikkua niin vähillä hiilihydraateilla ja liika rasva ei sopinut vatsalleni, huono ruokavalio, jos ei jaksa liikkua, mutta omat puolensakin siinä on, koska en syö muita viljoja kuin kauraa, enkä herkkuja ja heti täällä on hirmuinen haloo jos ilmaisen kokemukseni! Olen vain tyytyväinen jos kaikista ''tiukin'' VHH sopii jollekin! ;) Niin ja olen se aito ''KAIKKI ON YKSILÖITÄ''.

JA KAIKILLE TIEDOKSI, EN OLE FEIKKI, OLEN IHAN AIKUINEN NAINEN KESKI-SUOMESTA JA NOUDATIN ''TIUKKAA'' VHH:TA 3KK JA SE EI SOPINUT VATSALLENI EIKÄ KILPIRAUHASELLENI, JOTEN NYKYÄÄN SYÖN MYÖS AAMUPUURON MAITOON KEITETTYNÄ JA VOISILMÄLLÄ SEKÄ PARI HEDELMÄÄ MUIDEN RUOKIEN LISÄKSI PÄIVÄSSÄ! HALLELUJAH, HALLELUJAH!

JA EDELLEENKIN SYÖN KAIKENLAISIA KASVIKSIA 1-1,3KG PÄIVÄSSÄ JA JUON 3L VETTÄ IHAN KEVYESTI, JOSKUS ENEMMÄNKIN, KOSKA NYKYÄÄN JAKSAN HARRASTAA LIIKUNTAA KUN SYÖN AAMUPUURON JA VATSANIKIN TOIMII TAAS PAREMMIN! LIIKKUESSA TARVITSEE ENEMMÄN NAUTISKELLA NESTEITÄ, MUUTEN KUIVAA, JA TIEDOKSI ETTÄ OLEN NORMAALIPAINOINEN 169/58KG. OLEN TÄLLÄ HETKELLÄ TÄYSIN TERVE JA NAUTIN ELÄMÄSTÄ! ;)

• KAIKKI ON YKSILÖITÄ

No niin on näköjään, en jaksanut liikkua niin vähillä hiilihydraateilla ja liika rasva ei sopinut vatsalleni, huono ruokavalio, jos ei jaksa liikkua, mutta omat puolensakin siinä on, koska en syö muita viljoja kuin kauraa, enkä herkkuja ja heti täällä on hirmuinen haloo jos ilmaisen kokemukseni! Olen vain tyytyväinen jos kaikista ''tiukin'' VHH sopii jollekin! ;) Niin ja olen se aito ''KAIKKI ON YKSILÖITÄ''.

JA KAIKILLE TIEDOKSI, EN OLE FEIKKI, OLEN IHAN AIKUINEN NAINEN KESKI-SUOMESTA JA NOUDATIN ''TIUKKAA'' VHH:TA 3KK JA SE EI SOPINUT VATSALLENI EIKÄ KILPIRAUHASELLENI, JOTEN NYKYÄÄN SYÖN MYÖS AAMUPUURON MAITOON KEITETTYNÄ JA VOISILMÄLLÄ SEKÄ PARI HEDELMÄÄ MUIDEN RUOKIEN LISÄKSI PÄIVÄSSÄ! HALLELUJAH, HALLELUJAH!

JA EDELLEENKIN SYÖN KAIKENLAISIA KASVIKSIA 1-1,3KG PÄIVÄSSÄ JA JUON 3L VETTÄ IHAN KEVYESTI, JOSKUS ENEMMÄNKIN, KOSKA NYKYÄÄN JAKSAN HARRASTAA LIIKUNTAA KUN SYÖN AAMUPUURON JA VATSANIKIN TOIMII TAAS PAREMMIN! LIIKKUESSA TARVITSEE ENEMMÄN NAUTISKELLA NESTEITÄ, MUUTEN KUIVAA, JA TIEDOKSI ETTÄ OLEN NORMAALIPAINOINEN 169/58KG. OLEN TÄLLÄ HETKELLÄ TÄYSIN TERVE JA NAUTIN ELÄMÄSTÄ! ;)

Olet 100% feikki.

Feikki mikä feikki.

Heh.

• KAIKKI ON YKSILÖITÄ

Juuri söin linssipataa salaattia, kasviksia yhteensä 500g!! ;) Tänään siis jo 900g, kun laskee lounaan kasvikset mukaan, ja siinä ei ole edes mukana aamulla syömäni mustikat ja iltapäivällä syöty omena muut kasvikset ja hedelmät!!

Illalla tulee vielä iltapalan lisäksi naposteltua porkkanoita..
        Ihan pirun helposti tulee yli 1kg kasviksia päivässä ja hedelmiä ja marjoja lisäksi.. Tänään olen syönyt jo porkkanaa, paprikaa, parsa-ja kukkakaalia, punajuurta, rucolaa, jäävuorisalaattia, tomaatteja, kesäkurpitsaa ja kurkkua, suurin osa luomulaatuisia! Lisäksi hedelmistä mustikoita, mansikoita, avokadoa, omenaa ja päärynää! ;) Rakastan kasviksia, tietysti syön myös rasvaa ja proteiineja! Lenkilläkin tuli käytyä, poljin pyörällä 1,5h! Huomenna aion tehdä ruokaa munakoisosta ja sienistä! Kaikkea ihanaa saa tehtyä! Hyvää päivää kaikille!

• KAIKKI ON YKSILÖITÄ

Juuri söin linssipataa salaattia, kasviksia yhteensä 500g!! ;) Tänään siis jo 900g, kun laskee lounaan kasvikset mukaan, ja siinä ei ole edes mukana aamulla syömäni mustikat ja iltapäivällä syöty omena muut kasvikset ja hedelmät!!

Illalla tulee vielä iltapalan lisäksi naposteltua porkkanoita..
        Ihan pirun helposti tulee yli 1kg kasviksia päivässä ja hedelmiä ja marjoja lisäksi.. Tänään olen syönyt jo porkkanaa, paprikaa, parsa-ja kukkakaalia, punajuurta, rucolaa, jäävuorisalaattia, tomaatteja, kesäkurpitsaa ja kurkkua, suurin osa luomulaatuisia! Lisäksi hedelmistä mustikoita, mansikoita, avokadoa, omenaa ja päärynää! ;) Rakastan kasviksia, tietysti syön myös rasvaa ja proteiineja! Lenkilläkin tuli käytyä, poljin pyörällä 1,5h! Huomenna aion tehdä ruokaa munakoisosta ja sienistä! Kaikkea ihanaa saa tehtyä! Hyvää päivää kaikille!

No ketä se tällaisella palstalla kiinnostaa että söit juuri linssipataa, joka ei ole karppiruokaa ja että syöt muutenkin kuin norsu?

Fakta on että vain norsu ja sumopainija syö kolmen ison kukkakaalin verran rehua päivässä ja juo 3 litraa vettä.

Ota ruokavalioon juustot ja lihat mukaan, niin ei tarvitse leikkiä ruohonsyöjää. Katohan luonto ei ole suunnitellut sinua ja elimistöäsi ruohonsyöjäksi.

Sitten, VHH:lla on tarpeetonta syödä samana päivänä hedelmiä ja marjoja. VHH:lla niitä syödään vuoropäivinä marja-aikaan. Toiset ei juuri hedelmiä syö.

"Rakastan kasviksia, tietysti syön myös rasvaa ja proteiineja!"

Olet totaalinen feikki. Usko pois kaikki huomaavat juttujesi uskottavuuden puutteen.

• KAIKKI ON YKSILÖITÄ

No ketä se tällaisella palstalla kiinnostaa että söit juuri linssipataa, joka ei ole karppiruokaa ja että syöt muutenkin kuin norsu?

Fakta on että vain norsu ja sumopainija syö kolmen ison kukkakaalin verran rehua päivässä ja juo 3 litraa vettä.

Ota ruokavalioon juustot ja lihat mukaan, niin ei tarvitse leikkiä ruohonsyöjää. Katohan luonto ei ole suunnitellut sinua ja elimistöäsi ruohonsyöjäksi.

Sitten, VHH:lla on tarpeetonta syödä samana päivänä hedelmiä ja marjoja. VHH:lla niitä syödään vuoropäivinä marja-aikaan. Toiset ei juuri hedelmiä syö.

"Rakastan kasviksia, tietysti syön myös rasvaa ja proteiineja!"

Olet totaalinen feikki. Usko pois kaikki huomaavat juttujesi uskottavuuden puutteen.

Usko pois, en ole feikki, moni syö kilon kasviksia päivässä ihan surutta! Minä kyllä käytän juustoja ja kananmunia, siemeniä, luomulaatuisia! ;) Näköjään sinua kiinnostaa kun jaksat minusta huolen täällä pitää! En ole mikään norsu, tasapainoinen kasvisruokavalio sisältää paljon tuoreita kasviksia, linssejä, papuja, kananmuniakin, juustoa, voita, öljyjä, marjoja, hedelmiä ja juuri vaikka sen viljaisan aamupuuron! 1kg ei ole vielä mitään! Sanoo myös asiantuntija;

http://www.naissalibandy.fi/rosti.html
        ''Urheilijan pitäisi syödä kasviksia, marjoa ja hedelmiä n 1 kg päivässä saadakseen riittävästi suojaa soluille kulutusta vastaan sekä riittävästi emäksisyyttä kroppaan''.

Ja tuo sopii minuun, sillä urheilen paljon!
        Ja urheilun vuoksi juon 3-4l päivässä, menee jos käy 1,5h lenkillä, kuka nyt haluaa itselleen nestehukan, terveelle ihmiselle vaikka 5l vettä päivän mittaan on turvallista. Vesi puhdistaa elimistöä ja munuaisia. Esimerkki;

http://www.iltalehti.fi/terveys/2013103117669777_tr.shtml
        ''Normaalisti Smith laskeskeli nauttivansa vuorokauden aikana noin litran vettä. Asiantuntijat ehdottivat määrän nostamista kolmeen litraan päivässä. Smith päätti kokeilla vesikuuria neljän viikon ajan ja kirjata havaitsemansa muutokset ylös''.

Monest valittavat juuri päänsärkyjä, monilla se johtuu liian vähäisestä vedenjuonnista!

• VP?
      • VP?

• VP?

Fazer sulkee Hyvinkään ja Ulvilan leipomot syksyllä 2015.

Leipomoiden kaikkia 146:ta henkilöä koskevat yt-neuvottelut ovat päättyneet, yhtiö tiedottaa. Työntekijöistä puolet työskentelee Hyvinkäällä ja puolet Ulvilassa.

Näillä näkymin leipomossa työskennelleiltä loppuvat työt ensi vuoden syksyllä. Irtisanomiset tehdään keväällä noin viisi kuukautta ennen leipomoiden sulkemista. Mahdollisimman monelle yritetään löytää uusia töitä ennen tätä esimerkiksi konsernin sisältä, kerrotaan Fazerin viestinnästä.

Fazerin mukaan yt-neuvotteluille oli suuri tarve, koska leivän kulutus Suomessa laskee. Myymälöissä paistettavan leivän osuus kulutuksesta kasvaa ja pakatun leivän osuus pienenee.

Fazerin muut leipomot sijaitsevat Vantaalla, Lahdessa, Lappeenrannassa ja Oulussa."

http://www.ess.fi/uutiset/talous/2014/06/24/fazer-sulkee-hyvinkaan-ja-ulvilan-leipomot

• VP?

"LCHF on ruotsalainen versio vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta. Lyhenne tulee englanninkielestä "Low Carb High Fat" eli suomeksi runsasrasvainen vähähiilihydraattinen ruokavalio. Koko homman taustalla häärii 2002 valmistunut yleislääkäri Andreas Eenfeldt, joka kertomansa mukana on aluksi ollut kiinnostunut GI- ruokavaliosta ja sitten löytänyt kirjoista vähähiilihydraattisen ruokavalion. Mitään kliinistä kokemusta hänellä ei aiheesta ole ja erottuakseen muista hän on keksinyt tämän LCHF -lyhenteen.

Nimi on valitettavasti hyvin harhaanjohtava. Ihmiset kuvittelevat, että syömällä runsaasti rasvaa he laihtuvat. LCHF on klassinen esimerkki siitä, että kun termit eivät ole täsmällisiä, niin ongelmia syntyy. Kun sen lisäksi puuttuu kliininen kokemus, virhe vain kasvaa potilaspalautteen puuttuessa. Olen nähnyt tämän monen tuota viestiä uskoneen potilaan kohdalla. Minulla on ollut potilaita myös Ruotsista, jotka ovat saaneet aineenvaihduntansa sekaisin mättämällä suuria määriä rasvaa. "

http://www.anttiheikkila.com/blogi/halsningar-frn-sverige/

"Lopuksi juttu Ruotsista, jossa jotkut älyköt osaavat tehdä kaikesta tavallisesta jotain eksoottista Ikean ja H&M:n tyyliin. Heille ei kelpaa tavallinen termi "vähähiilihydraattinen ruokavalio", vaan he ovat nimenneet sen LCHF:ksi lyhennyksenä sanoista Low Carb High Fat eli vähähiilihydraattinen ja runsasrasvainen. Tämä johti kuitenkin siihen uskomukseen, että laihtuu, kun syö paljon rasvaa välittämättä kaloreista. Vaivihkaa nämä älyköt ovat itsekin huomanneet, että heidän keksintönsä on harhaanjohtava."

http://www.anttiheikkila.com/blogi/kuulumisia-kirjakiertueelta/

• PW swe

Maailman tai ainakin r uotsin laajuinen suksi on veijolla kipinäkerhon takatiloissa,,, 300 e maksua vastaan sitä voi käydä ihailemassa heheheheheh

Veijon manaceri : Pher Werssi swe

• Ei karppaususkova

Karppaus on enemmän uskontoa kuin ruokavaliota. Kun menee katsomaan karppaajien keskustelupalstaa (en tarkoita suomi24:ää, tämä on vielä kesyä), niin porukka on niin hurmoksessa, että suurimmalle osalle saisi jo psykoosidiagnoosin. Se tiede, johon karppaajat uskonsa vakuuttavat, on kovin yksipuolisesti valittua.

Itse uskon kohtuuteen tai pikemminkin kohtuulliseen asketismiin. Kun viralliset suositukset eivät Suomessa vaadi karppaamaan, ei siihen voi ketään pakottaa. Sokerin ja valkoisen vehnän välttäminen on hyväksi kaikille, mutta kaiken sokerin karttaminen kuulostaa jo samalta kuin ortoreksia nervosa eli syömishäiriöltä. Ja syömishäiriö on mielenterveyden häiriö, eli psykoottinen tila.

Suurin osa ylipainoisista nykyihmisistä on hankkinut ylikilonsa jatkuvalla mässyttelyllä tai juopottelulla. Samojen paheiden välttämisellä ne myös lähtevät. Suurimman osan aikaa maailman historiassa ihmisellä ei ole ollut suuremmin mahdollisuutta valita ruokaansa. On syöty sitä mitä on, ja vielä useammin nähty nälkää. Ahneus on ihmiskunnan tuho. Ja anheutta osoittaa myös se, että oma lautanen pitää olla kukkuroillaan lihaa, kun lihan tuotanto vie enemmän maa-alaa kuin kasvisten.

Itse uskon, että riittävän monipuolisia ja riippumattomia ruokavaliotutkimuksia ei ole tehty. Esim. Aasiassa syödään hiilareita (riisiä, nuudeleita), mutta syödään myös paljon kasviksia. Siellä, minne länsimainen hapatus ei ole liikaa yltänyt, ollaa myös hoikkia. Eli uskon, että ihminen kohtuulliset hiilarit kestää, kun lisänä on myös ravintoainepitoisia tuotteita. Suomalaiseen ruokapöytään on kasviksista kuulunut perinteisesti vain peruna (ennen oli sentään nauris ja metsämarjat), mikä on ravintosisällöltään köyhempää. Esim. Japanissa porukka elää vanhaksi terveinä. Suomalaisista kiihkokarppaajista moni saa nuorena sydäninfarktin tai aivohalvauksen. Pitäisiköhän ottaa ruokavalio-oppia kuitenkin jostain toiselta mantereelta?

• KAIKKI ON YKSILÖITÄ

Juuri näin, olen täysin samaa mieltä! ;)

• Ei lautasuskova

Siis lautasmalli ja rasvapelko ovat silkkaa uskontoa.

Kun kuuntelee Fogelholmin ja Puskan ja vastaavien itkua, porukka on niin todellisuuspakoista, että suurimmalle osalle saisi jo psykoosidiagnoosin.

"Se tiede, johon karppaajat uskonsa vakuuttavat, on kovin yksipuolisesti valittua."

Nimenomaan päinvastoin: Se "tiede" jonka nimeen em. vannovat ei perustu tutkimuksiin. Kyse on pelkästä uskomustieteestä.

"Itse uskon kohtuuteen tai pikemminkin kohtuulliseen asketismiin."

Et sinä uskon avulla saa tuloksia aikaan terveydentilassasi vaan konkreettisilla toimenpiteillä. VHH on sellainen.

""mutta kaiken sokerin karttaminen kuulostaa jo samalta kuin ortoreksia nervosa eli syömishäiriöltä."

No mutta eihän kukaan kaikkea hiilihydraattia karta. Tämä ilmiö elää vain omissa aivoissasi.

Onko illuusiosi mielenterveyden häiriö, eli psykoottinen tila?

"Suurin osa ylipainoisista nykyihmisistä on hankkinut ylikilonsa jatkuvalla mässyttelyllä tai juopottelulla."

Höpö höpö. Suurin osa ylipainoisista ei mässäile jatkuvasti vaan suurin osa syö väärin juuri hiilihydraattien kohdalla.

"Samojen paheiden välttämisellä ne myös lähtevät."

Ei ollenkaan.

"Suurimman osan aikaa maailman historiassa ihmisellä ei ole ollut suuremmin mahdollisuutta valita ruokaansa."

Asia on juuri päinvastoin. Ihmisellä on aina aiemmin ollut vapaus valita ravintonsa ja vasta teollisen ruuantuotannon myötä hiilihydraatit ovat nousseet ongelmaksi.

"Itse uskon, että riittävän monipuolisia ja riippumattomia ruokavaliotutkimuksia ei ole tehty."

Nämä eivät ole uskonasioita kuten lautasmallin kannattajat kuvittelevat.

"Esim. Aasiassa syödään hiilareita (riisiä, nuudeleita), mutta syödään myös paljon kasviksia."

Mutta he eivät syö leipää. Me syömme leipää, perunaa JA riisiä.

"Eli uskon, että ihminen kohtuulliset hiilarit kestää"

Ei VHH tarkoita sitä, että kaikki hiilarit jätetään pois vaan sitä että nykyisten suositusten mukainen hiilihydraattimäärä on järkyttävän paljon LIIKAA kaikille.

"Esim. Japanissa porukka elää vanhaksi terveinä."

Japanilaiset eivät ole vielä omaksuneet leipä-perunakulttuuria.

"Suomalaisista kiihkokarppaajista moni saa nuorena sydäninfarktin tai aivohalvauksen."

Päinvastoin sydäninfarkti ja verisuonten huono kunto ym. ovat seurausta pitkään jatkuneesta liian suuresta päivittäisestä hiilihydraattimäärästä.

"Pitäisiköhän ottaa ruokavalio-oppia kuitenkin jostain toiselta mantereelta?"

Ei tarvitse. Se mistä VHH:ssa on kyse on jo testattu ja hyväksi havaittu oman kulttuurin keskellä. Saman ovat huomanneet ruotsalaiset, norjalaiset, amerikkalaiset ja kaikki muutkin.

• lentävä lautanen
        Ei lautasuskova kirjoitti:

Kun kuuntelee Fogelholmin ja Puskan ja vastaavien itkua, porukka on niin todellisuuspakoista, että suurimmalle osalle saisi jo psykoosidiagnoosin.

"Se tiede, johon karppaajat uskonsa vakuuttavat, on kovin yksipuolisesti valittua."

Nimenomaan päinvastoin: Se "tiede" jonka nimeen em. vannovat ei perustu tutkimuksiin. Kyse on pelkästä uskomustieteestä.

Et sinä uskon avulla saa tuloksia aikaan terveydentilassasi vaan konkreettisilla toimenpiteillä. VHH on sellainen.

""mutta kaiken sokerin karttaminen kuulostaa jo samalta kuin ortoreksia nervosa eli syömishäiriöltä."

No mutta eihän kukaan kaikkea hiilihydraattia karta. Tämä ilmiö elää vain omissa aivoissasi.

"Suurin osa ylipainoisista nykyihmisistä on hankkinut ylikilonsa jatkuvalla mässyttelyllä tai juopottelulla."

Höpö höpö. Suurin osa ylipainoisista ei mässäile jatkuvasti vaan suurin osa syö väärin juuri hiilihydraattien kohdalla.

Ei ollenkaan.

"Suurimman osan aikaa maailman historiassa ihmisellä ei ole ollut suuremmin mahdollisuutta valita ruokaansa."

Asia on juuri päinvastoin. Ihmisellä on aina aiemmin ollut vapaus valita ravintonsa ja vasta teollisen ruuantuotannon myötä hiilihydraatit ovat nousseet ongelmaksi.

"Itse uskon, että riittävän monipuolisia ja riippumattomia ruokavaliotutkimuksia ei ole tehty."

"Esim. Aasiassa syödään hiilareita (riisiä, nuudeleita), mutta syödään myös paljon kasviksia."

Ei VHH tarkoita sitä, että kaikki hiilarit jätetään pois vaan sitä että nykyisten suositusten mukainen hiilihydraattimäärä on järkyttävän paljon LIIKAA kaikille.

"Suomalaisista kiihkokarppaajista moni saa nuorena sydäninfarktin tai aivohalvauksen."

Päinvastoin sydäninfarkti ja verisuonten huono kunto ym. ovat seurausta pitkään jatkuneesta liian suuresta päivittäisestä hiilihydraattimäärästä.

Ei tarvitse. Se mistä VHH:ssa on kyse on jo testattu ja hyväksi havaittu oman kulttuurin keskellä. Saman ovat huomanneet ruotsalaiset, norjalaiset, amerikkalaiset ja kaikki muutkin.

Hyvä huomio tuo, että opponenttisi kirjoittaa lähes jokaisessa lauseessa "uskovansa" jotain. Lautasporukkahan on uskovaisia.

• VP?
        lentävä lautanen kirjoitti:

Hyvä huomio tuo, että opponenttisi kirjoittaa lähes jokaisessa lauseessa "uskovansa" jotain. Lautasporukkahan on uskovaisia.

Oletko jotenkin epävarma kun itsellesi vastaat ja annat aina omille kirjoituksillesi plussan? LOL

yhä

• VP?
        VP? kirjoitti:

Oletko jotenkin epävarma kun itsellesi vastaat ja annat aina omille kirjoituksillesi plussan? LOL

yhä

Sinä annat minulle plussia. Sinähän olet minä.

• KAIKKI ON YKSILÖITÄ
        Ei lautasuskova kirjoitti:

Ei ollenkaan.

Juuri näin, olen täysin samaa mieltä! ;)

• tuulia5

jos aivoja ei ole tai niitä ei osa käyttää ja tietoa/oppia soveltaa .... ihan sama nitä tekee tai syö.... ei järkevä tulosta voi olla

• KAIKKI ON YKSILÖITÄ

Näin. Pointti olikin, että kaikkien metabolia toimii lähtökohtaisesti samalla tavalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      3625
    2. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      80
      1351
    3. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      52
      1303
    4. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1222
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1162
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      60
      1087
    7. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      29
      1080
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      54
      931
    9. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      912
    10. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      898
    Aihe