Onko Size? luotettava?

Kyselijä..

Löysin Junkyardilta hienon repun ja hintavertailun vuoksi etsin muita nettikauppoja joista samaisen vois löytää halvemmalla. Size? nettikaupasta löytyi, mutta nyt tahtoisin tietää onko tämä paikka luotettava? Onko kellän kokemusta sieltä tilaamisesta? :)
Kiitos!

14

8715

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa mietin että onko Size luotettava kun tilaisisin Air, jordanit

• Anonyymi

Oliko hyvät? Aaattelin tilaa

• Anonyymi

Itse tilasin mutta kesti varmaan 5viikkoa ennekun tuli hain postit ja avasin kun pääsin kotiin, siellä laatikossa oli kengät varmaan 34koassa ja itsellä on 40 ja feikkit ne oli.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Size on luotettava oon tilannu sielt air jordan 1 midit ja tuli ihan aitoina ja oikees koos

• Anonyymi

Kestikö tilaus tulla kauan? Ja tuliko oikea koko

• Anonyymi

ostin just ite tuolta size kapuasta, saa nähä millon tulee ja onko hyvät:)

• Anonyymi

Tuliko

• Anonyymi

Tuliko?

• Anonyymi

Kannattaa tilaa. Tilasin jordan 1 maksoi 130e mutta zalandolta 150e. Oli kyllä vörtti. Tosi hyvät kengät. En tajua näitä arvosteluja joissa sanotaan ettö se on huono.

• Anonyymi

Itse kun tilasin kengät tulihan ne mutta feikkit ne oli sen jälkeen koitin niitä palauttaa ja ilmotus vaan tuli että ”ette voi palauttaa ellette maksa meille 50€” maksoin sen sitten mutta en vielkään voinut palauttaa kyseistä tuotetta.

• Anonyymi

Tilasin air jordanit kesti varmaan 4viikkoa avasin paketin kengät oli ihan erissä koossa ja feikkit

• Anonyymi

Tilasin mutta sain ihan eri koossa missä piti tulla

• Anonyymi

Tilasin Niken Airjordanit ja kengät tulivat sekä olivat juuri sellaiset kuin pitikin. Minusta ainakin luotettava liike. Asiakaspalvelu vastasi myös hyvin nopeasti. Varasto on näemmä ulkomailla, kun Hollantiin tuli trackingkoodi. Jokatapauksessa aitotuote oli kun kotiin saapui.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2912
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2047
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1777
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1742
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      965
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe