Erottiin reilu pari viikkoa sitten (suhde kesti vuoden), ja luonnollisestikin ahdistaa ja surettaa tällä hetkellä. Suhde loppui siksi, koska mies ei ollut "täysillä mukana", hänellä ei siis ollut niin syviä tunteita mua kohtaan kuin mulla häntä kohtaan..
Nyt vaan mietin, että kannattaisko mun suurin piirtein kokonaan katkaista välit, vai olla ystävä hänen kanssaan... Tähän saakka ollaan puhuttu aina välillä messengerillä. Kun kaipaan häntä hirveästi, ja en tiedä mikä siihen auttais.. Haittaako se vaan ylipääsemistä jos pitää suht tiivisti yhteyttä? Pahinta varmaan on, jos eksyn saman peiton alle...?? Luulen, että hän haluaisi jotain tuon suuntaista; pidettäis yhteyttä ja ehkä oltais fyysisestikin läheisiä... Mutta sanokaa nyt hyvät ihmiset mulle, etten ala sellaseen peliin!! Vai voisinko oppia tyytymään sellaiseen; siis "kevyempään juttuun" hänen kanssaan..?
Eron jälkeen, millaiset välit?
3
1404
Vastaukset
- tuiskussa
Hei! Olen sitä mieltä, että kannattaa ihan oman itsesi takia ottaa tarkoituksellisesti etäisyyttä vastapuoleen. Jos olet tiiviissä tekemisissä hänen kanssaan, uskottelet ja toivot, että juttunne voisi jatkua ja jokainen "hyvä sana" häneltä saa sinut miettimään, josko hän sittenkin kaipaa ja rakastaa sinua. Puhun kokemuksesta..
Niinpä tein itse niin, että annoin itselleni aikaa totuttautua ajatukseen. En ollut mieheen yhteydessä eikä hänkään sen puolin minuun. Ajan myötä omat tunteet tasoittuivat ja nykyisin olemme ihan hyviä ystäviä, laitamme silloin tällöin sähköpostia, mutta elämämme ovat muualla. Ainakin omalle kohdalleni tämän tyyppinen ratkaisu oli kaikkein paras.. ja uskon sen auttavan myös sinua.
Kaikesta huolimatta, pirteää syksyä! - kannattaa
näin pääset käsiksi omaan elämääsi ja luoda uudet ympyrät. Epäkohtelias ei kannata olla mutta itse en juurikaan ole yhteyttä pitänyt muuta kuin ihan essentiaaliessa asioissa. Puolen vuoden kuluttua näyttää jo toisenlaiselta ja saataappa olla itselläsiki jo muut kiinnostuksen kohteet...Elä omaa elämmääsi ja anna häen elää omaansa.
- Jii
poikki vaan! Saattaa hetken aikaa tehdä tosi kipeätä mutta helpottaa nopeammin kuin tuollainen "kevyempi juttu"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805