Voi raippari luuli, että saisi mestari Trollin ärsyyntymään ja kirjoitti pitkän joron, ei hän ei todellakaan saanut sitä vaan laukaisi trollailu himot, hän luuli, että hän olis tosi ovella, mutta hän ei todellakaan ollut sitä.
Hänen vittupillunsa ja sitruunaperseensä halkesivat raivosta, kun Raippari ei suuttunut mistään.
Hän jopa leikkeli nakkinsa palasiksi, söi sen ja meni mököttämään.
"Voi Raipparille"- viesti
34
83
Vastaukset
- sääli
Eli siis ärsyynnyit. "Mestaritrolli" onkin vain huomionkipeä lapsi jonka kaikki voivat huomata Emptyn tarinan kommentissa, jossa itket, kun hän ei ota sinua mukaan. Voi pikkuista Raipparia.
- sääli
kurpizza kirjoitti:
Semmoinen kysymys, että eikö kaikki trollit ole huomionkipeitä?
Tottakai ovat, pizzaseni! Kuten voit huomata...
- Sääli
rainbowdash120 kirjoitti:
En sanonut, että ärsyynnyin. Olen sekasus.
Olet ärsyyntynyt lapsi. Voi sua pikkusta. Ja mistäs se meiän Pizza päättelee mun olevan vakkari?
Sääli kirjoitti:
Olet ärsyyntynyt lapsi. Voi sua pikkusta. Ja mistäs se meiän Pizza päättelee mun olevan vakkari?
Olet huono trollaamaan 1/5 trolli, nyt opiskelemaan.
Sääli kirjoitti:
Oletko motari?
Sääli kirjoitti:
Siitä, kun näköjään tunnet Raipparin (no se ei ole ihme) ja kutsut Pizzaksi...
Minä en nyt tiedä, oletko Motari... Tyyli aika erilainen...
- Sääli
Oletatko minun olevan sienihörhö vain sen perusteella, että kutsun jotakuta Pizzaksi? Ja Raippari pieni, sinun täytyisi nyt varmaan mennä nukkumaan ja nähdä unta että sinulla olisi ystäviä. :)
- Sääli
kurpizza kirjoitti:
Eli olet joku vakkareista!
Olen totuus...
Olen tumma...
yöstä nouseva säälijä...
Olen Sääli...
0_0
- Siiliö
Eikö pikku-Rape kestänyt, kun vaihteeksi olikin itse pilkan kohteena?
- HeKeKee'd
Huonoa itsetuntoa.
HeKeKee'd kirjoitti:
Huonoa itsetuntoa.
Teitä molempia munattomia prinssinakkeja vanhempi >:D
- Siiliö
Munattomia prinssinakkeja? Et oikeasti keksinyt mitään muuta? Ja mitenkäs ikäsi liittyy tähän?
..........
A-ha! Niin! Yrität kertoa piiloviesteillä olevasi vieläpä pedofiili!? Niin niin. Pikku-Rape on tuhma lapsi. Mestari trolli? Tosi joo, kun et osaa edes kirjoittaa sitä oikein. Ja ketä pidempi väititkään olevasi?
Jännä, kun minä joka kerralla onnistun lukemaan sekasuksen väärin...
No tuota mutta kuules Rape. Asia vaan on niin, ettet sinä saavuta mitään. Turhaa nimitellä toisia. Kenen luulet oikeasti loukkaantuvan? Ketään ei kiinnosta sinun mielipiteesi. Ja lisäksi: Et ikinä voita minua psykologisessa taistelussa. Kannattaako siis aloittaakaan? Minä todellakin osaan olla ilkeä ja mikä parasta: en itse välitä siitä, mitä sinä sanot. Kannattaako lähteä taisteluun, joka on jo hävitty? Mieti sitä.
Ja Rape: Myöhemmin on turha valittaa äidille.- motari
Trolling is so eesy. Siiliö on 01 jonne.
ja runkku o yksinäi paska! mee pois kukaa ei pidä sust
motari kirjoitti:
ja runkku o yksinäi paska! mee pois kukaa ei pidä sust
Motari opettelisit kirjoittamaan oikein.
- motari
Motari opettelisit kirjoittamaan oikein.
ite et vittu osaa kirijottaa! mee pois
motari kirjoitti:
ite et vittu osaa kirijottaa! mee pois
Motari on Trollattu kuin tortilla silakassa. (Tiätäjä tiätää)
- motari
Motari on Trollattu kuin tortilla silakassa. (Tiätäjä tiätää)
runkku o paska vitsi
(tietäjät menköö vittuu)
- motari
hahhaa! vittujee! raippari menköö vetämää tumppuu, ku siilipoeka syöttää sille omat paskansa!
- Siiliö
En ole by the way syntynyt 2001. Eikä minua syytetä nollaykköseksi, ellei oikeasti haluta sotaa. Joten jos et halua jatkaa, niin ilmoitat, että sinä vaan luulit niin, etkä tosissasi väittänyt niin. Pallo on sinulla.
Voi perkele teitä.........
- motari
älkää suututtako occee tai se ettii käsiinsä sen kahvinkeittimen-vai-mikä-se-nyt-oli..
- motari
kurpizza kirjoitti:
Pojat...
vihannekset...
- Siiliö
Lyhytkasvuinen? Okkei... Olet aika kaukana totuudesta, koska minä olen yli 170cm ja uskoisin sen olevan oikeastaan aika pitkä 00-syntyiselle pojalle.
Te saatta mut haluamaan ihan saatanaallisia kännejä -.-
- Siiliö
Kännissä voisi olla kivaa... Kannattaa juoda vähintään yhtä paljon, kuin Juo. Ja juuri siksi, koska en noudattanut tätä, olin joku yö tässä ihan saatanan janoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121772Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551267Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1441220- 48960
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html119903Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä74864- 52814
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36797Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62772- 56761