Skodan saavutukset kilpaurheilussa

Skoda ei ole ilmeisesti pärjännyt oikein missään kilpailussa, etenkin kunnon merkkejä vastaan. Vai oletteko kuulleet muka Skodan voittavan muita kuin toisia Skodia?

Autoa ei oikein edes näy kilpaurheilussa. Pelkäävätkö tallit maineensa puolesta tai kuskit varmaa häviötä, jos Skodan valitsevat?

16

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei oo ei tuu

      Niin, no tyhjästä on paha nyhjästä.

    • miten voisi

      Voisitko kuvitella, että Fabiasta tai Yetistä tehtäisiin ralliauto, joka ei kaatuisi heti eka mutkassa.

      • ripuli paska yrjöööö

        P@skalla p@skat saavutukset


    • tilastomies

      Heikoltahan tuo näyttää:

      World Rally Championship career
      Debut 1999
      Constructors' Championships 0
      Drivers' Championships 0
      Rally wins 0

      Siellä Skoda Motorsportissa hiljattain on ajanut muuan suomalainenkin, outoja nimiä tosin.

      http://en.wikipedia.org/wiki/Škoda_Motorsport

    • Luonnollista tietty

      Miksi VW-konserni käyttäisi isoimmissa ja julkisuudessa näkyvissä ralli- tai muissa kilpailuissa kakkosmerkkiään?
      Vaikka kakkosmerkit ovatkin kopioita päämerkeistä eli tekniikan puolesta voisivat pärjätäkin, niin näkyvyyden kannalta ykkösmerkin esilläolo automerkin kannalta tärkeissä kisoissa on tärkeätä. Joitain pienempiä ja vähäisen ja vähäisen julkisuusarvon omaavissa kisoissa voi kakkosmerkkejäkin olla, mutta niissäkään ei ole tehdasautoja, vaan yksityistalleja jotka voivat toki saada sponsoriapua konsernilta.

      • tilastomies

        Mikä on VW-konsernin ykkösmerkki?


      • 5+20
        tilastomies kirjoitti:

        Mikä on VW-konsernin ykkösmerkki?

        Arvaapa tilastomies mikä on VW-konsernin ykkösmerkki seuraavista merkeistä:
        VW, Audi, Seat vai Skoda.

        Muitakin harvinaisempia merkkejä toki on, mutta ne ovatkin harvinaisempia...


      • tilastomies
        5+20 kirjoitti:

        Arvaapa tilastomies mikä on VW-konsernin ykkösmerkki seuraavista merkeistä:
        VW, Audi, Seat vai Skoda.

        Muitakin harvinaisempia merkkejä toki on, mutta ne ovatkin harvinaisempia...

        En tiedä. Kai se riippuu mitä arvioidaan. Mikä sinun mielestäsi?


      • 5+20
        tilastomies kirjoitti:

        En tiedä. Kai se riippuu mitä arvioidaan. Mikä sinun mielestäsi?

        Eipä taida olla mielipidekysymys. Joten minun mielipiteelläni ei merkitystä.
        Vastauksen jätän sinun itsesi mietittäväksi ihan kokonaan... Jos et millään keksi, niin ei varmaan suurta vahinkoa näiden maailman murheiden joukossa...


      • tilastomies
        5+20 kirjoitti:

        Eipä taida olla mielipidekysymys. Joten minun mielipiteelläni ei merkitystä.
        Vastauksen jätän sinun itsesi mietittäväksi ihan kokonaan... Jos et millään keksi, niin ei varmaan suurta vahinkoa näiden maailman murheiden joukossa...

        Se on juuri mielipidekysymys, koska jätit kysymyksen avoimeksi ja kysyit sitä arvauksella. Mutta mitä Skodaan tulee, niin on yllättävää että merkki ei ole pärjännyt vaikka tallilla on merkittävät resurssit käytössään. Taitaa olla Audin runko olla ainoa joka on pärjännyt rallissa ja le mansissa.


    • Nelivedätystä?

      Jos löördi käy vaikka kirjastossa ja lukaisee Tuulilasin 9/2014. Avartaa tietämystä Skodan rallitoiminnasta. Vai oliko tämä avaus juurikin ko. Lehtijutun perusteella, koska Skodalta on tulossa uuden Fabian pohjalta auto ensi vuoden R 5-luokkaan. Näillä "fiksuilla rölleillä" on tarve kääntää asiat ympäri ämpäri...

      • saas nähdä

        miten käy, häviääkö Pösö 208:lle.


      • En lue roskaa, kuten tuotelehtiä vrt. Tuulilasi tai muu vastaava vessajulkaisu. Tuskin siellä mitään uutta on avaukseen nähden.


      • Nelivedätystä?
        landlord kirjoitti:

        En lue roskaa, kuten tuotelehtiä vrt. Tuulilasi tai muu vastaava vessajulkaisu. Tuskin siellä mitään uutta on avaukseen nähden.

        Että ympäri ämpäri meni... Ei sillä, ensimmäinen luettu saati ostettu Tuulilasi tällä vuosituhannella. Sattui vain sopivasti silmään hotellin respassa. Oli neljän vag-merkin vertailu syöttinä...


    • rally

      Ralliautothan ei ole mitään vakioautoja, joten niitä ei voi verrata liukuhihnatuotantoon. Skodan ei tarvitse päteä kilparadalla, koska kaikki tietää sen, että se on hyvä auto. Vanhaa sananaskua voidaan soveltaa tähänkin, eli rumat ne vaatteillaan koreilee (onnettomat automerkit ne ralliautoilulla kohentaa imagoa).

    • Ehkä pärjää Venäjällä

      Jossain Baikaljärven ympäriajossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe