Mitä naise ajattelee jos ruma mies tulee iskemään

niin.

Juttelemaan, pyytää kahville tai treffeille?

33

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki naiset

Negatiivista, tietysti.

• Nainen.

Ajattelen että menis tuo ruma mies äkkiä kotiinsa ettei pilaa ilmaa.

• näin.

Vihainen reaktio, antaa pakit.

• sdfsdf

Ei ole ikinä tullut ruma mies iskemään, mutta en ajattelisi siitä mitään negatiivista (Miksi tuolla sanalla on niin raivostuttavan darkkismainen kaiku? Pilannut koko neutraalin sanan älämölöllään).

• sellast

Ajattelisin että kuvitteleeko tuo olevansa minun tasoani.

• just näin se reagoi

Just näin nainen reagoi miheen joka ei ole hänen mielestään hyvän näköinen. Nainen kokee ruman miehen lähestymisyritykset syvästi itseään loukkaavina ja aliarvostavina juttuina.

• naiiinenxxx

Ei oo koskaan tullu. En oo kyl edes nähnyt ikinä rumaa miestä. Eikö se kauneus oo katsojan silmissä.

• kisuli111

Mua nyt kaikenlaiset miehet yrittää iskeä, vaikka olen naimisissa, niin uudet tututkin yrittää. Sen olen oppinut miehistä, että eivät tosiaan paljon kavahda frendinsä vaimoa iskeä ja vielä outoa on se, ettei mieheni ole mikään 'aisankannattaja'-tyyppi, vaan voi olla hyvinkin agressiivinen tällaisia miehiä kohtaan. Omatpa on hautajaiset. Koska suosioni on suoraan sanottuna voimakas, olen valinnut parhaan eli mieheni (matemaattinen nero, rakastaa samaa musiikkia, hyväsydämminen, pärjää vaikka kuinka vaarallisessa ympäristössä, tosi hauska ja ulkonäöstä ei voi valittaa eli tärkeimmät kriteerini täytetty) niin, en minä
      ajattele yhtään mitään, superkomistuksista rumiin ovat miehet yrittäneet iskeä, vaikka varattu. Ihan sama miltä näyttää, painukaa nyt jo helv...

• ffsfdsdf

Tai voisiko olla niin, että olet kuvitellut nämä miehen kavereiden iskemiset? Olen kuulemma itsekin yrittänyt iskeä kavereiden naisia parin naisen mielestä. Koska olen heitä kehunut tai pyytänyt tanssimaan lievässä humalassa. Naiset aina liikaa luulevat, että miehet yrittää heitä, jos vaan mies heille juttelee tai kehuu. Tietysti eri juttu, jos nainen on sinkku.

• naiiinenxxx
        ffsfdsdf kirjoitti:

Tai voisiko olla niin, että olet kuvitellut nämä miehen kavereiden iskemiset? Olen kuulemma itsekin yrittänyt iskeä kavereiden naisia parin naisen mielestä. Koska olen heitä kehunut tai pyytänyt tanssimaan lievässä humalassa. Naiset aina liikaa luulevat, että miehet yrittää heitä, jos vaan mies heille juttelee tai kehuu. Tietysti eri juttu, jos nainen on sinkku.

Mua on puolison parhaat ystävät koittanu suudella suulle ja raiskata et ei siinä epäselvyyttä. Miehillä on joku sairas tarve tavotella ystävänsä naista. Olen siis kokenut tämän lähes kaikissa seurustelusuhteissani.

• sfdsdfsdf
        naiiinenxxx kirjoitti:

Mua on puolison parhaat ystävät koittanu suudella suulle ja raiskata et ei siinä epäselvyyttä. Miehillä on joku sairas tarve tavotella ystävänsä naista. Olen siis kokenut tämän lähes kaikissa seurustelusuhteissani.

Öööh...

• Ätmi, naimisissa
        naiiinenxxx kirjoitti:

Miten nuo sinun kokemasi jutut voi yhdistää niihin kehumisiin ja jutteluihin? Olen itsekin kehunut puolituttuja naisia, koska he ovat tykänneet siitä että joku kehuu. Ei minulla silti ole mitään taka-ajatuksia ollut että tässäpä minä nyt yritän iskeän noita tavoitteenani päästä niiden pöksyihin.

Ja juttelu toisen sukupuolen edustajan kanssa ei kai ole kielletty vaikka se nainen olisikin naimisissa. Emme me kait sentään missään jyrkän islamilaisessa maassa asu?

• kisuli111

Ainahan sitä vaan kuvitellaan, en jaksa edes vastata...

• naiiinenxxx kirjoitti:

No kannattaa sit miettiä myös, että onko sun omassa käytöksessäs jotain vikaa jos kaikkien sun kumppaneiden kaverit yrittää suudella ja raiskata sua. Oletan, että ne tyypit ei edes tunne toisiaan eikä sua pidetä minään porukan kiertopalkintona.
        Tai sit kannattaa vaihtaa vähän toisenlaiseen seuraan...

• naiiinenxxx
        pimppaloora kirjoitti:

No kannattaa sit miettiä myös, että onko sun omassa käytöksessäs jotain vikaa jos kaikkien sun kumppaneiden kaverit yrittää suudella ja raiskata sua. Oletan, että ne tyypit ei edes tunne toisiaan eikä sua pidetä minään porukan kiertopalkintona.
        Tai sit kannattaa vaihtaa vähän toisenlaiseen seuraan...

Ei ne tunne mitenkään toisiaan. Oon kyl aika kova flirttailemaan, aina ja kaikkien kanssa. Johtuukohan ihan siitä heidän halunsa.

• Totuus.
        naiiinenxxx kirjoitti:

Ai siis raiskaamisen yrittäminen on yhtä kuin iskuyritys.

• Valitettavasti näin

Naista ei okseta tuossa tilanteessa tuo mies vaan...

häntä oksettaa ajatus että hän on sen miehen kanssa samantasoinen ja yhtä ruma kuin mitä se mies on.

Nainen siis suhtautuu mieheen kuin mies olisi pilannut hänen kauneutensa ja sosiaalisen statuksensa pelkästään jo kuvittelemalla että olisi mahdollisuuksia.

Nainen katsos peilaa itseään sen kautta millainen mies häntä lähestyy, panee ja kenen kanssa hän on.

Se on vain naisen egoleikkiä koko "rakkaus".

Naiset ovat sairaita elukoita.

• Jii007

Jos mies alkaa jutella naiselle niin nainen ajattelee, että mies haluaa vaan pillua. Monet naiset tuntuvat ajattelevan ettei heissä muuta tavoittelemisen arvoista olekaan.

• Totuus.

Se on juurikin noin. Tämän takia välttelen naisille ja varsinkin nuorille naisille puhumista.

• naikkonen 1

saan pian ihanaa patukkaa

• ätmi

Hyi helvetti!

• ....................

Olisiko se ruma mies näiden miesten näköinen?

http://daveschneider.co.uk/wp-content/uploads/2009/10/uglyman-244x300.jpg

http://assets.vice.com/content-images/contentimage/no-slug/640fe10fad351a8afbdb26e8de1ea9da.jpg

http://www.funnypica.com/wp-content/uploads/2012/05/Ugly-and-Crazy-Man.jpg

http://southpawbeagle.files.wordpress.com/2010/02/ugly-man1.jpg

http://cyclelikesedins.files.wordpress.com/2009/11/nerd.jpg

http://www.deargodwhyussports.com/uploads/2/1/9/7/2197555/3513983.jpg?380

http://thedistractionnetwork.com/images/funnylookingnerdorabeaver1.jpg

• Juulia♧

Hei haloo....hörökorvat peitetään niin että kasvatetaan hiukset niiden päälle (jos jollain esim ohut tukka niin sit hankkii permanentin), liat saa pois suihkuttamalla, noiden kaikkien rillit pitäs vaihtaa, läskit laihdutetaan lopullisesti pois....ulkonäköön VOI vaikuttaa paljonkin. Se on oma valinta. Noista kaikista sais tosi hyvännäköset jos vaan suostuisivat stylistille....tai ihan itse panostamaan tyyliinsä.

• naiiinenxxx

Läskejä en laske rumiksi koska heillä usein ihan ok kasvot. Läskien kohdalla ajattelen kuitenkin niin että kuvitteleeko toi tosiaan saavansa tällasen rotunaisen. Mulle on aina riittänyt komeita ja sopusuhtaisia miehiä enkä pysty kiihottumaan läskimahasta niin siksi en voi kuvitella seksuaalista suhdetta lihavan kanssa. Ilman seksiä toki onnistuisi.

• ....................
      • heheheahahaha

Kiitoksia, loistavia videoita tyypillä :D

• Pampulainen

Vähintäänkin kiusaannun ja tarpeeksi ruma jos kyseessä niin treffeillepyynnön koen loukkaavana. Se että ruma mies ehdottaa treffejä jollekin naiselle tarkoittaa että hän ajattelee että tuohon minulla on varmaankin mahkuja, eli se olisi suora loukkaus sen suhteen että mies ajattelee ulkonäköni olevan niin huono että jopa hänellä mahdollisuudet minuun.

• Epämies

Aika monen naisen vastaus näemmä osoittaa, että ei sillä miehen luonteella lopulta olekaan niin paljon merkitystä. Ei ainakaan yhtä paljon kuin ulkonäöllä.

• jhlifltd
        Epämies kirjoitti:

Aika monen naisen vastaus näemmä osoittaa, että ei sillä miehen luonteella lopulta olekaan niin paljon merkitystä. Ei ainakaan yhtä paljon kuin ulkonäöllä.

Ainakin itse ajattelin sellaista baarissa tapahtuvaa iskemistä jolloin ei siitä miehestä muuta tiedäkään kuin miltä näyttää, ja jos näyttää huonolta niin ei kiinnosta.

• Epämies
        jhlifltd kirjoitti:

Ainakin itse ajattelin sellaista baarissa tapahtuvaa iskemistä jolloin ei siitä miehestä muuta tiedäkään kuin miltä näyttää, ja jos näyttää huonolta niin ei kiinnosta.

Mitä ideaa on siellä baarissakaan torjua miestä ennen kuin ehtii moikkaa sanoa? Muutaman minuutin seurustelullakin selviää, onko siitä miehestä mihinkään. Ja tuskinpa sinä aikana ketään paremman näköistäkään siihen tulee.

• Tasokas nainen

Koen äärimmäisen loukkaavana, jos alempitasoinen kehtaa lähestyä.

• Vähän eri asioita tulla juttelemaan tai pyytää treffeille. Mitä väliä on satunnaisen juttukaverin ulkonäöllä? Olennaista on vain se, onko hän hyvää seuraa. Kivan ihmisen kanssa on aina kiva jutella.

Jos joku tulee ihan yhtäkkiä pyytämään kahville niin kaikkihan riippuisi tilanteesta. Jos on jo vaihdettu katseita ja hymyjä ja jostain syystä ei voida jäädä juttusille siinä heti niin ihan kivahan se on jos mies ehdottaa että tavataan myöhemmin ja antaa yhteystietonsa. Jos taas voidaan jutella jo siinäkin tilanteessa niin ei kai silloin tarvitse erikseen kahville pyytää?

Sama juttu 'treffeille' pyytämisen kanssa, jos on mahdollista jutella ja tutustua heti niin miksi siirtää sitä jonnekin tulevaisuuteen, mutta jos kohdataan vain nopeasti ja toisella/molemmilla on kiire niin yhteystiedot vaan paperille. Ihan puskasta en kuitenkaan suosittele niitä tyrkyttämään, ensin se molemminpuolinen katsekontakti.

• atm.

Luonteella ei ole koskana väliä kun naiset valitsee kumppania. Kyllähän sen lehdistä saa lukea että kaikenlaiset jännäpas.kat on päässyt suhteisiin naisten kanssa. Jos luonteel olis väliä niin naiset ei antais miehen hakata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5963
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3734
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2587
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2111
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1892
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1448
    Aihe