Neuvoja ja/tai kohtalotovereita?

särkynytsydän90

Miesystäväni jätti minut 2 kuukautta sitten yhtäkkisesti tullessani takaisin tyttöporukalla vietetyltä reissulta. Petti miehen kanssa matkani aikana ja yhtäkkiä sanoi tajunneensa, että saattaakin olla homo. Kolme päivää eron jälkeen hän aloitti suhteen tämän miehen kanssa, ja pettämisestä oli tuossa vaiheessa aikaa viikko, ja päivää ennen pettämistä hän vannoi rakastavansa minua, ja alkaessaan seurustella tämän toisen kanssa hän sanoi, että rakastaa minua enää vain ystävänä, ja tajusi olleensa tukahdutettu suhteessa kanssani, vaikka hän sanoi aina pelkäävänsä että tukahduttaa minut?

Missään vaiheessa hän ei kuulemma ole eroamme surrut eikä häntä kaduta eromme. Suremisen luulisi kuuluvan asiaan, koska seurustelimme kuitenkin 4 vuotta ja rakastimme toisiamme suunnattomasti. Sanoo eron tuoneen helpotuksen hänelle. Minulla meni ennen eroamme monta kuukautta huonosti, olin väsynyt sillä menetin autokolarissa kaksi ystävääni muutama kuukausi sitten, työ stressasi ja se aiheutti minulle haluttomuutta, ja olin kylmä miestäni kohtaan. Hänelläkin oli omia ongelmiaan, ja hän oli jatkuvasti huonolla tuulella.

Olimme suunnitelleet tulevaisuutta ja muuttokin edessä. Kuukauden päästä erostamme hän petti miesystäväänsä minun kanssani, mutta sanoo katuvansa sitä. Pettämisestä hänen uusi miesystävänsä ei tiedä. Lisäksi hänen suustaan lipsahteli jossain vaiheessa koko ajan hänen keksimiä hellyttelynimiä minulle, ja kun olemme ystävinä pysyneet, ja samassa sängyssä nukkuneet (asuntoni on pieni, ei sohvaa tai varapatjoja), olen öisin herännyt siihen, kun hän on yllättäen silitellyt päätäni, pussaillut minua poskille ja olkapäihin, ja halaillut minua.

Exäni on biseksuaali, mutta hän pelkää naisia (lapsena äitinsä parhaan ystävän seksuaalisesti hyväksikäyttämä, eikä asiaa koskaan ole selvitetty missään, ei halua puhua) ja uskoo, että kuka tahansa nainen voi satuttaa häntä, mutta mies ei. Lisäksi häntä ällöttää ajatus seksistä naisen kanssa. Minun kanssani hän kuitenkin seksiä harrasti ja selkeästi kylläkin nautti siitä, ja parhaina aikoina seksiä oli paljon, erikoisissa tilanteissa ja paikoissa, milloin ja missä vain. Hän myös halusi seksiä kanssani ja oli aloitteentekijänä, mutta muuttuessani haluttomaksi seksi jäi lähes kokonaan, ja nekin harvat kerrat olivat tylsiä ja vain pakollista suorittamista. Hänen miesystävänsä on hänen ensimmäinen mieskokeilunsa, mutta naisia hänellä on aiemmin ollut. Miehistä hän on kuitenkin pitkään tiennyt olevansa kiinnostunut myös naisten lisäksi.

Olen ainut nainen keneen hän on koskaan kyennyt luottamaan, eikä toiseen ihmiseen tule koskaan omien sanojensa mukaan luottamaan yhtä paljon, eikä rakastamaan tai välittämäänkään yhtä paljon. Sanoo, että tulee aina jollain tasolla rakastamaan minua ja välittää kuitenkin edelleen ja haluaa pysyä ystävänä, eikä olisi voinut tätä uutta miestä unohtaa (ei kyllä yrittänytkään). Sanoi myös aiemmin, että olisin ainut ihminen koskaan jonka kanssa hän edes voisi yrittää kaukosuhdetta, koska olen muuttamassa toiselle paikkakunnalle heti, kun työni yhteisessä kotikaupungissamme loppuvat. Tulevaisuutta hän ei tahdo uuden kanssa suunnitella, tahtoo elää hetkessä.

Ei hänestä oikein ota selvää, mitä hän tahtoo tai kenet hän tahtoo. Itse olen täysin hajalla, mies oli paras ystäväni, ensimmäinen kunnon rakkauteni, ja olin samaa hänelle. Tuntuu niin pahalta. Itken miehen perään joka ikinen ilta, enkä saa nukutuksi, ja hän pyörii ajatuksissani koko ajan.

7

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • provo provo

      provo
      ja huono sellainen

      • särkynytsydän90

        Voi että kun toivonkin että olisi provo :D Se on kumma juttu että joka ikinen viesti jossa OIKEASTI kysytään neuvoja tms on aina jonkun mielestä provo.


      • Provo provo ja hyvä sell

        Hei provo provo! Voisitko vadtata tähän kysymykseen: Mitä sitten jos se oli provo? Mitä väliä sillä on onko jokin asia provo? ILtapäivälehdetkään eivä ole muuta kuin provoja. Tämä kysymyskin on pelkkä provo! Ja sinä olet kaikkien provojen kuningas ja äiti samaan aikaan.


      • Eräs draaman keskeltä
        Provo provo ja hyvä sell kirjoitti:

        Hei provo provo! Voisitko vadtata tähän kysymykseen: Mitä sitten jos se oli provo? Mitä väliä sillä on onko jokin asia provo? ILtapäivälehdetkään eivä ole muuta kuin provoja. Tämä kysymyskin on pelkkä provo! Ja sinä olet kaikkien provojen kuningas ja äiti samaan aikaan.

        Suosittelen sinua provo provo kokeilemaan ihan sitä oikeaa elämää eikä vain netin tarjoamia virikkeitä. Oikeassa elämässä sattuu ja tapahtuu!! Jos vain uskaltaa elää eikä vain heitellä syytöksiä.;)


    • provoprovoprovo(ko)

      tosissaan näitä ''provoja'' juttuja tapahtuu ihan oikeesti, idiootti :DD provo provolle tämä

      • Provo x miljoona

        Heh! Provoprovolla provot suuhun! Ihan oikein moiselle itsetunnottomalle pätijälle vaikka oikeesti toivon että hän löytäisi elämäänsä muutakin iloa kuin tämä turhuuksien fonttirovio!


    • keep calm

      and let the karma finish it.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5584
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      61
      2383
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2322
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1059
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1044
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      950
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      877
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      793
    9. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      773
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      771
    Aihe