Eilen tuli telkkarissa mainos jonka näin ihan vilaukselta, siis uusi (kai Schwarzkopf) kotiväri. Onko joku tietoinen tarkemmin sen olemuksesta?
Ihan uusi Schwarzkopf-väri?
Vilke
3
497
Vastaukset
- nainen
Olen ite käyttäny aina schwarzkopf-värejä ja olen tykänny tosi paljon aion tulevaisuudessakin käyttämään kysesitä väriä! =o)
- real
Käytän myös ja olen todella tyytyväinen tulokseen.
- Kukkanen
Kokeiltiin kaverin tukkaan sitä väriä, jossa on raita-aine mukana paketissa. Se taitaa ainakin olla aika uusi.
Hän ainakin tykkäsi väristä ja raidat oli tosi kivat ja tasaiset. Mukana tuli harja ja huppu raitojen laittamiseen. Me laitoimme hupulla, koska se tuntui helpommalta, kuin sillä pienellä harjalla. Väri on pysynyt hyvin ja raidatkin ihmeen kirkkaat vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862