Jotkut ihmiset eivät osaa vastata kysymyksiin,eivät tiedä mistään mitään,ovat ulalla ja sanovat aina "emmä vaa tiedä"
Joidenkin kanssa voi puhua mistä vaan, keskustelua syntyy aina kuin tyhjästä vaan.Itse ihmettelen sellaisia aivottomia ihmisolentoja, joiden aivoissa ei tapahdu mitään,ajatus pätkii,ei tiedetä oikein muusta kuin syömisestä,juomisesta ja naimisesta.Typerän ihmisen seurassa on kauhean vaikea ja kamala olla, kun koko ajan tekisi mieli sanoa, että "että voi mikä ääliö ja tollo sinä olet!"
Itse koen että minulla on selitys, vastaus ja ajatus aina valmiina ennen kuin toinen on edes päässyt sanomaansa loppuun.
Miettinyt että mistä tuollainen aivojen hitaus,saamattomuus,ajatuksettomuus johtuu? Liittyykö sekin jotenkin seksin puutteeseen ja p...p puutteeseen vai mihin? Vai yritetäänkö sillä peitellä jotain,salata jotain vai mistä siinä on kysymys?
Ärsyynnytkö sinä hitaisiin,"emmä vaa tie"-ihmiisn.Minusta he ovat rasittavia!
Vastaus kaikkeen
14
359
Vastaukset
- sad girl finland
ymmärrän. mun exän vakiovastaus KAIKKEEN oli 6 vuotta "emmä osaa". Ei sellasta kestä...
- Intromortti
Voihan sitä ärsyyntyä myös sellaisiin henkilöihin, jotka haukkuvat "hitaasti vastaavia ja ulalla olevia ihmisiä".
- lottamari<3
Just,.ja niihin kaikkiin loukkaantujiinkin kyllästyy,jotka vetävät herneen joka ainoasta asiasta,eivätkä kestä pientäkään kritiikkiä itsestään tai esittämästään asiasta.Nokka nurpallaan ollaan sitten päiviä,yritä siinä sitten kehitellä keskustelua,kun aika menee jatkuvaan toisen lepyttelemiseen.
Se mitään haukkumista ole,,vaan ihmettelemistä,että miksi jotkut vaan käyvät niin hitaalla,että kaikkeen pitää sanoa aina se: "emmä vaan tiedä tai emmä osaa" Sellainen luuseriasenne tai joku laiskuuden huipentuma, jossa jo ennen yrittämistäkin on haudattu ei-asenteella koko yritys.
- Intromortti
Voihan asiaa ihmetellä myös niin ettei siitä tänne kirjoita.
- multitool
Mmmm...erotan toisistaan "hitaat" ja "emmä tiiä" vastaajat. Olen huomannut, että kysyttäessä "hitaalta" jotakin, niin se vastaus kestää mutta en välitä siitä. Olen kärsivällinen, kun tiedän, että vastaus on perusteellisesti harkittu ja useimmiten tyhjentävä. Tämä vain omien kokemusten pohjalta.
Usein vaikuttaa, että "emmä tiiä" tulee vain automaattisesti. Kun ei haluta tai useimmiten ei piitata siitä mitä toinen kysyy. Ei ole kiinnostusta miettiä.- lottamari<3
Emmä tiedä mutta emmä totakaan kyllä tarkoittanut :D
Tarkoitin ihan selvää järjenjuoksua,älyllistä hitautta tajuta koplata asioita..tajuta asian ydin.Kamala kun täytyy kaikki asiat tuoda niin kuin satukirjasta lukemalla,että "katso näin minä ajattelin, että oletko koskaan ajatellut" Ja voi prkle sitä silmän pyöritystä ja suun aukomista..ja miettimistä...
Noh..jotkut vaan on niin hitaalla käyviä..kyllä minä kärsivällinen osaan olla....hmm..tai en,..en osaa..:)) - multitool
lottamari<3 kirjoitti:
Emmä tiedä mutta emmä totakaan kyllä tarkoittanut :D
Tarkoitin ihan selvää järjenjuoksua,älyllistä hitautta tajuta koplata asioita..tajuta asian ydin.Kamala kun täytyy kaikki asiat tuoda niin kuin satukirjasta lukemalla,että "katso näin minä ajattelin, että oletko koskaan ajatellut" Ja voi prkle sitä silmän pyöritystä ja suun aukomista..ja miettimistä...
Noh..jotkut vaan on niin hitaalla käyviä..kyllä minä kärsivällinen osaan olla....hmm..tai en,..en osaa..:))Tuuuuota...mmmmmm....olet siis sanalla sanoen kärsimätön? Yleensäkin kärsimätön ja kärsimätön kuulemaan vastauksen? Onko sinulla aina kiire? Sammuta se laser hetkeksi, minkä päällä kuljet.
- lottamari<3
multitool kirjoitti:
Tuuuuota...mmmmmm....olet siis sanalla sanoen kärsimätön? Yleensäkin kärsimätön ja kärsimätön kuulemaan vastauksen? Onko sinulla aina kiire? Sammuta se laser hetkeksi, minkä päällä kuljet.
No voi sissus.Miksi aina pitää kääntää asia minun syykseni.EN OLE KÄRSIMÄTÖN..eikä siitä kysymys ollut.Vastauksien kuulemisestakaan ei ollut kysymys vaan...
juuri tästä..juuri tästä :).--multitolloudesta :)) joka ei käsitä, ei ymmärrä, ei leikkaa, käsittää väärin,puhuu jostain muusta, EI VAAN MENE JAKELUUN,..
mut,.ei se mitään...Ehkä päivän sana on sittenkin se SUVAITSEVAISUUS :D - multitool
lottamari<3 kirjoitti:
No voi sissus.Miksi aina pitää kääntää asia minun syykseni.EN OLE KÄRSIMÄTÖN..eikä siitä kysymys ollut.Vastauksien kuulemisestakaan ei ollut kysymys vaan...
juuri tästä..juuri tästä :).--multitolloudesta :)) joka ei käsitä, ei ymmärrä, ei leikkaa, käsittää väärin,puhuu jostain muusta, EI VAAN MENE JAKELUUN,..
mut,.ei se mitään...Ehkä päivän sana on sittenkin se SUVAITSEVAISUUS :DMutta...ylempänähän vastasit , ettet osaa...olla kärsivällinen siis? Ja miten niin taittaa jonkun (eli tässä tapauksessa sinun) syyksi? Mikä? Eihän tässä olla syyllistä mihinkään hakemassa, kun mitään ei ole tapahtunutkaan. Kovin äkkijyrkältä vaikuttavaa vastakkainasettelua moinen. Mutta olen toki ymmärtänyt aiheesi atomin...;) uskon, että sinulla on vielä hiuksia jäljellä loppuelämääsi varten ;)
Jostakin piti vieeelä...tuuota...ei muista, kun hyppii jakopäänketju joka toiselle ;)
En mä vaan osaa ainakaan vielä sanoo tähän mitään.
- multitool
Kaikessa rauhassa ja kiireettömyydessä. Perusteellisesti mietitty on puoliksi vastattu. Ja aina pitää pysähtyä istahtamaan, kun alkaa miettimään. Tai rupeaa mietityttämään. Muuten voi alkaa huimata.
multitool kirjoitti:
Kaikessa rauhassa ja kiireettömyydessä. Perusteellisesti mietitty on puoliksi vastattu. Ja aina pitää pysähtyä istahtamaan, kun alkaa miettimään. Tai rupeaa mietityttämään. Muuten voi alkaa huimata.
Hyvä vinkki. Istun nyt tukevasti tässä tv-tuolissani. Mietintämyssy on päässä ja paperipussi vieressä, jos kaikista varotoimista huolimatta alan hyperventiloimaan.
Niin siis takaisin aiheeseen: Joskus etenkin naiset esittävät kysymyksiä, joihin ei ole kuin huonoja vastauksia. Silloin on viisaampaa vaieta, vaihtaa puheenaihetta tai todeta, että "en minä tiedä".
- Setä hyvä
Sanotaanko näin suoraan Sinkut-palstan aihetta sivuten että arvaapa Lottamari kummanlaiset miehet ovat todennäköisemmin sinkkuja?
Ei, se vastaus ei ole ne "emmä tiiän" tyypit.
Vaan nimenomaan ne joilla on selityksiä asioille, kysymyksiä ja suoraan jostain vain temmattuja aiheita keskusteluun.
Olen tyyppi joka pystyy keskustelemaan lähes kenen kanssa tahansa mistä tahansa. Onko minulla flaksia erityisesti naisten kanssa? Ei.
Miksikö?
Koska en tee heihin välittömästi vaikutusta ulkoisella seksikkyydellä. Minulla ei ole sitä tummaa lookkia enkä ole machoöykkäri. Osa naisista pitää tietynlaista älyllistä itsevarmuuttani todella haastavana asiana myöskin. Olen liian tietoinen olento naisille.
Enkä syytä tästä naisia koska suurin osa naisistakin on tuota "emmä tiiä" tyyppiä. Vaikka kyse heillä ei ole aina syömisestä, juomisesta ja naimisesta niin se voi olla vaikkapa miltä he näyttävät tai miltä asiat näyttävät joka liittyy sitten vaatteisiin ja shoppailuun. Sitä toistetaan 24/7.
EN voi kuitenkaan itse lukea ihmisiä niiden joukkoon joita olen tuntenut koko ikäni eli miehiä joilla tuntuu olevan ajatuksia vielä enemmän kuin minulla. Osa on suorastaan nerokkaita ja useimmiten huomaan itse olevani vain tietynlainen tarkkailija ja noiden asioiden "jalostaja".
Onko noilla miehillä flaksia naisten keskuudessa? Ei. Koska he ovat vielä tietoisempia ja usein itsetietoisia asioista.
Useimmille ihmisille ovatpa he miehiä tai naisia riittää syöminen, juominen, naiminen ja sitä kautta lisääntyminen ja normielämän suorittaminen. Osa porukasta yrittää tietysti erota tuosta joka tarkoittaa naisella esimerkiksi sitä että etsitään palstan terminologiaa käyttäen "jännämies" jossa päällepäin on jotain jännää mutta joka voi olla tyhmä ja yksinkertainen kuin saapas. Sama tietysti koskee osaa miehistäkin.
Mietin juuri eräästä naista joka oli nuori ja kaunis ja johon minun olisi pitänyt kaiken järjen mukaan ihastua. Kuitenkin ongelmana on se etten saanut hänestä oikein mitään irti ja kiinnostuksenkohteet olivat suhteellisen pinnallisia.
Itse kaipaan älyllistä haastetta niin kavereilta kuin varsinkin ystäviltä samoin kuin erityisesti siltä kumppanilta.
EI, älyllinen haaste ei tarkoita "korkeastikoulutettua naista". Sillä ei ole mitään tekemistä sellaisen älykkyyden kanssa jota haetaan. Enemmän puhuisin mielikuvituksesta, spontaanista aivotuksista, huumorintajusta ja ylipäätään tiedostamisesta.
Heitä vain on hyvin harvassa.
Vastaus on kuitenkin että en varsinaisesti ärsyynny koska heillä on oma aikansa ja paikkansa, en erityisesti pyri tekemään tuttavuutta noiden ihmisten kanssa. - ***
Naisetkin vois opetella sanomaan "emmä tiiä". Koska ettehän tekään ny vittu kaikkea tiiä perkele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3671821Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111638Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411338Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51930Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia401878Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.69869Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä32714Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo68666- 53656
- 27651