Miksi suominaiset kävelee kuin miehet?

Ikisinkku M

68

809

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdasdasddas

Miksi Suomalaiset miehet kävelevät kuin naiset?

Ei.

• eteenpäin

Kaikesta sinäkin jaksat kävellä.

• eteenpäin

....piti sanoa KITISTÄ mutta tulihan tuostakin tosi järkevä lause joo'o....

• Ikisinkku M
        eteenpäin kirjoitti:

....piti sanoa KITISTÄ mutta tulihan tuostakin tosi järkevä lause joo'o....

Jaksan kun olisihan se mukavaa edes katsella kauniita naisellisia naisia, parikymppiset neidot vielä osaa kävelyllä silmää miellyttävästi mutta kolmekymppisistä aika harva, sulava liike muuttuu runnomiseksi jossain vaiheessa.

• eteenpäin
        Ikisinkku M kirjoitti:

Jaksan kun olisihan se mukavaa edes katsella kauniita naisellisia naisia, parikymppiset neidot vielä osaa kävelyllä silmää miellyttävästi mutta kolmekymppisistä aika harva, sulava liike muuttuu runnomiseksi jossain vaiheessa.

Hmmmh, ainakin pk-seudulla asuessa tuntuu että kaikilla on vaan niin kiire että jos ei itsekin kävele sutjakkaasti (eikä siihen mikään pyllyn keikuttaminen silloin kuulu) niin ihan oikeasti jää jalkoihin ja törmää muihin. Mukulakivet eivät myöskään yhtään auta asiaa, sen takia on pitänyt korkkaritkin yleensä jättää kotiin. Itse lisäksi otaksun näyttäväni naurettavalta jos rupen pyllyä vispaamaan kävellessäni, se kun ei ole luontainen kävelytyyli kuitenkaan.

• Ikisinkku M
        eteenpäin kirjoitti:

Hmmmh, ainakin pk-seudulla asuessa tuntuu että kaikilla on vaan niin kiire että jos ei itsekin kävele sutjakkaasti (eikä siihen mikään pyllyn keikuttaminen silloin kuulu) niin ihan oikeasti jää jalkoihin ja törmää muihin. Mukulakivet eivät myöskään yhtään auta asiaa, sen takia on pitänyt korkkaritkin yleensä jättää kotiin. Itse lisäksi otaksun näyttäväni naurettavalta jos rupen pyllyä vispaamaan kävellessäni, se kun ei ole luontainen kävelytyyli kuitenkaan.

No joo siis sutjaakkaasti toki voi kävellä mutta eihän sekään estä vienoa lantion keinuntaa käsittääkseni, ei tarvii vispata mutta vähän jos liikuttaa lantiota niin miehet kiittää ja kiinnostuu.

• eteenpäin
        Ikisinkku M kirjoitti:

No joo siis sutjaakkaasti toki voi kävellä mutta eihän sekään estä vienoa lantion keinuntaa käsittääkseni, ei tarvii vispata mutta vähän jos liikuttaa lantiota niin miehet kiittää ja kiinnostuu.

Eipä minulla ole myöskään tarvetta kaupungilla kävellessäni yrittää hurmata miehiä millään pepun keikutuksella! Mitä keimailevammin esiintyy, sitä enemmän myös epämiellyttävät huutelijat ja ehdottelijat lisääntyvät... Ei ole mukavaa se. Eri asia sitten silloin jos tarkoitus onkin kalastella huomiota niin kyllähän sitä sitten muokkaa kehonkieltäänkin ja pukeutuu huomiota herättävämmin.

• Keinumaton
        Ikisinkku M kirjoitti:

Kokeilepa itse keikuttaa sitä persettäsi kävellessä niin huomaat kuinka luonnollista sellainen kävelytyyli on ja miten epämiellyttävää sillä tavoin on kävellä. Ei eroa naisten kohdalla mitenkään.

• Miks? No, siks!
        Ikisinkku M kirjoitti:

"miehet kiittää ja kiinnostuu"

Just, joo. Eikö puutteessa elävälle miehelle tule pakottava olo?
        Nii että, onko sittenkään hyvä idea?
        Sinä varmasti osaat siitä kertoa?

• eteenpäin
        Keinumaton kirjoitti:

Kokeilepa itse keikuttaa sitä persettäsi kävellessä niin huomaat kuinka luonnollista sellainen kävelytyyli on ja miten epämiellyttävää sillä tavoin on kävellä. Ei eroa naisten kohdalla mitenkään.

Niin ja eikös ihan huippumallitkin joudu opettelemaan ne catwalk-kävelynsä, ei se niilläkään kaikilla luonnostaan tule jos on tv-ohjelmia uskominen... Höpsöltähän se näyttää sitä paitsi jos nainen sillä tavoin kävelee pitkin katuja :D

• Ikisinkku M
        Miks? No, siks! kirjoitti:

"miehet kiittää ja kiinnostuu"

Just, joo. Eikö puutteessa elävälle miehelle tule pakottava olo?
        Nii että, onko sittenkään hyvä idea?
        Sinä varmasti osaat siitä kertoa?

No vähän voi tulla mutta se on kuitenkin sellaista kidutusta jonka kestää ihan mielellään.

• nainen rvgtfb
        eteenpäin kirjoitti:

Eipä minulla ole myöskään tarvetta kaupungilla kävellessäni yrittää hurmata miehiä millään pepun keikutuksella! Mitä keimailevammin esiintyy, sitä enemmän myös epämiellyttävät huutelijat ja ehdottelijat lisääntyvät... Ei ole mukavaa se. Eri asia sitten silloin jos tarkoitus onkin kalastella huomiota niin kyllähän sitä sitten muokkaa kehonkieltäänkin ja pukeutuu huomiota herättävämmin.

Minunkaan elämäntehtäväni ei ole miellyttää kadulla vieraita miehiä. Outo ajatuskin.

• Miks? No, siks!

Siksi suominainen kävelee noin, ettei takana löntystävä gorilla innostu!

• lottamari<3

Kävelytyyli on osa seksuaalista viehätysvoimaa.Jos mies hiihtää,löntystää,loikkimalla koikkii,vääntää, kääntää,heiluu huojuu tai hipsuttaa tmv..niin kyllä se vie osan miehen viehätysvoimasta pois.Minä itse kiinnitän hyvin paljon kävelytyyliin huomiota.Siitä voi nähdä hyvin pitkälle myös ihmisen persoonan ja psyykentilan.

Miehen rento seksikäs kävelytyyli saa ainakin minun silmät nauliutumaan mieheen.

Itselläni on seksikäs kävelytyyli :)

• Ikisinkku M

Juurikin näin, iso osa kokonaisuutta ja sellainen lantiota luonnostaan hieman keikuttava sulava liike lönytystelyn tai läpsyttelyn sijaan on naisessa mukavaa katseltavaa.

Pidä se :)

• eteenpäin
        Ikisinkku M kirjoitti:

Juurikin näin, iso osa kokonaisuutta ja sellainen lantiota luonnostaan hieman keikuttava sulava liike lönytystelyn tai läpsyttelyn sijaan on naisessa mukavaa katseltavaa.

Pidä se :)

Mut mut mut... Entä jos se lantio ei luonnostaan keiku? Silloinhan se keikuttaminen on epäluonnollista ja näyttää varmaan aika väkinäiseltäkin. Sellaiselta "tässä mä nyt kävelen takamus keikkuen, katsokaa ja kuolatkaa!" Ei oikein sovi minulle.

• lottamari<3
        eteenpäin kirjoitti:

Mut mut mut... Entä jos se lantio ei luonnostaan keiku? Silloinhan se keikuttaminen on epäluonnollista ja näyttää varmaan aika väkinäiseltäkin. Sellaiselta "tässä mä nyt kävelen takamus keikkuen, katsokaa ja kuolatkaa!" Ei oikein sovi minulle.

Kävelytyyli on luonnostaan se mikä on,sitä ei voi opetella.Vartalotyyppi myöskin ratkaisee,mukana temperamentti ja vartalon notkeus,joustavuus ja hallittavuus.Typerintä onkin se väkisin keikuttaminen jota joskus näkee ja vielä ne kädetkin sinne sivulle taivutettuna kuin nukella prinsessatyyliin, ei voi olla huvittamatta.

• Ikisinkku M
        eteenpäin kirjoitti:

No keinuuhan se väkisinkin, vähän jopa miehilläkin, lantiostahan se liike lähtee ja siksihän jumala loi naisille luonnostaan leveämmän lantion että sitä olisi helpompi näyttävästi keinuttaa :)

• eteenpäin
        Ikisinkku M kirjoitti:

No keinuuhan se väkisinkin, vähän jopa miehilläkin, lantiostahan se liike lähtee ja siksihän jumala loi naisille luonnostaan leveämmän lantion että sitä olisi helpompi näyttävästi keinuttaa :)

Tietenkin se VÄHÄN keinuu mutta ehei minulla keinu tuohon malliin kuin linkkivideosi tytönheitukoilla :D Olen aika notkea ja vartalon hallinta on ihan kunnossa, sehän nimen omaan lisää sellaista terveellistä kevyttä kävelytyyliä johon turha ketkutus ei kuulu. Pyllynpyöritys sitten tanssilattialle, lattaritanssit esim. on oikein kivoja.

• Ikisinkku M
        eteenpäin kirjoitti:

Tietenkin se VÄHÄN keinuu mutta ehei minulla keinu tuohon malliin kuin linkkivideosi tytönheitukoilla :D Olen aika notkea ja vartalon hallinta on ihan kunnossa, sehän nimen omaan lisää sellaista terveellistä kevyttä kävelytyyliä johon turha ketkutus ei kuulu. Pyllynpyöritys sitten tanssilattialle, lattaritanssit esim. on oikein kivoja.

No ei nyt ihan niin paljon tarvitsekaanm se nyt oli vain esimerkki ja paljon jo tekee sellainen sulavuus liikkeessä. se kaupan nainen läpsytteli sandaaleillaan niin laiskan näköisesti että jo se pelkästään oli vastenmielistä, jos olisi sulavan sutjakkaasti liikkunut en olisi varmaan edes huomioinut niin paljon että olisin avauksen tehnyt.

• eteenpäin
        Ikisinkku M kirjoitti:

No ei nyt ihan niin paljon tarvitsekaanm se nyt oli vain esimerkki ja paljon jo tekee sellainen sulavuus liikkeessä. se kaupan nainen läpsytteli sandaaleillaan niin laiskan näköisesti että jo se pelkästään oli vastenmielistä, jos olisi sulavan sutjakkaasti liikkunut en olisi varmaan edes huomioinut niin paljon että olisin avauksen tehnyt.

Nooh kyllä kai sitä itse kukin joskus vähän lompsii ja löntystää... Sitä harvemmin tosin mitä enemmän harrastaa liikuntaa ja on hyvällä tuulellakin. Masentunut tai äkäinen fiilis näkyy yleensä kehossakin.

• eteenpäin
        eteenpäin kirjoitti:

Nooh kyllä kai sitä itse kukin joskus vähän lompsii ja löntystää... Sitä harvemmin tosin mitä enemmän harrastaa liikuntaa ja on hyvällä tuulellakin. Masentunut tai äkäinen fiilis näkyy yleensä kehossakin.

Niin ja tähän voin kyllä itsekin todeta että suomalaiset taitavat olla aika masentunutta ja äkäistä kansaa :D Ja äijämäisiä kieltämättä. Minusta sulavuus myös miehen liikkeissä on seksikästä, jäykkä ei tarvitse olla kuin yhdestä kohtaa tarpeen tullen ;)

• Ikisinkku M
        eteenpäin kirjoitti:

Niin ja tähän voin kyllä itsekin todeta että suomalaiset taitavat olla aika masentunutta ja äkäistä kansaa :D Ja äijämäisiä kieltämättä. Minusta sulavuus myös miehen liikkeissä on seksikästä, jäykkä ei tarvitse olla kuin yhdestä kohtaa tarpeen tullen ;)

Minusta kyllä se tyypillinen löntystävä tyyli millä ihmiset luhnii eteenpäin hartiat kyssässä ei kyllä äkäisyydestä viesti, lievästä masennuksesta ehkä enemmänkin. Ja siis kävelyn pitää mennä luonnostaan sulavasti, itselläni oli tässä vähän aikaa sitten iskiasongelmaa joka veti oikeaa jalkaa jumiin ja sen kyllä huomasi heti miten paljon vaikeammin etenee vaikka vauhdissa ei juuri hävinnytkään. Kieltämättä vitutti niin kyllä se heijastui kävelyyn vaikkakin kankeahko kävely myös heijastui vitutuksen määrään.

• eteenpäin
        Ikisinkku M kirjoitti:

Minusta kyllä se tyypillinen löntystävä tyyli millä ihmiset luhnii eteenpäin hartiat kyssässä ei kyllä äkäisyydestä viesti, lievästä masennuksesta ehkä enemmänkin. Ja siis kävelyn pitää mennä luonnostaan sulavasti, itselläni oli tässä vähän aikaa sitten iskiasongelmaa joka veti oikeaa jalkaa jumiin ja sen kyllä huomasi heti miten paljon vaikeammin etenee vaikka vauhdissa ei juuri hävinnytkään. Kieltämättä vitutti niin kyllä se heijastui kävelyyn vaikkakin kankeahko kävely myös heijastui vitutuksen määrään.

Niin kyllähän minäkin myös tuosta masentuneisuudesta puhuin! Masentuneisuus / masennus monesti saa löntystämään... Äkäisyys saa sitten sellaisen erilaisen äijävaihteen päälle, ei siis ehkä lompsimista mutta ei mitään sulavaakaan. Oikeasti mieliala vaikuttaa todella paljon kehonkieleen, ei se ole mitään puppua että iloinen ihminen näyttää miellyttävämmältä :) Totta kai vitutus ym. on toisinaan ihan aiheellista eikä kenenkään tarvitse olla 24/7 positiivinen.

• ,-,-,

Jälkimmäinen oli kyllä niin teennäistä ja hutsumaista perseenkeikutusta ettei tosikaan. Ei kukaan kävele tuolla tavoin luonnostaan.

• Suomessapa se

Johtuisiko siitä, että niiden äijät ovat samanlaisia?
      Suoraan sanottua täällä Suomessa on vuosia ollut ihme villitys sotkea ihonsa tatskoilla ja perus perheäijäkin näyttää linnakundilta. Sellaista " kauneusihannetta" on naisten mukava seurata.

Tinderissä hyppään yli kaikki linnakundilta näyttävät äijät, oli sitten linna taustaa tai ei.

• Ikisinkku M

Aika pitkälle voi muuten siitäkin johtua, minuakin joskus vähän huvittaa kun näkee wt-pariskunnan jossa molemmat on kuin toistensa kopioita, tankkimaiset vartalot, isot taskat.. jne tyyliltään. No eipäkai siinä mitään jos keskenään viihtyvät.

• MIks? No, siks?

Millä tavalla sinä "Ikisinkku M" miellytät naisen silmää kulkeissasi?
      Arvaan, että heikosti, kun olet ikisinkku, heh,

Sovinistista ja vanhakantaista, että naisen pitäisi kiihottaa kaikkia miehiä, jopa kauppareissullaan.
      Itse keikistelen vain miehille, jotka kiinnostavat parisuhdemielessä.

• Ikisinkku M

Ihan vain olemalla oma itseni :) arvelusi meni pieleen, heh

Jos lievä keikistely ei ole ollenkaan tapana niin sitten kun yrität keikistellä se vaikuttaakin teennäiseltä mutta omapahan on vahinkosi, heh

• MIks? No, siks?
        Ikisinkku M kirjoitti:

Jos lievä keikistely ei ole ollenkaan tapana niin sitten kun yrität keikistellä se vaikuttaakin teennäiseltä mutta omapahan on vahinkosi, heh

Teennäistä tai ei keikistelyni, tehokasta on ja se tärkeintä!
        Älä ollenkaan yritä viekastellen saada minua kaikille miehille keikistelemään.

• eteenpäin
        MIks? No, siks? kirjoitti:

Teennäistä tai ei keikistelyni, tehokasta on ja se tärkeintä!
        Älä ollenkaan yritä viekastellen saada minua kaikille miehille keikistelemään.

Ei pidäkään kaikille keikistellä! Perus arjen kanssakäymisessä ei mitään keimailua ja flirttailua tarvitse jatkuvasti harrastaa, mutta on tietysti kivaa jos on enemmän sellainen lämmin kuin kylmä, jos tästä nyt mitään tolkkua saa... Viettely sitten vasta tosiaan siinä vaiheessa kun joku tietty mies kiinnostaa :) Ei me naiset (kaikki ainakaan!) yritetä jokaista miestä kiusoitella eikä kaikki todellakaan nauti ylimääräisestä huomiostakaan.

• MIks? No, siks!
        Ikisinkku M kirjoitti:

"Ihan vain olemalla oma itseni" Ikisinkku M

Fiksua ja tasapuolista olisi sallia sama naisillekin!

Aloituksessasi: "suominaiset" yleistät ja vaadit, pilkkaat ja haukut!

Mene sinne, missä on hyvät naiset!
        Sen tulet huomaamaan, että naiset siellä mielistelevät ja keinuttelevat percettään sulle saadakseen rahojasi ja/tai päästäkseen muuttamaan varakkaseen EU-maahan, Suomeen.
        Vaimo Filippiineiltä
        http://www.deittisivustot.net/vaimo_filippiineiltä.php
        AsianDating
        http://www.asiandating.com/
        ♪♫ ja lantees liikkuu keinuen ♪♫
        http://www.youtube.com/watch?v=C5uCnWOtWRM

• ala-arvoinen

"Sovinistista ja vanhakantaista, että naisen pitäisi kiihottaa kaikkia miehiä, jopa kauppareissullaan.
        Itse keikistelen vain miehille, jotka kiinnostavat parisuhdemielessä."

Ja tässä taas epänaisellinen femakkohoro joka kunnon opportunistin tapaan pitää vain miehistä joista on itselle hyötyä.

• MIks? No, siks!
        ala-arvoinen kirjoitti:

"Sovinistista ja vanhakantaista, että naisen pitäisi kiihottaa kaikkia miehiä, jopa kauppareissullaan.
        Itse keikistelen vain miehille, jotka kiinnostavat parisuhdemielessä."

Ja tässä taas epänaisellinen femakkohoro joka kunnon opportunistin tapaan pitää vain miehistä joista on itselle hyötyä.

"ala-arvoinen"

Ite oot!
        Pitäminen on eri asia kuin että flirttailee parisuhdemielessä!
        Pidän monista miehistä ja naisista ja koirista.

• piinapenkki
        MIks? No, siks! kirjoitti:

"ala-arvoinen"

Ite oot!
        Pitäminen on eri asia kuin että flirttailee parisuhdemielessä!
        Pidän monista miehistä ja naisista ja koirista.

Miten tärkeitä sinulle on seuraavat seikat miehessä: ulkonäkö (pituus, lihakset jne), raha ja omaisuus sekä status?

• MIks? No, siks!
        piinapenkki kirjoitti:

Miten tärkeitä sinulle on seuraavat seikat miehessä: ulkonäkö (pituus, lihakset jne), raha ja omaisuus sekä status?

"piinapenkki"

Jos minulta kysyt, niin mikään noista ei ole niin kovin tärkeää.
        Luotettavuus nousee yläpuolelle kirkkaasti ja toisten huomioon ottaminen. Omaisuutta minulla on itselläni omiksi tarpeiksi ja tuloja myös. Siipiveikoksi yrittäviä osaan varoa.

• piinapenkki

"piinapenkki"

Jos minulta kysyt, niin mikään noista ei ole niin kovin tärkeää.
        Luotettavuus nousee yläpuolelle kirkkaasti ja toisten huomioon ottaminen. Omaisuutta minulla on itselläni omiksi tarpeiksi ja tuloja myös. Siipiveikoksi yrittäviä osaan varoa.

Nainen aina sanoo noin, mutta päätyy siitä huolimatta että on omaa omaisuutta, aina naimaan ylöspäin.

Oletko sinä koskaan harkinnut mieheksesi jota kuta jolla ei ole niin hyvä ulkonäkö, status tai omaisuus kuin sinulla?

• MIks? No, siks!
        piinapenkki kirjoitti:

Nainen aina sanoo noin, mutta päätyy siitä huolimatta että on omaa omaisuutta, aina naimaan ylöspäin.

Oletko sinä koskaan harkinnut mieheksesi jota kuta jolla ei ole niin hyvä ulkonäkö, status tai omaisuus kuin sinulla?

"piinapenkki"

Oletko kuullut naisten hoivavietistä, äidillisyydestä?

Minä olen jopa kosinut konkurssin tehnyttä, veloissa kylpevää, lihavaa, peruskoulun käynyttä autonkuljettajaa, jolla oli jaloissa ja olkapäissä jotain työstä johtuvia ja hoitoa vaativia terveysongelmia. Isokokoinen oli. Siis pitkä ja lihava. Muutaman vuoden minua nuorempi. Mies kiukutteli siitä, että olen häntä varakkaampi, vaikkei omaisuus ole minulle tärkeintä ja olisin ollut valmis auttamaan häntä velkojensa maksamisessa.
        Itselläni on enemmän koulutusta, olen terve, normaalipainoinen ja liikunnallinen.
        Mutta minussa on vikana äidillisyys miestäkin kohtaan. Lapsia kohtaan äidillisyys on normaalia.
        Siihen tulokseen olen tullut, että miessuhteeni ovat epäonnistuneet juuri tuon äidillisyyteni takia. Yritän parantua siitä.

• piinapenkki

"piinapenkki"

Oletko kuullut naisten hoivavietistä, äidillisyydestä?

Minä olen jopa kosinut konkurssin tehnyttä, veloissa kylpevää, lihavaa, peruskoulun käynyttä autonkuljettajaa, jolla oli jaloissa ja olkapäissä jotain työstä johtuvia ja hoitoa vaativia terveysongelmia. Isokokoinen oli. Siis pitkä ja lihava. Muutaman vuoden minua nuorempi. Mies kiukutteli siitä, että olen häntä varakkaampi, vaikkei omaisuus ole minulle tärkeintä ja olisin ollut valmis auttamaan häntä velkojensa maksamisessa.
        Itselläni on enemmän koulutusta, olen terve, normaalipainoinen ja liikunnallinen.
        Mutta minussa on vikana äidillisyys miestäkin kohtaan. Lapsia kohtaan äidillisyys on normaalia.
        Siihen tulokseen olen tullut, että miessuhteeni ovat epäonnistuneet juuri tuon äidillisyyteni takia. Yritän parantua siitä.

NO jos toi pitää sun kohdalla paikkasi, niin onneksi olkoon, olet silloin erilainen kuin muut naiset ja hyvällä tavalla. :)

Mutta ymmärrät varmaan että sitä on vaikea odottaa kenestäkään naisesta, kun ne yleensä eivät kykene rakastamaan miestä muun kuin tämän ulkoisten tekijöiden vuoksi?

Syy miksi mies tuolloin kiukkuttelisi ei ole siinä että olet varakkaampi, sillä miehet eivät ole pinnallisia, vaan syynä oli se että hän tajusi että voidakseen olla kanssasi hänen pitäisi pystyä olemaan vielä sinuakin varakkaampi.

Se on kovia kokeneelle miehelle mahdotonta.

• Olen aivan samaa mieltä.aloittajan kanssa! Olen monesti ihmetellyt samaa, mutta kavereiden kanssa tultu siihen tulokseen, että jos naisen vartalo on suora litteä pötkylä, niin silloin se kävelykin on vähän sitä ja tätä. Jos ei ole siis peppua, jota "pyörii" ihan luonnostaan.
      Ja siihen kun vielä lykätään korkkarit jalkaan...

Eikä noi tossa videolla edes mitenkään yli tota kävelyä vedä, ihan normaalia kävelyä.

• MIks? No, siks!!

Mä olen eri mieltä aloittajan ja sun kanssa.
        Suomalainen nainen käy työssä ja hankkii elantonsa asiallisesti. Suomalainen nainen ja muunkin maalainen nainen saa löntystellä, jos siltä tuntuu. Ilmekin saa olla mökö.
        Jos miehellä ei ole muuta tekemistä kuin odottaa tuntemattomalta naiselta seksuaalista kiihotusta, niin hankkisi sitä tekemistä. Joutavanpäiväistä irstailua tuollainen on.

• Kympin Nainen
        MIks? No, siks!! kirjoitti:

Mä olen eri mieltä aloittajan ja sun kanssa.
        Suomalainen nainen käy työssä ja hankkii elantonsa asiallisesti. Suomalainen nainen ja muunkin maalainen nainen saa löntystellä, jos siltä tuntuu. Ilmekin saa olla mökö.
        Jos miehellä ei ole muuta tekemistä kuin odottaa tuntemattomalta naiselta seksuaalista kiihotusta, niin hankkisi sitä tekemistä. Joutavanpäiväistä irstailua tuollainen on.

Saa löntystellä ja saa mököttää - joskaan en tajua, että miten elannon hankkiminen noihin liittyy?

Saa myös olla käyttämättä meikkiä tai harjaamatta hampaita, saa liikkua julkisesti verkkareissa ja crocseissa. Jne. jne.

Naisetkin ehkä tykkää keskimäärin enemmän niistä hymyilevistä, tyylikkäistä miehistä joilla on itsevarma askel. Onko sekin joutavanpäiväistä irstailua?

Mutta samaa mieltä olen kanssasi siinä, ettei ole kovinkaan fiksua arvostella tuntemattomia tai ”määrätä” miten heidän tulisi olla ja elää. Eivät ne katukuvan komeat pilkesilmäiset miehet ole olemassa minun silmiäni varten - ainakaan ainoastaan ;)

• kel onni on se onnen

Jos pepun keikuttaminen olisi luontaista, niin eikö miehet ja lapsetkin kävelisi sillä tavoin? Minä en ainakaan ala peppuani keikuttamaan ilahduttaakseni tuntemattomia miehiä. Päinvastoin esim. ilta-aikaan saattaisi joutua raiskatuksi, mikä on ajatuksenakin todella pelottava.

Minun elämässäni seksi ja seksikkyys kuuluvat makuuhuoneeseen. Kun seurustelen, niin mies saa kaiken seksikkyyden minusta. Ei minulla ole tarvetta flirttailla muille miehille ja keikuttaa perää sekä sipsutella korkokengissä. Onko teidän miesten mahdotonta ymmärtää, että seksuaalisuus voi olla myös hienovaraista? Sitä paitsi seksielämä voi olla erittäin hyvää, vaikkei julkisilla paikoilla liikkuessa käytäkään korsettia ja rakennekynsiä.

• ytmi

kävely kertoo paljon naisen aistillisuudesta ja naiseudesta. Kun nainen ei osaa kantaa itseään naisellisesti, ei hän myöskään ole naisellinen.

• Sex & porno rulettaa

Oo ytmi tai vaikka pygmi, niin minä en ole tosikko. Usein lyön läskiks tärkeilyn. Hihittelen, että pallea hötkyy ja toiset eivät voi olla tulematta mukaan naurukuoroon. Tiiätsä sellaista tarttuvaa makeaa vatsaan asti tuntuvaa naurua?
        Mut rakastan niin maan perusteellisen kuumasti ja intohimoisesti, että unohtaisit olevasi ytmi, niin ois kiivas sydämesi rytmi ;)

Kävellä ja kantaa itseään, hah

• ytmi
        Sex & porno rulettaa kirjoitti:

Oo ytmi tai vaikka pygmi, niin minä en ole tosikko. Usein lyön läskiks tärkeilyn. Hihittelen, että pallea hötkyy ja toiset eivät voi olla tulematta mukaan naurukuoroon. Tiiätsä sellaista tarttuvaa makeaa vatsaan asti tuntuvaa naurua?
        Mut rakastan niin maan perusteellisen kuumasti ja intohimoisesti, että unohtaisit olevasi ytmi, niin ois kiivas sydämesi rytmi ;)

Kävellä ja kantaa itseään, hah

Etpä tunnu tietävän naisellisesta naiseudesta mitään.. mutta mitäpä muuta sitä voikaan odottaa, antaa läskien hölskyä vaan;)

• Sex & porno rulettaa
        ytmi kirjoitti:

Etpä tunnu tietävän naisellisesta naiseudesta mitään.. mutta mitäpä muuta sitä voikaan odottaa, antaa läskien hölskyä vaan;)

Hei, hei herrasmies ytmi, heh! Ytmi, hihihihi
        Ei läskejä mulla. Non sun läskis, jotka hölskyy, jos hölskettä kuulet, hihihihihihi
        Pa.skantärkeät tosikot, pah. Ytmi :)))))))))))))))))

• NeitiTieto-Opas

Siihen vaikuttaa varmasti monet seikat.

Ensinnäkin kuntoilu, minet naiset suomessa harrastavat lihaksia ja testosteronia kasvattavaa liikuntaa, mikä tekee vartalosta miehekkäämmän; jäykemmät ja lyhyt ja ulkonevalihaksisen. Se jäykistää kehon. Toisissa maissa esim tanssi yleisenä harrastuksena saa aikaan liikkuvan lantion.

Toiseksi, jos oma vartalo on jo pötkylämäinen, on ketkuttaminen lähes mahdotonta, se on sitten sellaista oikein liioiteltua pyörittämistä.

Ja vieä mentaliteetti, suomessa muutenkaan ei ole yleisesti hyväksyttävvää olla seksuaalinen julkisilla paikoilla, tai viedä huomiota itseensä seksuaalisesti, mikä toisissa maissa, esim Kuubassa on normi. Tätä ei harrasta niin miehet kuin naisetkaan suomessa. Seksuaalisuus kuuluu meidän kulttuurissa visusti makuuhuonene puolelle.

Ja vielä tasa-arvo. Se on kääntynyt kulttuurissamme niin, että naisellisuutta sinänsä ei arvosteta, vaan osa ihmisistä kokee kaiken naisellisen tai naiseutta edustavan piunnalliseksi tai kyseenalaiseksi. Se on surullista, suomalaiset naiset oppivat kätkemään naisellisuutensa, koska sitä ei maskuliinisessa kultturissamme arvosteta vaan sitä vähätellään. Parempi siis kävellä kuin mies.

• ytmi

naiset eivät arvosta naisellisuuttaan Suomessa, koska keskimäärin eivät osaa tai halua olla naisellisia. Miehille kyllä kelpaa naiselliset naiset.

• 13+19
        ytmi kirjoitti:

naiset eivät arvosta naisellisuuttaan Suomessa, koska keskimäärin eivät osaa tai halua olla naisellisia. Miehille kyllä kelpaa naiselliset naiset.

Naisellisuutta ei hirveästi työelämässäkään arvosteta vaan maskuliinisuus, asiallisuus ja vähintäänkin neutraalius ym. on uskottavampia. Keikistelijä ei urallaan etene, ellei sitten reittä pitkin -- ainakin epäilyt tällaisesta toiminnasta nousevat heti, jos naisellinen nainen kipuaa korkeammalle asteikolle urallaan.

• miehekkäät naiset

Suomalainen kulttuuri on maskuliininen nimenomaan mitä tulee naisiin. Miehet ovat sitten keskimääräistä naisellisempia kun vertaa suurimpaan osaan maailman kansoista.

• Ei ikinä
        ytmi kirjoitti:

Itse olen naisellinen päästä varpaisiin enkä muunlainen haluaisikaan olla ;) Minusta ei miesmäistä, rekkalesbon näköistä femakkoa saa tekemälläkään!

• sips sips

Itse tykkään sipsuttajista! Sellaisia ei vain Suomesta montaa löydy niin pitää hakea ulkomailta. Noh, suomivalas ei kiinnosta muutenkaan..

• anonyymi kurppa

Tuli mieleen tämä ketju kun kävin tänään S-marketissa. Olis nimittäin aloittaja saanut monenlaista valittamisen aihetta. Minä ymmärrän, että ihmiset näyttää erilaisilta ja kaikki eivät voi olla aloittajan mieleisiä "malli-ihmisiä". Kyllä mäkin saatan paheksua jos nyt joku haiseva örkki elikäs spurgu örveltää jossain.

Sitäpaitsi..minäkin löntystelin mutta syy oli todella kipeässä kyljessä josta säteilee kipu olkapäähän. On ilmeisesti tullut kahvakuulatreenistä ja kroppani ei pidä eräästä ohjelmaan kuuluvasta liikkeestä.

• kenties kipu

oli peräisin alempaa, tukkoisista paikoista..

• anonyymi kurppa
        kenties kipu kirjoitti:

oli peräisin alempaa, tukkoisista paikoista..

Haluatko yhtä kovan kivun? Voin tulla puristamaan vaikka palleistasi niin lujaa kun pystyn, jos niissä on vaikka joku tukos. Tosin tällä hetkellä en pysty oikealla kädellä pahemmin puristelemaan mitään.

• Reipas Mies

Kyllähän se pitää kutinsa että tuossa asiassa esim. naapuri maissa (koska Suuruus) turistinaiset näkyvät olevan tyylikkäitä kesälläkin sekä osaavat kävellä ilman köntsää housuissa.

Ymmärrän että ylipainoisen tjs. nainen "vaappuu" oli mistä vain mutta hoikka norminainen sentään luulisi sievästi pystyvän kävelevän- mutta ei. Tennarit, Crokcsit tai sandaalit jalassa sinne päin sutaistu lakka jos sitäkään varpaan kynsissä ja oih kun on eleganttia. Not. Sitten joku rohkea yrittää bile-iltanaan korkokenkiä ytmi-loukuksi ja voi taivas sitä tikuttelua ( kuvittele puujaloilla kävely) mitä se eteneminen on. Kyllä minusta naisessa on yksi oleellinen asia kävelyn osaaminen sekä peppu.

Samat tuijat sitten oikein vaatimalla vaativat kipinää, kemiaa, A6-Audia sekä mieletöntä persoonaa mieheltä jonka sallivat tulla tutustumaan. Koska Suomi.

Sitten näillä urheilija-neidoilla kädet! Suonikkaat miesten kädet, yäk.Naiselle sopii kuntopyörä, aerobic tai vastaava ei punteilla ja etenkään sillä helvetin kahvakuulalla bodaaminen.

• salimimmi

Näin salimimmin näkökulmasta olet aika huvittava :) Yleensä ne heikot, laiskat ja treenaamattomat miehet ovat sitä mieltä, että lihakjset naisella ovat kuheat. Tietenkään yli i pidä mennä, niinkuin ei miehenkään lihaksien kasvattamisessa.

Itse kävelen naisellisesti kun siihen on tarve, mutta en miellyttääkseni juuri tuollasia idiootteja vaan sitä miestä kuka kulloinkin on mieleeni. Ja vaikka olenkin kammoksuvasi suonikas käsinen nainen, perässäni juoksee jos jonkinmoista miestä, komeita ja vähemmän komeista ja siltä väliltä.

• salimimmi
        salimimmi kirjoitti:

Näin salimimmin näkökulmasta olet aika huvittava :) Yleensä ne heikot, laiskat ja treenaamattomat miehet ovat sitä mieltä, että lihakjset naisella ovat kuheat. Tietenkään yli i pidä mennä, niinkuin ei miehenkään lihaksien kasvattamisessa.

Itse kävelen naisellisesti kun siihen on tarve, mutta en miellyttääkseni juuri tuollasia idiootteja vaan sitä miestä kuka kulloinkin on mieleeni. Ja vaikka olenkin kammoksuvasi suonikas käsinen nainen, perässäni juoksee jos jonkinmoista miestä, komeita ja vähemmän komeista ja siltä väliltä.

Näin salimimmin näkökulmasta olet aika huvittava :) Yleensä ne heikot, laiskat ja treenaamattomat miehet ovat sitä mieltä, että lihakset naisella ovat kauheat. Tietenkään yli ei pidä mennä, niinkuin ei miehenkään lihaksien kasvattamisessa.

• Äädämi

Se on tämä navettapiikaperinne tässä maassa. On vuosisatoja totuttu raahaamaan niitä maitoämpäreitä, niin se on geeneissä että pitää löntystää jalkaterät ulospäin niin kuin olisi koko ajan lapsivesi tulossa pillusta. Huomasi taas eron hyvin kun eilen satuin kävelemään jonkun latinorodun naisen perässä, perse pyöri niin kuin olisi gyroskoopit tungettu sekä persläpeen että tussuun. Kyllä seisoi mulkku! Opetelkaa suomihorot kävelemään niin että minulla seisoo mulkku. Perkele tätä maata, verorahat kyllä kelpaa, mutta kadulla ei seiso mulkku kun sitä löntystelyä katsoo.

• katselijaxxx

Näinhän se on, latinomisun persmutteri & nivelöinti toimii ihan eri tavalla kuin suomalaisten jokinorsujen ja maitoämpäriämmien norsu ja sammakkokävelyt.

• se on tämä kulttuuri

Eiköhän se ole anatomiasta kiinni. Suomessa naisilla on aika pötköt kropat, eikä ne zumbaamallakaan vatkaa yhtään sen enempää. Itse sain kuulla jatkuvaa haukkumista koko kouluiän muilta tytöiltä siitä hyvästä, että mukamas kävelin "keimaillen". Tähän päivään asti käytän lantion väljästi peittäviä vaatteita, ettei tarvitse kuulla vastaavaa enää.

• Anonyymi

Itse en ole tajunnut että kävelen peppu heiluen. En ole ikinä miettinyt asiaa, kunnes eräs mies kommentoi asiaa. Piti sit googlailla ja tämä keskustelu nousi esiin. Ei siinä keinumisessa ole kyse lihasepätasapainosta, kivuista tai muustakaan. Se vaan heiluu kun painopiste siirtyy puolelta toiselle. Yritin peilin edessä kävellä niin ettei heilu ja jalat piti laittaa epänormaalin kauas toisistaan.. vähän kuin radalla kävelisi. Epämukavaa ja luonnotonta, tarpeetonta. Eli se keinuminen johtuu ihan vaan anatomiasta. Keinunta varmaan korostuu jos on vielä vyötärökin olemassa, en tiiä.

• Anonyymi

Ei jessus mistä jotkut voivatkin vinkua. En ole kaupassa viihdyttämässä miehiä tai miettimässä heidän katseitaan. Sori, mutta te ette kiinnosta minua lainkaan. 🤣

• Anonyymi

Ketjun aloittaja, mene hoitoon🤯
      Ihminen saa kävellä just niikö kävelee. Veikkaisin et sä et edes osaa kävellä ja arvostelet muita. Surkea olet.Ei maailma sun pillin munaan elä!

• Anonyymi

Ikuisuuksia vanha aloitus, mutta vastaan silti..

Jospa annettaisiin jokaiselle kävelyrauha. Naiset eivät kävele miehiä miellyttääkseen eikä kenenkään tarvitse lantiota keikuttaa yhtään enempää kuin on kävelyn kannalta tarpeellista. Meillä jokaisella on oma tyylimme kävellä ja on jokaisen oma asia, millä tavalla tallustaa eteenpäin.

Kävelyyn ensinnäkin vaikuttaa niin moni asia. Kunto, anatomia, kengät, alusta.. Jokaisella meistä on oma uniikki kävelytyylinsä ja hyvä niin. Kävelyä tietenkin voi harjoittaa ja jos kävelee paljon korkokengissä, on ehkä syytäkin, mutta jos kävely ei aiheuta esim mitään kipuja henkilölle itselleen, niin tyyli on vapaa.

Se on sitten aivan eri asia, mitä kukakin pitää viehättävänä kävelynä. Kyllä minäkin kiinnitän huomiota ihmisen tapaan liikkua ja kantaa itsensä (viittaan nyt enemmän romanttisissa yhteyksissä, en tuijottele ihmisten kävelyä kaduilla ja kaupoissa). Kehonsa hallitseva ihminen on mielestäni puoleensavetävä, mutta se voi tarkoittaa käytännössä monenlaisia tyylejä olla ja liikkua.

Aletheias

• Anonyymi

Lihominen aihettaa sen, että lonkat ja muut nivelet kuluvat. Kävelystä tulee sen vuoksi huojuvaa ja epävarmaa. Ulospäin nähtynä vaikutus on tuo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4387
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27