Nyt tosiaan kävi niin, että ilmoitin ylläpidolle palstan häiriköinnistä ja massapostauksista ja senjälkeen avasin ketjun, Olisiko joukossamme luotsi ainesta ?.
Rekisteröidyin samalla palstalle ensimmäistä kertaa, vaikka olenkin kirjoitellut kirkko_ kuulee palstalle, sen alkuajoista - lopetukseen asti, tällä palstalla olen satunnaisesti kirjoitellut, mutta ei oikein napannut, kun keskustelua ei voinut käydä.
Tehdään tästä rauhallinen palsta keskustella, ei herjata, eikä massapostiteta samoja juttuja, niihin tulen puuttumaan.
Henkilöön kohdistuvat avaukset ( herjaavat ) menee poistoon.
Rukoilen Jumalalta johdatusta palstan ylläpitoon, Jeesuksen nimessä.
Tervehdys kaikille.
80
167
Vastaukset
- Evita
Olipa hyvä, että suostuit luotsiksi. Rukoillaan tosiaan menestystä, ja keskustelurauhaa tälle palstalle. Onnea, menestystä ja Jumalan siunausta uudelle luotsille.
- palstalle rauha
Hienoa, jaksamista luotsin tehtävässä. Puolestasi varmasti myös moni rukoilee.
- Olehan tarkkana
Ole sitten myös tarkkana että et itse vaan syyllisty rikoksiin tai sanavapauslain vastaisiin poistoihin.
- *Faith*
Missä nimim. "luotsia tarvitaan"?
Alaviiva kuulevan ja kirkon välissä on aika paljastava. :)- *Faith*
... Ja joo, kuten olen toisessa ketjussa jo useampaan kertaan sanonut, näyttöjä kaivataan.
Yhteensä neljäntoista viestin saldo Suomi24:ssä vuonna 2014 saa ainakin minut ajattelemaan, että luotsien rivissä on nyt kolmas turhantoimittaja ja että päätös lopettaa luotsina tulee yhtä nopeasti kuin aloittamispäätöskin. *Faitth*, kuulevan kirkon, eli kirkko_ kuulee nimi kirjoitettiin juuri tuolla tavalla, vai mitä tarkoitat ?
Kommenttia senverran sulle, että kirjoittelin kk- palstalle sen avaamisesta asti, tämän voivat vanhimmat kirjoittajat vahvistaa, sinutkin muistan, kun sinne aloit kirjoittamaan.
Mistä antipatiasi ?shrink kirjoitti:
*Faitth*, kuulevan kirkon, eli kirkko_ kuulee nimi kirjoitettiin juuri tuolla tavalla, vai mitä tarkoitat ?
Kommenttia senverran sulle, että kirjoittelin kk- palstalle sen avaamisesta asti, tämän voivat vanhimmat kirjoittajat vahvistaa, sinutkin muistan, kun sinne aloit kirjoittamaan.
Mistä antipatiasi ?Siis *Faith*.
- *Faith*
shrink kirjoitti:
*Faitth*, kuulevan kirkon, eli kirkko_ kuulee nimi kirjoitettiin juuri tuolla tavalla, vai mitä tarkoitat ?
Mistä antipatiasi ?"Mistä antipatiasi ?"
Ei antipatiaa, vaan epäilystä. En ole vakuuttunut, siinä kaikki.
Mitä noille toisille luotselle kuuluu, kun sinä tunnut nyt pitävän itseäsi palstan ainoana luotsina? *Faith* kirjoitti:
"Mistä antipatiasi ?"
Ei antipatiaa, vaan epäilystä. En ole vakuuttunut, siinä kaikki.
Mitä noille toisille luotselle kuuluu, kun sinä tunnut nyt pitävän itseäsi palstan ainoana luotsina?En keskustele muista luotseista, se on sääntöjen vastaista.
- oikaisu..
shrink kirjoitti:
Mistä antipatiasi ?"kuulevan kirkon, eli kirkko_ kuulee"
Palsta oli nimeltään KIRKKO KUULOLLA ! - *Faith*
shrink kirjoitti:
En keskustele muista luotseista, se on sääntöjen vastaista.
Sillä lailla!
Kovin annat tylyn kuvan itsestäsi heti kättelyssä!
Sitä paitsi olen melko varma siitä, että kirjoittelit minulle nikillä "luotsia tarvitaan" toisessa ketjussa, joten et vakuuta. - *Faith*
*Faith* kirjoitti:
Sillä lailla!
Sitä paitsi olen melko varma siitä, että kirjoittelit minulle nikillä "luotsia tarvitaan" toisessa ketjussa, joten et vakuuta.... Minulle riittää se, jos pidät Balttiksen kurissa, ja siinä on sinulle kokopäivätyö. Neljätoista vierailua kuudessa kuukaudessa Suomi24:ssä ei riitä.
- *Faith*
oikaisu.. kirjoitti:
"kuulevan kirkon, eli kirkko_ kuulee"
Palsta oli nimeltään KIRKKO KUULOLLA !Jep. Minäkin ihmettelen sitä, että shrink on muka kirjoittanut paljonkin ko. palstalle tietämättä edes palstan nimeä. Eikä ole ainut asia mikä minua tässä ihmetyttää. Kaikkea en viitsi sanoa täällä edes ääneen.
*Faith* kirjoitti:
Jep. Minäkin ihmettelen sitä, että shrink on muka kirjoittanut paljonkin ko. palstalle tietämättä edes palstan nimeä. Eikä ole ainut asia mikä minua tässä ihmetyttää. Kaikkea en viitsi sanoa täällä edes ääneen.
Ehkä et jostain syystä muista? Olisiko siksi, että Shrikillä on ollut mielestäni varsin asiallinen tapa kirjoittaa?
- *Faith*
mummomuori kirjoitti:
Ehkä et jostain syystä muista? Olisiko siksi, että Shrikillä on ollut mielestäni varsin asiallinen tapa kirjoittaa?
Siksi, että uskova haistaa uskovan, eikä shrinkissä ole ollut oikeata hajua kun ei ole mieleen jäänyt.
*Faith* kirjoitti:
Sillä lailla!
Sitä paitsi olen melko varma siitä, että kirjoittelit minulle nikillä "luotsia tarvitaan" toisessa ketjussa, joten et vakuuta.*Faith*, et sinäkään mua rohkaise, kirjoituksesi on tylyä ?
En todellakaan ole sinulle vastannut " luotsia tarvitaan " nimimerkillä.
Olen joskus kirjoituksiasi kommentoinut, mutta kannustavassa mielessä yleensä.- *Faith*
mummomuori kirjoitti:
Sanopas mikä oli sinun mielestäsi ikimuistoisin kirjoitus, jonka shrink julkaisi Kirkko kuulolla -palstalla?
*Faith* kirjoitti:
Jep. Minäkin ihmettelen sitä, että shrink on muka kirjoittanut paljonkin ko. palstalle tietämättä edes palstan nimeä. Eikä ole ainut asia mikä minua tässä ihmetyttää. Kaikkea en viitsi sanoa täällä edes ääneen.
Älä *Faith* jaksa, muistin nimen väärin, mutta kyse olikin alviivasta, josta huomautit.
- *Faith*
shrink kirjoitti:
*Faith*, et sinäkään mua rohkaise, kirjoituksesi on tylyä ?
En todellakaan ole sinulle vastannut " luotsia tarvitaan " nimimerkillä.
Olen joskus kirjoituksiasi kommentoinut, mutta kannustavassa mielessä yleensä."Olen joskus kirjoituksiasi kommentoinut, mutta kannustavassa mielessä yleensä."
Missä? En saa haulla "faith shrink" yhtään siihen viittaavaa tulosta Suomi24:stä enkä Googlesta. - *Faith*
shrink kirjoitti:
Älä *Faith* jaksa, muistin nimen väärin, mutta kyse olikin alviivasta, josta huomautit.
Jep. Nimimerkki "luotsia tarvitaan" käytti samaa alaviivaa.
- palstalle rauha
*Faith* kirjoitti:
Heh ja minäkin olen käyttänyt alaviivaa. Miksihän? Ehkä Kirkko_kuulolla kirjoitettiin noin. Nythän se on kuunteleva_kirkko.
Älä suotta epäile. Kuinkahan itse kestäisit luotsina, jos sinua alettaisiin heti nakertaa epäilevillä kommenteilla? Annetaan nyt työrauha luotsille. Nuo kaksi muuta luotsiahan eivät itsestään ole antaneet mitään ääntä, nyt sentään on luotsi, joka kommentoi sinunkin kysymyksiisi.
Et saa Kirkko_kuulolla palstalta yhtään hakutulosta, koska hakutulos ei toimi siellä enää. Usko jo tämä. - *Faith*
palstalle rauha kirjoitti:
Heh ja minäkin olen käyttänyt alaviivaa. Miksihän? Ehkä Kirkko_kuulolla kirjoitettiin noin. Nythän se on kuunteleva_kirkko.
Älä suotta epäile. Kuinkahan itse kestäisit luotsina, jos sinua alettaisiin heti nakertaa epäilevillä kommenteilla? Annetaan nyt työrauha luotsille. Nuo kaksi muuta luotsiahan eivät itsestään ole antaneet mitään ääntä, nyt sentään on luotsi, joka kommentoi sinunkin kysymyksiisi.
Et saa Kirkko_kuulolla palstalta yhtään hakutulosta, koska hakutulos ei toimi siellä enää. Usko jo tämä.Sut on nähty täällä jo kahdella nikillä, mutta missäs "luotsia tarvitaan" viipyy?
Ja kyllä Kirkko kuulolla -palstasta saa irti vaikka mitä, kun osaa. Sinä et vaan haluaisi minun penkovan sitä, ja ymmärrän kyllä miksi. Mielenkiintoisia kommentteja vuonna 2011! :D - luotsia tarvitaan
*Faith* kirjoitti:
No hei *Faith*! Kävin katsomassa siinä ketjussa, ja olen näköjään kirjoittanut siellä ainakin että "Kuuntelevan_kirkon palsta" ja "Kirkko_kuulolla-palsta".
Edellinen on oikein, koska palstan "omistaja" oli nimeltään Kuunteleva_kirkko, siis alaviivalla.
Jälkimmäinen on väärin, koska palstan itsensä nimi oli Kirkko kuulolla. Jos siihen pantaisiin perään sana palsta, se pitäisi kirjoittaa Kirkko kuulolla -palsta, siis välilyönti ennen palsta-sanaa.
Tuon palstan nimestä näkee vaikka minkälaisia versioita näissä keskusteluissa, väliviivalla tai alaviivalla tai ilman molempia sekä sanoja kuulee, kuunteleva, kuulolla, kuuleva, myös versiota kk-palsta tai KK-palsta tai pelkkä kk tai mitä vain. Lisäksi samat ihmiset kirjoittavat eri kerroilla eri tavoilla, niin kuin itsekin tuossa ketjussa ehdin jo tehdä.
Useimmiten käytän väliviivaa, mutta ei siinä kirjoittaessaan jaksa aina muistella että mitenkäs ne nimet menivätkään kun oli kaksi nimeä, ja panee helposti mitä sattuu, mikä ei tietenkään ole oikein.
No, siis minä en tietenkään ole shrink eikä shrink ole minä. Sinua vaivaa pelkosi, koska olet ilmeisesti saanut jostain syystä päähäsi, että shrink on pahojen voimien vallassa tai edustaja, tai siis epäilet sitä. Tuollainen on tuttua kirjoituksistasi niitä lukeneille muiden asioiden yhteydestä. Vahinko, että kiusaat sillä shrinkiä, jolla on muutenkin varmasti työtä tässä palstassa. Meidän muiden lienee turha vakuutella, että shrink on kristitty. Toivottavasti huomaat sen itse ajan myötä. - Exorcist
*Faith* kirjoitti:
"Olen joskus kirjoituksiasi kommentoinut, mutta kannustavassa mielessä yleensä."
Missä? En saa haulla "faith shrink" yhtään siihen viittaavaa tulosta Suomi24:stä enkä Googlesta.Onkohan demoni ottanut jo uuden luotsin valtaansa?
- *Faith*
luotsia tarvitaan kirjoitti:
No hei *Faith*! Kävin katsomassa siinä ketjussa, ja olen näköjään kirjoittanut siellä ainakin että "Kuuntelevan_kirkon palsta" ja "Kirkko_kuulolla-palsta".
Edellinen on oikein, koska palstan "omistaja" oli nimeltään Kuunteleva_kirkko, siis alaviivalla.
Jälkimmäinen on väärin, koska palstan itsensä nimi oli Kirkko kuulolla. Jos siihen pantaisiin perään sana palsta, se pitäisi kirjoittaa Kirkko kuulolla -palsta, siis välilyönti ennen palsta-sanaa.
Tuon palstan nimestä näkee vaikka minkälaisia versioita näissä keskusteluissa, väliviivalla tai alaviivalla tai ilman molempia sekä sanoja kuulee, kuunteleva, kuulolla, kuuleva, myös versiota kk-palsta tai KK-palsta tai pelkkä kk tai mitä vain. Lisäksi samat ihmiset kirjoittavat eri kerroilla eri tavoilla, niin kuin itsekin tuossa ketjussa ehdin jo tehdä.
Useimmiten käytän väliviivaa, mutta ei siinä kirjoittaessaan jaksa aina muistella että mitenkäs ne nimet menivätkään kun oli kaksi nimeä, ja panee helposti mitä sattuu, mikä ei tietenkään ole oikein.
No, siis minä en tietenkään ole shrink eikä shrink ole minä. Sinua vaivaa pelkosi, koska olet ilmeisesti saanut jostain syystä päähäsi, että shrink on pahojen voimien vallassa tai edustaja, tai siis epäilet sitä. Tuollainen on tuttua kirjoituksistasi niitä lukeneille muiden asioiden yhteydestä. Vahinko, että kiusaat sillä shrinkiä, jolla on muutenkin varmasti työtä tässä palstassa. Meidän muiden lienee turha vakuutella, että shrink on kristitty. Toivottavasti huomaat sen itse ajan myötä.Joopa joo. Jos haluat edelleen piilotella, katso edes etteivät lauseesi pääty enää toistuvasti keskelle riviä kappaleissa. Helppo tuntomerkki sekin.
- luotsia tarvitaan
*Faith* kirjoitti:
Joopa joo. Jos haluat edelleen piilotella, katso edes etteivät lauseesi pääty enää toistuvasti keskelle riviä kappaleissa. Helppo tuntomerkki sekin.
Voi hyvä ihme! Etkö tiedä, että jos sana on niin pitkä ettei se mahdu kokonaan rivin loppuun, tekniikka heittää sen seuraavan rivin alkuun. Jos kahden sanan välissä on alaviiva tai väliviiva eikä välilyöntiä ole, se on kieliopillisesti yksi sana, ja tekniikka käsittelee sitä sen mukaisesti.
Sinulla on ihan höpsöjä nuo perustelusi, niissä ei ole yleensä mitään järkeä. Katso ihmisiä äläkä ulkonaisia asioita, jotka ovat mitä milloinkin.
Toivottavasti rauhoitut tuosta, ja on varmaan parempi jos ihmiset eivät vastaa noihin höpsötyksiisi, kun muuten ne jatkuvat ja jatkuvat. *Faith* kirjoitti:
Sanopas mikä oli sinun mielestäsi ikimuistoisin kirjoitus, jonka shrink julkaisi Kirkko kuulolla -palstalla?
Ikimuistoisin?
No, en kyllä muista keneltäkään nimimerkiltä niin ikimuistoisia kommentteja (Balttista ja Pertsaa lukuun ottamatta). Aiheita kyllä joita käsiteltiin ja sieltä joitakin nimimerkkejä. En muista edes sinua! Nimimerkkisi olen oppinut tuntemaan vasta täällä. Parhaiten mieleen on jäänyt tuo henkimaailman kanssa seurustelemisesi. Älä nyt loukkaannu, vaikka sen näin sanon.
Annetaan nyt Shrikille tilaisuus. En ymmärrä miksi mollaat häntä? Olisiko sinulla ollut joku muu nimimerkki. joka mielestäsi olisi ollut parempi?- palstalle rauha
*Faith* kirjoitti:
Sut on nähty täällä jo kahdella nikillä, mutta missäs "luotsia tarvitaan" viipyy?
Ja kyllä Kirkko kuulolla -palstasta saa irti vaikka mitä, kun osaa. Sinä et vaan haluaisi minun penkovan sitä, ja ymmärrän kyllä miksi. Mielenkiintoisia kommentteja vuonna 2011! :DTuota, vaikutat kovin epäilevältä, muistan aiemmistakin ketjuista, kuinka alat vainota jotain nikkiä ja leimata hänet joksikin toiseksi. Tällä palstalla minulla ei ole vakinikkiä paitsi samassa ketjussa käytän samaa nikkiä, joskus tosin kun en muista kirjoittaneeni ketjuun ja sitten myöhemmin kommentoin lisää, olen käyttänyt kahta eri nikkiä kun en ole huomannut tarkistaa, olenko jo ketjuun kirjoittanut. Nyt olen näissä luotsi-ketjuissa käyttänyt 'palstalle rauha' nimeä.
Mitkä ne kaksi muuta nikkiäni on, jotka olet täällä nähnyt? Nyt ei nappaa...
No jos saat irti vaikka mitä lakkautetulta ja suljetulta palstalta, niin mitäs vaikerrat, ota irti sieltä shrinkin kirjoitukset. Kerrothan kristillisesti myös muille, miten se tapahtuu.
Mitään muutahan en haluakaan kuin että saisit esiin uuden luotsin kirjoituksia, niin loppuisi tuo epäilevän tuomaan vaikerruksesi, joka ei hyvää henkeä palstalle tuo. - justiinsa...
*Faith* kirjoitti:
No susta ei ole kiku-palstalta jäänyt juuri muuta mieleen kuin se, et aina sulla piti olla joku hampaissa. Nyt otit sitten uuden sefun hampaisiisi ja aloit mollata vaikka on tuskin paria päivää kauemmin ehtinyt sefuna olla.
*Faith* kirjoitti:
*Faith*
_______
Tuossa on sinulle Faith puhutteleva shrinkin kirjoitus , joka koskee hänen uudesti-
syntymäkokemustaan :
Vastasin myötävästi, (tietenkin omia ehtojani asettaen), mutta se tuntui riittävän silläkertaa....
Varmaan viikonpäästä tuosta puhuttelusta menin erääseen hengelliseen tilaisuuteen, jossa puhuja esitti alttarikutsun, "jos täällä on joku, joka haluaa, että hänen puolestaan rukoillaan, niin tule alttarille"...
Menin eteen(alttarille) ja tuo mies rukoili puolestani ja vieläkin muistan sen elävästi, vaikka siitä on jo aikaa, tämä tapahtui -79....
Tuossa hetkessä kävi niin, että ikäänkuin olisin koko silloisen elämäni vetänyt perässäni kivirekeä ja köysi, jolla tuota vedin katkaistiin.
Muutos oli niin ilmeinen, että silloiset kaverini huomasivat sen heti, eräs läheinen kaverini sanoikin kyyneleet silmissään, että tuo on parasta mitä hän voi kuvitella sinulle tapahtuvaksi...
Eikä siinä kaikki, samaan aikaan isäni ja silloinen tyttöystäväni kokivat saman ja suunnilleen samoihin aikoihin.
Asuimme kaikki erillään toisistamme, joten tuosta toistemme etsikkoajasta emme mitään tienneet.
Aloittajan kysymykseen, mitä tein, kun tulin uskoon ?
Tein ratkaisun, eli halusin ottaa Jeesuksen sydämeeni ja sitä en ole katunut.
Olin silloin 25v ja ainoa mitä olen miettinyt, miksen tajunnut aijemmin etsiä tuota mahdollisuutta...
Koin myös Pyhän Hengen erittäin voimakkaasti silloin ja kyllä nykyisinkin rukouksessa silloin tällöin Pyhä Henki ilmoittaa olemassaolostaan.........
aamen.- ihuytr54
oikaisu.. kirjoitti:
"kuulevan kirkon, eli kirkko_ kuulee"
Palsta oli nimeltään KIRKKO KUULOLLA !Eks se nyt oo "kirkko luulolla?"
- mietteliäs eeva
Hienoa. Toivottavasti työstäsi ei tule liian kiireistä.
Toisaalta täällä ei ole sellaista ruuhkaa kuin Kirkko kuulolla -palstalla ja tästä itse asiassa saisikin näin ollen ehkä kehitettyä jotain. - 139
Odotan, että linja balttiksen oksennusten suhteen tulee muuttumaan radikaalisti. Toivottavasti saat tässä mielessä jotain aikaiseksi. Jaksamista.
shrink sanoi :
Tehdään tästä rauhallinen palsta keskustella, ei herjata, eikä massapostiteta samoja juttuja, niihin tulen puuttumaan.
sen mukaisesti.- Eikö pelota yhtään?
Miksi kiusaat Jumala: Apt.15:10 - ?
Kiitos Pertsa, rukousta tarvitaan.
Pidän kiinni Raamatun sanasta ja luterilaisuudessa tunnustuskirjoista.- olet jonossa?
Etkähän sinä ole seuraava vollottaja kun ensimmäinen pappi ilmestyy palstalle ja saa niskaansa solvaukses jotka (toivottavasti) poistetaan.
- Juudas Iskariot
Hieno puolenvaihto pertsa.
- Kerro miksie shrink
shrink kirjoitti:
Pidän kiinni Raamatun sanasta ja luterilaisuudessa tunnustuskirjoista.Miksi ei shrink vielä myös Raamatusta ja Vartiontornilehdistä, tai Raamatusta ja Morrin kirjasta?
olet jonossa? kirjoitti:
Etkähän sinä ole seuraava vollottaja kun ensimmäinen pappi ilmestyy palstalle ja saa niskaansa solvaukses jotka (toivottavasti) poistetaan.
olet jonossa? sanoi :
Pidän kiinni Raamatun sanasta ja luterilaisuudessa tunnustuskirjoista.No nyt olet tunnustanut sekä Jeesuksen ja lutherin oppien uskovaiseksi itses.
Molempia petät jo!
Arvaappa mitä kahta palveleva saa osakseen!
- Shrinkin piikkiin
Yhdessä kaikki käs käessä vaan kaikki kohti uusia haasteita
Erittäin hyvä juttu että aloitit Luotsina!
Minä kyllä muistan nimimerkkisi. Se jäi jostain syystä mieleen.
Tulet aivan varmaan saamaan kritiikkiä, mutta sehän kuuluu homman luonteeseen. Yritetään pysyä kuosissa kuitenkin.
Laskin muuten Baltiksen saldoksi tänään 12 aloitusta. Mielestäni hän kyllä voi kirjoitella, kunhan pysyy aina siinä ketjussa missä aihekin on, eikä tehtaile vastauksistaan montaa eri aloitusta. Samoin että kielenkäyttö pysyy kurissa.
Siunausta tälle hommallesi.- Balttis muorille
Ei yleinen Eniron keskustelupalasta rajoita avauksien määrää, mutta sinä mummonmuori ja monet kaltaisesi yrität estää mm. Balttista kirjoittamaan, rajoittaaksesi hän laillista sananvapauttaan, ja se on sekä lain, että Eniron sääntöjen vastaista toimintaa yhteen henkilöön kohdistettuna häpäisynä ja vainona.
Kirjoita sinä vaikka 24 aloitusta jos Balttis aloittaa 12:sta niin sinun sanottavasi, - jos sitä olisi sillä minä Balttis en sitä estä, vaikka sanottan sisälöä arviosinkin sen arvon mukaisesti. Balttis muorille kirjoitti:
Ei yleinen Eniron keskustelupalasta rajoita avauksien määrää, mutta sinä mummonmuori ja monet kaltaisesi yrität estää mm. Balttista kirjoittamaan, rajoittaaksesi hän laillista sananvapauttaan, ja se on sekä lain, että Eniron sääntöjen vastaista toimintaa yhteen henkilöön kohdistettuna häpäisynä ja vainona.
Kirjoita sinä vaikka 24 aloitusta jos Balttis aloittaa 12:sta niin sinun sanottavasi, - jos sitä olisi sillä minä Balttis en sitä estä, vaikka sanottan sisälöä arviosinkin sen arvon mukaisesti.Kukaan ei rajoita sananvapauttasi. Huomaa tuo sana ”vapaus”. Se ei tarkoita mielivaltaa. Siksi lakia on laadittu, mikä on väärin, jotta ne joilla ei omatunto kerro mikä on väärin ja mikä oikein, olisi joku raja.
”Rasistisen tai ihmisryhmää kohtaan hyökkäävän tai väkivaltaan kehottavan aineiston julkaisu on laitonta. Kunnianloukkaus ja toisen yksityiselämään liittyvien tietojen levittäminen ovat rangaistavia tekoja.”
”Kunnianloukkaukseen syyllistyy, jos esittää toisesta julkisesti perättömän väitteen, joka voi vahingoittaa kohdehenkilöä. Kunnianloukkaus on rikos myös internetissä, ja siitä voi jäädä kiinni, vaikka käyttäisi nimimerkkiä.”
http://www.nettinappi.fi/tietoalue/nettielama/internet-ja-laki/sananvapauden-rajat/
Toinen on kielenkäyttö, hyväksytkö esim. nuorten tapaa lykätä v alkuinen sana joka paikkaan, jatkuvaa ivailua itseäsi kohtaan tai muuta nimittelyä? Jos et, niin silloin sinun itsesi pitää osoittaa omalla käytöksellä, ettet tee samaa. Kuvittele että jossain kadulla on henkilö joka suureen ääneen julistaa omia mielipiteitään ja esittää muut halventavassa ja loukkaavassa mielessä – kuinka pitkään jaksaisit itse kuunnella? Tai lukea vuosi vuoden perään?
Ellet itse ota vastaan sitä samaa mitä teet, niin miksi vaadit muilta sellaista?
- mietteliäs eeva
Muistan, että siellä oli shrink-nimimerkki. Palstalla oli paljon nimimerkkejä, eivätkä kaikki kirjoitukset jääneet mieleen, saati että olisi kaikkia lukenut. Mutta nimen muistan, joten kyllä hänen on tarvinnut sen verran kirjoitella, että mieleen jäi.
Hämärästi muistan, että luulin nimimerkin perusteella ateistiksi ja sitten olin hämmästynyt, kun luin jonkin tekstin ja olikin kristitty.- mietteliäs eeva
Tämä viestini on oikeastaan Faithille. Itse olin pitkiäkin aikoja poissa Kirkko kuulolla -palstalta, mutta muistan nimenomaan eräänlaisena vakiokirjoittajana, joka kirjoitteli, kun sinne sitten tulin.
- *Faith*
mietteliäs eeva kirjoitti:
Tämä viestini on oikeastaan Faithille. Itse olin pitkiäkin aikoja poissa Kirkko kuulolla -palstalta, mutta muistan nimenomaan eräänlaisena vakiokirjoittajana, joka kirjoitteli, kun sinne sitten tulin.
Joo, on kirjoitellut vuonna 2011. Samanlainen rähisijä kuin Balttis. Täynnä itseään. Todetkaa itse. Tässä linkki vuoden 2011 keskustelujen alkuun:
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/6049/archive/page/1395
Ei vakuuta ei, mutta draamaa tulee taatusti piisaamaan kun kaksi samanlaista ottaa mittaa toisistaan. :D - mietteliäs eeva
*Faith* kirjoitti:
Joo, on kirjoitellut vuonna 2011. Samanlainen rähisijä kuin Balttis. Täynnä itseään. Todetkaa itse. Tässä linkki vuoden 2011 keskustelujen alkuun:
Ei vakuuta ei, mutta draamaa tulee taatusti piisaamaan kun kaksi samanlaista ottaa mittaa toisistaan. :DEn nyt tuollaisia ala tutkia. En muista itse häneltä mitään häiritsevää käytöstä. Ja tuon shrink-nimimerkinkin arvelin vain erehdyksessä olleen sen takia ateistin, että ateistithan siellä lähinnä suosittelivat joka toiselle kristitylle shrinkiä. Se, jos on joskus jossain suuttunut, ei minua häiritse. Ei ihmistä sellaisen takia tarvitse loppuelämäkseen tuomita.
Ja tunnustan, että itsekin räjähdin Balttikselle joskus oikein kunnolla.... - mietteliäs eeva
En nyt tuollaisia ala tutkia. En muista itse häneltä mitään häiritsevää käytöstä. Ja tuon shrink-nimimerkinkin arvelin vain erehdyksessä olleen sen takia ateistin, että ateistithan siellä lähinnä suosittelivat joka toiselle kristitylle shrinkiä. Se, jos on joskus jossain suuttunut, ei minua häiritse. Ei ihmistä sellaisen takia tarvitse loppuelämäkseen tuomita.
Ja tunnustan, että itsekin räjähdin Balttikselle joskus oikein kunnolla....Ja täytyy sanoa, jos en sitä koskaan olisi tehnyt, olisin kyllä ollut sitten yli-ihminen.
- *Faith*
En nyt tuollaisia ala tutkia. En muista itse häneltä mitään häiritsevää käytöstä. Ja tuon shrink-nimimerkinkin arvelin vain erehdyksessä olleen sen takia ateistin, että ateistithan siellä lähinnä suosittelivat joka toiselle kristitylle shrinkiä. Se, jos on joskus jossain suuttunut, ei minua häiritse. Ei ihmistä sellaisen takia tarvitse loppuelämäkseen tuomita.
Ja tunnustan, että itsekin räjähdin Balttikselle joskus oikein kunnolla...."En nyt tuollaisia ala tutkia."
Kas kun arvasin. :) - mietteliäs eeva
*Faith* kirjoitti:
"En nyt tuollaisia ala tutkia."
Kas kun arvasin. :)No en ala arvuuttelemaan, mitä arvasit. Hyviä öitä, Faith! (En ole shrink, jos sitä luulet.) Sinulle räjähdin myös joskus. Silloin kun olin joutunut epäluuloiseen prässiisi ja luulit minut peräti Balttikseksi.....Jaa jaa.
Taisin sanoa siinä viimeksi pahan sanan, ja sitä pyydän anteeksi, mutta toivottavasti en nyt sitten joudu kunnolla koetteille ja sinun prässiisi. - jhgfd
*Faith* kirjoitti:
Ei vakuuta ei, mutta draamaa tulee taatusti piisaamaan kun kaksi samanlaista ottaa mittaa toisistaan. :DHän on kumminkin saman oppinne orjuudessa oleva!
Emme saa unohtaa, että rikollisella kristinuskolla on maailmassa yli 3500 lahkoa, samaa tekstiä sisältävää väärennettyä raamattua lukeva,
Tunnustaa teksteissään Paavalin herrakseen ja paavalilais-luterilaisuutta jakkomielisenä (uskovaisille tavallinen ilmiö) sotkee Jumalan ja Jeesuksen antamat Lait ja opit herranne oppeihin.:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12292008
"Balttis oikaisee
7.6.2014 09:23
Ei Paavali mitään saata-naa palvellut - vaan hän oli Jeesuksen Krisutuksen valitsema "hengellinen ase" - kantamaan Kristusta pakanain eteen. "
1.Korinttolaiskirje:
15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
2 Korinttolaiskirje 12:
7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta; ja tuo totuus ei muutu vaikka luterilaisuus, Balttis jne kirjoittavat muunnettua totuutta Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä vihaavien tavoin. - palstalle rauha
*Faith* kirjoitti:
Ei vakuuta ei, mutta draamaa tulee taatusti piisaamaan kun kaksi samanlaista ottaa mittaa toisistaan. :DLaitat kahdentoista vuoden arkiston ja pyydät muita kahlaamaan sen läpi! Ja kun sinulle ilmoittaa, ettei sentään noin mahdottomaan aio suostua, vainoharhaisesti töksäytät 'Kas kun arvasin'.
Miksi et kopsaa jotain viestiä, jossa sinun mielestä on rähinää.
Aukaisin viisi ensimmäistä ketjua enkä nähnyt yhtään shrinkin viestiä. Joten etsi itse ja tuo näytille, sinähän täällä väitteitä esität, tuo siis todisteetkin esiin.
Mitähän merkitseekään se, että olet valinnut nikkisi eteen tähti-merkin. Haun ensimmäinen merkki ei voi olla tähti. Oletkohan tarkoituksella sen valinnut, niin viestejäsi ei voi hakea haulla.
Ovatko nämä kaikki sinun kirjoituksiasi. Kyllä kait sinullakin on enemmän viestejä kuin vain 182.
http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/sort_name:"Faith"?sort=created&perpage=25&term_keywords=
- kjhgytfr
shrink 9.7.2014 17:59
"Tehdään tästä rauhallinen palsta keskustella, ei herjata, eikä massapostiteta samoja juttuja, niihin tulen puuttumaan."
Hyvä!
Missä on "massa postituksen" raja?
Siinäkö, että kohta 2000 vuotta vanhat rikollisen kristinuskon herran/herrojen opit ovat aina oikeita eikä niitä saa nykyisiä tietoja käyttöen kumota Jeesuksen opeilla?
Vai
Siinäkö, että vain UT opit (ilman Jeesuksen evankeliumia) sallitaaan?
Jos joku uskovainen asettaa haasteen Jeesuksen antaman opin vastaisesti, niin pitäsi kai jokaisella oikeus puolustaa Jeesuksen antamaa Lakia ja oppeja ja osoittaa esim. raamatun väärennökset väärennöksiksi kun niitä todistettavasti on!
"Henkilöön kohdistuvat avaukset ( herjaavat ) menee poistoon."
Siis, tarkoittaako tue, että jos esim. Luder/Luther oppi ei ole sopusoinnussa Jeesuksen antaman tiedon kanssa niin Jeesuksen opit poistetaan?
"Rukoilen Jumalalta johdatusta palstan ylläpitoon, Jeesuksen nimessä. "
Jumalan ja Jeesuksen sekä Pyhän Hengen Nimissä on suomalaisiakin noitarovioilla tapettu!
SIIHENKÖ NIMEEN VAI REHELLISEEN FAKTOILLA OSOITETTUUN JUMALALLISUUDEN; JOTA JEESUS EDUSTI; NIMEEN?
Pieni "n" tekstisi lopussa "Jeesuksen nimessä" kielii pahaa... Olen tottunut käyttämään "Nimessä" koska Jumalan ja Jeesuksen Nimi on Pyhyyttä! - *Faith*
Ok. Luotsi tuli ja TOTUUS lähti.
Kävin illalla läpi palstan uuden luotsin aiemmat kirjoitukset Kirkko kuulolla -palstalla. Niitä on kahtena lyhyenä spurttina kevättalven/kevään sekä loppuvuoden 2011 kirjoitusten joukossa, ja Balttiskin rupesi näyttämään niiden valossa lähes pyhäkoulupojalta. Niinpä päätin jättää palstan Herran haltuun ja rukoilin nukkumaan mennessäni Jumalalta neuvoa asiassa.
Havahtuessani hereille mielessäni oli Jeesuksen ohje opetuslapsilleen:
"Ja missä teitä ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuulla, lähtekää pois siitä talosta tai siitä kaupungista ja pudistakaa tomu jaloistanne. Totisesti minä sanon teille: Sodoman ja Gomorran maan on tuomiopäivänä oleva helpompi kuin sen kaupungin." (Matt. 10:14-15).
Noudatan Jeesuksen kehotusta.- palstalle rauha
Ennen kuin häivyt, laita linkki johonkin mainitsemaasi kirjoitukseen.
Entä ne omat 182 viestiäsi... - jhgfdres
Anteeksi, mutta jos käytätte Jumalan ja Jeesuksen oppeja niinkuin tulisi,
niin
miksi palvella kahta?
siis:
herra jumalaa
ja
Jumalanaa ja Jeesusta
Matt. 10:14-15 on TOTTUUS!
MUTTA MISSÄ ON TOTUUS KUN JUMALAN JA JEESUKSEN NIMESSÄ:
-tapetaan ja tapatetaan ihmsiä?
-pakko kastetaan Jumalan Valtakunnan kaltiaisia lapsia rikollisen kristinuskon kristittyjen perisyntiin?
-uskotaan herra jumalaan JUMALAN JA JEESUKSEN NIMESSÄ?
jne...
herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
yllä olevan käskyn seurauksia suolaisilttain;
Lainattua tekstiä:
"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)' - hgytfr
jhgfdres kirjoitti:
Anteeksi, mutta jos käytätte Jumalan ja Jeesuksen oppeja niinkuin tulisi,
niin
miksi palvella kahta?
siis:
herra jumalaa
ja
Jumalanaa ja Jeesusta
Matt. 10:14-15 on TOTTUUS!
MUTTA MISSÄ ON TOTUUS KUN JUMALAN JA JEESUKSEN NIMESSÄ:
-tapetaan ja tapatetaan ihmsiä?
-pakko kastetaan Jumalan Valtakunnan kaltiaisia lapsia rikollisen kristinuskon kristittyjen perisyntiin?
-uskotaan herra jumalaan JUMALAN JA JEESUKSEN NIMESSÄ?
jne...
herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
yllä olevan käskyn seurauksia suolaisilttain;
Lainattua tekstiä:
"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'Jos, siis JOS häpette todellista herraanne niin paljon, että uskontunnustuksen kaltaisina palvelette Jumalan ja Jeesuksen Nimessä herraanne joka on saatanaa palvelevaksi itsensä opeillaan ja teoillaan osoittanut, niin EIKÄ SE OLE VÄÄRÄÄN TODISTUKSEN ANTAMISTA?
Siitä rikoksesta on Jumalan ja Jeesuksen säätämä Laki. - 139
Jeesuksen kehotuksia on syytä noudattaa, mutta onko nyt kyse sellaisesta tilanteesta, mihin tuo kehotus viittaa - siitä en ole ihan varma. Kyllä sinun sanojasi nimittäin on täällä luettu ja kuultukin. Jatka vain samaa rataa. Taistelu on kovaa, mutta totuus on puolellamme.
- 139
139 kirjoitti:
Jeesuksen kehotuksia on syytä noudattaa, mutta onko nyt kyse sellaisesta tilanteesta, mihin tuo kehotus viittaa - siitä en ole ihan varma. Kyllä sinun sanojasi nimittäin on täällä luettu ja kuultukin. Jatka vain samaa rataa. Taistelu on kovaa, mutta totuus on puolellamme.
... ja tuo viesti siis *Faith*:lle.
- lkjihuytr
139 kirjoitti:
Unohdit tarkoituksella mainita "kenen totuus" joten se siitä.
- 139
lkjihuytr kirjoitti:
Unohdit tarkoituksella mainita "kenen totuus" joten se siitä.
Ei totuus ole mikään subjektiivinen asia. Jumala tietää, mikä totuus on, ja kun me toimimme tämän totuuden valossa, meillä ei ole mitään hätää.
- luotsia tarvitaan
Kävitkö *Faith* tosiaan läpi KOKO VUODEN 2011 ketjut etsiäksesi niistä shrinkin viestejä??!
Laskin, että vuodessa on tullut keskimäärin parituhatta ketjua. Jos yhden ketjun läpikäymiseen menee keskimäärin pari minuuttia, vuoden ketjujen läpikäymiseen menee liki seitsemän tuntia. Nämä luvut arvioin mielestäni alakanttiin. Todellisuudessa ne ovat varmasti suuremmat, koska palsta oli niin vilkas.
Teitkö tosiaan tuon urakan?! Nukuitko yöllä ollenkaan? Ja ihanko vakavissasi kehotit meitä tekemään tuon??
Koska haku ei siellä palstalla toimi, viestejä ei löydä muuten kuin käymällä läpi ketjuja.
Otit vasta vuoden 2011. Shrink on ollut siellä palstan alusta asti. Itsekin muistan hänet niiltä varhaisilta ajoilta. Mars käymään läpi muidenkin kuin vuoden 2011 ketjut!;)
Tämä on jo kyllä jotain uskomatonta. - ijhuygtre
luotsia tarvitaan kirjoitti:
Kävitkö *Faith* tosiaan läpi KOKO VUODEN 2011 ketjut etsiäksesi niistä shrinkin viestejä??!
Laskin, että vuodessa on tullut keskimäärin parituhatta ketjua. Jos yhden ketjun läpikäymiseen menee keskimäärin pari minuuttia, vuoden ketjujen läpikäymiseen menee liki seitsemän tuntia. Nämä luvut arvioin mielestäni alakanttiin. Todellisuudessa ne ovat varmasti suuremmat, koska palsta oli niin vilkas.
Teitkö tosiaan tuon urakan?! Nukuitko yöllä ollenkaan? Ja ihanko vakavissasi kehotit meitä tekemään tuon??
Koska haku ei siellä palstalla toimi, viestejä ei löydä muuten kuin käymällä läpi ketjuja.
Otit vasta vuoden 2011. Shrink on ollut siellä palstan alusta asti. Itsekin muistan hänet niiltä varhaisilta ajoilta. Mars käymään läpi muidenkin kuin vuoden 2011 ketjut!;)
Tämä on jo kyllä jotain uskomatonta.Kyllä, jos pysyy tällä linjalla eikä siirry paavalilais-luterilais rikollisuuden äänitorveksi:
"Rukoilen Jumalalta johdatusta palstan ylläpitoon, Jeesuksen nimessä." - kjhgytfr
139 kirjoitti:
Ei totuus ole mikään subjektiivinen asia. Jumala tietää, mikä totuus on, ja kun me toimimme tämän totuuden valossa, meillä ei ole mitään hätää.
siis, kenen Jumala tietää ja kenen ei!
Tietääkö tämä; Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia." *Faith* sanoi :
Kävin illalla läpi palstan uuden luotsin aiemmat kirjoitukset Kirkko kuulolla -palstalla. Niitä on kahtena lyhyenä spurttina kevättalven/kevään sekä loppuvuoden 2011 kirjoitusten joukossa, ja Balttiskin rupesi näyttämään niiden valossa lähes pyhäkoulupojalta. Niinpä päätin jättää palstan Herran haltuun ja rukoilin nukkumaan mennessäni Jumalalta neuvoa asiassa.
pertsa2012 kirjoitti:
*Faith* sanoi :
OInnea vaan ja siunausta!
Muuten- erinomaisen kieroon sitten vängättiin tämäkin aloitus - in bona fide tehty!
Vanhat kaunat "se sanoi silloin sitä!" kaivamiset, hengen haistelut, suoranaiset parjaamiset, jumalalliseksi tuomariksi asettumiset ja muu sielullinen ego-boost, siinä joittenkin "anti" rakennukseksi tälke palstalle! Jos mitään hyvää tässä on, niin saitpahan kak-kaisen tulikasteen heti startista. Ja mikä ei tapa, nin,,,!
Lienetkö sama "shrink", jonka kerrotaan kuulleen Jumalan äänen? Edesmennyt uskova vaimoni kuuli samoin - minä kylläkään en.
Olet valinnut moni-ilmeisen nikin "shrink" ! Haluatko kertoa siitä enemmän!
P.S. Varo unisaarnaajia ! pertsa2012 kirjoitti:
*Faith* sanoi :
Oletkin todennäköisesti tekstinsä oikolukenutt Balttis :-) :-)PERSTA. Älä ole typerä. Kyllä sinä tiedät ja tunnet KIRKKO KUULOLLA- ihmiset; kuten minutkin. Nyt kun korttitalosi hajoaa, alat sanomaan taas väärän todistuksen lähimmäisestä.
- shrink, ei kirj.
jagoff kirjoitti:
Shrink!
Muuten- erinomaisen kieroon sitten vängättiin tämäkin aloitus - in bona fide tehty!
Vanhat kaunat "se sanoi silloin sitä!" kaivamiset, hengen haistelut, suoranaiset parjaamiset, jumalalliseksi tuomariksi asettumiset ja muu sielullinen ego-boost, siinä joittenkin "anti" rakennukseksi tälke palstalle! Jos mitään hyvää tässä on, niin saitpahan kak-kaisen tulikasteen heti startista. Ja mikä ei tapa, nin,,,!
Lienetkö sama "shrink", jonka kerrotaan kuulleen Jumalan äänen? Edesmennyt uskova vaimoni kuuli samoin - minä kylläkään en.
P.S. Varo unisaarnaajia !Kiitos jagoff, yritän varoa, mutta aikoinaan uskoni alkutaipaleella luin Helena Konttisesta ( unisaarnaaja ) paljonkin, mutta ei Jumala mielestäni noin toimi, koska Häneen saa itse yhteyden milloin tahansa.
Nikkini tulee oikeastaan jo vuosien ( 20v ) takaa, kun luin psykologiaa avoimessa yliopistossa, tarkoituksena saada appro, joka on edelleen kesken.
Silloin eräs tuttavani nimitti minut tuohon, sanomalla:" sitten kun sinusta tulee shrink, niin xxxxx ja xxxxxxx, xxxxxxx jne.
Tuota nikkiä olen siis käyttänyt ja siinhän on tosiaan pointti, minun tulee vähetä ja Hänen kasvaa. jagoff kirjoitti:
Shrink!
P.S. Varo unisaarnaajia !jagoff sanoi :
"PERSTA. Älä ole typerä. Kyllä sinä tiedät ja tunnet KIRKKO KUULOLLA- ihmiset; kuten minutkin. Nyt kun korttitalosi hajoaa, alat sanomaan taas väärän todistuksen lähimmäisestä."
Mitä oikein tarkoitat ja mistä puhut??luotsia tarvitaan kirjoitti:
Tämä on jo kyllä jotain uskomatonta.Vähän samat ajatukset tuli mieleen minullakin, kun koetin selailla noita sivuja!
- hyvästi vain
Toivotaan, että pidät sanasi etkä ilmesty uudella nikillä takaisin. Olet riidanhaastaja jonka viestisi uudesta sefusta kaikille taas osoittavat.
- jagoff
shrink, ei kirj. kirjoitti:
Kiitos jagoff, yritän varoa, mutta aikoinaan uskoni alkutaipaleella luin Helena Konttisesta ( unisaarnaaja ) paljonkin, mutta ei Jumala mielestäni noin toimi, koska Häneen saa itse yhteyden milloin tahansa.
Nikkini tulee oikeastaan jo vuosien ( 20v ) takaa, kun luin psykologiaa avoimessa yliopistossa, tarkoituksena saada appro, joka on edelleen kesken.
Silloin eräs tuttavani nimitti minut tuohon, sanomalla:" sitten kun sinusta tulee shrink, niin xxxxx ja xxxxxxx, xxxxxxx jne.
Tuota nikkiä olen siis käyttänyt ja siinhän on tosiaan pointti, minun tulee vähetä ja Hänen kasvaa.Shrink!
Harashoo! "Kallonkutistjia" emme siis vielä ole- en minäkään, vaikkakin julmetun intesseerattu asiasta- emmekä ehkä tulekaan.! Ollaan siis sitä, mitä ollaan!
Tarkoitin "helena konttisella" tätä tälläkin palstalla esiintynyttä unikekoa ja jos olet jotain myönteistä psykologiasta kirjoittanut, olet todella ansainnut häneltä kadotuksen tulen! Tietää nimimerkki: omat niskavillat käräytettiin. - pikku viestini
jagoff kirjoitti:
Shrink!
Harashoo! "Kallonkutistjia" emme siis vielä ole- en minäkään, vaikkakin julmetun intesseerattu asiasta- emmekä ehkä tulekaan.! Ollaan siis sitä, mitä ollaan!
Tarkoitin "helena konttisella" tätä tälläkin palstalla esiintynyttä unikekoa ja jos olet jotain myönteistä psykologiasta kirjoittanut, olet todella ansainnut häneltä kadotuksen tulen! Tietää nimimerkki: omat niskavillat käräytettiin.Jagoffille: Ei kun se henkilö on vain liiaksi innostunut demoneista. Hänen pitäisi jättää niitten amerikkalaisten videoitten tuijotus. Toinen on sellainen seikka, että hänen pitäisi pitää taukoa tällaisilta palstoilta, ettei tule epäluuloiseksi. Kolmas on se, ettei hän erota kirjoitustyylin perusteella henkilöitä toisistaan.
Jos tarkoitat samaa henkilöä kuin minä, mahdollisesti. - jagoff
pikku viestini kirjoitti:
Jagoffille: Ei kun se henkilö on vain liiaksi innostunut demoneista. Hänen pitäisi jättää niitten amerikkalaisten videoitten tuijotus. Toinen on sellainen seikka, että hänen pitäisi pitää taukoa tällaisilta palstoilta, ettei tule epäluuloiseksi. Kolmas on se, ettei hän erota kirjoitustyylin perusteella henkilöitä toisistaan.
Jos tarkoitat samaa henkilöä kuin minä, mahdollisesti.petit viestini!
Jawohl - absolutely herself!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433394Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan162585Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762496Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811720- 861385
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541070SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70975- 74935
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.26751Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4704