Omistan hevosen, joka asuu pienellä ratsastuskoululla muutaman kilometrin päässä kotoani. Olemme tällä kys. tallilla hevoseni kanssa olleet jo yli vuoden ja kaikki on sujunut hyvin. Tallilla on mukavia tuntiratsastajia, joista kaikki ovat jo kokeneita ja kolme muuta yksärin omistajaa lisäkseni.
Mutta nyt siihen ongelmaan eli meidän neljän käytössä on yksityisten satulahuone, joka on lukossa ja lukkoon on tasan viidellä ihmisellä avain (tallin omistajalla ja meillä yksärien omistajilla). Nyt on sitten alkanut katoilla tavaroita.
Aluksi katoili vain kaikkea pienempää tavaraa enkä kiinnittänyt asiaan niinkään huomiota, mutta nyt on alkanut kadota kaikkea isompaa ja arvokkaampaa tavaraa.
Mikä nyt neuvoksi? Ja tässä vielä lista kadonneista tavaroista: pintelipatja, kuolaimet, ratsastushanskat, riimunvarsi, satulahuopa ja loimi.
Pieni talli ja katoilevat tavarat!
Saana!
1
89
Vastaukset
- Minna Oulusta
Laita tavarasi lukolliseen talliarkkuun ja pidä se lukossa. Koska ovi on aina? lukossa niin tavaroiden on täytynyt " eksyä " jonkun yksärin tavaroihin. Ei kuitenkaan kannata mennä syyttelemään ketään mutta hanki lukollinen arkku johon on avain vain sinulla ja merkitse hevosesi tavarat, laita niihin nimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741