auttakaa mua jo!!!!

läskilihapulla

Heissan kaikki!! Olen 13v tyttö ja olen huolissani painostani ja muodoistani. Painan n.73kg ja pituutta on n.153cm. Ensinnäkin jenkkakahvat ja mahamakkarat ovat kova tuska minun elämässäni sillä vaatteet ei mahdu niistä kohtia päälle. Ja vaikka haluaisin ottaa esim facebookiin profiilikuvaksi vartalo kuvan niin en kehtaa, koska pelkään niitä kommentteja mitä sieltä tulee. Mulla ei oo sinäänsä muuta ongelmia elämässä paitsi paino ja vartalon muodot. Jos viitsisitte auttaa miten saisin painoa pois vaikka 2kg 2viikossa niin se olisi loistavaa. Jos nukkuisin vaikka 9 tuntia ja söisin 200g raejuusto purkista 100g aamupalaksi ja joisin lasillisen vettä swn jälkeen menisin 4km kävely lenkille tai 1,5km hölkkä/kävely lenkille sitten palaisin kotiin jolloin söisin vihanneksia/salaattia jonka jälkewn olisi ns. 30min tauko/levähdys jne..
Olisko tossa mitää järkee ja sori jos ette pysty lukee..

2

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terveelämä

      Kannattaa kiinnittää enemmän huomiota siihen mitä syöt. Tuossa iässä jos aloittaa terveellisen ruokavalion, siitä on helpompi pitää kiinni. Sun ei tarvitse näännyttää itteäs, ja toi raejuusto ei kuulosta mitenkään hyvältä idealta.
      Syö aamupalaksi vaikka hedelmä ja ruisleipä minkä päällä kinkku-tai juustosiipale. Juo vettä.
      Pelkkä salaatti ei tule sulle kuitenkaan ikuisuuksia maistumaan, joten syö myös lihaa, kanaa tai kalaa, tai jos olet kasvissyöjä, niin kokeile eri kasvisruokia. Pastakin on hyvä vaihtoehto.
      Sinun pitää nimittäin kuitenkin saada vielä tuon ikäisenä tarpeeksi energiaa.
      Rasvaa polttavaa liikuntaa ( esim. juoksu, kävely, uinti) kannattaa harrastaa n. 4 kertaa viikossa tunninn verran. Lisäksi kannattaa tehdä lihaskuntoa kasvattavaa liikuntaa, siten vyötärönkin pitäisi tiukentua. (n. 8 vatsalle tarkoitettua liikettä riittää, keskity enemmän jalkaliikkeisiin, koska se vaikuttaa enemmän myös vatsaan.) Toivottavasti tästä oli jotain apua:)

    • yyjfwwww

      4 km kävelyllä ei ole mitään vaikutusta painonpudotuksessa. Kävele toki.

      Laihtuminen profiilikuvaa varten on varmaan typerin syy maailmassa.

      Miksi lähettelet viestejä keskellä yötä? Kunnon yöunet on painonhallinnan a ja o.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe